Pokusao sam danas da kupim komponente od skoro 1000 evra i svelo se na to da im je tesko da obezbede 6 komponenata na stanju u radnji, a mene su provozali kroz beograd za Vracara na BBrdo i prevarili. Preko telefona i ovde na berzi imaju svega, a kad se ode u radnju pokazu mi kutiju od intela i kazu: `Pa eto, imamo samo AMD...` Povrh svega dodje i vlasnik i pocne da mi vice `bez panike, bez panike`, more !##@%!! ti ja paniku!!! Telefonirao je 15 minuta i na kraju kaze: `Mora da se naruci.`
E pa, mogu ja da potrosim svoje pare i u drugoj radnji...
Slicnu situaciju sam imao i sa *in *in-om.
Da ne bude sve tako crno, pohvale Imtelu. Ako ima - ima, ako nema - nema.
Takođe, a taj W_n W_n.....tragedija. Sve mogu da nabave....možda....cenovnik na sajtu inače veze blage sa stanjem nema. Neki operatori čak nisu ni svesni da taj cenovnik postoji....`Hmmmm gde ste to videli...... - winwin.rs......-Aha, pa nema toga.
Hahahahahahhaha.....strašno. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Hoping for the best but expecting the worst.
:: Cest i svakodnevni dogadjaj iz prakse prijatelju moj. Sa Imtelom nikada nisam imao problema ono sto ima u cenovniku na netu ima i kod njih. Preporuk :: :: :: Kosovo je Srbija! Sve ostalo je.....Delta : :: ::
Jbem li ga, ja sam do sad jedno 10 puta kupovao u Gigatronu u 14. decembra(Cara Nikolaja) neke gluposti, slušalice, kamere, tastature i miševe i bukvalno nijednom nisam bio u prilici da dođem a da nemaju to nešto, naravno, što sam rezervisao preko telefona ili samo pitao za to.
Bitnije komponente, ploče, procesore, grafičke za sebe i još nekoliko poznanika kupujem u DPM-u u Lominoj i gore na Obilićevom vencu... nekako su radnici najmanje ``uzvišeni`` i na sva pitanja koja postavim dobijem kompletan odgovor, a ne neko zavlačenje i prećutavanje, a i cene su među najnižima. Nekako su fer.
U svakom slučaju, uvek treba imati rezervu. Sad si saznao kako je interesantno kad je nemaš.
Pre par dana sam imao slicno iskustvo sa gigatronom...na sajtu pise sve ima, azurirano na taj dan..zovem...nema...inace kosta 33000din, kaze moze da se naruci ali nije vise 33, nego 38000...vise u gigatronu sigurno necu kupovati... ...ko tu koga pravi budalom, nije mi jasno...
Hm...do sada samo pozitivno iskustvo sa Gigatronom. DPM je odlicna firma, ljudi su veoma korektni. ___________________________________________________________________ Withstand The Fall Of Time
ama ljudi nemaju na stanju jer je gužva u gradu i semafori su u pitanju, pa vozač ne može da stigne na vreme pet dana za redom. Btw ko bre da održava tolike sajtove, pa to je golem posao. Nasiljem protiv argumenata...
Pogledam ja na njihovom sajtu Gainward 8800GT pise oko 100e (azurirano pre 1 dan). Pozovem i kazu mi da je cena 120e. Ja rezervisem tu karticu na moje ime i kazem da ce drugar sutra da dodje (on je iz BG-a) da je kupi. Posaljem ja drugara tamo, kad oni mu kaze da nemaju tu karticu. Okrenem ja njih i oni mi kazu da je ostala josh jedna ali da je cena 150e. I pocnem ja raspravu sa njima kako sam je rezervisao po ceni od 120e a oni meni sad prodaju za 150e........ itd... Znaci ziva bruka.
Pošto živim u Sremskoj Mitrovici i nemam neki naročit izbor kada želim da kupim neku, za moj grad, egzotičniju komponentu, moram da je potražim u BG-u. Onda, prošvrljam po sajtovima većih firmi, a kada ih nazovem zadesi me isto što i većinu vas. Nema, može da se naruči i tako dalje, a meni je ta komponenta potrebna odmah. Da sam hteo da čekam, mogao sam da je naručim i kod komšije (kod kog kupujem već 7,5 godina) ili u nekoj drugoj lokalnoj firmi i da molim Boga da to bude što pre. E, sad, lokalne firme, nisu krive, u velikoj meri, zato što i one nabavljaju od Beograđana ili Novosađana koji na sajtovima imaju sve, a na lageru ništa. Tako da kada nešto hoću da kupim u BG-u, ograničim se na Imtel i možda neku drugu pouzdaniju firmu, jer kod njih ono što ima - ima, a ono što nema - nema.
