Svi veliki igraci imaju svoje komercijalno dostupne turbo pogonjene motore ali koji je ubedljivo najbolji imati u vozilu teskom ~1.5t? Ovo su 2.0 modeli noviji od 2010:
Renault-Nissan M9R 2.0dCi takodje postoji, veoma dobar motor i osetno mocniji od 1.9. Imao sam prilike sve agregate da probam sem Tojotinog, na tim automobilima su to solidne ali ne i spektakularne performanse. Dosta zavisi od stanja i revizije samog motora, to je narocito primetno kod vw grupacije. Neki od navedenih i spadaju u egzotiku na domacim drumovima pa treba obratiti i paznju na cenu odrzavanja i potencijalnih kvarova. Da li si ti probao nesto od toga, kakvi su utisci?
Ako se vec trazi ˝ubedljivo najbolji ˝, onda ne treba ni razmisljati o kojekakvim VW, PSA, JTD i sl. motorima, ok su oni, ali to je kao da trazis najbolju maticnu, a gledas Asrock i sl.
Japanci znaju imati izvrsne motore, ali treba gledati prije svega sta nude Mercedes, Volvo...
Sta je najbolje zavisi od nas samih, nasih zelja, potreba, mogucnosti.
Uzmi auto koje ti se vise svidja i koje je bolje ocuvano, nije lako naci dobrog dizela starog 7 godina.
Francuzi su dobri novi polovni su ti macka u dzaku pogotovu zbog cene delova i odrzavanja. Ako oces VW grupu idi na Octaviu jer ces znatno manje platiti od Audija a isto ...
@Dejzan Daj molim te mani se vise te price oko francuza i njihovih `skupih` delova. TO su mozda nekada nasi matorci pricali, vec godinama unazad ja ne vidim sta je tu skupo a promenio sam ih 4 do sada.
Elem da se vratim na temu, svaki od tih motora koje si naveo su super, prakticno gotovo svaki 2.0 dizel motor novije generacije je super i zadovoljice potrebe eksploatisanja, uz manje vise poznate potencijalne kvarove.
Ja evo vozim C5 vec dve godine sa 2.0 HDI motorom od ~140 konja i moram priznati da mi je sasvim dovoljan, nije kvarljiv(tako majstori kazu), prelazi boga oca, do sada ni jedan jedini kvar nisam imao, na satu je 150 000+ km.
Na osnovu mog iskustva mogu da prokomentarisem Citroena i 2.0 HDI.
Sto se tice novijeg, koji si pomenuo u DS5, uglavnom se ubacuju ovi sa 163 konja, i generalno su odlicni motori, kolega ima i probao sam ga, lepo ide i poteze, nema greske. Jedini poznati kvar koji hoce da ih zadesi kad vec udju u ozbiljnije kilometre je na usisnoj grani neka zajebancija sa klapnama, ali nista spec sto nije lako resivo. Moj savet, ako se odlucis za njega, obavezno uzmi sa automatskim menjacem jer su odlicni, vec dugi niz godina za 2.0HDI motore, od 2008, Citroen ugradjuje japanske menjace koji su bas pouzdani i nisu kvarljiva roba, i ja ga imam i prezadovoljan sam. .)
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D Samsung PM961 M.2 250GB + WD(3TB+1TB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 X-Fi Titanium+Z-5500
Imao sam Lagunu 1.9 DCi 120 KS 2001, sada imam C5 2.2 HDi 170 KS 2009 oko 6 meseci, nijedan ozbiljan kvar do sada nisam imao. Laguna se kvarila, jer su je vec sustigle godine, a odzavanje nisam placao nista skuplje od nekog Golfa i slicno... Pritom, delove za nju sam nalazio na svakom cosku maltene. Ali sta mislis, nemac se recimo ne kvari jel? Znam ljude koji recimo sa Passatom B6 ne izlaze iz servisa.
Tako da ova recenica ne pije vodu, svaki polovnjak je macka u dzaku... Zato automobil bez legalnih papira o redovnom odrzavanju treba preskakati. I nema tu neke nauke posebne, ako ti se posreci neces imati problema ni sa francuzom ni sa nekim drugim firmama. Ako si baksuz, mozes iz fabrike da ga kupis, pa da ti se posle par hiljada km desi neki ozbiljniji kvar. Nema pravila.
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8GB 1600 MHz Asus RX 480 Strix OC 8GB Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, Redragon Kala
:: Francuzi su dobri novi polovni su ti macka u dzaku pogotovu zbog cene delova i odrzavanja :: Ako oces VW grupu idi na Octaviu jer ces znatno manje platiti od Audija a isto .. :: :: :: :: U Audiju i Citroen :: :: :: :: :: ::
Da, secam se da su matorci pricali to pre jedno 16god.
