Da li neko ima zvanicni zakonik koji se odnosi na ono sto podleze pod garanciju neke komponente?Znaci treba mi pravilniki - zakon koji je propisan od strane drzave-ministartsva ! Kako ovo funkcionise znam teoretski,dovoljno sam upucen u pravno poslovanje ali me interesuje postoji li propisano,dokumentovano po stavkama sta podleze pod garanciju? Voleo bih da takav dokument dobijem pa makar i kopiran jer sam iziritiran raznim neukim poslodavcima koji maltretiraju svoje musterije!
Drugaru sklapam jednu i5 konfiguraciju i uzece je kod jednog lika koji ima svoju firmu.Ja sam samo posrednik koji ce da odredi komponente i izadje u susret svom prijatelju da ga neko nebi nagovarao na nesto sto je losije za neke iste ili vece pare.Znaci tu sam da coveka zastitim.
Ono sto se desilo je sledece. Covek koji poseduje doticnu firmu je sebi dao za pravo da postavi zakon po svojoj volji kako ce navodno sebe da `zastiti` tj skine od obaveze kada je u pitanju garancija neke komponente.
Naime.Kada se sklopi konfiguracija,komponente se sloze u kucistu.Kuciste se zablindira srafovima i odredjenom nalepnicom koja ima u sebi vodeni zig.Svako skidanje nalepnice NE PRIZNAJE SE GARANCIJA!Zanci niste u mogucnosti da u daljoj buducnosti ni ocistitie kuciste eventualno od prasine a kamo li da ubacite neku od novih komponenti ili ne daj Boze da promenite cooler za CPU. Isto tako,BIOS se zakljucava pod sifrom administratora da se nebi ulazilo i podesavalo manuelno po svojoj volji.U slucaju razbijanja sifre NE PRIZNAJE SE GARANCIJA! Znaci niste u mogucnosti da sami podignete sistem i podesite bios kako vama odgovara vec za istu potrebu morate kuciste nositi na reinstal sistema koji cete dodatno platiti. Takodje nikakav overklok sistema ne dolazi u obzir jer isti ostecuje komponente i skracuje im radni vek i to ne podleze pod garanciju.Svaki pokusaj da se poigrate sa podizanjem performansi vaseg sistema NE PRIZNAJE SE GARANCIJA!
E sad reci te vi meni.Kako covek da se ponasa u ovakvoj situaciji?Kako zastiti jednog neupucenog kupca?Kako ga spasti od ovakvih stvari ?Kome se zaliti?Da li treba nositi sa sobom pravilnik o poslovanju-ZAKON i natrljati nos jednom takvom poslodavcu?
Koliko znam.Pod garanciju spada sve sto nije u skladu sa fizickim ostecenjem komponente.Cak i u slucajevima kada ima fizicki kvar,kada je ne daj Boze nesto spaljeno pod uticajem odredjenih faktora ili kvara samog hardvera utvrdjuje se ta mogucnost tj zvanicni kvar i tada se isto priznaje garancija. Otvaranje odredjenog harvdvera koji je fizicki zatvoren od strane fabrike koja je proizvodi ne spada pod garanciju.Znaci ako otvarate hard disk vise se garancija ne priznaje.Znaci situacija je jasna.Naveo sam neke primere.Ali mi blindiranje kucista po najmanje ne ide u glavu!Znaci stvarno sramota!
Ako neko napismeno ima zakon bio bih zahvalan da mi prosledi na mail ako moze jer zelim da ga ostampam!
Ne znam sto se nerviras... Kupi svaku komponentu odvojeno... Tako ce morati da ti kuca racun i garanciju za svaku stvar pojedinacno sto znaci da ces moci da ih menjas kako zelis... Naravno, ovde ima i bonus... Nateraces ga da potrosi pola sata samo na tvoj komp, a u slucaju upgrade-a ostaje ti garancija na preostale stvari od kojih neke mogu imati i duzu garanciju... Ovako bi dobio najmanju zajednicku...
Za nalepnicu na kucistu sam vec cuo (cak ga skoro svi primenjuju), ali zakljucavanje BIOS-a vec ne bi smelo...
Skoro sam bio kod ortaka koji je dao 1000 evra za konfiguraciju koja vredi 500 evra Q8200,9800GT single slot... Sve je to kupljeno u firmi For*m Racunari. Stave smekeri nalepnicu, a liku se pregrevao komp, u box cooler je upala prasina. Sad da bi resio taj problem moras da nosis u servis i cekas jedno 30 dana dok serviseri ne uhvate zadnji voz. Realno, iscepao sam smece.
