Moj pokušaj da napišem mini-review, s` obzirom da 16 godina već igram reli simulacije :) Mini-review je u tekstu ispod videa - a video je moja vožnja kroz `Col De Turini` etapu. (moje vreme: 03:05:09, max. difficulty, heavy damage model, max. opponent skill, 10/10)
Čovek je car - multi-talentovan (bio je gimnastičar pre nego što je postao reli-as), a osim toga - toliko dugo dominirati u tako teškom i elitnom takmičenju... Prejebao je Šumahera (kao legendu) u svakom smislu. Dovoljno je samo reći da su nekolicina F1 vozača pretrpeli KATASTROFALNE udese (Robert Kubica i sa teškim posledicama/povredama) kada su probali da se okušaju u reli vožnji.
A koliko znam, Loeb se sada prešaltovao na touring car trke... Ko zna, možda na kraju završi i u F1, znam da je radio testove na nekim bolidima.
Izvezao Švabiju i upraljivost mi deluje bolje u odnosu na trojku. Mada je još prerano da donosim neke zaključke. Javiću se kad izvezem još koji reli i probam neka druga kola osim Fijeste, a sad odoh da vozim kosačicu za travu. .)
I veoma mi se dopada sto je maltene kao neki stariji Colin McRae. Izvozacu sve staze, naravno, ali nadam se da ce da u sledecem delu jos malo dorade fiziku i koliziju i malo ispoliraju igru tek onda ce igra imati sansu da postane hit.
U svakom slucaju se oseca pomak od trojke, ne prevelik, ali se oseca.
Re: WRC 4 - FIA World Rally Championship - test vožnja i mini-review :)
26.10.2013. 16:59
#522500
status: user broj poruka: 1624
Pohvala za trud,mada se bas i ne slazem sa ovom tvrdnjom da ako se kola ponasaju divlje i to,da nije realno,naprotiv...
Elem,greota ako tolke godine vozis,i igras,da ne priustis sebi volan...
Ja evo,ceo zivot sam voleo i igrao voznje,naravno preko tastature i voleo brzu voznju...
Onda su stigli casovi voznje, i prvi poceci voznje kola,su mi otvorili oci,po mnogim pitanjima, i po prvi put u zivotu bojao sam se voznje,ponajvise ako me neko drugi vozi... Poredjenje voznje kola,i simulacija,po meni i nema smisla u smislu dozivljaja i osecaja, doduse ovo iznosim na 2d full HD,monitor,sa solidnim detaljima. Kada bih imao 3 x 3d recimo - 40-42` da sam kolko tolko blizu,da imam g25-g27 volan,da igram neku zescu simulaciju sa onim amortizujucim sedistima,mozda bih dobio nesto priblizno realnosti....
Elem,evo godinama sad vozim kola,i naravno,kad steknes kolko tolko iskustva,ponovo se zavoli brza voznja,pogotovo kad ja vozim,jednostavno,da imam iole love,kupio bih neku malu zujalicu,tipa reno clio sport ili RS,i barem svaki vikend jurio na neku stazu,odrzavao auto vrhunski,i milina :D
Ovako,kupio sam za sad,dosta jeftin volan u poredjenju sa ovim skupljim,i mislim da volani za ~30evra u pocetku mogu da posluze kolko tolko za neki minimalni osecaj igrice, koja opet nemoze da se poredi sa dozivljajem uzivo,ali barem mozes da se izivis malo nad kolima :D
Tako da svakako moj savet,skupi lovu,ima i onih Logitech MOMO volana po oglasima,za nekih 40-50evra, mada ja sad nista ne bih uzimao bez kvacila,dakle morao bih da kupim nesto ovako
Loeb je odlican, ima tu dosta stilova na reliju. Ja licno preferiram Francusnu i Italijansku skolu relija. Zil Panici,Zan Ranjoti Didie Oriol ih Andrea Agini.. Agresivno i ludacki brzo. 14 godina u malo N-u. 2000 god vice sampion ...volim da vozim ali sad imam dete i ponelad izglancam kacigu i provetrim Sparco kombinezon za koje dadoh gomilu para. I to je to ,odgledam po koji reli sa klincem da me zelja mine,pozdravim sa starom ekipom Budom ,Tosom Draskom. Setimo se onih kjih vise nema Mirka,Cveleta,Pece Dobrohotova, Gonze .... igra je igra,a pravi reli ne moze nista da zameni. BTW na youtube snikmu,lepe su ti putanje.... http://valid.canardpc.com/2795327 http://valid.canardpc.com/40ztu6
