zdravo dobri ljudi,obracam se vama zato sto stvarno vise neznam sta da radim problem je sledeci pre par meseci kupio sam u jednoj radnji u novom sadu hard disk maxtor 160gb posle par dana rada poceo je da trokira i posle pregleda u servisu gde sam sklapao racunar (samo sklapao ne kupio) receno mi je da je hard crko.uzmem garanciju i odem u radnju da reklamiram a prodavac me pita ko ti je rekao da ti je crkao hard,ja mu kazem u servisu gde su mi sklapali racunar.i on pocne neku filozofiju da mi ne vazi garancija ako nosom hard u drugi servis na popravku.ja mu lepo objasnim da nisam hard tamo nosio na popravku nego mi je tamo receno da je hard los i nista vise.i posle natezanja i zvanja gazde radnje on uzme hard i kaze mi da ce ga poslati u njegov servis da vide sta je. nakon par nedelja zovu me iz servisa i kazu mi da je fizicko ostecenje i da je do mene.ja nazovem servis i zatrazim da mi to sto su rekli napisu na garanciji.kad sam otisao u servis da uzmem svoj hard pitam prodavca da mi pokaze gde je to osteceno a on mi kaze da on ne vidi nista na hardu a na garanciji naravno nista napisano.ja odbijem da uzmem hard nazad i kazem da cu doci za par dana a da oni za to vreme rese problem.nakon opet par nedelja dodjem u servis i gazda mi pokaze neku malu ogrebotinu i kao to je to kad sam mu trazio da to i napise na garanciji on poce da sere nesto i posle sat vremena glupiranja kaze mi da ce hard da posalje u madjarsku da oni tamo vide u toj firmi od koje nabavlja robu i kao oni su zvanicni servis firme,a za to vreme mi da drugi manji hard da se koristim.posle dobrih dva meseca ja nazovem firmu i oni blage veze nemaju sta je bilo sa mojih hardom cas je u madjarskoj cas nije ni poslat i tako te budalastine.pa vas ja sad pitam sta ja mogu da radim u ovoj situaciji i koja su moja prava.postoji li neka drzavna inspekcija koja moze da stane na put ovim maltretiranjima kupaca hvala u napred
Nazalost vecina firmi u ovoj zemlji ne shvata cinjenicu da smo mi njegovo velicanstvo kupac, i da treba da nas paze i maze kao malo vode na dlanu. Takodje ovde postoji veliki broj malih firmi koje posluju po veoma cudnim principima i koje nabavljaju robu iz nelegalnih kanala i koje su veoma bahate. U inostranstvu postoje drustva za zastitu potrosaca i potrosaci su informisani o svojim pravima. Ovde toga nema i kod kupljenih proizvoda koji su pod garancijom, bukvalno vazi pravilo ko koga kako za*ebe. E sada postoji nesto sto se zove trzisna inspekcija i broj telefona u Bg-u je 0113227376 pa nazovi i vidi za neki broj u NS. ja sam skoro imao problema sa jednom firmom i oni su mi malo objasnili koja su moja prava i sta mogu da radim. Izmedju ostalog mozes sa kopijom racuna da podneses kod njih prijavu protiv firme koja ti pravi probleme a oni ce sve resiti. Takodje mi je covek objasnio da ako hocu definitivno da ih zakopam da pozovem poresku na 0113619900 (to ti je onaj broj koji stoji u svakoj radnji, da se zalis ako ti ne daju fiskalni racun). Covek kaze da je poreska nemilosrdna i da ce ih sigurno kazniti ako izadju na teren. Kazna je 50000 dinara i zabrana rada od 15 dana. U mom slucaju je bilo dovoljno samo da ih zaplasim inspekcijom ali posto su u tvom slucaju okorela stoka ti bolje odmah pozovi inspekciju pa neka drugi put razmisle da li ce da te d*kaju. Smatram da svi treba da uvek zovemo inspekciju ne bi li sto pre te firme koje posluju iz garaza i stanova propale i prestale da nam prave probleme. Toliko od mene, javi sta si uradio
Pozdrav i srecno
Milos
Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga, Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga, Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se, Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.
ne razumem te likove iz te firme sto prave problem kad samo treba da posalju disk onom od kog su oni kupili i dobiju drugi. Ja sam pre jedno 5 godina kupio u inostranstvu WD caviar SE i imao je fabricku garanciju na 3 godine, registrovao sam ga na njihovom sajtu.Posle 1,5 god mu je pala glava. Ovde su me zezali kao moram da ga nosim gde sam ga i kupio, heh, ali sam ja poslao pismo WD supportu i ubrzo mi je zamenjen hard ovde kod zastupnika. Sam sam ga bio tutnuo u komp.
ne trazim ja od njih nista na poklon samo da napisu to sto tvrde.ako sam ja nesto sjebo sto ne napisu onda na garanciji pa da vidim sta cu dalje,da odem sa tim u servis koji mi je sklapao i od njih da trazim da resavaju problem.a ako su pokusali da me zavrnu i naprave majmunom isteracu ovu stvar do kraja pa sta bude.ja svoje pare tesko i mukotrpno zaradjujem i zadnje sto cu da dozvolim sebi je to da me opljackaju sitni prevaranti i kriminalci u ovoj carobnoj zemlji srbiji
Ja ne razumem uopste cemu ta prica sa sklapanjem, drugom firmom i njihovom konstatacijom kvara.
