Od 11-13 maja bice open beta vikend pa moze da se proba do mile volje, da podsetim jos jednom igra ce biti free2play kad izadje, pa ko nema para za diablo uvek moze da lema ovo. Videcemo jos koliko ce to biti igrivo bez nekih ulaganja, na PvP verovatno moze da se zaboravi ali normalan coop ce verovatno moci sasvim lepo da se igra i totalno dzabe.
Probajte igru, nije losa uopste, a dzabe. Nema onaj nivo upoliranosti kao diablo i torchlight ali ima dosta zanimljivih i originalnih stvari i neki svoj sarm.
Poznanik je nedavno dobio beta kljuc za ovo i bio je tako ljubazan da mi ustupi akaunt dok je na moru tako da sam imao prilike temeljno da probam igru. Posto ovde ima dosta ljubitelja diablolikih proizvoda red bi bio da napisem ponesto o igri pa koga ne mrzi nek cita.
- Osnovno
Igra ce biti totalno free2play, placace se kozmeticke stvari kao sto su skinovi, respec poeni, jos slotova za likove, tabovi u inventaru i tome slicno, znaci najverovatnije nece biti pay2win model i moci ce lepo da se igra i totalno dzabe. Posto je onlajn igra u pitanju logicno da moras uvek da budes onlajn, serveri su im stabilni, bice evropski, americki i azijski a na ovom nasem evropskom ping je dobar i igra se bez stucanja. Serveri su bili stabilni i tokom open beta vikenda kad je jako mnogo korisnika bilo onlajn, sve zajedno u igri je zacudjujuce malo bagova s obzirom da je beta u pitanju, ja recimo nisam naisao ni na jedan jedini. Sto se multiplayera tice postoji friend lista sa kojim mozes da igras a moze da se napravi i public party cija lista moze da se vidi izmedju ostalog i na oglasnoj tabli u gradu, moze da se udruzi najvise 6 ljudi. U razmatranju je da li ce svi da vide isti loot ili ce biti kreiran za svakog posebno da bi se sprecio grabez.U gradovima su svi zajedno a instanca levela se kreira za svaki party posebno ili samo za tebe ako si sam tako da neces sresti nikog od drugih igraca na terenu. http://www.dodaj.rs/f/2f/xn/3Sn1B150/screenshot-0020.jpg
Jos jedna interesantna stvar je da nema valute unutar igre, nema zlatnika. Trampa i kupovina se obavlja preko support itema, recimo osnovna valuta je scroll za identifikaciju koji koristis i da vidis sta je sta od opreme ili orb of transmutation koji mozes da koristis i da pretvoris obican beli item u plavi magicni. Nije los sistem kad se naviknes.
- Grafika
Igra izgleda sasvim ok za ovaj zanr, animacije nisu na nivou diabla 3 ali nisu ni lose. Atmosfera se dosta razlikuje od dela do dela igre, ovaj odakle su screenshotovi je pretezno polje i dzungla, prvi akt se nalazi na morskoj obali koja mnogo mracnije i sumornije deluje, tamnice su u old-skul stilu osvetljene samo u malom radiusu oko lika ako nema drugih izvora svetlosti. Indikatori u igri, recimo za trenutno aktivne efekte su informativni, informacije obilne, a font citljiv. Efekti skilova su dobro odradjeni i nisu preterani pa ne zaklanjaju akciju. http://www.dodaj.rs/f/2/hz/2g0DEmMs/screenshot-0013.jpg http://www.dodaj.rs/f/1o/12O/1cuGTsde/screenshot-0015.jpg
Ovde ima dosta novina i osobenosti koje izdvajaju igru od konkurencije. Postoji sest likova, jedan might (marauder), jedan finesse (ranger) i magic (witch), kao i hibridi za sve tri kombinacije (templar, duelist i shadow). Razlika izmedju likova je u pocetnim statistikama i pocetnom polozaju sa kojeg krecu na pasivnoj mapi. Evo link sa sajta na kojem moze grubo da se isplanira build, bolje nego da okacim screenshot. http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/ Na mapi se nalaze polja sa nekom od osnovne tri statistike sto je i jedini nacin da se one podignu jer ne rastu sa levelom, na levelu se povecava samo life i mana, znaci biras hoces li da povecas osnovne statistike ili da uzmes neki bonus. Na mapi se pored normalnih tacki nalaze i krupnije sa jacim brojnim bonusima ili nekom zvrckom koja menja nacin igre, recimo blood magic koji ti ukloni svu manu pa trosis life za magije. Ovde je razvojni put Bore snajdera, mislim duelista koji je zamisljen kao brz lik koji koristi dual wield oruzja, na slici je recimo odveden na totalno suprotnu sporu two-handed stranu. http://www.dodaj.rs/f/D/x3/4fWTqZq6/screenshot-0016.jpg
Aktivni skilovi se nalaze u obliku gemova koji mogu da se ubace u socket odgovarajuceg tipa na opremi, oni takodje dobijaju experience i levele i sa levelom im raste i zahtevnost sto se tice vezane statistike, crveni za str, zeleni za dex i plavi za int. Skilovi dobijaju exp sve dok su u opremi koju nosis, nije bitno da li koristis skil ili ne. Postoje i support skilovi, koji moraju da se stave u slot linkovan sa slotom aktivnog skila koji hoces da pojacas. Ovde te igra ne vodi mnogo za ruku, mozes da stavis support gem koji ne znaci nista, recimo povecan radijus na double strike koji ti ne vredi jer double strike nema radijus ali da stavis taj isti gem na fireball znacio bi ti. Ovde je ubacen additional fire damage na double strike, dobra kombinacija jer double strike pretezno radi physical damage. http://www.dodaj.rs/f/C/ft/1zxnK7BG/screenshot-0003.jpg http://www.dodaj.rs/f/10/rH/1X1gUJnb/screenshot-0004.jpg
Sto se opreme tice zanmiljiva je sitacija za defanzivom. Postoje tri vrste zastite, armor koji smanjuje primljen damage, evasion koji ga ponistava u nekom procentu i energy shield koji apsorbuje damage dok se ne potrosi i brzo se regenerise. Svaki od tih tipova zastite vezan je za neki tip oklopa i odgovarajucu statistiku, recimo teski oklopi traze snagu i imaju armor tip zastite. Postoje i hibridni armori, recimo za duelista koji imaju armor/evade i traze str/dex.