:: Čovek je car - multi-talentovan (bio je gimnastičar pre nego što je postao reli-as), a osim toga - toliko dugo dominirati u tako teškom i elitnom takmičenju... Prejebao je Šumahera (kao legendu) u svakom smislu :: Dovoljno je samo reći da su nekolicina F1 vozača pretrpeli KATASTROFALNE udese (Robert Kubica i sa teškim posledicama/povredama) kada su probali da se okušaju u reli vožnji :: :: A koliko znam, Loeb se sada prešaltovao na touring car trke... Ko zna, možda na kraju završi i u F1, znam da je radio testove na nekim bolidima :: :: :: :: Pa Loeb je jaje : :: :: http://valid.canardpc.com/279532 :: :: http://valid.canardpc.com/40ztu :: :: :: ::
Potpuno se slazem sa tvojom konstatacijom - voznja bez volana nije voznja, tastatura obesmisljava sam koncept. Ja takodje vozim godinama, i takodje volim brzinu i adrenalin koji ona donosi, ali mi je zivot mio, i nisam od onih budala sto pice 150 nasred bulevara subotom uvece. Posto nemam sredstava ni za hobi trkanje ( i karting bi me usrecio, ali je i to skupa rabota ), posvetio sam se pre nekoliko godina tzv. ` simracingu `. Uz dobru simulaciju, i dobar volan, osecaj je fantastican. Ako su ti finansije problem, nemoj da bacas pare na ovaj Thrustmaster volan. Em je skup, em ima samo bednih 270 stepeni rotacije, sto totalno unistava dozivljaj, i svrstava ga u segment igracke. Nijedan trkacki automobil na svetu nema tako malu rotaciju volana, cak i formule imaju 540 stepeni. Evo ti moj savet, tj. sta sam ja uradio, i to za male pare : nadjes na oglasima Logitech Driving force pro volan ( apsolutni minimum za ozbiljne simulacije, okrece se 900 stepeni ), kupis jos jedan volan, cije ces papucice iskoristiti za kvacilo, i kupis neki najbedniji dzojped, koji uz malo truda pretvoris u manuelni menjac ! Sve radi fantasticno, i pruza fenomelana osecaj. A kompletni troskovi su tri puta manji od polovne g25 - ice. Za sve sto sam napisao na netu postoje detaljne instrukcije, koje i najveci retard moze da sprovede u delo.
:: Čovek je car - multi-talentovan (bio je gimnastičar pre nego što je postao reli-as), a osim toga - toliko dugo dominirati u tako teškom i elitnom takmičenju... Prejebao je Šumahera (kao legendu) u svakom smislu :: Dovoljno je samo reći da su nekolicina F1 vozača pretrpeli KATASTROFALNE udese (Robert Kubica i sa teškim posledicama/povredama) kada su probali da se okušaju u reli vožnji :: :: A koliko znam, Loeb se sada prešaltovao na touring car trke... Ko zna, možda na kraju završi i u F1, znam da je radio testove na nekim bolidima
Cinjenica je da je Sebastian Leb najbolji i najtrofejniji WRC vozac ikada. Jedino ostaje dilema da li si ti previse ostrascen ili totalni laik za motosportove. Kakve blage veze imaju F1 i WRC pa da pravis poredjenje izmedju njihovih najtrofejnijih vozaca? Jedina slicnost izmedju ta dva sporta je sto oba mogu da se `voze` tastaturom.
Sta si hteo da kazes informacijom da je nekoliko vozaca F1 dozivelo (katastrofalne) udese u WRC?! Reci ti meni koliko je vozaca WRC-a uopste imalo priliku da sedne (i dozivi udes) u bolid F1? NULA! Jos jedno besmisleno poredjenje...
E da... voznja ti je dobra. O review-u ne bih mogao da nista kazem jer nisam probao igru. Cini mi se daje objektivan.
Ja mislim da je sarma (kao jelo) prejebalo karadjordjevu sniclu. Dovoljno je samo reci koliko se vise pojede sarmi na svadbama i sahranama i sve je jasno.
