Kako da delovima jednog modela dodelim teksture ako su te teksture na JEDNOJ slici (bitmapi)? Kad su na razlicitim znam kako ide, ali za ovo nisam bio na casu, jbg.
Dakle, kako da mu kazem `ovaj deo slike je tekstura za ogradu, onaj za pod, onaj treci za turbinu... ? Kroz koju komandu i na koji nacin?
Moraju da se prilagodjavaju verteksi svakom relevantnom delu slike posebno.
Vrlo pipavo.
Mislim, nije problem Unwarp, to znam, nego ovo poklapanje verteksa sa teksturom. Bas deluje napeto, a?
Mislim da cu se drzati sistema `jedna tekstura - jedna slika`, kad god je to moguce...
To pricam ako je ovo jedini nacin, a izgleda da jeste: http://goo.gl/l62ik _________________________________________________________ 955, 870-C45, 6790, 8/1333, LC600H, TTV3, 1TB, W7U64SP1+XPSP3
A mislis da je u nekoj novoj verziji jednostavnije? Probacu da nadjem.
Inace, meni sam Unwrap UVW nekako ide od ruke. Sve uspevam sa dva klika. Izaberem najpriblizniji oblik mape i udarim Fit. I eto magije, legne ko dupe na nosu.
Broj postavljenih tema: 60381. Broj poslatih odgovora: 647274. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.