10 godina garancije sam i ja dobio na ELSA Erasor grafu, u Nemackoj. Kada je riknula, bez problema su me odbili, sa obrazlozenjem da je garancija bila `dozivotna`, a ne 10 godina ! Tako da nista od zamene, jer taj rok nije dostignut. Proverivsi tekst garantnog lista, ispisan sitnim slovima - videh da su oni tako i napisali, to jest njihov radnik koji je Turcin,a tada je ucio Nemacki :)
Dozivotna garancija, ili kod nas cesto upisano kao 99 godina, ne znaci da je zaista tako. Uredjaj se moze zameniti sve dok ne postane `end of life` kod proizvodjaca.
:: Dozivotna garancija, ili kod nas cesto upisano kao 99 godina, ne znaci da je zaista tako. Uredjaj se moze zameniti sve dok ne postane `end of life` kod proizvodjaca :: ::
Upravo tako :) Sva ta reklama sa cuvenim dozivotnim garancijama kod pojedinih brendova (eVGA, OCZ, ELSA nekad...) znaci da ce garancija mozda da vam traje 10 godina, a mozda i 6 meseci (kupili ste npr. proizvod koji je na zalasku karijere). Glupost u praksi, fenomenalno na papiru :)
`Znaci dozivotna garacija je garancija na proizvod koji je jos u fazi proizvodnje tj. jos uvek je na linijama za proizvodnju kad proizovd prekine da se proizvodi i ostanu samo zalihe u magacinima, garancija ne vazi.` Bilo to 1 dan ili cak u nekim slucajevima kod 0 dana, znaci kupili ste proizvod koji se vise ne proizvodi. Na primer: Sony televizori sa katodnim cevima imaju dozivotnu garanciju (citaj imaju garanciju 0 dana, jer sony vise ne proizvodi televizore sa katodnom cevi) .
ma daj, molim te, po tvojoj logici, ako kupis DAN pre prekidanja proizvodne trake odredjenog hard diska i ako je nekim slucajem neispravan, to znaci da nije vise automatski u garanciji, jel? Kad bi svi tako radili, sve firme bi ubrzo pukle u celom svetu!
:: :: :: :: JA cu samo da prevedem na narodni jezik :: :: `Znaci dozivotna garacija je garancija na proizvod koji je jos u fazi proizvodnje tj. jos uvek je na linijama za proizvodnju kad proizovd prekine da se proizvodi i ostanu samo zalihe u magacinima, garancija ne vazi.` Bilo to 1 dan ili cak u nekim slucajevima kod 0 dana, znaci kupili ste proizvod koji se vise ne proizvodi. Na primer: Sony televizori sa katodnim cevima imaju dozivotnu garanciju (citaj imaju garanciju 0 dana, jer sony vise ne proizvodi televizore sa katodnom cevi) .
Tacno. Kada proizvod prestane da se proizvodi, firma je duzna da sledecih 5-10 godina menja ili servisira u garantnom roku taj proizvod, jer nisu sigurni kada ce otici zadnji proizvod iz nekog tamo budzaka od skladista.
:: ma daj, molim te, po tvojoj logici, ako kupis DAN pre prekidanja proizvodne trake odredjenog hard diska i ako je nekim slucajem neispravan, to znaci da nije vise automatski u garanciji, jel? Kad bi svi tako radili, sve firme bi ubrzo pukle u celom svetu :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: JA cu samo da prevedem na narodni jezik :: :: :: :: `Znaci dozivotna garacija je garancija na proizvod koji je jos u fazi proizvodnje tj. jos uvek je na linijama za proizvodnju kad proizovd prekine da se proizvodi i ostanu samo zalihe u magacinima, garancija ne vazi.` Bilo to 1 dan ili cak u nekim slucajevima kod 0 dana, znaci kupili ste proizvod koji se vise ne proizvodi. Na primer: Sony televizori sa katodnim cevima imaju dozivotnu garanciju (citaj imaju garanciju 0 dana, jer sony vise ne proizvodi televizore sa katodnom cevi) .
Juče sam kupio memoriju 2x2GB Geil@2000MHz i dobih doživotnu garanciju, uz obrazloženje da je `radni vek garancije` negde oko 5 godina. Dakle, oni su dužni da je servisiraju u narednih 5 godina, dakle dok proizvod ne zastari. Videćemo šta će praksa da kaže, mada se nadam da neće doći do toga da je šetam do servisa.
realno, ta memorija nece nikad da ti crkne, GEIL daje dozivotnu garanciju, a nasi daju 5god., jer im se moze i iz nekih drugih razloga, uostalom, ta memorija za 5god ima da vredi 5eu, a da li ce tebi da se isplati da je saljes u GEIL na reklamaciju u TAIWAN, ili gde vec, sam ces da procenis..