Jednostavno odneses disk, kazes da ne radi i oni ti u garantnom roku rese problem. Sta imas bre da se svadjas i prepucavas.
Garancija je dokument. Na njoj se ne dopisuje nista. Mozes da trazis neki izvestaj servisa i sl. sa pecatom.
Moj savet tebi je da probas da se DOGOVORIS sa "gazdom" pre precenja inspekcijama, reketasima, JSO, BIA, i ostalim mafijama.
Ako su konacno prihvatili reklamaciju, moraju da je rese. Ja ipak postujem to sto su ti dali drugi disk da se sluzis.
Milose. Ova zemlja je takva kakva jeste u velikoj meri zbog tog potkazivacko-podrepaskog shvatanja vlasti. Zamislite da vasim tatama ili mamama sutra dodje inspekcija, DEFINITIVNO im ZAKOPA firmu, a vi onda nemate ni za `leba a kamoli Pentijume i Dziforseve. Sta ako je "gazda" brat od Maje Gojkovic ili nekog drugog moodonje :P
Majkrosoft je poceo u garazi.
Ipak, pokusajte da shvatite ovo kao DOBRONAMERAN savet.
Konkretan slucaj je iznesen u poslednjem broju Sveta Kompijutera rublika I/O port, jeste da te strane vodi kenjac od urednika, ali je po tom pitanju prilicno objektivan lik buduci da je objavio pismo coveka (izvesni Dejan) koji je imao isti problem i kako je on resio isti.
:: Konkretan slucaj je iznesen u poslednjem broju Sveta Kompijutera rublika I/O port, jeste da te strane vodi kenjac od urednika, ali je po tom pitanju prilicno objektivan lik buduci da je objavio pismo coveka (izvesni Dejan) koji je imao isti problem i kako je on resio isti :: :: Da ne duzim postoji nesto sto se zove :: :: - ZAKON O ZASTITI POTROSACA, CLAN 2 :: :: Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !! :: ::
Covek koji uredjuje I/O port, pise kolumnu i opisuje igre u SK je najveci kralj Miodrag Kuzmanovic, inace doticni zivi i radi u NS mozda ne bi bilo lose da mu posaljes ovo na mail za I/O port, ne znam tacno koji je prelistaj neki broj, ne znam da li ce ti izaci pismo u casopisu ali verujem da ce te posavetovati putem mail-a.
Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga, Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga, Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se, Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.
:: Ja ne razumem uopste cemu ta prica sa sklapanjem, drugom firmom i njihovom konstatacijom kvara. :: :: Jednostavno odneses disk, kazes da ne radi i oni ti u garantnom roku rese problem. Sta imas bre da se svadjas i prepucavas :: :: Garancija je dokument. Na njoj se ne dopisuje nista. Mozes da trazis neki izvestaj servisa i sl. sa pecatom :: :: Moj savet tebi je da probas da se DOGOVORIS sa "gazdom" pre precenja inspekcijama, reketasima, JSO, BIA, i ostalim mafijama. :: :: Ako su konacno prihvatili reklamaciju, moraju da je rese. Ja ipak postujem to sto su ti dali drugi disk da se sluzis :: :: Milose. Ova zemlja je takva kakva jeste u velikoj meri zbog tog potkazivacko-podrepaskog shvatanja vlasti. Zamislite da vasim tatama ili mamama sutra dodje inspekcija, DEFINITIVNO im ZAKOPA firmu, a vi onda nemate ni za `leba a kamoli Pentijume i Dziforseve :: Sta ako je "gazda" brat od Maje Gojkovic ili nekog drugog moodonje : :: :: Majkrosoft je poceo u garazi
Ja prvi ne odobravam potkazivacko shvatanje jer smatram da porez funkcionise samo selektivno a ne za sve gradjane i firme. Ali takodje smatram da treba stati na put divljim firmama koje ne poznaju osnovne principe poslovanja. Kupac, kupac i samo kupac, to treba da im bude ideja vodilja. smatram da svaka firma koja ne ume da posluje treba da bude DEFINITIVNO ZAKOPANA, zasto bismo mi imali sazaljenje prema nekome samo zato sto hrani decu, neka on vodi racuna o svojoj deci pa neka posluje kako treba. I ljudi kojima takve firme otimaju novac takodje hrane neku decu. Uz to treba napomenuti da kada covek mora 5 puta da ode do neke firme da on gube vreme a i to vreme kosta. Nazalost mogucnost da je gazda neciji brat postoji a ovde je nepotizam jako razvijen i samo je na korak od parenja sa rodjacima. U takvim situacijama treba da se nadamo najboljem, za to jednostavno nema resenja. Kada sam rekao garaze i stanove mislio sam na firme koje tako posluju da svakih nekoliko meseci menjaju naziv i mesto da ne bi vracali dugove. Micriosoft je poceo kao i Apple u garazi ali su posle ulozili u koriwsnike i sebe i sada su velike i ozbiljne firme.
