Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Softver
Aplikacije
Molim strucnjake za 3DS Max
STRANA 1 OD 1
alrad Molim strucnjake za 3DS Max 26.02.2012. 17:10 T44367

status: user
broj poruka: 4846

Da me lise jedne nedoumice.

Kako da delovima jednog modela dodelim teksture ako su te teksture na JEDNOJ slici (bitmapi)?
Kad su na razlicitim znam kako ide, ali za ovo nisam bio na casu, jbg.

Dakle, kako da mu kazem `ovaj deo slike je tekstura za ogradu, onaj za pod, onaj treci za turbinu... ?
Kroz koju komandu i na koji nacin?

Evo i primera, da bih bio jasniji. Vidite model i teksture koje su sve jedna bitmapa.
http://www.max-realms.com/modules/newbb/viewtopic.php?post_id=995

Naravno, ove teksture sa sajta bih znao da omotam jer su vec definisane u modelu.

Ali kako ide kad SAM pravim neki model i teksture, from scratch?

Marksisti, pardon, MaXisti, pomoc!
_________________________________________________________
955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
co72 procedura 26.02.2012. 17:29 #402228

status: user
broj poruka: 153



ta se procedura zove Unwrap UVW to ukucaj u google ili jos bolje na yutube pa ces naci neka objasnjenja
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Ajme, komplikacije 26.02.2012. 18:06 #402235

status: user
broj poruka: 4846

Moraju da se prilagodjavaju verteksi svakom relevantnom delu slike posebno.

Vrlo pipavo.

Mislim, nije problem Unwarp, to znam, nego ovo poklapanje verteksa sa teksturom.
Bas deluje napeto, a?

Mislim da cu se drzati sistema `jedna tekstura - jedna slika`, kad god je to moguce...

To pricam ako je ovo jedini nacin, a izgleda da jeste:
http://goo.gl/l62ik
_________________________________________________________
955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
co72 da samo 26.02.2012. 18:41 #402238

status: user
broj poruka: 153



kako si samo uspeo da nadjes ovo , ovo je neka prastara verzija 3ds max, nadji tutorijal neke novije verzije
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Re: da samo 26.02.2012. 18:55 #402240

status: user
broj poruka: 4846

Pa ukuco sam Unwrap UVW u google lol

A mislis da je u nekoj novoj verziji jednostavnije? Probacu da nadjem.

Inace, meni sam Unwrap UVW nekako ide od ruke. Sve uspevam sa dva klika. Izaberem najpriblizniji oblik mape i udarim Fit. I eto magije, legne ko dupe na nosu.

Mislim, nošu.
_________________________________________________________
955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3

::
::
::
:: kako si samo uspeo da nadjes ovo , ovo je neka prastara verzija 3ds max, nadji tutorijal neke novije verzije
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
co72 uh bre 26.02.2012. 19:03 #402242

status: user
broj poruka: 153



ukucaj u yutube odmah imas video ima i HD
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Pa da 26.02.2012. 19:35 #402248

status: user
broj poruka: 4846

Ali ima 100 tutorijala a svaki je minimum 10 minuta.
A ne znam u kome ima konkretno ovo sto sam pitao.

Mislim, odgledacu ja to sve, al` ono, ako znas tacno koji je...
_________________________________________________________
955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Daum ... 26.02.2012. 20:03 #402252

status: user
broj poruka: 12798
Au šta se načitah, kakav bre UV unwraping, šta će ti to? UV se razvija da bi textura legla pravilno na objekat, kako će to njemu na pomogne?

Ako nemaš već razvijen UV prostor za objekte, to moraš prvo da odradiš, ali to ti ne znači ništa u ovom slučaju jer ti pitanje nije vezano.

Pokušaj ovako, dodeli posebno svakom objektu shader, i za svaki shader nakači mu tu texturu.
__________________
CPU-Z Validator : http://goo.gl/A84Kd

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 27.02.2012. 08:34 #402354

status: user
broj poruka: 4846

Evo, samo da provalim kako se dodeljuje shader i lepi tekstura na njega.
Nisam bio ni na tom casu :P

Ozbiljno, to moze da bude problem jer te modele mozda budem morao da importujem u programe koji mozda ne podrzavaju shadere.

Duga prica...
_________________________________________________________
955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JOSILENKO ... 27.02.2012. 09:30 #402358

status: user
broj poruka: 1013
drzi se sistema jedna textura jedna slika. Ovo se radi uglavnom kod optimizacije za engine u igricama.
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60381. Broj poslatih odgovora: 647274.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs