Trebaju mi vaši saveti i predlozi da bih sledeći posao odradio na najbolji način.
Treba mi neki program ili da ja sam napravim šablon za kucanje faktura. Na papiru na kojem štampam fakture postoji već memorandum sa svim podacima firme, tako da mi zaglavlje ne treba. Treba mi samo da napravim kolone koje mi trebaju, ukupan iznos, neke napomene i potpis na kraju.
Mislim da je najbolje da to možda napravim u Excelu, ali da napravim u fazonu nekog šablona, a ne svaki put da moram da kopiram u novi Sheet.
Ili je možda bolje da to napravim u Access-u mada mislim da to sam ne bih mogao da odradim (trebala bi mi pomoć).
I poslednja mogućnost da uzmem neki besplatan program (ukoliko postoji) pa da formiram kolone koje mi trebaju.
I da, da napravim ona podešavanja da mi sve to stane na jedan list, a kada bude više stavki, koje ne staju na 1 stranicu, da automatski pređe na drugi.
Broj postavljenih tema: 60373. Broj poslatih odgovora: 647173. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.