Savet je i shavacen kao DOBRONAMERAN, ponekad treba spustiti loptu ali ponekad treba pucati iz svih oruzija.
Pozdrav
Milos :: :: Ipak, pokusajte da shvatite ovo kao DOBRONAMERAN savet :: :: Pozdrav :: Iva :: :: :: :: :: :: :: ::
Znači, da ilunga ponovo pokuša razgovorom sa "gazdama" da reši problem.
Ako je to stvarno bilo fizičko oštećenje, da mu napišu izveštaj, pečatiraju, pa da juri ove što su mu sklopili/oštetili komp. Ako nije, da daju ispravan disk ili pare nazad.
Ako ne uspe, onda prijava inspekciji i da se nada u brzu i kvalitenu reakciju institucija Ãarobne Zemlje Nedođije :P
1. Jel zato sto je par evra skuplji? 2. Zasto si kupio kod "tamonekihbaja" kad se zna da za par evra vise mozes kupiti isti proizvod kod ozbiljnog prodavca? 3. Zasto si nosio u "tamonekiserviskojidrziperaponekojliniji" a nisi ugradio komponentu u servisu prodavca?
Pitanja su retoricka. Ovakvih slucajeva ima na tone, ne znam zasto se o njima uopste i pise. Svi vole da kupe za par evra manje (da ne kazem "grubarec za par evra") i onda kukaju... Naucite se gospodo reda i kupujte kod PRAVIH OVLASCENIH DISTRIBUTERA jer cete samo rako imati PRAVU i VAZECU garanciju na kupljeni proizvod. Shvatite ovo krajnje dobronamerno.
maxtor sam kupio zato sto je najzastupljeniji i zato sto su mi zvucali kao ozbiljna firma(sad bih ga zaobisao u sirokom luku) inace radnja nije nimalo nova i mala i takve radnje kako neko rece iz garaza i njih sam zaobisao bas iz tog razloga da ne bih imao ovakvih problema. komponente sam kupovao na par mesta jer sam hteo da sklopim po svojoj zelji a verovao mi ili ne ni jedna radnja nije imala ono sto sam ja zeleo na jednom mestu.kao i zbog para.nisam imao kesa i onda sam se krpio kako sam stigao.u toj radnji su davali kredit bez ziranata preko jedne banke do 20 000 i tu sam uzeo par stvari. neznam sto je to uopste bitno,ja sam kod njih uzeo hard koji je crkao i niko drugi ga nije niti otvarao niti nesto radio na njemu,ta prica njih ne treba da interesuje,a ja sam se zbog toga gnjavio 2 sata sa pametnim prodavcem. a to da li je neko brat i teca nekoj tamo Maji stvarno me ne interesuje.to je jos samo kod nas bitno.
sto se tice ogrebotine ni prodavac koji je trebalo da mi uvali nazad disk, kad sam ga pitao da mi pokaze gde je to ostecenje,pola sata je vrteo disk po rukama i na kraju mi rekao da on nista ne vidi.e to je mene popizdelo do kraja,stvarno neznam kako je moguce da jednja radnja dozvoli sebi ovako nesto. i da vas pitam jos nesto.receno mi je da je kroz tu rupu(koja ne postoji)usla prasina i da je usao vazduk i tako to.koliko ta prica drzi vodu?
mislim, ne razumem ih, dobice sigurno novi hard od njihovog distributera, matxori riknjavaju zbog grejanja. Imam ja jedan hard od 17 gb, stvarno grozno izgleda, da ga vidis sve bi ti bilo jasno, kakva prasina ako rupe nema... Poenta je da ja uopste ne razumem te likove, crko hard, daju ti drugi, i gotova prica. Jedno je sigurno, a to da taj hard nema sta da trazi na servisu u Madjarskoj, niko to ne popravlja, to se baca...
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.