Zahvaljujuci ovoj avanturistickoj igri koja je preko Kickstarter akcije sakupila ~3 miliona dolara ostale kompanije su pocele da se finansiraju na taj nacin. Ove godine ce izaci nastavak The Longest Journey a za sledecu je najavljena Syberia 3.
Ja čekam The longest da vidim kako će ispasti, i čekam drugu epizodu Broken sword-a. Nije loš, na foru je prvog i drugog dela, ali je lak i kratak (ili sam ja previše mator).
Broken sowrd 5 sad igram i odlican je Ovaj zanr izumire jer nivo inteligencije igraca opada iz godine u godinu... GTA San Andreas je poslednji GTA sa mozgom odradjen ..Kad vidim klince da igarju GTA 5 i kazu brzo napredujem ja krenem da se tresem....
Gebrial Knight 1,2,3 Siberia 1,2 Longest Journey Moneky island Broken Sword odlicne igre traju do besvesti....
Intel I5 4670K +CoolerMaster Evo 212 Motherboard Asus Maximus Hero 6 GPU 770 GTX Asus Direct CU II OC SSD 128 Samsung Evo Pro Memory Kingston HyperX 2400 Mhz LC power Archangle 850 W
:: Ja čekam The longest da vidim kako će ispasti, i čekam drugu epizodu Broken sword-a. Nije loš, na foru je prvog i drugog dela, ali je lak i kratak (ili sam ja previše mator) :: :: ::
Broken Sword 1 i 2 sam svojevremeno jos na prvom sony-u obrnuo, bas su bile dobre. Nakon toga nista od point and click avantura nisam igrao. Jedino zena po nekada odigra po neku noviju. Nisam ni znao da vec ima 5. deo da se igra, to bi moglo biti zanimljivo, jos ako su price povezane, to bi znacilo da me ceka 3., 4. i 5.
Nije mi jasno zbog cega mislite da avanture vise nisu popularne kada novi avanturisticki naslovi dobijaju sve vise pohvala i neki sajtovi ih proglasavaju za igre godine.
Pogledao sam i ne deluje mi nešto zanimljivo. P&C žanr je oživeo u obliku indie igara, ali stvar koja mene strašno nervira je što svi koriste neki generički stil grafike (čast izuzecima), pa sve liče jedna na drugu. Takođe je ranije bilo više mašte i imale su dušu, a dobar deo toga se izgubio prelaskom na vektorsku grafiku i 3d, kao i naravno zaglupljivanjem samih igara da bi mogle da ih igraju i široke narodne mase, jer njima nije zabavno da budu zaglavnjeni na jednom mestu 2-3 sata (pa čak i duže ponekad). Novije gereracije konzola su tu isto mnogo uticale na sve žanrove jer su zbog njih počele da se prave razni ustupci, pa tako sada prosečna igra može da se završi za jedno popodne i skoro bez i malo razmišljanja. Skoro sam odigrao The cave, i nije bila loša, ali sam posle 4-5 sati bio u fazonu koji ku*ac, nije valjda da je već kraj. Slično je bilo i za prvu epizodu Broken sword-a za koju mi je trebalo oko 8 sati, ali sam tu ipak malo zastajao, mada se i nadam da će druga epizoda biti duža i malo teža.
@-ShonE- Ne vredi ti da igraš treći i četvrti deo. U trećem su prešli na 3D i izbacili miša (!), i igra je više kao (sranje) akciona avantura, sa raznim vremenskim sekvencama gde moraš da pritisneš određenu kombinaciju dugmića dok ne istekne vreme. Četvrti deo je možda malo bolji i mislim da su vratili miša, ali meni je i on izgledao sranje.
:: Nije mi jasno zbog cega mislite da avanture vise nisu popularne kada novi avanturisticki naslovi dobijaju sve vise pohvala i neki sajtovi ih proglasavaju za igre godine :: :: http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=9139&page=5 :: :: ::
Ne mozes ocekivati Rembranta od indieanaca. Nije bas da misle da se isplati provesti dve godine u pravljenju grafike za igru koju ce samleti piraterija u roku od pet minuta. Kolko placate, tolko imate. Pa i malo vise.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646995. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.