E, sad. treba videti šta vam više znači: niska cena, ali možda nema, možda ima ili viša cena, ali IMA. Saberite iskustva i vidite. Cene na sajtu više nisu nikakva orjentacija kod nekih firmi, kod drugih znaš da će sigurno to da bude toliko.
Ozbiljnost i pouzdanost je to što mene kupuje. Više mi i ne znači par stotina dinara što ću uštedeti ako ću potrošiti par stotina nervnih ćelija.
@igatr0n izbegavam vec jako dugo. Prvo (i poslednje) iskustvo s njima sam imao pre jedno 4-5 godina, kad sam otisao s prijateljem da kupimo konfiguraciju za njegovog klinca. Hard je bio manji nego sto je pisalo u oglasu, graficka je bila SE varijanta, monitor uopste nisu mogli da nabave (nikakav) i slicno, a pri tome je cena naprasno skocila... Jos me nad@kana prodavacica pitala: ` Sta vi ocekujete za te pare, da HDD bude kao sto pise?`. Dobra iskustva imam s: Imtel-om, BCC-om, Imikom-om (mada im je izbor cesto mali), Belcomputers-om i Overline-om. Pozdrav
I mene ovo zanima.... I serviser, legenda Slaven, doktor za BIOS. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Hoping for the best but expecting the worst.
:: :: To su neka moja iskustva.Usput,zna li neko sta je sa firmom ADA Computers :: :: Poz :: :: ::
Ne razumem kako masa ne shvata par prostih cinjenica:)
05.04.2009. 01:21
#106802
status: user broj poruka: 538
Jednu stvar kupci ne mogu nikako da shvate, to sto necega ima ili nema na stanju nista ne znaci, to je prosto nebitno ako prodavac moze da nabavi zeljenu konfiguraciju u toku dana ili sutra dan, bitno je da ne slaze vec da se ispostuje dogovor. Snadbevanje robom trgovina kao sto je Gigatron a narocito manjih radnji je svakodnevno, tako da niko od prodavaca nema preteranu potrebu da drzi na stanju komponete od +300e, to nije produktivno, narocito ne kada su marze na te komponete 5-12% kako kod koga i kada se ne zna kakav ce kurs evra biti sutra dan, tu je i faktor spustanje cena od samih proizvodjca tako da jedan prodavac ne moze da sanje kada ce prodati GTX295 a ako je ne proda u narednih nedelju dan ode i zarad i deo ulozenih para u kartu. Garancije i njihova realizacija najmanje zavise od prodavaca, tu glavnu ulogu ima uvoznik i njegova azurnost po tom pitanju, posto je snadbevanje svakodnevno isto tako i roba za reklamaciju ide svakodnevno ako je ima, od centralnog servis zavisi kad ce biti realizovana. Dlink, Kimtek, Asbis, imaju najbolje organiozovane servise, Pakom je recimo dno dna gde se na reklamaciju ceka onih izmisljenih 45 dana koji nigde nisu navedeni u zakonu o zastiti potrosaca.
Jedan savet za sve, najbolje je kupovati u malim firmam poput DPM, lithiuma i njemu slicnih, lako se dogovoris sa ljudima i stalo im je da naprave posao na obostrano zadovoljstvo, ispostuju svaki dogovor pre kupovine i nema ne upucenih radnika koji samo misle kako ce im radno vreme sto pre proci da bi otisli kuci.)
Re: Ne razumem kako masa ne shvata par prostih cinjenica:)
05.04.2009. 01:59
#106810
status: user broj poruka: 412
Kao prvo nismo masa, nego smo clanovi PC berze i kupci, korisnici. A kao drugo, tema je pocela zbog neazurnosti stanja u kolicinama na sajtu sa stvarnim stanjem u radnji kao i tom glupom ima-nema telefonskom forom. Zar je tako tesko svakodnevno odrzavati i azurirati sajt, kao i naci prodavce koji ne misle da je HDD rack kutija za sminku? Za sve sto niste mogli recite da niste hteli.
