Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : PC Berza
Tržište
Reklamacija
STRANA 1 OD 1
DrGrozozo Reklamacija 02.03.2011. 18:23 T34164

status: user
broj poruka: 203
Dakle, koliko sam upoznat, do 01.01.2011 postojala je varijanta da se u roku do sedam dana od dana kupovine robe, ukoliko istim niste zadovoljni, izvrsi povracaj novca.

Dal i kako to funkcionise po novom Zakonu o zastiti potrosaca?

Treba da uzmem neki LCD monitor, pa mi nude da ga testiram u radnji. Kako/cime da ga tamo testiram?
Prodavac mi tvrdi da ukoliko se pojave mrtvi pikseli vec sutradan (
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 ... 02.03.2011. 18:30 #301080

status: user
broj poruka: 280
U principu, ta `fora` je koliko znam oduvek vazila za ugovore zakljucene na daljinu, odnosno van poslovnih prostorija, i navedeni rok je sada 14 dana. Nezavisno od toga, neke firme (npr WinWin) nude mogucnost vracanja robe u odredjenom roku nezavisno od nacina kupovine.

Sto se detalja tice pogledaj:

1. Zakon o zastiti potrosaca
http://www.parlament.gov.rs/content/lat/akta/akta_detalji.asp?Id=948&t=Z#

2. Pojasnjenje saobraznosti, garancije i reklamacije
http://www.mtu.gov.rs/download/korisneinfo/pojasnjenje_saobraznost.pdf

poz


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Stripy Re 02.03.2011. 18:43 #301085

status: user
broj poruka: 4163
Postoji ta varijanta, međutim to ne važi ako uređaj/komponenta funkcioniše u okviru svojih parametara. To znači, u prevodu, kupiš ati 5450 i vratiš je pod izgovorom ne mogu da igram krizu 2 u full detaljima

http://www.youtube.com/watch?v=WBmVxATDSJ0
Moje sokoćalo
Sempron 145
Asus M4A89GTD PRO/USB3
2*1GbGb DDR3 Kingston HiperX 1600
Čifteković 0,35KW
WD Bleki 1TB

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
B011 ... 02.03.2011. 19:03 #301105

status: user
broj poruka: 280
Kao sto rekoh, u slucaju da je ugovor zakljucen na daljinu ili van poslovnih prostorija, Zakon predvidja da (clan 35, 1. i 2. stav):

`Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu ili ugovora koji se zaključuje izvan poslovnih prostorija da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor.

Jednostranim raskidom ugovora iz stava 1. ovog člana potrošač se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe trgovcu.`

Neke firme (tipa pomenuti WinWin, Tehnomanija) imaju svoju politku, odnosno rok za vracanje kupljene robe ako kupac nije zadovoljan.

Ja sam recimo Tehnomaniji vratio dva televizora u roku od nedelju dana (prvi je zujao malo jace, drugi je imao zaglavljeni piksel u cosku), i tek sam treci zadrzao. Bili su skroz korektni.

Usput, Ministarstvo trgovine i usluga ima besplatan telefon 0800 103 104, na koji od 9-16 mozete dobiti savete ili odgovore na pitanja u vezi sa zastitom potrosaca.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs