Jedina zamerka mi je to sto kontrole deluju malo previse naklonjene gamepad-u i sto autoaim toliko doprinosi samoj fluidnosti akcije. A i sve ono press A, press LT i ostalo ne ide toliko lagano na tastaturi. Steta sto je sve i vise igara za PC mnogo igrivije na gamepad-u.
Ali ako uspeju da odrze ovaj nivo akcije kroz celu igru, i jos odrade dobru pricu, FC3 ce definitivno biti jedan od favorita za igru godine.
... i povratak ka izgledu prve igre... LM, osim konzolaških kontrola, ono što stvarno smeta i ruinira igru je defoult idiot user kao pretpostavljeni... gde je skrivanje protivnika, gde je pogibija? Totalno kretenski način igre kao i kod većine fps konzolaša - oni pucaju li pucaju, a tebi ništa, osim što ti se malo zamuti pogled i zdrhti ruka... a zatim oni padaju, padaju, padaju... što će, bez obzira na prelepu grafiku - uništiti čar (prvobitne) igre.
Pisko, ne zaboravi da sve (ili: skoro sve) `pucacine`, u single...
18.02.2012. 12:13
#399795
status: user broj poruka: 10997
player (solo) mode-u imaju podesavanje nivoa tezine (easy, medium, hard...easy, normal, hard...). Neke je skoro NEMOGUCE preci u najtezem a da igrac ne bude skenjan mnooogo puta... U ovom trejleru, radi se o `nice walk-through` modu, tek toliko da zinteresovani `omirisu` ambijent i scenario koji ih cekaju...
Sto se tice tih kontrola,to je po meni smesno,nzm dal se secate medal of honoa prvog i drugog za sony 1 bez tog autoaim-a,e to su bile igre.Ovako smesno,msm jebem ti igru takvu.
Lepo izgleda, nema šta. Stariji se sećaju iz SK čuvenog igromera gde su postojali kriterijumi igrivost, upravljanje, atmosfera itd, a sada se gleda samo grafika i ende...
:: ... i povratak ka izgledu prve igre... LM, osim konzolaških kontrola, ono što stvarno smeta i ruinira igru je defoult idiot user kao pretpostavljeni... gde je skrivanje protivnika, gde je pogibija? Totalno kretenski način igre kao i kod većine fps konzolaša - oni pucaju li pucaju, a tebi ništa, osim što ti se malo zamuti pogled i zdrhti ruka... a zatim oni padaju, padaju, padaju... što će, bez obzira na prelepu grafiku - uništiti čar (prvobitne) igre :: :: :: Budale veruju u sreću. :: ::
Svako sa aimbotom popije ban i cao zdravo. Meni ne bi bilo zanimljivo u singleplayer igri da imam aimbot. Upropascuje car same igre. NZXT Hades modded Asus M4A88T-V EVO Gemini II Coolink 120Px2 Phenom II X6 1600T Kingston HyperX 2x2GB DDR3 1600MHz Powercolor 6850 1GB DDR5 @ 850/4400MHz WD Caviar Blue 320GB 7k 16MB Cooler Master M520 http://tinyurl.com/cj
Da dodam - interaktivne LOŠE filmove. Dobro, jedno je aimbot a drugo je aim assist. Aimbot detektuje validne mete u krugu od 360 stepeni i u svaku ispali tačno onoliko metaka koliko je dosta da ga ubije. Aim assist ti samo malo koriguje nišan, ako si pogodio u nekom malom krugu oko nje metak ide na metu, a ako si je pogodio onda teži osetljivim delovima kao što je glava, ako si debelo promašio nikom ništa i ne prelazi sam na sledeću metu. Prilično neophodno na konzolama jer za FPS džojpad nikad ne može da bude kao miš i tastatura ali na PC-ju totalno nepotrebno. Ipak i neke igre za PC ga imaju, recimo Mass Effect kao igra fokusirana na radnju da se olakša onima koji ne mogu ni vazduh da pogode a zanima ih priča, a u nekima kao što je Borderlands postoji opcija za one koji bi da ga igraju džojpadom.
:: Ovako nesto moze da se svidi samo onima koji igraju interaktivne filmov :: poput COD MW :: :: U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka. :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.