Qucik Assist - daljinsko povezivanje na računar - fali opcija da se pruži pomoć
STRANA 1 OD 1
arogan
Qucik Assist - daljinsko povezivanje na računar - fali opcija da se pruži pomoć
08.07.2020. 22:59
T67635
status: user broj poruka: 538
Pozdrav, Na dve lokacije imam računare Win 10, i ponekad treba da se daljinski povežem sa jednog na drugi da rešim problem On Line, bez odlaska na lokaciju. Pošto su oba Windows-a 10 plaćena, odlučio sam se za Microsoft-ov Quick Assist. Kada Quck Assist pokrenem na svom računaru, dobijam obe potrebne ocpije: - `Nabavi pomoć`, ovo mi nije potrebno jer ja hoću da se nakačim na drugi računar, a ne obrnuto, - `Pružite pomoć` - ovo mi upravo treba da bi mi Microsoft poslao 6-cifreni kod koji traje 10 minuta da bih mogao da se nakačim na `klijenta`.
Dakle, kada ja sa svog računara hoću da pružimo pomoć, sve je u redu.
Ali, sada problem, kada fizički odem do `klijenta` (da ga tako uslovno nazovem) i kada hoću da se povežem na svoj računar (dakle suprotan smer), na klijentskom računaru imam smo prvu opciju (`Nabavi pomoć`), ali ona druga opcija, `Pružite pomoć` ne postoji, jednostavno je ispod prve opcoje sve belo u donjem delu prozora Qucik Assist.
Oba računara su Windows 10 Pro, ali pošto je uslovno klijentski računar instaliran tri godine ranije, njegova verzija Win 10 ima znatno manji broj.
Pitanje: Kako da na uslovno `klijentskom` računaru pod Win 10, instaliranog pre tri godine da omogućim obe pomenute opcije u Quick Assist-u (da dodam `Pružite pomoć`)? Da li ima nešto u Add Remove/Windows Components ili u Regeditor-u da stavim u nekom redu 1 umesto 0? Ili nešto treće ?
Ovaj što ima potpun Quick Assist u Control Panel, System, piše 2019., Ovaj sa nepotpunim je verzija 2016.
Ali ono što me buni, oba računara se apdejtuju (plaćeni softver, kao što napomenuh). Kada idem na ručni apdejt, piše mi da je ažurirano i da je poslednji ček apdejta bio danas pre podne.
Da li pod apdejtom windowsa (koji će instalirati novu verziju Quick Assist-a) mislite na gore opisan način, ili da uzmem instalacioni medijum sa novijim Windows-om, pa da pokrenem Setap, pa update (naravno uz onu opciju da sačuva podatke i ne obriše profile)?
Settings -> System -> About i pod Windows specifications gledas Version. Da bi ti Quick Assist radio kako zelis minimalna verzija mora biti 1607. Treba ti Feature update koji ce podici verziju na minimum navedenu. Trazi na MS sajtu, ima vise nacina da se skinu i instaliraju. Ukoliko nije nesto cackano i iskljuceno, sve je trebalo to biti automatski uradjeno jos odavno. Ili ako je u pitanju firma pa pusta update kad se adminu digne. Imas update Assistant, samo sto ti uvek nudi poslednju verziju kada trazis direktno, malo se treba pomuciti za prethodne verzije.
Skini sa ms sajta Microsoft update assistant tool i on ce ti nadograditi na najnoviju 2004 verziju. To sto ti Windows update kaze da je azuriran, to je zato sto je azurirana postojeca verzija Windowsa. Ako zelis da znas koja je trenutna verzija Windowsa na racunaru, kucaj u Run komandu winver
:: Ovaj što ima potpun Quick Assist u Control Panel, System, piše 2019., :: Ovaj sa nepotpunim je verzija 2016 :: :: Ali ono što me buni, oba računara se apdejtuju (plaćeni softver, kao što napomenuh) :: Kada idem na ručni apdejt, piše mi da je ažurirano i da je poslednji ček apdejta bio danas pre podne :: :: Da li pod apdejtom windowsa (koji će instalirati novu verziju Quick Assist-a) mislite na gore opisan način, ili da uzmem instalacioni medijum sa novijim Windows-om, pa da pokrenem Setap, pa update (naravno uz onu opciju da sačuva podatke i ne obriše profile) :: :: :: ::
A kud se dede PCAnywhere, kude je TeamViewer i sl?
