Tipa street fight,wrestlemania....,Doom sam prvi put stavio na mashinu prosle godine i zazalio zestoko. Jedino sto je valjalo od svih tih navlakusa je Mortal Kombat i delom Twisted Metal.
igrica je preteca modernih igara u grafickom okruzenju.Nije obicna pucacina ,treba i IQ.U principu posle te igrice sve je bilo drugacije u svetu igara.
Jbg, ne možeš da kenjaš za Duke-a i Doom ako si pre godinu dana probao Doom. To je potpuno drugačije iskustvo igrati ih u njihovo doba... __________________ Scourge of PCBerza
:: Tipa street fight,wrestlemania....,Doom sam prvi put stavio na mashinu prosle godine i zazalio zestoko :: Jedino sto je valjalo od svih tih navlakusa je Mortal Kombat i delom Twisted Metal :: :: :: Lala 4ever! :: http://spedr.com/4tb3 :: :: `Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran` :: :: :: ::
Jedna od najboljih igara, koju sam igrao, u to vreme i najbolja. Sanjao sam Ati 9600XT, kako bi mogao da igram sve na MAX:))) Premotao je nekoliko puta, i skoro hteo da je ubacim, medjutim ne podrzava rezoluciju monitora, mada i to moze da se sredi, ali me mrzi:) Legendarna igra .)
A4Tech, XL-740K,Oscar. A4Tech X7, G800 Thermaltake Soprano RS 200 Intel Q6600. CM - TX3 Asus P5QL-E Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz WD Caviar 640 Gb, AAKS ATI Sapphire HD 5770, 1Gb, DDR5
meni dan danas nije jasno kako nikad nisam uspeo da predjem onaj deo sa vozom, gde izlazis iz njega, udjes u neku komandnu prostoriju i nista...ne znam dalje.
:: Jedna od najboljih igara, koju sam igrao, u to vreme i najbolja :: Sanjao sam Ati 9600XT, kako bi mogao da igram sve na MAX:)) :: Premotao je nekoliko puta, i skoro hteo da je ubacim, medjutim ne podrzava rezoluciju monitora, mada i to moze da se sredi, ali me mrzi: :: Legendarna igra . :: :: A4Tech, XL-740K,Oscar. A4Tech X7, G800 :: Thermaltake Soprano RS 200 :: Intel Q6600. CM - TX3 :: Asus P5QL-E :: Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz :: WD Caviar 640 Gb, AAKS :: ATI Sapphire HD 5770, 1Gb, DDR5
Ja kad god zapnem za neku misiju u nekoj igri samo guide i to je to :D
:: meni dan danas nije jasno kako nikad nisam uspeo da predjem onaj deo sa vozom, gde izlazis iz njega, udjes u neku komandnu prostoriju i nista...ne znam dalje :: :: :: :: Jedna od najboljih igara, koju sam igrao, u to vreme i najbolja :: :: Sanjao sam Ati 9600XT, kako bi mogao da igram sve na MAX:)) :: :: Premotao je nekoliko puta, i skoro hteo da je ubacim, medjutim ne podrzava rezoluciju monitora, mada i to moze da se sredi, ali me mrzi: :: :: Legendarna igra . :: :: :: :: A4Tech, XL-740K,Oscar. A4Tech X7, G800 :: :: Thermaltake Soprano RS 200 :: :: Intel Q6600. CM - TX3 :: :: Asus P5QL-E :: :: Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz :: :: WD Caviar 640 Gb, AAKS :: :: ATI Sapphire HD 5770, 1Gb, DDR5
a jbg, izbegavam to, a tada se nisam setio...vidis, mogao bih sad to da primenim.
:: Nikad nisi cuo za missions guide :P :: :: Ja kad god zapnem za neku misiju u nekoj igri samo guide i to je to : :: :: :: :: meni dan danas nije jasno kako nikad nisam uspeo da predjem onaj deo sa vozom, gde izlazis iz njega, udjes u neku komandnu prostoriju i nista...ne znam dalje :: :: :: :: :: :: :: Jedna od najboljih igara, koju sam igrao, u to vreme i najbolja :: :: :: Sanjao sam Ati 9600XT, kako bi mogao da igram sve na MAX:)) :: :: :: Premotao je nekoliko puta, i skoro hteo da je ubacim, medjutim ne podrzava rezoluciju monitora, mada i to moze da se sredi, ali me mrzi: :: :: :: Legendarna igra . :: :: :: :: :: :: A4Tech, XL-740K,Oscar. A4Tech X7, G800 :: :: :: Thermaltake Soprano RS 200 :: :: :: Intel Q6600. CM - TX3 :: :: :: Asus P5QL-E :: :: :: Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz :: :: :: WD Caviar 640 Gb, AAKS :: :: :: ATI Sapphire HD 5770, 1Gb, DDR5
:: Posle 13 godina pravljenja mora da bude : :: :: :: :: http://www.4shared.com/file/252177953/2a683ea7/SP_A1530.htm :: AMD Phenom II X2 550BE @3.1Gh :: Gigabyte MA770-UD :: KINGSTO :: 4GB (2x2GB) 800Mhz DDR2 CL :: Gigabyte ATi Radeon HD 5750 1GB GDDR5 R575D5-1GD :: :: ::
Hehe, upravo zato je i ponela nadimak `Duke Nukem For NEVER!` Ko bi rekao da će ipak neko odlučiti da je izbaci, i koliko li su samo endžina promenili ne bili igra ostala u korak s vremenom. Videćemo šta će od svega toga ispasti, nadam se nešto zanimljivo.