:: Juče sam kupio memoriju 2x2GB Geil@2000MHz i dobih doživotnu garanciju, uz obrazloženje da je `radni vek garancije` negde oko 5 godina. Dakle, oni su dužni da je servisiraju u narednih 5 godina, dakle dok proizvod ne zastari :: Videćemo šta će praksa da kaže, mada se nadam da neće doći do toga da je šetam do servisa :: :: GA-MA785GT-UD3H/AMD Phenom II X2 550 BE/XFX GTX 260/4GB DDR3 Geil Ultra Plus/Seagate Barracuda 1TB 32MB/CFT-600-14CS/Chieftec DX-BD-U/Asus VW225N/Altec Lansing ATP :: :: ::
imarkovic niko nije rekao da za proizvod koji ima jednu, dve, tri ili pet godina garancije nece biti zamenjen u tom garantnom roku. Rec je o proizvodima sa `dozivotnom garancijom`. Njihova garancija zavisi od duzine proizvodnje uredjaja, a po zakonu koji trenutno vazi u Srbiji, duzina garancije ne moze biti kraca od godinu dana, tako da pada u vodu ono, danas sam kupio, posle nedelju dana je prestala proizvodnja i ja vise ne mogu da reklamiram neispravan uredjaj. Trebalo bi da se uskoropromeni zakon, tako da ce minimalni garantni rok za tehnicku robu biti dve godine, pa sad ti uvezi nesto sto nema garanciju ili je garantni rok kod dobavljaca kraci od dve godine. Sam rizikujes da puknes na tom poslu. Nas kao kupce, potrosaci ili nazovi kakohoces ne zanimaju te kerefeke, jer smo ipak na neki nacin zasticeni. Jeste da sam oduzio, ali moram jos nesto da napisem. Zamisli situaciju u kojoj ti kupis recimo memoriju sa dozivotnom garancijom. I lepo ona tebe sluzi, kad posle jedno 7 godina otkaze. Odes da je reklamiras, a oni u servisu ne znaju ni sta si im doneo. Pitace te iz kog si to muzeja izvadio. A iskreno ne znam ni sta bi radio sa racunarom toliko starim. Da dobijes aktuelnu memoriju, cisto sumnjam da bi to iko odradio.
Ceo vic ima veze sa nazivom teme, zato sam morao da ga postujem, inače, neće ništa rešiti iako govori posredno, o istoj situaciji... LM: Šezdesete godine prošlog veka, željezara u Zenici je u finansijskim problemima, sastao se radnički savet u kome treba da se odluči da li smanjiti plate, da li otpustiti pola radnika, da li..... i, nastaje svađa i pičkaranje do iznemoglosti, na kraju, iskristalisale su se dve grupe: radnici koji su hteli veće plaće i otpuštanje pola uprave, i, menadžment, koji je hteo otpuštanje pola radnika i smanjenje radničke nadnice... tada, usred rasprave ruku diže Mujo... direktor ga oslovi: evo, riječ ima drug Mujo! A Mujo reče: ja drugovi imam samo tri pitanja - Drugovi, šta je ovo? Na šta ovo liči? I, dokle će ovo ovako? I, sjede. Direktor mu reče da su pitanja prava i pogađaju suštinu, ali, da će mu odgovore dati na sledećem sastanku jer su mnogo teški... Prođe mesec dana, i ponovi se sastanak. Željezara je u još gorem problemu, ista ekipa raspravlja o istim stvarima, isto pičkaranje i međusobno optuživanje, na kraju, ruku diže drug Haso. Direktor povika, tišina, riječ ima drug Haso! Izvoli Haso.... A Haso će: ja, drugovi, imam samo tri pitanja: Šta je ovo drugovi? Na šta ovo liči? I, treće - a gdje je bolan Mujo?
Čitao sam na raznim stranim forumima gde su ljudi u USA imali fenomenalna iskustva. Tipa jedan lik je dobio garanciju 5 godina na Pentium IV, i kad mu je riknuo pred istek, nudili mu dve opcije u zamenu: C2D E8600 ili C2Q Q9550...
Ili ko ja u Imtelu što sam imao cirkus kad sam kupio 6800GT i bacio račun slučajno. Karta crkla posle 6 meseci, ali prestala je da se proizvodi tada već dva meseca.
I devojka me pita okvrino kad sam kupio kartu, ode ona iza, donese kutiju sa računima, i krene da ih odrolava jedan po jedan. Posle pola sata, sva sreća ga nadje jer sam kupio neku glupost još uz karticu. Napravi ona fotokopiju računa, uze kartu nazad, i vrati mi pare po zadnjoj ceni po kojoj se prodavala karta. Ja sam sa tim parama samo produžio u sledeću prodavnicu i uzeo 7800GT a da nisam dinar dodao __________________ Scourge of PCBerza
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.