Deluje mi da su ga stvarno odlicno optimizovali, tj da su ispunili obecanja o performansama. Bice lepo videti kakve ce biti igre na ovom engine-u i da li ce podici kvalitet grafike u igrama za android/ios
Pustio sam, lepo izgleda, samo sto mi je 64bit verzija pukla sa TDR porukom. Jeste zadnji najstabilniji drajver, ali izgleda da je trazio najnoviji. Bem li ga probacu kada izadje ovaj sto je u beta fazi, samo da nije i on retardiran.
Steta sto je za sada samo `command line` demo. Mislim, nekima nije problem sa time, ali dosta ljudi bi htelo ono `klik - rezolucija`, `klik - prikazi fps`, klik...bla...bla.
_____________________________ P8P67 Pro v.3.1/i7 2600K/16GB RAM/MSI Lightning 770/SSD HyperX 120 3K/ 1TB/3TB SATA/X-Fi xtremeGamer Fatality Pro/CM 690 II Advanced/Toughpower 775W/LG 32LD750/X360 gamepad/Zalman MFC1 Plus / CM TX3 EVO
his archive contains five Unreal Engine 4 demos that demonstrate engine capabilities in different scenarios.
Effects Cave: Lets you walk through a cave with water and lighting effects. Realistic Rendering: Renders an indoor scene with almost photorealistic quality. Reflections: Shows off how to get the most of Unreal Engine 4`s Real-time reflection system in a realistic, dark, and grungy environment. Shooter Game: Serves as a basic template to a Quake 4 style multi player game. Temple Mobile: Walkthrough in a temple.
Valjda kad ga optimizuju pašće i neki Benčmark :D
ASUS M5A78L /AMD FX 6300 / 4GB HyperX Blu / 6850 Cyclone / WB Blue 500 / SPS-630M / V3 BLACK
Definitivno korak napred, ali po meni i dalje jako mali koraci, vatra voda i svetlo/senke napreduju dosta, generalno da kazem efekti, ali poligoni strce i dalje, bilo kakvi spojevi dva objekta ili objekat sa zemljom su i dalje savresne laserske prave linije, a tek bilo kakva vegetacija, zbunje trava ili drvece i dalje izgleda uzasno tj. kao da je sklepano od 2d delova iz kinder jaja.
U ovom drugom download-u od slashdance-a Vol II ima cak i igrivi demo pucanje sa botovima ili ljudima u lanu/online
Upravo to i mene nervira, i dalje ima siljatih ivica, kad pogledas malo bolje tlo ispod one nazovi ga vegetacije i dalje kao da je u 2 poligona. Ali naravno i dalje je tu zahtevnost da se nabija samo tako!!
:: Definitivno korak napred, ali po meni i dalje jako mali koraci :: vatra voda i svetlo/senke napreduju dosta, generalno da kazem efekti :: ali poligoni strce i dalje, bilo kakvi spojevi dva objekta ili objekat sa zemljom su i dalje savresne laserske prave linije :: a tek bilo kakva vegetacija, zbunje trava ili drvece i dalje izgleda uzasno tj. kao da je sklepano od 2d delova iz kinder jaja :: :: :: Cpu: FX 6300 @4 Ghz :: Cooler:CM v8 GT :: GPU:GTX 670 Gigabyte WF x3 O :: Ram:10 Gb Kingsto :: MBO:Asus M5A9 :: Case:CM Storm Enforce :: PSU:Chieftec 650w a8 :: Keyboard: Logitech iluminate :: Mouse:Mx 51 :: Screen Dell 2 :: ::
Svaka zemlja/podloga u svakoj igri je savrsena samo iscrtana 2d povrsina, ne daj boze da gledas bilo kakvu travu odiozgo pod uglom od 90 stepeni, uzasno izgleda i ta trava/vegetacija kao i sama zamlja...
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646996. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.