Najgore je sto je jednom prijatelju isprao mozak da to tako treba a on je to isto preneo mog drugaru koji zeli da kupi racunar.Covek se ne razume i smatra da ako mu je tako preneseno da to tako treba da bude. Evo sad se cuh sa Masinovodjom i bas me podseti na te nalepnice sticker.Sticker ni u kom slucaju ne sme da se stavlja ako ta firma nema vsoju licencu tj brend kao sto je recimo Comtrade.Oni imaju brendirane masine i po zakonu smeju da nalepe sticker. Svi ostali mogu da snose kaznu za nepostovanje propisa tj zakona o zastiti potrosaca.
Da se ja nebi zezao sa inspekcijom lepo cu mu reci da komponente kupi tu u BG-u zasebno i milina!Za svaku komponentu posebno garancija i svi zadovoljni.
Ako nemas preke potrebe da cekas da oni to sklapaju,zatarabe kuciste da nemozes da vidis ni sta su stavili,najbolje je da uzmes to sve posebno,posebno idu garancije koje su uglavnom 3 godine na kvalitetne kompnente i kraj price...
Ovako ces da se rvas sa njima i uvek ces da ispadnes grbav...A i da imas zakonik i da je on na tvojoj strani(strani potrosaca),opet dolazis u situaciju da se rvas sa njima i prepires sto uvek ide na tvoju stetu...
I nek lepo procita komentare ljudi ovde sa foruma da mu bude jasnije.Ne zelim nikog da ubedjujem da sam ja upravu dok drugi suprotno tvrdi.Moja rec protiv njegove.Ovako kad pogleda iz prve ruke sta se zapravo desava na polju poslovanja i odnosa prema krajnjim korisnicima bice mu jasnije kako da povuce pravi potez. Bolje da uzme zasebno komponente i to je to.
Ovo sa etiketam je pokriveno zakonom samo u slucaju brendiranih konfiguracija kave ima CT, Alti, pa cak i pomenuti Forum Racunari, takve konfiguracije prolaze atest i prodaju se kao bilo koji uredjaj za domacinstvo tipa ves masina, dobija se jedinstvena garancija, u slucaju kvara u garantnom roku servis je duzna da osposobi uredjaj ili ga zameni novim, sve u svemu macka u dzaku zato sto pouzdano znam da to u ovakvim slucajima traje vecno. Zarada je najveca kada su ovakve konfiguracije u pitanju zato sto se ugradjne komponente kupuju kao OEM, samo parce hardvera u kesici koji se kasnije sklapa sa ostalim komponentam i brendira. Postoji mogucnost da prodavac kod koga kupujete ima mogucnost da dodje do takvih delova hardvera koji se inace ne mogu prodavati zasebno kao komponte vec samo u sklopu brendiranog sistema.
Situacija koji ti imas je cesta pojava gde neko misli da moze tako da radi, u slucaju da takav racunar prodaj kao jednu celinu trazi atest ako ga nema onda je to nezakonita radnja ali to moras i ti da znas kako bi objasnio inspekciji koja je isto tako nepismena kada je IT sektor u pitanju. Ali posto zivimo u banana drzavi najbolje resenje je da sve kupite po komponetama, sem ako prodavac daje neki extra popust u kada se kupuje obliku konfiguracije u tom slucaju niko vas ne bije po usima da pristajete na takve uslove, kupite gde vam odgovara.
