3150 din. tacnije :) Ovako ce biti 3.5k ja mislim....
:: Video sam multi kod ortaka, cod6 je smešan naspram toga, nije ni skupa igra, bila je 2800din u preorder :: :: Les certitudes rendent les hommes aveugles et fous :: Elles peuvent dévorer leur coeur et les changer en Bête. :: ::
Nisam zagledao fiskalni a ionako ne mislim da kupim, možda jedino uzmem Diablo3 kad izađe, onako, više zato što bi da počastim Blizard posle tolikih godina druženja.
Les certitudes rendent les hommes aveugles et fous. Elles peuvent dévorer leur coeur et les changer en Bête.
Meni nije zao da dam pare za dobar multi, cak sam dao pare i za CoD MW2 :) mada te dve igrice ne mogu da se porede u sustini obe igrice su dobre na svoj nacin
Put lifeinyourPC
:: 3.5k mislim da vredi za ovako dobar multiplejer :: :: ::
-Install Game -Don’t use lekic :) Install R11 795745 Patch -Then after you installed the update, download and copy all the emu files EXCEPT BFBC2Game.exe don’t copy that one! into your game folder. -Then make sure there is no “BFBC2″ folder located in “My Documents” -Then start the game with NexusBC2Loader. -You must register at battlefieldemulatordotcom and use these login/pw informations to login ingame.
Jos je beta,ali sljaka fino,danas sam malo pikao :)
Asus M4A88td-v evo/usb3 AMD Phenom 2 955 be 3.2 wd 640gb sata 2 2x2gb exceleram black shark 1600mhz Asus Eax 6850 Chieftec dragon cm hyper 212+ lc power 600w logitech x-530 philips 222EL2SB/62 logitech mk320
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.