:: @Dejza :: Daj molim te mani se vise te price oko francuza i njihovih `skupih` delova. TO su mozda nekada nasi matorci pricali, vec godinama unazad ja ne vidim sta je tu skupo a promenio sam ih 4 do sada :: ::
Za Francuze ne znam, znam samo da su motori DCi, HDi fantasticni, ali Nemci definitivno nisu kao nekad. Japanci su uvek imali kvalitetne motore, ali nazalost ne i karoseriju, doduse danas su stvari dosta promenjene i dosta toga se ne pravi u Japanu.
:: Pezo 508 : :: :: Mada iz price ljudi, francuzi nisu kao sto su nekad bili.. Japan i DE zakon :: :: Gameri, ulecite!https://goo.gl/nReEin :: ::
Merc i Volvo naravno da ugradjuju tudje motore, to rade iskljucivo da bi pojeftinili sopstveni proizvod, ne zato sto su tudji motori bolji.
PSA 2.0 sam vozio u Volvu v50, ok je motor, od svih navedenih je vjerovatno najjeftiniji za odrzavanje, ugradjuje se u mnogo automobila tako da i dijelova dosta ima, od njega jeftiniji za odrzavanje je isto PSA 1.6HDI/TDCi, ovaj manji je jos zastupljeniji i otpadi su puni tih automobila sa dobrim motorima.
2.0JTD nisam vozio, ako je slican starijim JTD motorima trebalo bi da je dobar, da bolje ide od ostalih i da se bolje cipuje, ali mozda je nesto i zedniji.
Audi a4 2.0TDI 2011.god. mi je brat vozio po BG, probavao sam ga par puta, dobro je auto, motor fino vuce, malo trosi, sto se tice udobnosti i luksuza tu sam vise ocekivao, buduci koliko kosta, ali jako se vino vozi, zvucna izolacija je odlicna, dobro pegla neravnine...
Nov Audi + BG + nezreo, napaljen vozac = rupa bez dna Razumijem sto su stradale felne i trap, pa mozda i zamajac na nekih 130 000km, ali za kojekakve klapne i senzore na motoru i nema neko opravdanje.
Da francuzi valjaju drzali bi cenu kao polovna vozila tako da se ne zanosi ima razlog sto su jeftina a to su delovi kraj tacka. Servis za Opel Corsu 80 evra Clio 140 ???? ajde batali me toga nego mi gledamo da ustedimo samim tim i kupujemo takva vozila
Hdi nije motor od PSA vec od Forda,Mazde i 15% PSA informisite se malo
:: Ne lupetaj :: :: Imao sam Lagunu 1.9 DCi 120 KS 2001, sada imam C5 2.2 HDi 170 KS 2009 oko 6 meseci, nijedan ozbiljan kvar do sada nisam imao. Laguna se kvarila, jer su je vec sustigle godine, a odzavanje nisam placao nista skuplje od nekog Golfa i slicno... Pritom, delove za nju sam nalazio na svakom cosku maltene. Ali sta mislis, nemac se recimo ne kvari jel? Znam ljude koji recimo sa Passatom B6 ne izlaze iz servisa :: :: Tako da ova recenica ne pije vodu, svaki polovnjak je macka u dzaku... Zato automobil bez legalnih papira o redovnom odrzavanju treba preskakati. I nema tu neke nauke posebne, ako ti se posreci neces imati problema ni sa francuzom ni sa nekim drugim firmama. Ako si baksuz, mozes iz fabrike da ga kupis, pa da ti se posle par hiljada km desi neki ozbiljniji kvar. Nema pravila :: :: Asus M4A89GTD PR :: AMD 1090T @ 4GHz (CM V6GT :: Corsair Vengeance 8GB 1600 MH :: Asus RX 480 Strix OC 8G :: Dell U2412 :: SSD 850 EVO 250 GB, F3 1T :: CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000 :: Altec Lansing VS242 :: Logitech G9x, Redragon Kal :: :: :: Francuzi su dobri novi polovni su ti macka u dzaku pogotovu zbog cene delova i odrzavanja :: :: Ako oces VW grupu idi na Octaviu jer ces znatno manje platiti od Audija a isto .. :: :: :: :: :: :: :: U Audiju i Citroen :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Ja redovno citam testove koje pise Aleksandar Todorović.Cini mi se da je objektivan.Sve zivo mozes saznati za skoro svaki model,sto polovan sto nov. Jedan od testova: http://bit.ly/2kAb0Ht
I statistici da SVE drzave koje nemaju svoje nacionalne auto brandove kao sto imaju Nemacka, Italija, Francuska, Japan...kao diplomatske automobile koriste iskljucivo BMW, Mercedes ili Audi. Iz onoga sto sam cuo, all-rounder i najpametnija kupovina je oduvek bio Audi...
