To je bila najaca fora kao uveli tress fx u tomb radier a jedino kosa kod lara kroft je promenjena a kod ostalih izgleda kao u svakoj igirici a ovaj trueaudio zamisli onaj koji je ide levo cuces da ti neko prilazi sa leve strane wow kakav efekat nikad do sad nismo culi tako nesto :))
HAF 912 Plus I5 3570k Z77A-GD55 2x4GB DDR3 Kingston Hyperx 1600mhz Corsair H60 Seasonic 620GM 2TB WD Green 500GB WD Blue Intel 520 180GB MSI GTX 770 Lightning Dell U2312hm Cm storm recon Cm storm trigger Pioneer M2
Kod fizike je problem sto ponekad prebaci na cpu kad je clothing u pitanju i onda frejmovi se spuste ispod 30 umesto da prebaci na graficku da obavi posao
HAF 912 Plus I5 3570k Z77A-GD55 2x4GB DDR3 Kingston Hyperx 1600mhz Corsair H60 Seasonic 620GM 2TB WD Green 500GB WD Blue Intel 520 180GB MSI GTX 770 Lightning Dell U2312hm Cm storm recon Cm storm trigger Pioneer M2
Govorimo o nvidija fizici za video igre, dakle nema tu malo cpu malo gpu, ili ti fiziku odradje graficka ili cpu, nema mesano ili malo jedno malo drugo.
No poenta je ista, gpu to radi mnogo bolje, isto je i za zvuk, a nadam se da ce directX otici u zaborav jer dajemo tone i tone para za pc komponente koje rade sa pola snage, dok kod konzola sve radi sa 99% iskoriscenosti i cpu i gpu i ram a konzole vuku u svakom trenutku maximalni broj mogucih frejmova, dok je na pc-ju cest slucaj gde nista ne mozes da uradis, kao asasin 4, usage na oko pola a imas 45 fps-a na bilo kojim detaljima ili rezoluciji, tuga...
I te kako ima propusta i sa GPU-a nekad prebaci na CPU i dobijes osetno pad fps-a! To su krivi devaloperi koji nisu dovoljno optimizovali engine za PhysX platformu !
Ovo sto je Milos naveo je apsolutno tacno.Ne desava se uvek, zavisi od igre do igre..
A ovo za true audio je sviranje koznoj frulici ..AMD kao i obicno prodaje maglu ali sta je tu novo.. Cekam samo da vidim i taj cuveni Mantle pa da konacno stavimo tacku i na tu sagu!
Superior Technology Intel 3930K@4.8 Ghz/Asus Rampage IV Extreme/Corsair Dominator GT 32GB/Asus GTX 780 DCUII OC/Samsung 830 256GB/Creative Titanium HD/Enermax Revolution 1050w/Dell 2709w/CM Stacker 832 i ostala cuda
Ako moze neko da mi pojasni kako u sred igre vi vidite sta vam kad i kom trenutku radi fiziku koja mora da je ukljucena u samoj igri,a to sto pada fps je pokazatelj koliko je fizika generalno zahtevna ne ko je radi u kom trenutku. Ako moze malo pojasnjenje?
u drajverima za grafiku nvidije, mozete da izaberete ko radi fiziku cpu ili gpu, kad se tu selektuje nema malo tamo malo vamo u sred igre.
cim su ga prihvatile vodece gamerske kompanije Cloud Imperium Games, Eidos-Montréal, Square Enix, Oxide Game,od njih sve i zavisi, koliko sam razumeo lakse i njima za programiranje. Igre u pripremi : Star Citizen,Thief DEUS EX: HUMAN REVOLUTION. Druga stvar to je gamerski API ,ne zavise od Microsofta i directix-a i to gamerskim kompanijama mnogo znaci. AMD Trueaudio je dobra podloga za zvucne efekte u igricama ,e sad ne moze neko sa sh l b zvucnicima da primeti to ,treba da se ima dobar zvucni sistem.Audiofili to najbolje znaju ,ne mozes da imas dobro pojacalo i lose zvucnike.
Mantle je ok sam po sebi, ali ce Nvidia morati da da svoj odgovor na njega ako ne zele da ispadnu luzeri.
Tako bi smo dosli u situaciju destandardizacije, jer bi svako imao svoj API.
To bi s jedne strane bilo dobro jer bi igre radile brze, ali sa druge bi morali da se STVARNO opredeljujemo za jednu od strana, jer neke verovatno ne bi uopste radile na onoj drugoj.
Dalje, to bi cak moglo da znaci potpuno iskljucenje Windows-a iz cele price, jer DX vise ne bi bio potreban.
Situacija podseca na onu iz 97. kad je svako vukao na svoju stranu, 3DFX, Rendition, Rage... stara je to prica.
