Win 10 22H2 diže se za 1 minut i 6 sekundi na HDD-u umjesto za 6 sec
STRANA 1 OD 1
operator
Win 10 22H2 diže se za 1 minut i 6 sekundi na HDD-u umjesto za 6 sec
12.04.2023. 14:09
T68979
status: user broj poruka: 4265
Izvršena nadogradnja u zadnjih 6 dana na više mašina koje imaju još uvijek HDD. Efekat je duži odziv mašina( nebitno AMD ili Intel i koja generacija) nakon nadogradnji. Uglavnom se radio uninstall tih nadogradnji, pa je bilo sve u redu, ali sada se desilo da ni nakon deinstalacije tih nadogradnji, mašine se isto ponašaju. Za one koje su u bankama, samo sam vratio image prije nadogradnje i update baze korisnika i servera i radi isto brzo, kao i prije, dok za neke mašine nemam tu opciju, jer ljudi nisu vjerovali u to. 3 mašine sada instalirao i odziv je ponovo ispod 10 sekundi dizanje sistema sa Skype, antivirus, Edge u pozadini, M$ Office dodaci za 2023. Mašine rade top. Jednu sam testirao i opet nakon nadogradnje mašine nenormalno uspore. Upravo pišem sa jedne takve. Nije izvršena nadogradnja drajvera ni u jednom slučaju, pa da je problem sa tastaturom, mišem, grafičkom tablom, skenerom, štampačem, brizgalicom plastike ili bilo šta drugo da je nadogradnja drajvera sjebala. Samo update za netframework 3.4 i 4.8 i mašina ide u 3pm. Blokirani navedeni KB fajlovi sada na svim mašinama, ali postavljam pitanje da li može bilo šta drugo da se uradi na korisničkim mašinama da se vrati u ranije stanje, ako system restore ne riješava navedeni problem ? Probao sam i deinstalaciju svih netframework 3.5Sp1 i 4.8 SP2 i ponovnu reinstalaciju, ali mašine su toliko neodzivne da je, na prvi pogled, kao da su otišli svi hard diskovi. Nema ni jednog procesa da je u pozadini, niti skripte koja se pokreće, jednostavno nadogradnja je sjebala sve sisteme. Da li je još neko admin u više firmi, koje su neozbiljne za nabavku ssd-a, a da je iskusio isti problem( sve maine se automatski ažuriraju, po želji poslodavaca), čisto da ne moram fizički da odlazim na par desetina mjesta i vršim ili ponovni rollback sistema ili povlačenje ranijih imidža sistema?
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Не знам ја за бољег админа од тебе, једино си ти у стању да решиш тако комплексан проблем, тако да не знам зашто уопште и постујеш, одговориће ти оператор.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
sacekaj par dana da win slegne, slicno je tako i na android-u, svima sporije radi pa posle par dana sve se vrati u normalu, verovatno mora ponovo da odradi kes bazu i fetch i perfetch da prepakuje.
Ovo je predpostavka jer i kad vratis nazad on isto sporo radi, znaci da je izbrisan kes.
Od uključivanja računara do pojave desktopa. Učitavanje svih programa traje još maksimum 8 do 10 sekundi. Antivirus 360 total security prikazuje 14 do 20 sekundi da je sve podignuto, zavisno od generacije računara.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
Živo me zanima koja je to banka, iako znam da neću dobiti odgovor...
Banke obično koriste kante od kompova, koje zasigurno ni sa SSD-om ne bi mogle da podignu bilo koji Windows za ispod 10 sekundi, tako da mi je jako teško da poverujem u priču koja nam je prezentovana. Pored toga, i dalje se trudim da je oberučke prihvatim. Samo nepostojanje SSD-a, kao sistemskog drajva u takvim računarima, može samo da potvrdi kako su u pitanju starije mašine (jer niko razuman u poslednjih 5+ god. nije kupio računar bez SSD-a).
Ako i jeste tako kako kažeš, a nema drugih usporenja u okviru sistema ili programa koji se koriste, iskreno verujem da apsolutno nikom ne može da zasmeta dodatni minut za podizanje sistema pri jednom uključivanju na dnevnom nivou, niti mi je jasno ko je mogao da ti prijavi takvu vrstu `problema`.
Šalteruše svakako boli uvce za to (ljudi mnogo duže čekaju u redu zbog nekih usputnih priča između kolega i koleginica u filijali, pa taj samo 1 minut svakog jutra, samo za prvog klijenta, apsolutno ništa ne predstavlja). Niko tu ne čupa kosu zbog OS-a, jer isti radi. Pritom, duže vremena im treba da izvuku odštampan papir iz štampača, što mnogo češće rade od uključenja računara (da, možda malo karikiram, ali poenta je jasna).