:: Cinjenica je da je Sebastian Leb najbolji i najtrofejniji WRC vozac ikada. Jedino ostaje dilema da li si ti previse ostrascen ili totalni laik za motosportove
Ja `ostrašćen`? Koliko dugo, bez prekida, Loeb dominira u extremno zahtevnom `motorsportu`, u sportu u kome nemaš predefinisane, unapred-poznate brzine i stepene prenosa u kojima se ulazi u svaku od BEZBROJ krivina - a ne u 10ak-15 krivina koliko ima na prosečnoj F1 stazi?
Da li F1 vozači moraju da razmišljaju o, recimo, gomilici šljunka u nekoj krivini koja će totalno promeniti uslove kretanja/ulaženja u u krivinu? Da li F1 vozači moraju da razmišljaju o SKOKOVIMA autom, koliko dugo će skočiti, kojom brzinom će preći preko vrha brežuljka, da li će biti `izravnati` sa pravcem kretanja pri skakanju?
Da li F1 vozači moraju da razmišljaju o izletanju divljači/životinja na put - u trenucima kad idu preko 200 km/h?
Da nabrajam još?
:: Kakve blage veze imaju F1 i WRC pa da pravis poredjenje izmedju njihovih najtrofejnijih vozaca? Jedina slicnost izmedju ta dva sporta je sto oba mogu da se `voze` tastaturom
Ne, baš, baš nikakve veze nemaju. Samo ti imaš veze sa sopstvenim mozgom. U pravu si - u reliju ne postoje etape na asfaltu, recimo - Nemačka, Španija/Katalunja itd - i takođe ne postoje kružne staze (Super-special stejdžovi), kada se trkaju head-to-head?
U pravu si - baš, baš nikakve sličnosti nema: WRC vozači ne moraju da se bave zahtevnim fizičkim treningom kako bi izdržali vožnju, recimo, kada im otkaže servo volana, pa moraju da se rvu sa volanom do kraja brzinskog ispita (etape)...
:: Sta si hteo da kazes informacijom da je nekoliko vozaca F1 dozivelo (katastrofalne) udese u WRC?! Reci ti meni koliko je vozaca WRC-a uopste imalo priliku da sedne (i dozivi udes) u bolid F1? NULA! Jos jedno besmisleno poredjenje..
Probaj malo da spustiš loptu, i da manje koristiš takve infantilne reči, besmisleno ovo, glupo ono` - jer tada više govoriš o sebi - nego o drugome, pogotovo kada si neinformisan.
` Rally star Block to sample Formula One car 12 Jun 2011 Ken Block (USA). Formula One World Championship, Rd 7, Canadian Grand Prix, Qualifying Day, Montreal, Canada, Saturday, 11 June 2011 Ken Block (USA) Ford Fiesta RS WRC on stage 6. World Rally Championship, Rd6, Rally Argentina, Villa Carlos Paz, Cordoba, Argentina, Day One, Friday 27 May 2011. Michael Schumacher (GER) Mercedes GP with Ken Block (USA). Formula One World Championship, Rd 7, Canadian Grand Prix, Qualifying Day, Montreal, Canada, Saturday, 11 June 2011 Pirelli tyres. Formula One World Championship, Rd 6, Monaco Grand Prix, Practice Day, Monte-Carlo, Monaco, Thursday, 26 May 2011 Paul Hembery (GBR) Pirelli Motorsport Director with Fan Vision. Formula One World Championship, Rd 6, Monaco Grand Prix, Practice Day, Monte-Carlo, Monaco, Thursday, 26 May 2011
Tyre manufacturers Pirelli have announced ’Gymkhana’ legend and World Rally Championship star Ken Block is to be given the chance to drive their Formula One test car. Block will get behind the wheel on August 5 for a one-off drive at the famed Monza circuit in Italy.
