Komponenta je na reklamaciji vec 30 dana a garancija istiche za neshto vishe od 3 nedelje. Da li kupac ima pravo da trazi povracaj novca ukoliko nije dobio u zamenu istu plochu? Da li ta plocha koju dobija u zamenu treba da bude nova plocha ili polovna? Koje opcije ima kupac u situaciji kada garantni rok istiche za 3 nedelje a plocha u servisu treba da bude max josh 2 nedelje? http://www.dodaj.rs/f/1/4f/3STWei2Y/dv.jpg ko nema u vuglu, ima u guglu
Mislim da ti se povracaj novca ne isplati, jer po zakonu dobijas onoliko para koliko takva ili ekvivalentna vredi na dan povracaja novca. Ako je to neka skupo placena ploca, neces dobiti bas nesto puno para. Vidi sta ti se nudi u zamenu, ali u svakom slucaju moras dobiti istu, ili slicnu plocu istih ili boljih karakteristika. Ne mogu ti dati losiju. To je po zakonu. Uz novu plocu treba da dobijes i novu garanciju. Moguce je da dobijes i fabriski servisiranu plocu, i naravno garanciju na nju koja u ovom trenutku nemoze biti manja od godinu dana.
Vreme dok je ploca bila u servisu se dodaje na garanciju nakon resavanja iste.A sto se tice same garancije oni su duzni ako istu ne poprave da izdaju novu istu ili ako nisu u mogucnosti onda neku u istom cenovnom rangu (naravno u vremenu kupovine).U sustini jedna od tvojih opcija i jeste da mozes traziti povracaj novca ( ali ne znam kako se onda racuna ). ______________________________________________
Najbolje je traziti neku zamenu, i uzeti noviju plocu :)
:: Vreme dok je ploca bila u servisu se dodaje na garanciju nakon resavanja iste.A sto se tice same garancije oni su duzni ako istu ne poprave da izdaju novu istu ili ako nisu u mogucnosti onda neku u istom cenovnom rangu (naravno u vremenu kupovine).U sustini jedna od tvojih opcija i jeste da mozes traziti povracaj novca ( ali ne znam kako se onda racuna ) :: _____________________________________________ :: :: http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=140252 :: ::
Prvi i zadnji dan garancije su isti i tu nema razlike ! ! ! Ako si u garanciji prijavio kvar, ostvario si pravo na garanciju iako se problem resava i po vremenskom isteku garancije. Bitno je kada si prijavio problem ! ! ! Mislim da je za sve tehnicke uredjaje rok 45 dana a onda imas pravo da trazis novi uredjaj.
Nemas pravo da trazis novi uradjaj, nego su oni DUZNI da ti daju drugi ako prodje 45 dana. Tako pise na svakoj garanciji. Procitaj uslove garancije sa bilo kog uredjaja, mislim da tamo pise sve ovo sto su ti rekli ovde. Zavisi od uredjaja
Ako ne moze da se popravi, i nemaju istu tu komponentu da zemene, morjau nesto novo da mu daju sto je u tom cenovnom rangu !
:: :: Nemas pravo da trazis novi uradjaj, nego su oni DUZNI da ti daju drugi ako prodje 45 dana. Tako pise na svakoj garanciji. Procitaj uslove garancije sa bilo kog uredjaja, mislim da tamo pise sve ovo sto su ti rekli ovde. Zavisi od uredjaj :: ::
proshlo je 30 dana kako je u servisu i ponudili su plochu koju bih prihvatio u zamenu. Iz vashih odgovora vidim da mogu da mi daju repariranu, da ne mora biti nova plocha. Ako i to prihvatim, shta se deshava sa garantnim rokom? Npr. do isteka garancije na reklamiranu plochu ima 5 dana, a meni treba dve nedelje da se uverim u stabilnost te ploche koju su mi dali. I ispostavi se da je ta zamena neispravna. Shta onda? Da je bacim.
Ja kolko se secam, produzava ti se garancija za vreme provedeno u servisu. Pa procitaj na bilo kojoj garanciji, po drugi put kazem. Imas valjda bilo koju garanciju u kutji.
Prilikom zamene ploče na reklamaciji nisu dužni da ti daju novu. Mogu da ti daju polovnu, repariranu ili sličnu, a čak i da dobiješ glanc novu na nju ćeš dobiti garanciju kolika je ostala za onu koju ti menjaju (u tvom slučaju par dana).
ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE
:: proshlo je 30 dana kako je u servisu i ponudili su plochu koju bih prihvatio u zamenu. :: Iz vashih odgovora vidim da mogu da mi daju repariranu, da ne mora biti nova plocha. Ako i to prihvatim, shta se deshava sa garantnim rokom? Npr. do isteka garancije na reklamiranu plochu ima 5 dana, a meni treba dve nedelje da se uverim u stabilnost te ploche koju su mi dali. I ispostavi se da je ta zamena neispravna. Shta onda? Da je bacim :: :: cash rules everything around me :: :: ::
Covek je platio novo i novo jedino mogu(moraju)da mu daju pa makar mu ostao jos 1 sat garancije,tj,ako nisu u mogucnosti da poprave istu.A ako probiju zakonski limit od 45 dana OBAVEZNO mora nova ili povracaj novca.
A te njihove fore MOZEMO SE DOGOVORITI treba izbegavati po svaki slucaj, jer sa vecinom dogovor prihvatljiv za vas ne postoji.
`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`
:: Prilikom zamene ploče na reklamaciji nisu dužni da ti daju novu. Mogu da ti daju polovnu, repariranu ili sličnu, a čak i da dobiješ glanc novu na nju ćeš dobiti garanciju kolika je ostala za onu koju ti menjaju (u tvom slučaju par dana). :: :: ČEKIĆ JE IZMISLIO SVE OSTALE ALATE
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.