u sred neke makljaže, ovo mi ne znači praktično ništa. Gomila igara je imala trejlere sa fantastičnom grafikom, dok u samim igrama nije mogao da se vidi ni delić svega toga.
i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/TT Chaser MK-I/SF Golden Green Pro 650W/Genius KB-G265/A4Tech V7
Kamera se malo odalji ubaci se par likova neka animacija desavanje i ode fps na 20... Dok sama igra ne koristi ovako nesto direktno u gameplay-u dzaba sve ostalo, sminka...
E sad je fazon da naprave odlicnu igru, a ne opet sminka, a gameplay isti kao zadnjih 10 godina, pa nesto i vise. I naravno da je ne zatucaju, jer prosecni amer ne moze da shvati inteligentnost.
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus/CM TX3 EVO
...svi novi endzini za igre su brilijantni sto se tice same grafike, ali postoji veliki problem kako developeri to iskoriste i optimizuju. Na kraju se dobije nesto prosecno, sto ne traje dugo, i ne ostavlja trag... na zalost...
Pozz...
___________________________
...I sense you young padawan...
AMD FX-8350 BE MSI 970A-G46 AMD 7970 4x 4GB DDR3 1.6GHz 2x 320GB SATA II RAID0 1x 750GB SATA II 1x 3TB SATA III Corsair 750TX
Upravo tako. Setite se kako smo svi ostali bez teksta kada smo videli triler za Crysis 2, pa se na kraju ispostavilo da je igrica tehnicki bila korak unazad u odnosu na Warhead recimo. Zbog toga je dalje sledio paket sa teksturama, teselacijom i znate vec ceo scenario...
AMD FX-8320 4.95 Ghz @ Megahalems red GA-990FXA-UD3 (rev. 4.0) Kingston HyperX 2x4 gb 1800 MSI TF3 gtx 660 sli Samsung 120gb EVO CM V700 Samsung 2233rz 3D 120hz
:: Dok to ne budem mogao da vidim u video igr :: u sred neke makljaže, ovo mi ne znači praktično ništa. Gomila igara je imala trejlere sa fantastičnom grafikom, dok u samim igrama nije mogao da se vidi ni delić svega toga ::
Svakako da jedva cekam da vidim neku od igara radjenih u UE4, ali prakticno sve je u rukama developera. Sa dobro optimizovanim i odradjenim texturama, i po kojim efektom svaka igra moze sjajno da izgleda. A sto se tice Crysis 2, ko nije probao MaLDO mod, nek proba, pa ce shvatiti o cemu pricam.
Pa što ne skineš onda Unreal 4 demoe i vidiš i sam? Ovo nije nikakav trailer, niti ga je pravio Epic, samo mapa koju je lik napravio sa UDK i pustio kroz U4 engine.
:: u sred neke makljaže, ovo mi ne znači praktično ništa. Gomila igara je imala trejlere sa fantastičnom grafikom, dok u samim igrama nije mogao da se vidi ni delić svega toga :: :: :: i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/TT Chaser MK-I/SF Golden Green Pro 650W/Genius KB-G265/A4Tech V :: :: ::
Re: Re: tortojed Kaži mi, pa da ti kažem... In private...
02.09.2014. 12:54
#561589
status: user broj poruka: 2936
Poslao sam ti poruku.
M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-7970 BE-Nitro 850W-H 100
:: :: :: :: :: Koji ti je nick u WoWP?Mislim ako nije tajna :: :: :: :: :: :: M Power-3770k-Beast 16GB-Hyper X 120GB-7970 BE-Nitro 850W-H 100 :: :: :: :: :: ::
Re: Re: Dok to ne budem mogao da vidim u video igri
02.09.2014. 13:35
#561590
status: user broj poruka: 6101
Ne igram demoe, trejlere i mape, već video igre. Tako da nemam ja šta da skidam i da gledam. Hoću da vidim sve mogućnosti nekog endžina u video igri, a ne u trejlerima, demoima i mapama.
i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/TT Chaser MK-I/SF Golden Green Pro 650W/Genius KB-G265/A4Tech V7
To ce da bude kad proizvodjaci grafickih cipova umesto da izbacuju marginalno brze i astronomski skuplje nove serije svakog tromesecja, sednu i naprave hardware koji ce iskljucivo da se bavi elementima koje 3D dizajneri koriste svakodnevno da bi im scene bile realisticne, tipa deo cipa koji ce da se bavi iskljucivo indirektnim svetlom, spaja kompozitne elemente, ambientalne senke i sve ostalo sto se i dalje vecinom lazira tj bake-uje.
Re: Re: Re: Dok to ne budem mogao da vidim u video igri
03.09.2014. 09:54
#561723
status: user broj poruka: 12794
A realtime demo ti nije prikaz engine-a i njegovog osvetljenja?