“I’ve been lucky enough to do some pretty spectacular stunts in my career so far, but this is something else,” he said. “Everybody talks about Formula One being the pinnacle of world motorsport so I can’t wait to discover it for myself.`
Igru sam probao sinoc. Nisam neki ekspert za igrice jel ali nije lose. videcu kada se malo uvozam jel pa da mogu da je uporedim sa simulacijama pre. Do sada je za mene licno Kolin 04 bio jedini izbor za simulaciju relija. P.S Reli je tehnicki sport. U tom trenutku je Citroen bio naj jaci tim kada je Loeb i postao tata mata....E sad ja se secam i zenita Lancie i prosecno Oriola koji je samarao sve samo zato sto je imao Lancio deltu Evo koja je bila....zna se. Ok je Loeab ali do jaja je i Citroen...Stilski F1 i WRC su Severni i Juzni pol. No dobro poredjenja uvek postoje. http://valid.canardpc.com/40ztu6
:: Pohvala za trud,mada se bas i ne slazem sa ovom tvrdnjom da ako se kola ponasaju divlje i to,da nije realno,naprotiv..
Pa, mislio sam kad je `izsilovano` divlje, ono - forsirana nestabilnost, a ne nestabilnost auta u trenucima kada zaista ima logike da izgubiš kontrolu, da počne da ti se otima levo-desno (na primer - u niskom stepenu prenosa, na poledici-snegu, a zupčanici u menjaču podešeni na maximalnu akceleraciju - kratke stepene prenosa, a volan smotan u jednu ili drugu stranu - tad ima logike da auto krene da se `cima` i otima levo-desno)
:: Elem,greota ako tolke godine vozis,i igras,da ne priustis sebi volan.. Zato što reli vožnja sama po sebi, ne zahteva preciznost i finesirane pokrete volanom kao, na primer, F1 vožnja ili touring-car vožnja... U reliju imaš oštre kontre-rekontre, cimanje levo pa korekcija desno, itd... A to može da prođe na tastaturi, ako se izvežbaš dovoljno, ono, da stekneš utisak koliko grubo/duboko ili dugo pritiskati tastere na tastaturi... Da li ih nežno a brzo tapkati, ili se `nasloniti` na strelicu levo/desno. Slični pokreti se izvode i sa volanom, pogledaj nekada in-car/onboard snimak nekog reli vozača dok vozi - pokreti volanom su prilično oštri, daleko oštriji nego u F1 vožnji ili drugim vožnjama na kružnim/asfaltiranim stazama.
:: Onda su stigli casovi voznje, i prvi poceci voznje kola,su mi otvorili oci,po mnogim pitanjima, i po prvi put u zivotu bojao sam se voznje,ponajvise ako me neko drugi vozi.. To naravno. Ja i dan danas `vozim` dok me drugi vozi, to jest, isto onoliko posmatram put i okolnosti vožnje koliko i vozač koji me vozi. (i upozoravam - ali ne toliko nametljivo da bi me neko izbacio napolje, nego ono, `tetošem` vozača kao kad podučavaš dete, `znaš, to i to je opasno - ZBOG toga i toga` - ključna reč koja sprečava izbacivanje napolje iz auta je `zbog` :)
:: Poredjenje voznje kola,i simulacija,po meni i nema smisla u smislu dozivljaja i osecaja, doduse ovo iznosim na 2d full HD,monitor,sa solidnim detaljima Kažu da je Richard Burns Rally vrlo realističan.
:: Kada bih imao 3 x 3d recimo - 40-42` da sam kolko tolko blizu,da imam g25-g27 volan,da igram neku zescu simulaciju sa onim amortizujucim sedistima,mozda bih dobio nesto priblizno realnosti... To da. Po meni je besmisleno na malom ekranu monitora voziti iz in-car/on-board perspektive (ono kad vidiš ispred sebe volan, menjač i dashboard), jer nije realno: kad si u kolima, ti gledaš direktno na sve to, a fokusiraš se na put, a ovde imaš još jedan `prozor` između, `prozor` monitora, tako da je i vidno polje znatno suženo, a i reakcije su sporije.
:: Elem,evo godinama sad vozim kola,i naravno,kad steknes kolko tolko iskustva,ponovo se zavoli brza voznja,pogotovo kad ja vozim,jednostavno,da imam iole love,kupio bih neku malu zujalicu,tipa reno clio sport ili RS,i barem svaki vikend jurio na neku stazu,odrzavao auto vrhunski,i milina : Reno Sport Clio je super... Ili stara Honda CRX, kad već kod nase ne može da se nađe neki Delorean jeftino, pa da se nabudži :)
:: Ovako,kupio sam za sad,dosta jeftin volan u poredjenju sa ovim skupljim,i mislim da volani za ~30evra u pocetku mogu da posluze kolko tolko za neki minimalni osecaj igrice, koja opet nemoze da se poredi sa dozivljajem uzivo,ali barem mozes da se izivis malo nad kolima :
Veliki ekran, što veći, tako da ti pokriva vidno polje, i volan sa menjačem - to je ključna stvar za uživanje.