Posto ne verujem da ce stvari otici tako daleko jer se izdavacima igara ne isplati da izgube pola publike, a i MS mi je malo prejak za ispadanje iz ovako velike igre, nesto mi govori da se nista revolucionarno nece desiti.
U GPU bi bio implementiran zaseban procesor koji bi sluzio za procesiranje zvuka. S tim u skladu, ni GPU ni CPU ne bi bili optereceni. O dobicima na zvuku preko TrueAudio tehnologije ako te zanima, informisi se malo na netu. Google is your friend! :P
:: Nije stvar u levo desno, stvar je sto ti to nepotrebno radi cpu, :: a moze graficka i njoj je to mnogo manje opterecenje + bice klalitetniji dosta zvuk :: :: Npr. fiziku ti radi neka nvidija dok se igras, :: a mnogo ce to lose da radi bilo koji cpu u igri :: :: DirectX je problem jer ne moze lepo da iskoristi resurse racunara pa imas glupave padove fps-a :: :: Gpu radi sa 50% :: cpu sa 50% :: a imas 40 frejmova, to je problem.. :: :: Cpu:AMD FX 6300 @ 4 Ghz :: Cooler:CM v8 GT :: GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce x3 O :: Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MH :: MBO:Asus M5A9 :: Case:CM Storm Enforce :: PSU:Chieftec 650w a8 :: Mouse:Mx 51 :: Screen: Dell :: ::
Ne mora uopste Nvidia da daje bilo kakav odgovor, ona moze Mantle da prihvati i primeni na svojim grafickim kartama sto bi bilo plus jer smatram da su zajedno NV i AMD jaci u odnosu na MS i njihov DX.
Tada je bila drugacija situacija, bilo je vise velikih igraca i recimo, 3DFX je imao svoj API gde su neke igre bile cak neigrive na drugim kartama. Moglo je da se `zbudzi` da se igra ali to je bilo preveliko cimanje oko fixeva, tweak-ovanja da bi naterao igru da radi i opet ne bi bio taj dozivljaj kao na jednoj 3DFX karti. Sada je situacija dosta drugacija, imamo NV i AMD, ako oni ne mogu da se sloze da prihvate jedan API i da ga guraju kako bi izbacili jedan ubogi DX onda nek se roknu i jedni i drugi. xD
:: :: Mantle je ok sam po sebi, ali ce Nvidia morati da da svoj odgovor na njega ako ne zele da ispadnu luzeri :: :: Tako bi smo dosli u situaciju destandardizacije, jer bi svako imao svoj API :: :: To bi s jedne strane bilo dobro jer bi igre radile brze, ali sa druge bi morali da se STVARNO opredeljujemo za jednu od strana, jer neke verovatno ne bi uopste radile na onoj drugoj :: :: Dalje, to bi cak moglo da znaci potpuno iskljucenje Windows-a iz cele price, jer DX vise ne bi bio potreban :: :: Situacija podseca na onu iz 97. kad je svako vukao na svoju stranu, 3DFX, Rendition, Rage... stara je to prica :: :: Posto ne verujem da ce stvari otici tako daleko jer se izdavacima igara ne isplati da izgube pola publike, a i MS mi je malo prejak za ispadanje iz ovako velike igre, nesto mi govori da se nista revolucionarno nece desiti :: :: Da li bih voleo da gresim? Ne znam :: :: _____________________________ :: The finest AVhttp://goo.gl/aradKv :: :: ::
Onako usput cemu sluze audio kartice ako se sve gura u hebene graficke...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
Zvuk obradjuje procesor i otkida mu se od performansi, nije mnogo ali dosta cpu usage-a pojede zvuk, to bi se izbeglo i rasteretio cpu a extremno malo optretila grafika sto se tice zvuka.
Softver da se `izglanca`, to je svakako potrebno...
14.01.2014. 09:55
#536858
status: user broj poruka: 864
+ 1 za Dexter-a , koji je pojasnijo `nekoriscenje` resursa PC-a
Mantle ima za cilj da se iskoristi `svaka konjska snaga` pre svega AMD hardvera, koji u domenu CPU snage ne moze da parira Intelu. To nije slucaj i sa GPU snagom, jer relacija NVidia - AMD pokazuje `pata karte`, to jest prakticno su egal. Nvidia moze da `patchuje` svoje drajvere i da se mantle potera bez problema i na NVidia GPU-ovima. Tu ne vidim nikakav problem.
Da li ce proizvodjaci igara da okrenu ledja Direct X-u ? Naravno da nece, niko nije lud da svoj softver prodaje samo odredjenoj grupi korisnika.... Samim tim, onde gde ima Mantle mogucnosti, vozice se tom stazom, gde nema = dirext X...