Napismeno to što tražiš nećeš naći. Naime zakon dozvoljava prodavcima (donekle) da sami konstruišu garantne uslove koje će predočiti kupcu PRE kupovine, a na kupcu je da se odluči da li će to da prihvati (ovo je uopšteno tj odokativno). Evo zašto to rade. Ja sam godinama radio kao serviser u više većih beogradskih firmi + sam realizovao reklamacije. Video sam nebrojeno puta da kupci koji kupe računar, budže, overklokuju, montiraju i demontiraju sve i svašta u računaru. U većini slučaja polome slot, okrenu memoriju naopačke u slot pa je spale zajedno sa pločom, uspeju naopačke da okrenu molex i sprže hard, apdejtuju bios pogrešnom verzijom pa skenjaju ploču, menjaju kuler pa polome nosače na ploči itd lista ide u nedogled, a šlag na torti je da 99% njih (nakon što pokušaju da prikriju štetu i zatvore kućište) kaže `nemam pojma-crko je dok sam jahao internet ili igrao igricu`. Samo 1% njih prizna da su oni direktno odgovorni što se tiče kvara. I šta sad? Sada ovih 99% INSISTIRA na garanciju! Prete ti inspekcijom, a sve u fazonu kako mi nećemo da im priznamo garanciju da ne bi bili na gubitku itd itd. Firmama je u većini slučajeva prso film i zbog toga plombiraju kućišta. Potpuno se slažem sa ovim. Ako se razumete šta valja a šta ne valja i ako znate da sklopite računar - kupite odvojeno delove pa ga sklopite sami, odnosno ako ste običan korisnik koji ne razlikuje grafiku od memorije kupite ceo računar ili posao poverite prijatelju koji će taj posao da uradi umesto vas. Bezobrazluk pojedinih firmi koje zaključavaju bios, stavljaju određene šifre, ili naplaćuju redovno čišćenje prašine nije ni za komentarisati, nažalost ima ih.
100% si u pravu.Sve sam to video vise puta.Pa ne moze firma da placa necije neznanje.
Kucista trebaju da se zavare,a ne plombiraju.Naravno onaj ko voli da experimentise i nadogradjuje sigurno nece kupiti gotovu konfiguraciju.
(c) 1982 Sinclair research Ltd
:: Napismeno to što tražiš nećeš naći. Naime zakon dozvoljava prodavcima (donekle) da sami konstruišu garantne uslove koje će predočiti kupcu PRE kupovine, a na kupcu je da se odluči da li će to da prihvati (ovo je uopšteno tj odokativno). :: Evo zašto to rade. Ja sam godinama radio kao serviser u više većih beogradskih firmi + sam realizovao reklamacije. Video sam nebrojeno puta da kupci koji kupe računar, budže, overklokuju, montiraju i demontiraju sve i svašta u računaru. U većini slučaja polome slot, okrenu memoriju naopačke u slot pa je spale zajedno sa pločom, uspeju naopačke da okrenu molex i sprže hard, apdejtuju bios pogrešnom verzijom pa skenjaju ploču, menjaju kuler pa polome nosače na ploči itd lista ide u nedogled, a šlag na torti je da 99% njih (nakon što pokušaju da prikriju štetu i zatvore kućište) kaže `nemam pojma-crko je dok sam jahao internet ili igrao igricu`. Samo 1% njih prizna da su oni direktno odgovorni što se tiče kvara. I šta sad? Sada ovih 99% INSISTIRA na garanciju! Prete ti inspekcijom, a sve u fazonu kako mi nećemo da im priznamo garanciju da ne bi bili na gubitku itd itd. Firmama je u većini slučajeva prso film i zbog toga plombiraju kućišta. Potpuno se slažem sa ovim. Ako se razumete šta valja a šta ne valja i ako znate da sklopite računar - kupite odvojeno delove pa ga sklopite sami, odnosno ako ste običan korisnik koji ne razlikuje grafiku od memorije kupite ceo računar ili posao poverite prijatelju koji će taj posao da uradi umesto vas. Bezobrazluk pojedinih firmi koje zaključavaju bios, stavljaju određene šifre, ili naplaćuju redovno čišćenje prašine nije ni za komentarisati, nažalost ima ih :: :: Shit happens :: ::
Juče sam dobio mail od jedne firme koja radi veleprodaju u kojoj nude gotove konfiguracije. Po meni, ljudi su našli najbolje rešenje koje izgleda ovako. `Svi naši računari su sa 24 meseca garancije i svi su plombirani. Ako vam u garantnom roku crkne računar pa sad pod 1. Plomba NIJE skinuta - donesite ceo računar i pod 2. plomba JESTE skinuta - donesite SAMO komponentu koja je crkla.` Rekao bih da je ovo pošteno i najbolje rešenje, šta mislite?