Probaj prethodnu verziju (WRC 3) - grafika je praktično ista, i probaj nivo `La Bolenne Vesubie` (ta etapa, to je u stvari Col De Turini 2, nema u WRC 4, a jako je zanimljiva - čist, ravan asfalt sa žešćom poledicom) Ovo ti je taj nivo: http://www.youtube.com/watch?v=OAxVmxdHG-s
Ako voliš `slajdovanje` auta po ledu kroz ukosnice (hairpin krivine) - uživaćeš... A ima i nekoliko vrlo pravih deonica gder se vozi `pedal to the metal`.
@CrowBgd Upravo tako... Severni i Juzni pol... ali laici to uvek lako porede.
@h4v0kk Nemam vise dilemu iz mog prvog posta. Ti si i laik i ostrascen.
Sta si ti to meni sve `argumentovao`?! Samo si demantovao sebe. U prvom delu tvog posta si mi opisao razlike. E te gomilice sljunka i ta divljac cine samo dve od mnogih velikih razlika. Zato se i ne mogu porediti.
A sta bi trebalo da pokaze onaj YT link sa Lebom. Covek vozi test voznju na praznoj stazi. Takvih probnih voznji je uvek bilo u F1 iz markentiskih (komercijalnih) potreba. Uglavnom ih organizuju sponzori ekipa F1, sto je i ovde bio slucaj (RedBull). Da li je Leb posle ovog kruga postao zvanicni vozac F1? Nije. Da li si saslusao sta na tvom `argumentu` Leb kaze o razlikama izmedju njegovog automobila i F1? Nisi. Ajde saslusaj coveka i probaj da ne pocrvenis.
Onda pominjes Ken Bloka. Pa je l citas sta kopiras na postu? Doveo ga Pirelli da proba F1 bolid sa njihovim gumama. Sta je Ken Block rekao: I’ve been lucky enough to do some pretty spectacular stunts in my career so far, but this is something else,” he said. “Everybody talks about Formula One being the pinnacle of world motorsport so I can’t wait to discover it for myself.
“I’m very grateful to Pirelli, which has been one of my partners since 2010, for this amazing opportunity. These cars are so specialised that I need to be realistic about what I can do, but I know that it’s going to be a lot of fun and take hooning to a whole new level…”
Pa i nas covek Djordje Simic je pre dve godine odvozao krug u McLarenu. Tu priliku mu je dao Johnnie Walker preko FB nagradne igre. Cinjenica da je vozio Hamiltonov bolid, ali ga ne mozes porediti sa Hamiltonom.
Rezime: Ispostovao sam te, i detaljno pogledao tvoje primere. Olaksao si mi posao, jer nisam ni morao da navodim kontraargumente, jer su te tvoji reli vozaci (argumenti) sami demantovali. Ili su mozda i oni neinformisani? Hehe...
Tvoje poslednje pitanje: `Da tražim još primera?` Ako te ne mrzi, ja bih te zamolio. Nadji mi podatak koji reli vozac je imao F1 licencu? I neki video barem gde neki reli vozac govori o vecoj vestini WRC-a u odnosu na F1.
Do tada... sedi, JEDAN. Verujem da si srednjoskolac, pa razumes sta hocu da ti kazem.
Sad sam malo poceo da vozim na naj tezem nivou bez asistencije. Mogu da primetim da je meni barem lakse da mi ne koci drugi nego ja. Jedino vredi i treba drzati asistenciju uljucenu za grip. To i postoji inace bi ih vise bilo po kupinama nego li na putu. http://valid.canardpc.com/2795327 http://valid.canardpc.com/40ztu6
Ja igram na Džinijusovom džojpedu koji nema ni analogne palice, ni vibraciju i nemam zamerki na upravljivost auta. A taj osećaj da auto lebdi imao sam u DiRT-u 3 kada su bile uključene sve asistencije.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.