a ja ko magarac sve na high pa snap_screen...itd...Radi ko sat ali stvarno se secam da u nekim sekvencama/animacijama& mapama odjednom štucne i nastavi...Gledao sam temp. i gravitira na 60-70 (4830 bez OCa i sa malo pojachanim fenom)
Pa ti vidi da izbegneš `white smoke`
~~~~~~~~~~~~~~~~~~ get on_log on / log off_get off
eto, odlican softver da zameni cupavu krofnu `a card pushed to the max would generally not die instantly were it not for poorly engineered and/or defective cooling.`
Cek,cek...Pojasniti...Jel treba da zamenim ove linije koje su u natpisu,pa ce sve da legne valjanao.Meni se ovo ne cini naivno...De,neko nek kaze sta ciniti,molio bih lepo...
sta nije jasno? ako imas graficku koja je sklona pregrevanju, ima nedovoljno/neispravno hladjenje, nesto si voltmodovao ili tako nesto, onda moze da crkne. starcraft ne limitira frs (naravno, i gomila drugih ultrazahtevnih igara to ne radi). frame rate cap prvenstveno sluzi za smanjenje angazovanja resursa u pojedinim situacijama (komp radi jos nesto, baterija, itd.) a ne za zastitu od pregrevanja. za to sluzi kuler dovoljno jak da podnese maximalnu disipaciju u svim uslovima
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 647005. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.