Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Softver
Aplikacije
Vray koristi i gpu pri renderu
STRANA 1 OD 1
bstaletic Vray koristi i gpu pri renderu 17.10.2010. 14:06 T30188

status: user
broj poruka: 1889
Iskljuchivo vazhi za 3D Max. Naime, napravili su novu verziju Vray-a (Vray RT, shto je skraceno od RealTime) koji, kao shto naslov kazhe, koristi i gpu pri renderu. Nazhalost nisam u mogucnosti da ga isprobam.

Link: http://www.chaosgroup.com/en/2/vrayrt.html
I vec ga je moguce naci u poznatim prodavnicama. Naglashavam da je neophodno imati Vray sp5 da bi mogli instalirati RT varijantu.

@DaSickSyst
Probaj, pa javi utiske ako te ne mrzi.

Anti-depressives controlling tools of your system
Making life more tolerable
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst 17.10.2010. 16:25 #253596

status: user
broj poruka: 2909
Kao Quick Silver i Octan render i V-Ray RT takodje koristi samo memoriju graficke karte...A 1-2GB memorije je premalo za bilo sta ozbiljnije...Jedine desktop Fermi zasnovne kartice sa 2GB memorije su Palit i Gainward GTX460...Tako da je to jedna velika mana.
Druga mana je to sto radi samo sa NV grafickim kartama i ako je zasnovan na OpenCL kodu,sto znaci da bi MORAO da radi i na ATI kartama kao sto su jos prosle godine najavili da ce raditi dok je jos bila aktuelna Beta verzija...Ali ocigledno je neko platio.

Ali je ubrzanje u odnosu na procesor stvarno neverovatno...Kazu da je 30-50x brzi rendering nego na Core i7 procesorima...Meni deluje i vise od toga.

Posto vidim da si jedan od retkih koga interesuju ove stvari baci pogled na Octane render,verujem da ce ti se dopasti:
http://www.refractivesoftware.com/
http://www.refractivesoftware.com/videos.html


DaSickSystem

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bstaletic Chekaj malo nisam bash razumeo 17.10.2010. 17:15 #253611

status: user
broj poruka: 1889
Da li si rekao da iako koristi samo memoriju RT je brzhi 30-50x? Ako jesi nije mi jasno kako, jer je to na vec postojecih 6 ili 8 ili 12 (kako kod koga) mala dopuna. A uz to Max nece koristiti vishe nego shto mu je potrebno...

Anti-depressives controlling tools of your system
Making life more tolerable

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: Chekaj malo nisam bash razumeo 17.10.2010. 17:48 #253622

status: user
broj poruka: 2909
:: Da li si rekao da iako koristi samo memoriju RT je brzhi 30-50x?Ako jesi nije mi jasno kako, jer je to na vec postojecih 6 ili 8 ili 12 (kako kod koga) mala dopuna. A uz to Max nece koristiti vishe nego shto mu je potrebno..
GPU uzima ulogu CPUa,a danasnji graficki procesori su mnooooogo jaci od bilo kog centralnog procesora.

Vray RT koristi SAMO memoriju graficke kartice(GDDR),ne moze da koristi RAM memoriju(DDR) za render...Graficka karta zamenjuje CPU i RAM.
GPU=CPU
RAM memoriju ce predstavljati kolicina memorije na grafici 512MB,1GB,2GB...

Ako grafika na sebi ima 1GB memorije u taj 1GB moras da smestis 3D model,teksture i da ostene dovoljno memorije za sam render...Znaci sve sto bi u normalnim uslovima bilo smesteno u RAM memoriji sada mora da se smesti u memoriju grafike...1GB je neki osnovni fajl,bez mnogo poligona i bez emitera.

Danasnje kartice u glavnom izlaze sa 1GB memorije sto je premalo za neki ozbiljan rad jer je to u simulaciji GPU rendera kao da imas ukupno 1GB RAM memorije u svojoj konfiguraciji.

Da bi izrenderovao neki fajl koji zauzima npr. 2GB RAM memorije sa 3D modelom+ukljucenim renderom kartica mora da ima makar tih 2GB memorije na sebi inace nece moci da radi.

Memorija grafike zamenjuje RAM memoriju sa ploce i sa GPU renderom je nemoguce paralelno kombinovati RAM memoriju i memoriju sa kartice...To je glavni problem.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JOSILENKO ... 21.10.2010. 17:45 #254951

status: user
broj poruka: 1013
Ima li za sada ikakve vajde od svega ovoga, taj Vray GPU render, quicksilver i octane ? Mislim, jel neko to koristi? Ja probao quicksilver na nvidia 9500, i nisam nista uspeo da dobijem, dal ne znam da ga namestim ili sta vec.
A ovo sto si objasnio za vray je bedak tezak. Ja imam 4gb rama i malo mi je za render. Sta znaci, kad popuni tih 1 gb (ili koliko vec ima graficka rama) puca render?
Vidim da gomila ljudi renda u vray. Meni nekako i dalje lakse u mental.