10.07.2020. 00:36
#664045
status: user broj poruka: 10999
Zasto da se oslanjamo na bilijeva gowna, kada dobro znamo da ni jedna-jedina smrdljiva aplikacija/servis toga kriminalca ne radi kako treba. I nije radila. I nece raditi.
Re: A kud se dede PCAnywhere, kude je TeamViewer i sl?
10.07.2020. 01:00
#664046
status: user broj poruka: 1121
TeamViewer i firma, nije dobra kombinacija ako hoćeš legani sotver... nije free za poslovnu upotrebu
**************** DELL INSPIRON 17R N7110
:: Zasto da se oslanjamo na bilijeva gowna, kada dobro znamo da ni jedna-jedina smrdljiva aplikacija/servis tu ne radi kako treba. I nije radila. I nece raditi :: :: ::
imas alat koji ti daje mogucnost odabira verzije 10 koju zelis, meni je 1909 sasvim ok, jos je rano da predjem na 2004, a ona je jedina verzija koju mozes lagano da skines sa ms sajta preko media creation alata
Na starijem računaru bila verzija 1607. Pokrenuo instalaciju Windows-a 10 sa DVD-a, ali 1909, čak me nije ni pitao d li hoću novu instalaciju ili upgrade. Posle nekoliko Next, nekoliko puta se butirao i kada se konačno podigao do desktopa, verzija je 1909 i Quick Assist ima obe opcije. Hvala na savetima, uspelo je.
Tek sada mi nije jasna logika Microsoft-a, na primer ja (ili neko drugi ...) sam 2016. imao dva računara oba Windows 10 ver 1607. Čemu onda tada Quick Assist , 2016., ako ni na jednom računaru nisam imao mogućnost da ja pružim pomoć nekom drugom. Ili, od koga sam ja mogao da dobijem pomoć 2016. ako je tada Windows 10, ver 1607 bio najnoviji i pošto niko nije imao noviji Windows 10, svi su tada imali Quic Assist samo sa jednom opcijom - da prime pomoć (A L I O D K O G A ? )
Shvati: Billy and the gang. To su kriminalci, to jest tkz. organizovani kriminal iliti duboka drzava iliti oligarhija. Cilj im je kontrola (ljudi, materijalnih resursa...). Da bi postifli svoje ciljeve, ispituju, ``ispipavaju puls``, osluskuju, otvaraju i citaju tudja pisma koja mirisu na promincle (to je odeljak ``spectra``, backdoors, made by and for NSA etc.). Kada DAJU, budi siguran da ``daju`` (jednom rukom daju, s` obe uzimaju). Itd. itd. Kompletan sistem u svetu je tako nastrojen - piramidalno - faraoni kupe kajmak, robovi rintaju i usput se i zahvaljuju. A besplatnog sira je uvek bilo i bice samo u misolovci, s` tim sto, kako vreme odmice, sir je sve nekvalitetniji a misolovke sve sofisticiranije.
A, torto, emancipacija i podstrek ruralnim dijelovima drzave da smanje mentalnu kastraciju? Ako, ako. Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
:: Tek sada mi nije jasna logika Microsoft-a, na primer ja (ili neko drugi ...) sam 2016. imao dva računara oba Windows 10 ver 1607. Čemu onda tada Quick Assist , 2016., ako ni na jednom računaru nisam imao mogućnost da ja pružim pomoć nekom drugom. Ili, od koga sam ja mogao da dobijem pomoć 2016. ako je tada Windows 10, ver 1607 bio najnoviji i pošto niko nije imao noviji Windows 10, svi su tada imali Quic Assist samo sa jednom opcijom - da prime pomoć :: (A L I O D K O G A ?