I tacno je i to sto je servicepc naveo.Postujem i takav stav firmi jer su ljudi generalno bezobrazni pa firme pokusavaju da se zastite od takvih kupaca koji koriste njohovo pravo na garanciju po svaku cenu. Sve je to ok.Ali je pitanje brendiranja.Lepo je i objasnio Zajebani.Ova firma je mala firma koja zavisi od vecih imena drugih firmi koje cak ni one nisu uvoznici.Znaci firma koja je druga-treca ruka.Kakav crni brend!Najobicnija firma koja se bavi prodajom kompjuterskih komponenti.Nemaju cak ni zastupljeni servis vec sve salju tamo odakle su porucili. Jasno je meni da ima gresaka i bezobrazluka i kod kupaca ali mi to praksiranje plombiranje kucista sa stickerom koji je protivzakonit u slucaju ako nemate licencu-brend ne ide nikako u glavu.Zakljucavanje biosa,pretnja da se garancija gubi ako se sluzite overkokom,mogucnosti podizanja performansi.Meni to bre nije smesno vec jadno! Cemu to zaplasivanje musterija i ubedjivanje u neki nov nepropisan zakon?! Musterijino pravo je da ima neku sigurnost od firme,da se osloni na tu garanciju.Kakvi su to sad fazoni ako otvoris kuciste gubis garanciju.Ako otkljucas bios gubis garanciju.Ako kojim slucajem overklokujes gubis garanciju. Shvatam ja da ima raznih neukih ljudi koji su duduci za tehnologiju i u stanju su da naprave dar mar samo tako. Ovde je slucaj sa covekom koji koliko toliko je upucen od strane mene ovih par dana u napredniju tehnologiju i nebi sebi dozvolio da cacka nista sam.Inace momak je i ranije imao kompjuter vec nekoliko godina unazad ali je vrme za nov i zato se odlucio za taj potez ali ga sprecavaju ovakve stvari koje je doziveo.
P.S.Ovo nije gotova konfiguracija vec se sklapa od zeljenih komponenti samo u jednoj firmi koja ce iste da nabavi!
Ovo resenje sto su ti poslali je odlicno, fer i posteno sa njihove strane. Ocigledno su svesni da ce vecina musterija prvo pozvati nekog u koga ima poverenja ili po preporuci da procacka komp pa tek onda da ga nosi na reklamaciju. Ako taj majstor otkrije kvar, stedi i njima u firmi i musteriji vreme za nov deo.
Generalno, ta radnja ne bi ni u ludilu smela da zapecati kuciste, nije registrovan brend, nema ateste i ne nalazi se u provrednom registru kao proizvodjac te samim tim direktno krsi zakon o zastiti potrosaca (dovodjenje u zabludu) a da ne pricamo da bi trebalo da placa drugaciju poresku stopu ako je proizvodjac racunara.Vec sam pisao u nekom postu da takve radnje mogu da ponude samo uslugu sklapanja racunara, dakle samo uslugu bez ikakve jedinstvene garancije na kompletan racunar vec na svaku komponentu odvojeno. Da li ce tu uslugu naplacivati ili ne, to je vec njihova politika. Drugim recima, prodavac je duzan da musteriji isporuci robu u onom obliku koje je predvideo proizvodjac i tu nema daljeg. To bi bilo isto kao kada bi kupili besna kola, recimo Alfu i hocete da ga tjunirate a Delta uzme pa na njemu zakljuca ECU da ne se ne bi mapirao.
@Sky Insistiraj da ti za svaku komponentu izda garantni list, nista na jedan papir. Ako pita Zasto, ti mu lepo kazi da ne ide sve u jednu masinu pa nek se cese, mora da ti izda garanciju za svaku komponentu.
Da li ce se u krevetu odigrati komedija ili tragedija zavisi od - komada! Intel PIII 933MHz/FS Intel 815i/512MB SDRAM/GF2MX400 32MB DDR
Neke cu delove da odstampam i da pokusam da pojasnim ovom mom drugaru. Ja sam samo posrednik koji ga upucuje,to je problem.Da sam ja u pitanju i da imam bilo kakav kontakt sa poslodavcem ovo nebi moglo da prodje tako lako tj te price za malu decu koje nemaju veze sa mozgom bi mogao da zaboravi ili jednostavno da se malo `poigra` sa inspekcijom.Ovako sam duzan prema prijateljstvu i pravdi da iz pozadine odreagujem nedozvolivsi da mi prijatelj ispadne ovca zbog neupucenosti.
Kao 1.Uvoznik komponenti (kod nas su to Pakom, i jos eventualno 2 firme) daju garanciju na komponente kao sto to daju proizvodjaci komponenata u zavisnosti od hardwer-a od 1,3, 5, 10 god...., tj., daju garanciju kao proizvodjaci tako da
2. Je_i im majku u Forumu, samo zahtevaj garanciju na pojedinacne komponente, tako sam i ja uradio , kada su culi za tuzbu, omeksali su odmah je bilo gospodine nismo mi....