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: ... 22.10.2010. 13:22 #255201

status: user
broj poruka: 2909
:: Ima li za sada ikakve vajde od svega ovoga, taj Vray GPU render, quicksilver i octane ? Mislim, jel neko to koristi? Ja probao quicksilver na nvidia 9500, i nisam nista uspeo da dobijem, dal ne znam da ga namestim ili sta vec.
:: A ovo sto si objasnio za vray je bedak tezak. Ja imam 4gb rama i malo mi je za render. Sta znaci, kad popuni tih 1 gb (ili koliko vec ima graficka rama) puca render
:: Vidim da gomila ljudi renda u vray. Meni nekako i dalje lakse u mental.

Pa sta raditi sa 1GB...I 2 je premalo,ali sam nesto razmisljao o Gainward GTX460 sa 2GB memorije + Rational Reducer Pro i to bi cak i zavrsavalo posao...Rational Reducer sluzi za redukovanje poligona i moze da smanji broj poligona 3D modela i do 90% sto znaci ogromnu usedu memorije,a zadrzi isti kvalitet,fenomenalan programcic...Ali nigde nema kreka za njega...Programcic od 4MB kosta oko 6000$...

Ako nekoga interesuje evo besplatne demo verzije:
http://files.brothersoft.com/graphics_design/misc_graphics/Rational_Reducer_8817.zip
A ako ste kojim slucajem culi da se negde pojavio lekic za ovaj program bio bi veoma zahvalan ako bi mi prosledili informaciju.

Ne koristim ni ja V-Ray cak sam ga namrzo jer sam imao kolegu koji ga je toliko forsirao,a meni je toliko problema pravio da sam ludeo od njega...Vise ga uopste ne instaliram...Ali mi deluje veoma primamljivo ta GPU akceleracija.
A Octane podrzava .OBJ ekstenziju,znaci da moze da se eksporuje bilo koji 3D model iz bilo koje 3D aplikacjije.


PS.
Nvidia vec ima Quadro modele kartica sa 4,6 i 12GB memorije.Ali naravno nisu namenjene nama obicnim smrtnicima...Kostaju od 3000 - 15000$...Pa ko voli nek izvoli.
http://www.nvidia.com/object/product_quadro_fx_5800_us.html
http://www.nvidia.com/object/product-quadro-6000-us.html
http://www.nvidia.com/object/product-quadroplex-7000-us.html


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gliga79 gosn DSS 22.10.2010. 14:06 #255213

status: user
broj poruka: 4641
probaj ovaj:
http://goo.gl/RSVw

A4Tech, XL-740K,Oscar. A4Tech X7, G800
Thermaltake Soprano RS 200
Intel Q6600. CM - TX3
Asus P5QL-E
Kingston Hyper X - 4x1 gb.,1066Mhz
WD Caviar 640 Gb, AAKS
ATI Sapphire HD 5770, 1Gb, DDR5
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JOSILENKO ... 22.10.2010. 14:32 #255217

status: user
broj poruka: 1013
@dss
i ja sam koristio rational reducer, bez kreka traje mesec dana i tolko
max 2009 je ubacio u creativity extension modifajer pro optimiser koji radi na principu rational reducer, solidno ispada. A mislim da je u 2010 i 2011 to dolazi u defoltnu verziju.
Ma ima vray odlicne fore, cini se da je uvek korak ispred - prvi je ubacio proxy, ima onaj vrayscatter koji odlicno radi, i ima neku travu proxygrass koja bukvalno simulira displacement ko iz sale... i gomila scena i gotovo svi modeli na netu su radjeni za njega. Mada imam mateial converter, ali ponovo korak vise moras da radis.
I znaci kad grafika popuni svoj ram render puca i toliko?
@gliga
hvala probacu ga ovih dana... mada mislim da sam probao i taj krek

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: ... 22.10.2010. 16:06 #255240

status: user
broj poruka: 2909
:: @ds
:: i ja sam koristio rational reducer, bez kreka traje mesec dana i tolk
:: max 2009 je ubacio u creativity extension modifajer pro optimiser koji radi na principu rational reducer, solidno ispada. A mislim da je u 2010 i 2011 to dolazi u defoltnu verziju
:: Ma ima vray odlicne fore, cini se da je uvek korak ispred - prvi je ubacio proxy, ima onaj vrayscatter koji odlicno radi, i ima neku travu proxygrass koja bukvalno simulira displacement ko iz sale... i gomila scena i gotovo svi modeli na netu su radjeni za njega. Mada imam mateial converter, ali ponovo korak vise moras da radis
Nisam koristio do sad Creativity Extension...Ako radi dobro onda je*esh Rational Reducer ne mogu vise da se smaram jureci lek...Obicno sam smanjivao broj poligona `peshke` iz MAXa,ali ako se pretera sa smanjivanjem dosta se gubi na kvalitetu.