O preostalim zaposlenima u bekendu da ne započinjem... Dugo godina sam imao posla sa tehničkim, kao i sa finansijskim i drugim osobljem u mnogo banaka, ali nikada nisam stekao utisak da postoji tenzija oko neke tako trivijalne stvari - može da im gori kada su u pitanju serveri za procesiranje, analizu, izveštavanje... ali radne stanice, sigurno ne...
vbox jeste probano i radi pristojno, a kada se grafi da 256MB i 3D enable-uje, leti pristojno, jedino oni vidzeti mi nesto i ne trebaju, mozda imaju nekih benefita, tiki tok i njemu slicni
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Za instaliranje u državne ustanove i bankarski sektor, strogo je propisano, šta kako i koliko, bez mogućnosti improvizacije, bilo kog tipa. Traženo je da se do pojave klijentskog dijela softvera ne prođe više od 30 sekundi, što sistemi ispunjavaju. Odradio sam rollback i mašine isto sporo rade, pa sam odradio instalacija sistema sa prve tačke sistem restore-a, ali sam na kraju vidio da je kb otvorio 2 porta,koja su o defaultu zaključana, tako da je hobotnica radila posao pa sa jednog ssd-a na 16 hdd-a i sve kao iz početka. Mjenjao samo licence za njihove originalne, kopirao pristupne programe i isopirao bazu i to je to, manje više. Vidjeću kako će biti na drugim mjestima. Za sada su sve nadogradnje blokirane.
Pozitivna osobina da ljudi stalno preispituju svoja znanja i da u skladu sa tim funkcionišu je osobina velikih ljudi. Mali se i onako zadovolje osrednjošću.
U Reffeisen filijalama nisam video ni jedan PC, sve su `Dumb` terminali povezani za glavni Reffeisen server, ništa drugo lokalno čak i štampači rade sa tog servera. Volim da stignem pre samog početka rada pa sam baš gledao kako startuju. Samo svako ubaci svoju karticu i od crnog/ugašenog ekrana samo par secundu da se pojavi program određen za taj terminal i već je sve u punom radu.
Ryzen R7 5800x. Asus Prime x470 Pro. Arctic Liquid Freezer II 360, 2x8GB Kingston 3600MHz, Asus Rog Rx 570 oc, Samsung 970 evo plus (500GB), Samsung 970 evo (250GB, Adata nvme 1TB,.
:: Živo me zanima koja je to banka, iako znam da neću dobiti odgovor... :: :: Banke obično koriste kante od kompova, koje zasigurno ni sa SSD-om ne bi mogle da podignu bilo koji Windows za ispod 10 sekundi, tako da mi je jako teško da poverujem u priču koja nam je prezentovana. Pored toga, i dalje se trudim da je oberučke prihvatim. :: Samo nepostojanje SSD-a, kao sistemskog drajva u takvim računarima, može samo da potvrdi kako su u pitanju starije mašine (jer niko razuman u poslednjih 5+ god. nije kupio računar bez SSD-a). :: :: Ako i jeste tako kako kažeš, a nema drugih usporenja u okviru sistema ili programa koji se koriste, iskreno verujem da apsolutno nikom ne može da zasmeta dodatni minut za podizanje sistema pri jednom uključivanju na dnevnom nivou, niti mi je jasno ko je mogao da ti prijavi takvu vrstu `problema`. :: :: Šalteruše svakako boli uvce za to (ljudi mnogo duže čekaju u redu zbog nekih usputnih priča između kolega i koleginica u filijali, pa taj samo 1 minut svakog jutra, samo za prvog klijenta, apsolutno ništa ne predstavlja). Niko tu ne čupa kosu zbog OS-a, jer isti radi. Pritom, duže vremena im treba da izvuku odštampan papir iz štampača, što mnogo češće rade od uključenja računara (da, možda malo karikiram, ali poenta je jasna). :: :: O preostalim zaposlenima u bekendu da ne započinjem... Dugo godina sam imao posla sa tehničkim, kao i sa finansijskim i drugim osobljem u mnogo banaka, ali nikada nisam stekao utisak da postoji tenzija oko neke tako trivijalne stvari - može da im gori kada su u pitanju serveri za procesiranje, analizu, izveštavanje... ali radne stanice, sigurno ne...
Broj postavljenih tema: 60366. Broj poslatih odgovora: 647106. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.