:: Jednu stvar kupci ne mogu nikako da shvate, to sto necega ima ili nema na stanju nista ne znaci, to je prosto nebitno ako prodavac moze da nabavi zeljenu konfiguraciju u toku dana ili sutra dan, bitno je da ne slaze vec da se ispostuje dogovor. Snadbevanje robom trgovina kao sto je Gigatron a narocito manjih radnji je svakodnevno, tako da niko od prodavaca nema preteranu potrebu da drzi na stanju komponete od +300e, to nije produktivno, narocito ne kada su marze na te komponete 5-12% kako kod koga i kada se ne zna kakav ce kurs evra biti sutra dan, tu je i faktor spustanje cena od samih proizvodjca tako da jedan prodavac ne moze da sanje kada ce prodati GTX295 a ako je ne proda u narednih nedelju dan ode i zarad i deo ulozenih para u kartu :: Garancije i njihova realizacija najmanje zavise od prodavaca, tu glavnu ulogu ima uvoznik i njegova azurnost po tom pitanju, posto je snadbevanje svakodnevno isto tako i roba za reklamaciju ide svakodnevno ako je ima, od centralnog servis zavisi kad ce biti realizovana. Dlink, Kimtek, Asbis, imaju najbolje organiozovane servise, Pakom je recimo dno dna gde se na reklamaciju ceka onih izmisljenih 45 dana koji nigde nisu navedeni u zakonu o zastiti potrosaca :: :: Jedan savet za sve, najbolje je kupovati u malim firmam poput DPM, lithiuma i njemu slicnih, lako se dogovoris sa ljudima i stalo im je da naprave posao na obostrano zadovoljstvo, ispostuju svaki dogovor pre kupovine i nema ne upucenih radnika koji samo misle kako ce im radno vreme sto pre proci da bi otisli kuci.)
Da tesko je svaki dan voditi racuna o 2000 mogucih komponeti dali ih ima na stanju u radnji ili na stanju kod proizvodjaca. Podji od sebe pa razmisli dali bi mogao da vodis racuna o cenovnicima 10 uvoznika sa kojima saradjujes i da istaknes svaki dan najpovoljniju cenu kada se sve menja bukavalno na dnevnim nivou. Ja ti garantuje da to ne moze ni jedna firma na trzistu da postigne a da pritim bude pristojna sa cenam, imtel koji se pominje je uvoznik izmedju ostalog i ima jedan centralizovan magcin tako da je njima daleko lakse da vode racuna sa cenam, pritom daleko od toga da su povoljni. Nase IT trziste je lose zato sto nema dovoljno kupaca koji bi obezbedili adekvatnu zaradu da svaka firma moze sebi da priusti logistiku koja bi vodila racuna da svaki detalj bude na mestu, tako da odredjene stvari trpe, ali zato isto tako znam posto sam radio u DPM da ko god da je pozvao i narucio, bio je ispostovan do kraja i sto se tice cene i sto se tice dogovora oko komponenti a to sto na PCberzi stoji cena od juce i sto neko nema vremena da sve to proprati na dnevnom nivou je manje bitna stvara, ako ti kao kupac odes zadovoljan kuci i budes zadovoljan narednih 3god koliko traje grancija. Nije tesko uzeti telefon i provriti realno stanje, PCberza je vise kao neki orjentir sto se tice cena nego sto je izvor 100% tacnih informacija. Znaci to mora da bude tako ili masa vise voli da je dere Miskovic u svojim trznim centrima i Vesa u ComTrade Shopovima. Kao sto rekoh najbolj kupovina je u malim firmam, tu obicno rade vlasnici, trude se da budu maksimalno usluzni, kome je do sminkerske kupovine i toga da moze da kaze kako je video u izlogu nesto sto nikad nebi kupio po tim cenam DeltaCity radi od 8-22h pa neka izvoli.
Da se razumemo. Meni je PC Berza i ako ideja i kao sajt fenomenalan, i dugo ga pratim i puno mi je puta pomogao. Nisu oni krivi sto su trgovci u Srbijici takvi kakvi su. Problem je u tome sto su sada svi trgovci. Cak mogu da tolerisem i da racunaju evro 101 dinar, ali ne da reklamiraju komponentu za 100e, ugovore telefonom za 120e i kad odes da ti traze 150evra! E, to je sramota! Nemam cak ni problem da platim komponentu vise, ali hocu da udjem u radnju i da mogu da nadjem na raftovima sve sto je aktuelno u IT svetu ili makar najnoviju generaciju. Pozdrav svima i iskristalisace se ko je trgovac a ko dziber.
koji si ti zemljak koje godiste i ja sam iz sm ma mora da se znamo aj na mail, da ti ne narusimo privatnost sa odgovaranjem na pitanja, ako si uopste voljan da odgovaras coaulsi@gmail.com
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.