Ja vutra obicno ne detaljisem nego nalepm neku teksturu i to je to,a ako mi bas treba da dodje do izrazaja onda odradim kao Hair&Fur na obicnom poligonu...Dodam neku teksturu trave i malo modifikujem(podebljam vlakna)...Odlican i brz nacin da se napravi trava u MAXu:
http://www.aecbytes.com/tipsandtricks/2009/issue40-3dsMax.html
na zalost kad hocu da eksporujem takav fajl u Maxwell moram da zadam da Hair&Fur efekte Max tretira kao geometriju,a to jede ram.

Preporuka za `Growing ivy`....Nije los plagin za puzavice na zidovima...Ima ga na warezu.
http://www.youtube.com/watch?v=0vT2jRW30tk

:: I znaci kad grafika popuni svoj ram render puca i toliko
Da.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
saxija jel neko probao ovo? 22.10.2010. 16:14 #255243

status: user
broj poruka: 4016
http://goo.gl/RSVw

Ja ne koristim ovaj SW pa nemam na cemu da probam

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=499049
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=886910
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1375818




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: jel neko probao ovo? 22.10.2010. 16:23 #255245

status: user
broj poruka: 2909
:: http://goo.gl/RSV
::
:: Ja ne koristim ovaj SW pa nemam na cemu da proba

Taj lek se vrti po netu vec godinama i to je jedan isti pech koji se svuda nalazi...Ne mogu da se setim da li bese radi na XP 32 ili 64,ali je radio samo na jednom od ova dva OSa.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JOSILENKO ... 22.10.2010. 17:29 #255269

status: user
broj poruka: 1013
cekaj bre, ja sam pomesao ovaj rational reducer sa nekim poly-cruncher koji sam imao (a za koji nisam mogo da nadjem krek) a za reducer imam krek skoro 100% .
Samo sam reinstalirao sistem pa sam zaboravio da ga instaliram, ko zna gde mi je to. Ako ga nadjem saljem ti. Al mislim da je to bila neka od ranijih verzija.


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bstaletic Shkola i obaveze - nisam pratio temu 22.10.2010. 18:15 #255280

status: user
broj poruka: 1889
Ako mozhe da se smanji broj poligona za tih 90% to mozhe da dovede do Hvalitetnog smanjanja velichine 3d modela, shto je vrh. Jer, shto je DSS vec rekao sa 2x2 GB i smanjenjem od 90% bi mozhda i moglo sve da se zavrshi kako treba, a ako ne mozhe onda svi da prodeamo bubreg, parche gushterache i ostalo na black marketu (ili mozhda bezh) pa da kupimo ove od 12 GB.

Josilenko, aj ako nadjesh poshalji mi na e-mail.

Par pitanja.
Da li Vray RT radi samo na 2011 verziji max-a?
Da li koristite mrezhni rendering? Ako ga koristie, kako ste prevazishli problem pri istom (gubljenje mapa, neobjashnjivo menjanje parameara na jednoj mashini iako je sve isto upisano, kao shto je promena zoom-a, svetla ili necheg treceg)?
Anti-depressives controlling tools of your system
Making life more tolerable

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
JOSILENKO ... 22.10.2010. 22:24 #255356

status: user
broj poruka: 1013
program ne radi na windows 7 x64, a krek ne znam dal radi. MIslim da je radio na XP x86. Da vam saljem li?
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst @Bstaletic 23.10.2010. 02:11 #255404

status: user
broj poruka: 2909
::Da li Vray RT radi samo na 2011 verziji max-a
Ova verzija RTa koju sam kupio na Warezu je pravljena za MAX 2010,ali radi i na 2011...Ne znam da li radi na 2009 i ranijim verzijama.
::Da li koristite mrezhni rendering? Ako ga koristie, kako ste prevazishli problem pri istom (gubljenje mapa, neobjashnjivo menjanje parameara na jednoj mashini iako je sve isto upisano, kao shto je promena zoom-a, svetla ili necheg treceg)
Maxwell render stalno pustam na mrezni render i nisam se nikad sreo sa tim problemima.
Mogu samo da ti predlozim da mape,materijale i osnovni fajl drzis na jednom racunaru i neka ti taj racunar bude server za taj render...Izbrgavaj da na svakom umrezenom racunaru imas po nesto malo potrebnih fajlova...Sve pratece fajlove neophodne za render smesti na server i neka ostali racunari sa njega vuku sta im treba.