3.slobodno odlepi to sranje od nalepnice, to uopste nije validno za garanciju....TERAJ DO KOSKE!!!
Mentolcine misle ljudi su glupavi, ja znam tu dvojicu braca oodavno , prodavali polovne gume pa aj sad malo kompove po njihovim pravilima, ako nece tuzbica i za cenu i za nedavanje odredjene garancije na komponente!!!
Moram nešto da dodam (a štiti prodavca u ovom slučaju), osim što neuki lome, krše i krivo priključuju, sky, ne možeš ipak misliti da je samo fizički lom nešto što se ne sme, odnosno, poništava garanciju. Proizvođači u RTFM-u matične, uvek masnim ili crveno masnim slovima upozoravaju da se korišćenjem - setovanjem inače otključanih funkcija, može oštetiti CPU ili MB i da se onda nema garancije... tako da to nisu izmislili genijalci u 4sobe, jedino, oni možda ne znaju kako da to dokažu kad do kuršlusa dođe ili, nemaju vremena za to... Realno, ti možeš da upropastiš komponentu čak i samo čišćenjem računara: statičkim el, ili raznim glupostima sa cooler-ima koji otpadnu, ne nalegnu, usvinje se pastom pa prepeknu, ne priključi se pravilno konektor itd.... i onda pozove `majstora, upućenog` i on lepo namesti kuler i nosi na reklamaciju... Ali, da se ne nerviramo i žestimo, u Serbistanu, za one koji treba da bleje, budu ošišani i na kraju zaklani, postoje gotova rešenja (ja npr. ne padnem na PC-u, ali, volem 3 in 1 kafu ioako bog dragi zna šta je unutra). Za druge, postoji komponentno kupovanje i sklapanje. Moram da te ukorim: nisi objasnio da najverovantije, jedino na ta sklopljena smeća može da dobije kredu, a na komponente ne? Inače, ukor za tebe što uopšte razmišljate o skalamerijama kad ima koga da mu to sklopi, podesi i razveseli.... (i napravi acronis sliku, jel`, dok je još vreme).
sto se nerviras toliko .. da postoje uslovi garancije koje propisuju proizvodjaci uredjaja .. a postoje i uslovi garancije koje daju prodavci .. ako ti se svidja i pristajes ok .. ako ne .. ides kod drugog. nesmes da se nerviras uopste.. nije zdravo.. uslovi garancije moga da idu dotle da ukoliko instaliras piratski software (sto je 100% u nashim slucajevima) gubis garanciju!!!
zakljcavanje bios-a je smesno .. (mislim da su to stavili da kazu kako su oni strucni!!) nalepnica (ja ih vidjam vec 3 god minimum) .. skidam ih redovno i generalno govori da je otvarana mashina.. ali neznaci nista. clokovanje - naravno gubis garanciju ..koliko god da se to vama naviklim na tu rabotu chini cudno i why .. prostim chitanjem biosa moze da se dokuci da li pao overclok ili ne ..ali ..zasto bi se prodavac zajebavao stim kad garanciju daje uvoznik.. i uvoznik ti odobrava ili neodobrava garanciju .. itd itd
ali neverovatno je da vi kao kupci mislite da kad jednom kupite neki deo ..mozete da kenjate po njemu, skacete po njemu, gurate gde neide, przite ga strujom i sl. i kad uredjaj popusti ..vi MORATE da dobijete DRUGI .. UVEK i ODMAH .. ako ne onda pretite sa inspekcijama .. smesno
zato i jeste najbolje kupiti komp u delovima i za svaki deo posebno imati garanciju .. i to kod malih prodavaca koji zbog malog broja musterija neprave problem oko garancije ..
To ti je biznis(svinjarije)nasih firmi.Ona varijanta da je sve OEM u njima vazi u max 5% slucajeva,jer se prava lova dize upravo na full komponentama.Sta mislis odakle im one silne kutije od grafika,maticna,procesora u izlogu,pa onda razni kablovi,dzamperi,braketi,CF/SLI mostovi..,u slobodnoj prodaji?Kada ti prodavac da vakumirano kuciste bez ijedne kutije(barcode-a),znas koje su ti sanse da uspes nesto da uradis po isteku tih godinu dana?,niko ziv ti posle nemoze pomoci.A ona varijanta sa odlepljivanjem stikera je tek neopevana glupost.Botom Line is uzeti sve komponente ponaosob(kao sto je vecina pre mene predlozila)i to je najsigurnija varijanta.Prem da bi ja licno uvek isao na opciju B,tj, isterao im taj stiker na usta.