:: Ne igram demoe, trejlere i mape, već video igre. Tako da nemam ja šta da skidam i da gledam. Hoću da vidim sve mogućnosti nekog endžina u video igri, a ne u trejlerima, demoima i mapama :: :: :: i5 2500K/CM Hyper 212+/MSI Z68A-GD65 G3/HyperX Green 2×4GB 1600/Samsung 830 128GB/ASUS R9 280X DCU II TOP/Dell U2412M/Xonar DX/Altec ATP-3/TT Chaser MK-I/SF Golden Green Pro 650W/Genius KB-G265/A4Tech V :: :: ::
Generalno real-demo je isto sto i in-game, i opet cu reci sve je u rukama onoga ko pravi igru i odlucuje sta ce i kako u njoj da bude. Problem zaista jesu konzole jer u mnogome koce dalji razvoj i mogucnost da se koriste recimo texture sa vecom rezolucijom, kao i vise zastupljenih efekata na sceni.
Evo, kada se `The Infiltration` real-demo pojavio, svi su zanemeli koliko mocno i dobro izgleda, i zaista je tako, to jeste real.
Izvini, ali ovo je daleko od istine. Onaj ko pravi igru nema tako sirok izbor kako ti mislis. On sledi programerske principe, a game logika moze da uspori engine i do 90%...
Zato u igri nema ni pola od prikazanog u demou, sto DmasteR rece, a ne zato sto neko nece da napravi. Svi bi voleli da im igre izgledaju kao The Infiltration.
Hm. Aj da se nisam jedno vreme zezao u engine-u pa da lupetam, ali naprotiv, apsolutno znam i stojim iza toga sto sam napisao. Jeste isto, sa tehnickog aspekta, i opet kazem sve zavisi od samih developera i naravno nacina da se nesto optimizuje za sto siru masu(konzole, slabije masine itd...). Postoje trikovi kojima se mogu sluziti prilikom pravljenja igara, pa da ih ne oskrnave mnogo, a opet da budu poprilicno igrive. Najveci problem jos uvek predstavlja open world, to crpi najvise resursa, velika mapa, puno poligona, textura itd..., ali i tu ima raznih caka, na neki nacin fov za iscrtavanje poligona, ako mogu tako da se izrazim.
Generalno engine-i su se toliko razvili i napredovali da je to prakticno postalo rame uz rame sa nekim animiranim ostvarenjima od Pixar-a i slicnih studija. Eto, The Infiltration je pravi primer za to, sta ce ti veci dokaz. I C3 izgleda fantasticno na PC-u, a opet je igra, ne `demo`.
Na kraju, The Infiltration prikazuje samo mogucnosti, granice do kojih engine moze da ide, i kako to sve u paketu moze da izgleda, realna slika je mnogo drugacija pre svega zbog gore opisanog, dakle optimizacije same igre. Gledajte to ovako, ko ce da kupi igru koja recimo ne moze da se igra normalno na vecini osrednjih masina, NIKO. A samim tim bi bila i ne-igriva na konzolama. To je to. Ja ovde vidim samo jednu mogucnost, a to je da proizvodjaci hardware-a naprave veliki skok u razvoju, i da cene budu sto manje, jedino tako cemo moci sto pre da imamo igru koja ce upravo tako izgledati, sve do tada to nam je sto nam je. Napravili su veliki kompromis kod novih konzola, i uopste ne vidim mogucnost za tako nesto u skorije vreme, na zalost, jer ipak su konzole no 1 kad se prica o igrama uopste.
:: :: Izvini, ali ovo je bas daleko od istine. Onaj ko pravi igru nema tako sirok izbor kako ti mislis. On sledi programerske principe, a game logika moze da uspori engine i do 90%.. :: :: :: :: Generalno real-demo je isto sto i in-game...
Ima trikova, ali ne pomazu uvek. Inace bi u Infiltration ubacili likove i AI pomocu trika, i eto igre, i to da radi na masinama srednjeg ranga. Nije to bas tako.
C3 dobro izgleda, al` tu vec dolazimo do sadrzaja, a o ukusima ne vredi raspravljati.
Kad smo kod toga, da li bi STVARNO voleli da igre budu POTPUNO fotorealisticne?
Kad sam pomenuo C3, pomenuo sam igru cisto sa tehnickog aspekta, naravno, ukusi su razliciti i tu nema diskusije.
Sto se tice realizma u igrama, to jeste generalno subjektivno, ali verujem da bi odredjene tipove igara svi mi voleli da vidimo sto realisticnije, na primer pucacine iz prvog lica, poput COD-a, Battlefield-a, zatim voznje, i slicnih, koje prakticno i predstavljaju, ili bar pokusavaju, realnost. A zamisli da igras novi Silent Hill i da je sto realisticnije, ili Dead Space, zatim novi Alien, itd...?!? Tu ovo ima smisla i te kako, sigurno ne bih voleo da vidim novog Maria u ovakvom, sto realnijem okruzenju. .)
:: :: Ima trikova, ali ne pomazu uvek. Inace bi u Infiltration ubacili likove i AI pomocu trika, i eto igre, i to da radi na masinama srednjeg ranga. Nije to bas tako :: :: C3 dobro izgleda, al` tu vec dolazimo do sadrzaja, a o ukusima ne vredi raspravljati :: :: Kad smo kod toga, da li bi STVARNO voleli da igre budu POTPUNO fotorealisticne :: ::
Estetika igre je presudna, a tek posle grafika (broj poligona i ostrina textura).
Mario i slicne igre ni ne treba da su foto realisticne jer im je estetika drugacija (karikirana), Ali ja bih veoma vole da npr. Betmen bude u foto realisticnoj estetici.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.