Jos jedna stvar je kako funkcionise healing i mana potion. Flajke stoje na opasacu i skupljaju chargeve kad god ubijes nekoga a jedna upotreba trosi odredjen broj. Tako je eliminisan krs u inventaru i ne moras da brines o kupovini. Pojacan je i izazov kod boss-ova jer ne mozes da dopunis flase ako boss nema pomagace i to sto imas na opasacu ti je sve, iako mozes da strugnes u grad gde ti se automatski napune. Flase takodje mogu da imaju neke bonuse na sebi, recimo na armor ili resistance sve dok traje healing efekat. http://www.dodaj.rs/f/n/110/4W6WBpuM/screenshot-0005.jpg
- Sve u svemu
Igra je stvarno jako zabavna sa lepom old-skul atmosferom, naravno jos bolja za vise igraca ako se ima s kim. Jos jedna dobra stvar je sto se likovi zaduzeni za balans ne sale, igra ume da bude vrlo zajebana, protivnici su jaki i u odredjenim kombinacijama mnogo nezgodni. Cini mi se da je tezina pogodjena taman za solidan izazov ali da i dalje moze da se igra, retka stvar u danasnje vreme. S nekim likovima gine se obilato ali bar na normal difficulty nema posledica, na kasnijim gubis exp. Open beta krece valjda ze mesec dana i nakon toga vise nece biti brisanja likova tako da moze da se pocne s igrom.
Za kraj jedan vrlo pametan build da se vidi kolicina slobode i customizacije u igri. Lik je napravio konfiguraciju buff-ova koji mu rezervisu life umesto mane sto ga drzi konstantno u critical zoni gde mu je boostovan damage u nebesa. Pravi glass cannon build, ima i velik energy shield koji moze da izdrzi par udaraca ali su mu mali problem boss-ovi koji imaju shield penetration sto se vidi i na snimku. http://www.youtube.com/watch?v=bE1t9oCA9MQ
Ovo i GrimDawn ce biti super igrice,mada pre svega cekam Torchlight 2,a od sutra sam resio da se vratim diablu,posle skoro mesec dana.Zasto sam prestao da ga igram ni sam ne znam.
Partizan se voli,za druge se navija,rece jednom Dusko Radovic
Sutra uvece krece treci po redu open beta vikend, poslednji pred okoncanje closed beta perioda, ako je neko raspolozen da proba ili cak da odigramo koju coporativno, moze da skine klijent ovde:
Ima li ko da je raspolozen za partiju? Jos bolje ako nas je i vise. Igra je stvarno odlicna i sto se vise udubljujes to je bolja, otkad sam dobio kljuc nista drugo nisam ni upalio.
Dobre vesti za ljubitelje akcionih rpg-jeva, Path Of Exile se napokon otvara za javnost u decembru, biće totalno free to play bez ikakvih začkoljica. Jedina ograničenja su 24 character slota što je i više nego dovoljno i 3 tab-a u zajedničkom stash-u što je takođe sasvim dosta. Za početak će biti 3 akta od po 5-6 sati igre a developeri obećavaju još po jedan svakih 6-9 meseci dokle god bude bilo interesovanja za igru.
Nakon šest meseci igranja mogu samo da kažem da me ništa ovako nije držalo još od diabla 1 i 2. Igra deluje komplikovano u početku ali kad skontaš skil sistem imaš neverovatnu slobodu da radiš s njim šta ti padne na um. Iako je još uvek prilično nepoznat, PoE lagano dobija sve više publiciteta i sigurno će biti popularan ako autori nastave ovako kako su započeli, to jest da prave igru koju bi i sami, kao ljubitelji žanra, voleli da igraju.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646998. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.