Aloha
`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`
kod mene u KRaljevu ima dosta takvih firmi koji lepe nalepnice i zakljucavaju bios...ali ima jedna koja ti da pisanu garanciju za svaku kompnentu ne lepi nalenicu ne zakljucava bios i sto je najbolje u svemu tome je da su najeftiniji
Pazi samo da im se nocu usled vise sile,radnja ne zapali.Ceo svet prdi o divljem zapadu,a niko da pomene apokalipticni istok :))
Aloha
`Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran`
:: kod mene u KRaljevu ima dosta takvih firmi koji lepe nalepnice i zakljucavaju bios...ali ima jedna koja ti da pisanu garanciju za svaku kompnentu ne lepi nalenicu ne zakljucava bios i sto je najbolje u svemu tome je da su najeftinij :: :: ::
Blindiranje racunara, a da pri tom nije server sa nekim veoma vaznim stvarima, za koje garantuje firma prodavac softwarea, je kuloviski i krajnje besmislen cin. Kada racunare ne pecate Dell, HP - Compaq, FSC, pa ni IBM svoje servere, zato bi uobrazeni PeraComp garage racunari inc. ltd...?
Nemam ja dodira sa tom firmom i tim likom ali sam upucen u njihovo poslovanje.Sto se tice mene ja sam samo savetodavac i pokusavam na najbezbedniji nacin da zastitim prijatelja.On neka odluci hoce li tu uzimati ili ce da kupi na drugom mestu.Svakako moj kraj je za jedno 10% skuplji nego BG.Pa ako mu se tako isplati onda ok.
Odabir prodavca je pravo kupca. Postavljanje garantnih uslova je pravo prodavca. Mislim da je jedino to fer. Take it or leave it... Ako nesto kosta 55000 din. sa 3 godine garancije bez pecata, to je OK. Ako isto kosta 50000 din sa 3 godine garancije i nalepnicom i to OK. Ako isto to kosta 45000 bez garancije i to je OK. Stvar je izbora kupca, zar ne...
Baby BM
:: Nemam ja dodira sa tom firmom i tim likom ali sam upucen u njihovo poslovanje.Sto se tice mene ja sam samo savetodavac i pokusavam na najbezbedniji nacin da zastitim prijatelja.On neka odluci hoce li tu uzimati ili ce da kupi na drugom mestu.Svakako moj kraj je za jedno 10% skuplji nego BG.Pa ako mu se tako isplati onda ok :: :: Green Green Grass Of Home :: ::
Da li mislis da bi to meni moglo da se desi i da li bi takav lik koji bi mozda bio upucen da dovoljno poznajem tehnologiju pokusao isti sistem ucene da poturi i meni? Ovde se radi o uceni,pretnji o izgubljenju garancije sto ni u jednom zakonu nije propisano. Lepljenje nalepnice je brendiranje.Jedna mala firmica koja zavisi od drugih vecih nema na to pravo i to je protiv zakona i zbog toga moze debelo da se plati kazna. Mene nervioraju ti seljacki fazoni gde se prodaje prazna prica ljudima koji nisu upuceni. Zaplasivanje i postavljenje uslova.Ne smes kuciste da otvaras ode garancija.Bios zakljucan,ne mozes da dizes sistem sam vec za isti moras da nosi kuciste u doticnu firmu koja ce da naplati dodatno usluge (ovo je verovatno i bila poenta) .Overclock ne dolazi u obzir.Intel preporucuje overclock kao firma i brend koji proizvodi CPU-e daje savet svojim kupcima.Kome se onda prodaje prica o gubljenju garancije na overclock?Gde to pise?Ima li takva stavka negde u zakonu>?Nema naravno.Ovo je cist bezobrazluk svake firme koja radi po ovom principu.Nije lepo prema postenim i neupucenim korisnicima. Nece biti svaki put neko ko ce znati pa da ih zastiti vec ce neko morati i da ispasta neznajuci.Neko ce misliti da je to normalno pa kako onda da napravi izbor kada ce mu u startu biti ispran mozak?!
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.