Samo bez tenzije . Zašto smatraš da bi ti, ili bilo ko drugi, morao da ima mogućnost da nekom pruži pomoć na taj način? Podršku si mogao da dobiješ npr. od Microsoft-ove tehničke podrške (ranije su koristili nešto drugo), isto kao što na neki Samsung TV po potrebi može da se poveže njihova tehnička podrška (ne zalazim u ono da li se te akcije stvarno i praktikuju - poenta je da mogu`nost postoji, a nema joj svako pristup).
Inače, što ne koristiš nešto normalnije, tipa AnyDesk ili sl.? Duplo jednostavnije za korišćenje, a imaš mnogo više mogućnosti.
Odlična tema, meni trenutno goruća pošto me TeamViewer izbacio zbog `professional use` Šta je najbolja opcija, da je free, pošto je potrebno samo veza jedan na jedan.
Quick Assist je ok, nema file transfer Chrome remote desktop kilavi i ima problem sa rezolucijom, nisam testirao file transfer. AnyDesk izgleda obećavajuće ali treba da probam Free verziju.
Ja koristim AnyDesk ok mi je ali da bi imao admin prava i unatended acces mora biti instaliran , Nije los ni AmyAdmin , zavrsava posao.... Koristim i Chrome Desktop ali samo za moje racunare jer moras biti ulogovan u chrome
Da, dobar, ima i device discovery u LAN-u, a među samim računarima u LAN-u šljaka i bez pristupa internetu, što ume da bude korisno.
Ja sam prvi put počeo da ga koristim pre neku god. kad su na poslu počeli da mi filtriraju i blokiraju TeamViewer saobraćaj i prezadovoljan sam - nije bio savršen, a nije ni sada, ali baš dosta toga je ispeglano u međuvremenu i funkcionalnost se popela na veoma dobar nivo, po mom mišljenju.
:: AnyDesk: Ima li mogućnost za `Wake on lan` kada nisi u lokalnoj mreži, probao sam i u bios-u i u drajveru da postavim setovanje ali neće..
Hmm... Nema, a da ja znam, ali prosto ne vidim kako bi to u praksi bilo izvodljivo, bar ne sa promenljivom IP adresom, koju većina koristi...
Znam da TeamViewer ima opciju da se podesi DDNS, pa da na taj način objavljuje javnu IP adresu, ali i to pada u vodu onog trenutka kada se javna IP adresa promeni dok je računar u stand-by režimu, u kom svakako nije u mogućnosti da objavi novu IP adresu. To može da radi jedino ako imaš statičku IP adresu ili neki drugi uređaj koji je aktivan 24/7, odnosno sam ruter, koji objavljuju javnu IP adresu preko DDNS ili sličnog servisa.
Sve u svemu, WOL nije opcija samo softvera, već i hardvera, tako da treba pristupiti s druge strane - kada dođeš do tog koraka da WOL podesiš da radi spolja, svejedno ti je da li ćeš WOL paket poslati automatski iz neke aplikacije kao što je TV, AD i sl. ili na drugi način (ručno ili npr. kroz https://wol.aquilatech.com ).
Iskreno, ja se nisam mnogo igrao sa tim iz prostog razloga što uglavnom imam fiksne javne IP adrese i kojekakve VPN-ove, i što su sve mašine kojima pristupam aktivne 24/7, uključujući kućni računar (tu je hostovan media server i još ponešto pa ni njega ne gasim).
Ono što mogu da ti kažem je da se prvo pobrineš da WOL proradi u LAN-u, pa onda uradiš port forward na ruteru, pa se tek onda poigraš sa ovom ili onom varijantom pristupa spolja...
Guglaj malo, ima toga na pretek - evo samo nekih primera:
Kad se mašina generalno probudi, i sistem je podignut, nesmetano možeš da koristiš TV, AD, RDP, kao i bilo šta drugo za pristup računaru (ne mora da bude opcija koja je integrisana u sam softver za daljinski pristup).
Šta znam, kao što rekoh, nisam se previše igrao sa svim tim pa sam možda nešto i prevideo - nek me neko ispravi ako je tako...
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647167. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.