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
recimo da nisam siguran u te segmente ali me interesuje kako su se pokazali dizel agregati 2.0 naspram 1.6 CR kod Skode mislim na potrosnju, kvarljivost, servisiranje itd
Francuzi druze moj su uvek bili ispred svog vremena, i nudili vise od konkurenata... Ja mislim da ti nikada nisi ni usao u Francuza cim lupetas ovako... Evo ti primer... Dok se recimo Common-Rail sistem ugradjivao u Lagunu pocetkom 2000-ih, Nemci su ga tek 2005-2006 implementirali u svojim vozilima, sa gomilu problema, dok nisu savladali tako nesto... Pa onda prica kako Francuzi imaju problema sa elektronikom... Isti taj Nemac je na Passatu B7 resio da programira ECU da ako ti rikne jedan *ebeni senzor za gume auto upada u safe mode i ne mozes da ga pokrenes dok ne resis problem. E zamisli mog rodjaka kad mu se desilo isto to na odmoru sa porodicom.... Istina, kvare se senzori i sama elektronika i na Francuzima, ali nista vise od ovih drugih. Naravno, s` obzirom da Francuzi imaju mnogo vise elektronike i raznoraznih senzora, jasno je da ce potencijalno biti vise kvarova... Ali ne, nas narod je to preformulisao kao ogromnu manu.
Drugo, udobnost i unutrasnju estetiku ne moze niko da ti ponudi kao sto moze Francuz. Ja kada se vozim sa svojim C5 vozim se sa uzivanjem, komfor koji on nudi ne moze da mi ponudi nijedno drugo vozilo u istoj klasi. Prosto sam se navikao na to i spreman sam da platim za tako nesto. Recimo imam drugare kojima vilica pada za besnim kolima, tipa Audi i BMW, jer eto, da ne vredjam sada vlasnike istih, zivimo u takvoj zemlji gde ti drugi nalazu sta je jedino dobro i da drugo nista ne valja. Al` zato kad sednu da se voze sa mnom, bude im nesto cudno i krenu da se odusevljavaju kako jedan Francuz moze da izgleda iznutra 3 puta bolje i udobnije od Audi-ja.
Da se razumemo, nemam nista protiv Nemaca, i mozda bih u nekom trenutku uzeo neku A6-icu da se nisam `zajebao` i poceo da vozim Francuze. Onaj koji se jednom navikne na njih, tu nema odvikavanja.
Prema tome, gledaj malo celu sliku sire, a ne navijacki. Servis za Clio 140e koliko si spomenuo je cista glupost, kada svi znamo da moze da kosta mnogo manje. Samo se treba malo iscimati, a ne zakucati direktno na vrata ovlascenog servisa
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8GB 1600 MHz Asus RX 480 Strix OC 8GB Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1TB MS Titan Pro, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, Redragon Kala
:: Da francuzi valjaju drzali bi cenu kao polovna vozila tako da se ne zanosi ima razlog sto su jeftina a to su delovi kraj tacka :: Servis za Opel Corsu 80 evra Clio 140 ???? ajde batali me toga nego mi gledamo da ustedimo samim tim i kupujemo takva vozil :: :: Hdi nije motor od PSA vec od Forda,Mazde i 15% PSA informisite se malo :: :: :: :: :: Ne lupetaj :: :: :: :: Imao sam Lagunu 1.9 DCi 120 KS 2001, sada imam C5 2.2 HDi 170 KS 2009 oko 6 meseci, nijedan ozbiljan kvar do sada nisam imao. Laguna se kvarila, jer su je vec sustigle godine, a odzavanje nisam placao nista skuplje od nekog Golfa i slicno... Pritom, delove za nju sam nalazio na svakom cosku maltene. Ali sta mislis, nemac se recimo ne kvari jel? Znam ljude koji recimo sa Passatom B6 ne izlaze iz servisa :: :: :: :: Tako da ova recenica ne pije vodu, svaki polovnjak je macka u dzaku... Zato automobil bez legalnih papira o redovnom odrzavanju treba preskakati. I nema tu neke nauke posebne, ako ti se posreci neces imati problema ni sa francuzom ni sa nekim drugim firmama. Ako si baksuz, mozes iz fabrike da ga kupis, pa da ti se posle par hiljada km desi neki ozbiljniji kvar. Nema pravila :: :: :: :: Asus M4A89GTD PR :: :: AMD 1090T @ 4GHz (CM V6GT :: :: Corsair Vengeance 8GB 1600 MH :: :: Asus RX 480 Strix OC 8G :: :: Dell U2412 :: :: SSD 850 EVO 250 GB, F3 1T :: :: CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000 :: :: Altec Lansing VS242 :: :: Logitech G9x, Redragon Kal :: :: :: :: :: Francuzi su dobri novi polovni su ti macka u dzaku pogotovu zbog cene delova i odrzavanja :: :: :: Ako oces VW grupu idi na Octaviu jer ces znatno manje platiti od Audija a isto .. :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: U Audiju i Citroen :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.