@Jole
Meni nemoj da saljes to je ova verzija koju imam...Hvala za trud u svakom slucaju.


DaSickSystem

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
bstaletic @obojici 23.10.2010. 09:23 #255422

status: user
broj poruka: 1889
Josilenko ni meni nemoj da shaljesh.

Probo da instaliram ovaj RT sa wareza i nije hteo da radi na 2010, instalira se, ali nece da radi. A kazhesh da nisi imao problem sa mrezhnim renderingom u Maxwellu. Koliko sam skontao to je render engine kao shto je Vray, mental ray itd. Po chemu se razlikuje od Vray-a? I naravno, kakva su vam iskustva sa mrezhnim renderom sa Vray-om? I da, sve mape i prateci file-ovi su na jednoj mashini.

Anti-depressives controlling tools of your system
Making life more tolerable

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Maxwell Render 23.10.2010. 14:16 #255493

status: user
broj poruka: 2909
Po meni je Maxwell ubedljivo najbolji render endzin...Veoma je jednostavan,ima ogromnu bazu besplatnih materijala,ali ubedljivo najveca prednost je multilight opcija.
Multilight znaci da ces po zavrsetku rendera moci da kombinujes svetla bez ponovnog renderinga,sto bi u bilo kom drugom renderu morao ponovo da renderujes ovde mozes momentalno da dobijes novu sliku ili samo redukujes jacinu ukoliko je negde bljesnulo svetlo ili je pa preslabo i treba ga pojacati...Prakticno od jedne slike mozes da naparvis koliko god hoces...Ovako:
http://img178.imageshack.us/img178/6868/capture1dv.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/7481/capture2ex.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/6038/capture3ige.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/3552/capture4wn.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/6168/capture5i.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/1034/capture6z.jpg
http://img181.imageshack.us/img181/7153/capture6zi.jpg

U donjem desnom uglu vidis nekoliko `ekvilajzera` koji predstavljaju svetla koja sam postavio u scenu...Obrati paznju da sam ih samo palio i gasio i trebutno dobijam novu sliku...Ovaj render je zavrsen,ali sam sacuvao MXI fajl i to mi omogucava da ovo naknadno radim prakticno u riltajmu...I naravno svaki od tih fajlova mogu da snimim kao zasebnu sliku.
Cak od ovoga mogu vrlo brzo da napravim animaciju sa staticnom kamerom i menjanjem svetla.
Velika mana Maxwell rendera je to sto je mnogo zahtevan i render moze bas dugo da traje...Dobra stvar je to sto se slika apdejtuje vrlo brzo i mozes da prekines render kad mislis da je slika dovoljno dobra...Ali zato ako podesis lepo kamere i svetla finalni render se nece razlikovati od fotografije.

Baci pogled na https://www.maxwellrender.com imas galerije slika i animacije koje su radjene u njemu.


DaSickSystem

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
saxija re 23.10.2010. 15:27 #255513

status: user
broj poruka: 4016
momcadijo a jel vam ovo nesto znaci?

http://vimeo.com/10974423

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=499049
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=886910
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1375818




:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: re 23.10.2010. 15:36 #255517

status: user
broj poruka: 2909


:: momcadijo a jel vam ovo nesto znaci
::
:: http://vimeo.com/1097442

Naravno...Hvala Saxija.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna hm... 23.10.2010. 17:54 #255561

status: user
broj poruka: 1642
Zainteresovali ste me, cuci mi plugin vec neko vreme na hardu ali nisam stigao da probam.

Koje su ustvari prednosti maxwell-a u ondosu na mental ray? Je li brzi u raytracingu? Kakvo je indirektno svetlo, materijali? Ima li neki sistem poput mr-ovog sky/sun/portal?

i5 750 : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb :
samsung f3 500gb : corsair tx650 : samsung 931bw


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: hm... 23.10.2010. 18:26 #255567

status: user
broj poruka: 2909
:: Zainteresovali ste me, cuci mi plugin vec neko vreme na hardu ali nisam stigao da probam
::
:: Koje su ustvari prednosti maxwell-a u ondosu na mental ray
Bolji/realniji render,brzi privju i multilight(objasnio sam u postu #255493)

:: Je li brzi u raytracingu
Nije...Cak moze da bude mnogo sporiji.

