Situacija je sledeca: 1. Imam gomilu lightwave fajlova koji mi trebaju u Mayi 2. Imam software koji prebcuje iz lightwave-a u 3ds, sto mi je ok jer ga posle preko maxa vratim u mayu, ali mi taj software puca kod velikih fajlova (mnogo poligona) 3. Lightwave mi takodje puva kod otvaranja vecih fajlova
Da li postoji neki plug-in koji omogucava direktno otvaranje lightwave fajlova iz Max-a ili jos bolje iz Maye?
Da li bih prelaskom na 64-bitni os i dodavanjem memorije (na 4 Gb) mogao preko 64-bitnog lightwava da otvorim vece fajlove?
Da li u lighwavu postoji neka komanda merge, ili combine koja bi smanjila broj objekata (poligona)?
Hvala svima unapred
Pozdrav
Milos
Ko ne zna, i zna da ne zna, dete je, nauci ga, Ko zna, a ne zna da zna, spava, probudi ga, Ko ne zna, a misli da zna, budala je, kloni ga se, Ko zna, i zna da zna, mudar je, sledi ga.
Probaj da eksportujes kao Wavefront object (.obj) ja tako prebacujem iz MAXa u Maxwell. Ako hoces direktno Lightwave u MAX ili Mayu potrazi plug ovde: http://www.highend3d.com/downloads/search.php?searchtext=maya&filter=2%7C81 Probaj PolyTrans converter besplatan je,podrzava sve zive vektorske formate,zavrsice ti posao sigurno. Ako te muci broj poligona pokusaj da smanjis pre ili prilikom eksporta.
Broj postavljenih tema: 60372. Broj poslatih odgovora: 647168. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.