Planiram preći na ovaj operativni sistem ali sam totalni početnik u vezi Linuxa, zanima me sledeće: 1. koje verzija jer koliko sam video ima ih gomila je dobra za početnika, (bacite link, ako ne krsi nova pravila) 2.naravno i da li je podržan rad Adobe paketa i Solidworksa u Linuxu, i da li se može nekako pokrenitu iz linuxa ( čuo sam za neki program koji omogućava da se neke aplikacije pokrenu kao iz Win okruženja) 3. koliko je sada razvijena Linux zajednica kod nas, jer pre 5-6 godina kada sam prvi put planirao da krenem put Linuxa i nije nešto bila...
1. Ubuntu, Linux Mint... 2. Kroz Wine 3. Gorepomenute distribucije imaju solidno razvijene zajednice. Na primer: http://forum.ubuntu-rs.org/index.php .
Pozz
******************************** iMac 27` (late 2012) 3.2GHz quad-core Intel Core i5 processor 8GB of 1600MHz DDR3 memory NVIDIA GeForce GTX 675MX with 1GB of GDDR5 memory 1TB Fusion Drive Mac OS X Yosemite 10.10.2
Posto mi je do sad chrome sam cuvao sve bookmarke i passworde, na novom sistemu pri prvom pokretanju chroma ukucam svoj nalog i on mi sve ucita kao sto je bilo i ranije, da li ce biti sve opet sacuvano bez obzira sto je Linux ? ( mozda malo glupo pitanje) posto mi se ne da rucno prekucavati u TXT sve stranice i sifre....
:: Planiram preći na ovaj operativni sistem ali sam totalni početnik u vezi Linuxa, zanima me sledeće :: 1. koje verzija jer koliko sam video ima ih gomila je dobra za početnika, (bacite link, ako :: ne krsi nova pravila :: 2.naravno i da li je podržan rad Adobe paketa i Solidworksa u Linuxu, i da li se mož :: nekako pokrenitu iz linuxa ( čuo sam za neki program koji omogućava da se neke :: aplikacije pokrenu kao iz Win okruženja :: 3. koliko je sada razvijena Linux zajednica kod nas, jer pre 5-6 godina kada sam prvi put planirao da krenem put Linuxa i nije nešto bila.. :: :: :: Sve je na nama, da li pobednik ili gubitnik... ::