:: Kakvo je indirektno svetlo, materijali
Odlicno,odlicni.
Materijali:
http://resources.maxwellrender.com/ranking_scripts.php?t=1

::Ima li neki sistem poput mr-ovog sky/sun/portal
Ima tri osnovna svetla.
Sky Dome - jedna boja svetla koja podjednako pada sa svih strana (kosmcko svetlo),
Physical Sky - Klasicno fotometrijski proracunato svetlo...Biras lokaciju,datum i doba dana....Moze da se menja koncentracija vlage u vazduhu,ozon,temperatura sunca,itd...
IBL - Image Based Light...HDRI mapa simulira svetlo.
http://img87.imageshack.us/img87/9110/capturetd.jpg
Sve tri vrste svetla je moguce kombinovati sa ili bez raytraced senke.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 23.10.2010. 21:30 #255603

status: user
broj poruka: 1642
Interesantno, svakako cu probati ovih dana, hvala na informacijama.

Imas li mozda nekih linkova ka tutorialima?

i5 750 : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb :
samsung f3 500gb : corsair tx650 : samsung 931bw


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst Re: ... 24.10.2010. 02:11 #255695

status: user
broj poruka: 2909
:: Interesantno, svakako cu probati ovih dana, hvala na informacijama
::
:: Imas li mozda nekih linkova ka tutorialima

Baci pogled na ovo:
http://think.maxwellrender.com/
Lepo je sortirano i ima puno video tutorijala.

Naravno na Maxwell render forumu mozes procitati puno korisnih stvari:
http://www.maxwellrender.com/forum/

I na youtube-u mozes naci masu tutorijala...Savetujem ti da obratis paznju na tutorijale za Maxwell render v2 zato sto se prilicno razlikuje od prethodnih verzija i primetno brze renderuje u odnosu na sve 1.x verzije.


DaSickSystem
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 25.10.2010. 16:58 #256261

status: user
broj poruka: 1642
E hvala puno.

Ja sam i pribavio ako se ne varam 2.0.1 verziju, pisalo je all plugins, na sajtu videh da bi to trebalo da ukljucuje i plugin za Softimage koji inace koristim ili bolje receno ucim.

Procunjao sam po netu i bas mi se svidelo ono sto sam video i kaze narod da daje bolji render uz manje peripetija negu u MR-u.

A jeste li culi za Arnold? Skoro sam gledao prezentaciju bete za Softimage (ne znam da li je radjen i za drugi software) i stvar daje odlican kvalitet a uz to je neverovatno brz i sve moze da se radi u jednom pass-u i bez cache-ovanja i opet je brzi od MR-a, koliko sam video u nekim situacijama i do 10X. Bas deluje neverovatno...nadam se da ce se uskoro pojaviti.

i5 750 : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb :
samsung f3 500gb : corsair tx650 : samsung 931bw


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
quna ... 25.10.2010. 18:43 #256329

status: user
broj poruka: 1642
Upravo sam instalirao i probao. Instalacija je prosla glatko iako Softimage 2010 x64 kao nije zvanicno podrzan, potpuno je funkcionalan plugin.

Interfejs deluje jako dobro, sve sto sam potrazio odmah sam nasao. Kao i da nema potrebe za tutorialima ali cu ih svakako pogledati. Dosta lakse za koriscenje od MR-a, ali da je spor, spor je :-)

Uporno sam pokusavao da nadjem svetla (pored ponudjenih globalnih) i onda tek procitao da ustvari geometrija sa emitujucim materijalom predstavlja svetlo :-) kul

Sto pre cu da probam sa nekom konkretnom scenom da vidim sta ce da ispadne...





i5 750 : ga-p55-usb3 : 2x2gb geil black dragon : gainward gts250 512mb :
samsung f3 500gb : corsair tx650 : samsung 931bw


:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
DaSickSyst @Quna 25.10.2010. 19:38 #256360

status: user
broj poruka: 2909
Svetla:
http://img301.imageshack.us/img301/4563/captureply.jpg

Ili kao materijal ako hoces da ih `lepis` na objekat:
http://img130.imageshack.us/img130/3660/capture2ul.jpg

Tip:
Potrazi u tutorijalu IES svetla...Siguran sam da ce ti se dopasti....Vrlo se jednostavno prave i odlicno bacaju svetlo.

Upravo izlazim iz kuce tako da ako imas nekih pitanja moci cu da ti odgovorim tek nekad veceras ili sutra.


DaSickSystem

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647177.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs