Da li je neko primetio koliko sve izgleda zamuljano? Me mislim na teksture, vec na ivice, svetlosne efekte, sve? Antialising kao da ne radi nista. FXAA malo kao zamulja teksture. TAA izgleda malo ostrije, ali cim pomeris kameru sve deluje kao da gledam na CRT ekranu, sve zamuljano.
Igra mi izgleda najostrije bez antialisinga. Los port ili sta? Dopada mi se i prica i gameplay ali jedino predmeti koji su blizu izgledaju ok, cim se malo udaljis sve dobije neki glow ili sta vec, postane blago pikselizovano/zamuljano.
Ugasio bloom, LOD, hromatske aberacije. I nista - sve isto.
Uzivam u igri, ali mnogo bode oci. Da li sam jedini koji je ovo primetio?
Mogli su i bolje. Recimo mogli su da srede to sa grafikom sto je toliko muljava, verovatno je zbog konzola, kada si udaljen od ekrana mozda daje malo filmski osecaj, ali ovako bode oci.
Par drugarea je primetlo da se frejmrejt bas i ne menja u odnosu na podesavanja.
Ja sam primetio da mi je na vecini scena iz nekog razloga zakucan na 45-47. Nezavisno od toga ste se desava na ekranu.
Ne oseti se da smeta, takav je tip igre. Ali recimo Wolfenstein 2 mi radi savrseno vsync ukljucen zakucan fps na 60 nema nikakvih padova kada sam merio i izgleda mnogo ostrije, lepse, ne stuca, a ovo... A ovo je isto IDtech engine. Mislim da je moglo i bolje.
mozda na manjoj rezoluciji nesto bolje deluje ali na FHD je beskoristan, TAA vec lepse zaobljuje ivice, mada sa ovih slika sto si postavio nista se ne vidi XD ili barem ja nista ne primecujem, mracno je verovatno pa zato se ne vidi toliko...
A to sto su zablurovani detalji u daljini to je zbog konzola, tako da si u pravu, da bi se povecao FPS, dosta igara ima taj `problem` sa DOV, neke to lepo optimiziuju tako sto samo smanje nivo tekstura u daljini a neke `zabluruju` ali ga preteraju, maltene je zablurovano na 10 metara od karaktera
Kad zavrsim SoW onda cu probati mozda tu igru, mada sam vise zainteresovan za AC Origins, hvale je svuda, treba tema da se otvori zasebno za AC :)
Re: Ja svaku AA opciju koja stvara blur prestao da koristim
01.11.2017. 01:20
#640559
status: user broj poruka: 4698
TAA ne funkcionise kao `blurovanje`, isprobao sam u Shadow of War i dobro radi posao, posto sam smanjio teksture na medium jer mi igra `štuca` sa fpsom, rekoh da probam TAA i odlicno se pokazao.
:: A najcesce su to FXAA i TAA. E sad to negde i nije problem, kao recimo u Doom-u, verujem i u novom Wolfenstein-u, posto je isti engine :: :: Ako ne moze SMAA, AA ide na off :: :: :: :: Dete Partizana :: :: ::
Kakva god podesavanja da se stave vrti se na oko 50-55, ali pada na random pogotovo u borbi, a onda jebe debelo, jer ne moze lepo da se nisani za headshoot, malo bolje optimizovano od prvog dela ali i dalje relativno lose...
Kako moze low i ultra da bude razlika 10% u fps-u?!
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.