BTW ovo sto se ovoliko `izvrce` je sa razlogom, ne zato sto je los sensivity ili sta vec, vec zato sto je u pitanju simulacija sile koja deluje na telo u kolima ili motoru, pa tako kada lik da gas, ako ste primetili sprava se naginje u nazad, da bi vam simulirala kao da vam se telo lepi u nazad od brzine, a kada koci naginje se unapred, pa tako isto kada se skrece levo ili desno sprava se izvrce u suprotnu stranu, opet kako bi vam dala osecaj kako vas centrifugalna sila gura u odredjenu stranu. Odlicno je ovo isimulirano, samo malo obratite paznju i shvaticete kako funkcionise, nije dzabe ovo naginjanje.
Prosto fantasticna sprava, voleo bih da imam ovo cudo!! :)
Kao sto Shone veli, to je da bi se docarala G sila, jer ne postoji trenutno drugi nacin u home made varijanti:). Fora je u tome sto se, naravno, monitor krece sa masinom i tebi je pogled uvek u istu tacku, bez obzira na cimanje masine, tako da to naginjanje samo simulira silu koja nastaje ubrzanjem, kocenjem, skretanjem...
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
:: Kapiraju svi kako ovo radi, ali je stvar u tome sto se borbeni avion ne naginje ovoliko kad ubrzava, a kamoli auto/motor/sta god da vozi.. :: :: ::
Ako se ovoliko cima tokom normalne voznje , sta se desi kad krene da se prevrce auto.... :D
asus p7p55d-e & intel i5 750 @ 4ghz/Sapphire 6870 @ 1ghz/1150mhz/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/WD blue 500gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380.Sony cmt-cpx1 I vufer JBL sub 135.
gilopile je lepo objasnio, docaravanje G sile, kratko i jednostavno, ko razume shvatice. Ne postoji drugaciji nacin u kucnoj varijanti, kao sto se vidi TV-monitor se takodje krece zajedno sa igracem, pa tako i nema neke prevelike mucnine, poenta je samo u sili koja deluje na igraca, i to je to.
za simulaciju g sila, on max moze teoretski da ostvari silu od 0.8-1 G i to pod uslovom da ga igracki sistem nagne pod uglom od 90 stepeni a vidim da su dosta manji uglovi na video snimku u pitanju i ovaj covek oseca daleko manje sile. Poredjenja radi, na F1 vozaca u krivinama na stazi u Instabulu deluju sile i do 4.5-5 G a u slucajevima max ubrzanja a pogotovo kocenja su malo vece, prosek za stazu za sve krivine, sva kocenja i ubrzanja iznosi 3.74 G tako da oni koji pricaju da je ovo preterano na snimku gadno se varaju....
Evo zanimljivog snimka kad covek ne zna sta ga ocekuje sto se G sila tice provoza u F1 dvosedu od 850 konja, naravno 2X manje sile su u pitanju nego na pravoj trci i onome sta tad osecaju f1 vozaci:
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.