To za .cfg fajl je tačno, ali daleko od toga da Doom 3 koristi Quake3 engine. Pa ID Software je i izbacio Doom 3 da bi prezentovao svoj novi `id Tech 4` engine, u kojem su kasnije izrađeni i Quake4 i Prey. Zanimljivo je to da je i Prey kao i pomenuti Duke Nukem Forever čekao svoj izlazak više od decenije pošto je najavljivan još 1995. A pri tom su i Prey i Duke tada trebali da budu rađeni u istom engine-u!
:: Doom3 koristi Quak3 engine, tako da je dovoljno u .cfg fajlu da promeniš rezoluciju.. :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: CPU-Z Validator : http://spedr.com/53py :: ::
Čekiraj slobodno, Doom3 koristi modifikovani Quake3 engine. Čak je i struktura fajlova igre ista kao Quake3. Quake4 koristi naknadno modifikovani Doom3 Engine, ali to je sve počelo od Quake3...
Ista stvar je i za Call Of Duty serial. To je sve sredjeni Quake3, zato su te sve igre tako lepo i optimizovane... __________________ Scourge of PCBerza
:: To za .cfg fajl je tačno, ali daleko od toga da Doom 3 koristi Quake3 engine. Pa ID Software je i izbacio Doom 3 da bi prezentovao svoj novi `id Tech 4` engine, u kojem su kasnije izrađeni i Quake4 i Prey. Zanimljivo je to da je i Prey kao i pomenuti Duke Nukem Forever čekao svoj izlazak više od decenije pošto je najavljivan još 1995. A pri tom su i Prey i Duke tada trebali da budu rađeni u istom engine-u :: :: :: :: Doom3 koristi Quak3 engine, tako da je dovoljno u .cfg fajlu da promeniš rezoluciju.. :: :: __________________ :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: CPU-Z Validator : http://spedr.com/53py :: :: :: ::
Naprotiv, sve je čekirano odavno, pratim to već godinama unazad. Struktura fajlova nema veze sa engine-om, ista firma `id software` ga pravi pa je i logično da je ista struktura. Quake 3 je koristio `id Tech 3` engine a u njegovoj modifikovanoj verziji jeste rađen Call Of Duty ali samo prvi deo i njegova ekspanzija United Offensive a ne ceo serijal. Doom 3, Quake 4, Prey, Enemy Territory:Quake Wars, Wolfenstein 2009, svi oni koriste `id Tech 4` engine, koji jeste nastao na bazi `id Tech 3` ali je tokom razvoja gotovo kompletno pisan ponovo i sadrži tehnologije (bump mapping, normal mapping, and specular highlighting) koje u `id Tech 3` nisu bile moguće. Iz tog razloga jasno proizilazi da Doom 3 i ostale navedene igre ne koriste `Quake3 - id Tech 3` engine. Generalno `id Tech` engine-i jesu jako lepo optimizovani ali je `id Tech 4` dosta zahtevniji od `id Tech 3` što je i logično, zbog svoje savremenosti i svih tehnologija koje su u njega implementirane.
Svako dobro, živ bio!
:: Čekiraj slobodno, Doom3 koristi modifikovani Quake3 engine. Čak je i struktura fajlova igre ista kao Quake3. Quake4 koristi naknadno modifikovani Doom3 Engine, ali to je sve počelo od Quake3.. :: :: Ista stvar je i za Call Of Duty serial. To je sve sredjeni Quake3, zato su te sve igre tako lepo i optimizovane.. :: __________________ :: Scourge of PCBerza :: :: CPU-Z Validator : http://spedr.com/53py :: :: :: To za .cfg fajl je tačno, ali daleko od toga da Doom 3 koristi Quake3 engine. Pa ID Software je i izbacio Doom 3 da bi prezentovao svoj novi `id Tech 4` engine, u kojem su kasnije izrađeni i Quake4 i Prey. Zanimljivo je to da je i Prey kao i pomenuti Duke Nukem Forever čekao svoj izlazak više od decenije pošto je najavljivan još 1995. A pri tom su i Prey i Duke tada trebali da budu rađeni u istom engine-u :: :: :: :: :: :: :: Doom3 koristi Quak3 engine, tako da je dovoljno u .cfg fajlu da promeniš rezoluciju.. :: :: :: __________________ :: :: :: Scourge of PCBerza :: :: :: :: :: :: CPU-Z Validator : http://spedr.com/53py :: :: :: :: :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.