Dell Vostro 5xxx serija kupljen nov pre mesec dana sa sve w11 pro licencom dakle OEM varijanta. Posle 2 dana rada crkla ploca ne znam kako al je crkla i posle 10 dana u servisu zamenjena za novu i kopm sve super radi medjutim ne moze da se reaktivira windows W11 Pro. Naravno zvanje MS na telefon nema vajde samo sam izgubio pola sata zivota, radjenje teoubleshoot iz samog windowsa isto besmisleno , tu sam kroz feedack hub digao kao neki ticket ali i dalje nista. Ja licno mislim da onaj ko je zamenio plocu treba da obezbedi novu licencu posto na MS sajtu i forumima kazu da se OEM ne prenosi i da kad se menja MB mora nova licenca.al posto nema vise vremena za gubljenje da li neko od vas zna neku foru da peobam buduci da sam sve zivo istrazio.inace masina je joined u AAD ( Azure AD) posto je u pitanju jedna mala firma i probao sam kroz Entru i Intune da nekako iskopam serial ili bilo sta ako je ostalo upisano u ta dva dana dok je masina radila ali bezuspesno. Pa ako neko zna nesto nek pise...ne bi da krekujem posto je firma u pitanju a natezati se sa Nepo servisom je jedino sto mi preostaje ako se masina ne aktivira tokom vikenda. Pozdrav CPU : Ryzen 5 5600x MB: MSI x570 A PRO RAM: 2 x 16gb @3600 Kingston Furry RGB DISK : 1x 500gb m.2 NVME + 1tb m.2 SSD + 500gb SSD kingston VGA: XFX RX580 8gb CASE: MS black widow POWER: 750 CORSAIR TRUE POWER Monitor : 22 incha jos to
Legitimno imaš pravo na aktivaciju Win11 Pro i to se riješava sa M$ za 5 minuta. Jedino ako je laptop uzet bez garancije(otprilike 30% robe u Srbiji nema nikakvu garanciju, iako je novo), onda nemaš. Ukucaš svoj serijski broj laptopa i vidiš status za svoj laptop da li dolazi sa licencom. AKo ne prolazi reaktivacija, zoveš tehničku podršku iz zemlje iz koje je laptop. Ako ne prolazi ni to, onda vratiš laptop i tražiš svoje pare.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Nisi trebao da prihvatiš popravku laptop-a. Imao si pravo na nov uređaj, jer nije prošlo xx dana od kupovine. Uz nov uređaj bi išla i nova licenca. Sad si ga zapleo i sebi i prodavcu i servisu.
U garanciji kupljen pre bukvalno mesec dana i sad sam gledao na dell sajtu po seriskom broju ima podaku do 2026 i to neki pro support. Tako da po meni ovi sto su zamenili plocu treba da nadju nacin da reaktiviraju windows dal ce uzeti nov ili sta vec ce Dell da im ponudi ja to ne znam... Uglavnom laptop je kupljen nov iz EWE tako da moralo bi da se to nekako resi a kako ce ne znam
@siki, Šta je bilo, bilo je... Lično, par dana nakon kupovine takođe ne bih išao direktno u servis, već bih reklamirao kod prodavca, ali trenutno nema svrhe razglabati da li je trebalo postupiti ovako ili onako.
@shortee, Kupio si računar sa Windows licencom, a iz servisa se vratio bez iste. Kada pričamo o licenci, tebe uopšte ne treba da interesuje šta je u računaru zamenjeno ili popravljeno, sve dok je to isti računar, koji i dalje treba da poseduje OS sa aktivnom licencom.
Dakle, od ponedeljka nazad u servis i zahtevaj hitno rešavanje. Da li će oni u pozadini da kontaktiraju MS, pa na taj ili neki drugi način reše problem, isto te ne zanima. Ključno je da su ti vratili NEISPRAVAN računar (ovog puta softverski, ali i dalje neispravan, jer si ga kupio sa licenciranim softverom, a iz servisa se vratio bez istog - što u tvojim očima treba da izgleda potpuno isto kao da ga uopšte nema).
Pre odlaska u servis, pozovi Ewe i konsultuj se sa njima. Verovatno će te i oni uputiti u Nepo servis (zbog toga što Nepo jeste ovlašćen servis za Dell računare: https://ewe.rs/dell ), ali možda na neki način mogu da ih poguraju da to brže završe.
ono sto jos nisam napomenuo je da sam dobio informaciju da je potrebno da je punih 48 sat masina online posle zamene ploce i da ce se sistem reaktivirati, po meni je to glupost i mislim da je samo sarena laza ali ajde da vidimo iovako ne rade do ponedeljka, ima raznih stvari na netu sta su sve ljudi pokusavali ali kao sto luja i siki kazu, masina je placena sa licencom i nisu ni oni ni ja sto je crkla ploca, i mene sad samo treba da zanima da widnows bude aktivan i legalan kao sto je bio prvi dan :) pozdrav, CPU : Ryzen 5 5600x MB: MSI x570 A PRO RAM: 2 x 16gb @3600 Kingston Furry RGB DISK : 1x 500gb m.2 NVME + 1tb m.2 SSD + 500gb SSD kingston VGA: XFX RX580 8gb CASE: MS black widow POWER: 750 CORSAIR TRUE POWER Monitor : 22 incha jos to
1. Posto je sve to proslo kako je proslo onda mozes se natezati sa njima jos 100 godina ako se ne desi neko cudo a 99 posto nece, al ajde ja se nadam u onih 1 posto, ali zato odu zivci, vreme, napetost, i td...
2.Kupis key licence na CD key sajtu original za win 11 i zavrsis za max 5 min sve, radio sam to barem 40 setak puta ako ne i vise i super problem resen...
Oni su napravili propust. Trebali su da kontaktiraju Dell da im posalju novi OEM serijski broj. Resice ti brzo. Ponesi racun ako na njemu pise u opisu Win 11.
Koju ti poruku izbacuje prilikom pokusaja aktivacije i koji kod greske?
Nisam znao da je nelegalan za pravu Firmu... Onda mi je bas bezveze cela prica onda je jos gore nego sto sam mislio Moraces da kupis leglan windows u radnji ako ovo ne resis..
:: :: Mislim na firmu a ne na `firmu`. A za pravu firmu ključ sa CDKeys nije legalan :: ::
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.