Imam sledeci problem: Imam ATi HD3650 (Vista 32) i Screensaver Cities Of Earth 3D. Problem je sledeci: Slika dela Zemlje koji je u mraku ne prikazuje se kako treba sto kvari najbolju ulogu ovog screensavera. Ovako treba da izgleda: http://www.screenomania.com/images/cities_screenshot_1_big.jpg
Da li neko zna o cemu se radi? Koristim ATi Catalyst drajvere ver. 8.9. Inace, dok sam imao GeForce 7300GT videlo se kako treba. Probao sam i kod keve na kompu koji ima Ati Radeon 9550 i isti problem se javlja sa novijim drajverima. Ako se dobro secam, sa starim je radilo kako treba. Posto sam student geografije, dobro bi mi doslo da radi kako treba! :)) Hvala!