True audio ? Slicna prica... Osloboditi CPU resurse do maksimuma. Integrisana resenja, tacnije njihovi drajveri zauzimaju, po mom misljenu, solidnu procentazu memorijskih i CPU resursa...
I na kraju, poredjenje sa situacijom pred kraj devedesetih.... 3DFX i njihov GLIDE api su na Windows donele nesto sto se nazivalo `teksturiranje` u pravom smislu te reci. GLIDE je bio API koji je `oslobadjao` CPU resurse do maksimuma i filozofija im je bila odlicna. Na Pentium (1) sa nekom Voodoo karticom je bilo moguce igrati Quake 2, na primer, istim kvalitetom i brzinom kao i na Pentium-u 2 i sa nekom Nvidia Riva karticom. Riva je bila jeftinija od neke Voodoo kartice, ali je Pentium 2 bio mnogo skuplji od nekog `keca`...
NVidia i Matrox su, zbog sopstvenog opstanka, isforsirali OpenGL i Direct 3D (deo Direct X-a) i nastao je kratkotrajan rat gde je 3DFX pukao, iz prostopg razloga jer su im kartice bile jako skupe... Ostalo je istorija...
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
Kakvo bre opterecenje/rasterecenje CPU-a... Ne moze me niko ubediti da je bolje imati audio iz GPU nego iz kartice posvecene upravo procesiranju zvuka... pri cemu ne spominjem integrisana resenja...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
Nemas sada nijednu zvucnu koja ne zatrazi pomoc CPU i memorije,ovde je zamisao da sve to preuzme GPU,a da se CPU i memorija rasterete toga ,i da se preusmere na igricu.
Directx next alias dx 12 kasni sa specifikacijom tako da sledeca gen.NvidIa karti koja treba da izadje uskoro nece to podrzavati.Ocigledno je da je MS u velikoj dilemi zbog Mantle.
:: @Dexter013, Vodos.. :: :: Jel vi to zajebavate.. :: :: Kakvo bre opterecenje/rasterecenje CPU-a.. :: Ne moze me niko ubediti da je bolje imati audio iz GPU nego iz kartice posvecene upravo procesiranju zvuka... pri cemu ne spominjem integrisana resenja.. :: :: Citat: :: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicn :: i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` :: Tomato Republic Of Serbia, BRE !!! :: ::
Zasto ne moze da bude isti? Nista to nije prilagodjeno AMD grafikama, kao sto directX koriste oboje isto tako mogui ovo. API je API i nema razloga da ga oboje ne koriste.
Ne. Mantle nije isto sto i DX. DX je zajednicka platforma, dok Mantle komunicira direktno sa specificnim hardverom. Zato je i brzi, inace ne bi imao smisla.
Da bi ga primenio neko drugi, mora da ga izmeni u skladu sa svojim hardverom.
Da li to zovete izmena, patchovanje drivera ili kako god, tek ne mozes da zalepis Mantle takav kakav je bez izmena.
Mantle moze da postane novi directX, realno moze i nvidija malo da promeni svoj hardver i da isto tako lepo iskoristi mantle, a gde si ti nasao informaciju da mantle radi samo na AMD kartama i da moze da ga koristi samo specifican hardver?
A gde si ti nasao da Mantle radi sa Nvidiom bez izmena? To je ko da kazes program je program, zasto ne bi radio i na Widowsu i na Androidu. Ne moze tek tako, mora da se prilagodi.
Mantle moze teoretski da postane novi DX, ali se to nece desiti. Vidis da ne mogu ni OpenGL da prihvate zajednicki vec decenijama, nego ce sad neki Mantle. To `malo promeni` je malo vise od malo. Mogu oni, ali nece. Nije problem u tehnickom nego u poslovnom smislu.
I ne zaboravimo da ne postoje samo igre na ovom svetu. Windows je malo vise od DirectX-a, i tek tada nema nista od cele price. Taj voz je prosao. Voz bratstva i jedinstva. Sem ako je masinovodja Mirko Softic.
A mogu tako isto da ga prihvate i prilagode svom HW-u uz par modifikacija kako bi radio na Nv kartama. .) Koliko ja znam, Mantle je open source za razliku od Fizike kod Nv.
:: :: @Bobi4eve :: :: Ne moze Nvidia tek tako da `prihvati` Mantle. Mantle nije nekakav apstraktan predlog nego veoma konkretan API koji je sprecifican za AMD hardver :: :: Mogu da naprave nesto slicno i da to nazovu nekim drugim imenom ili da prihvate ime Mantle, sto ne verujem da ce im sujeta dozvoliti :: :: U svakom slucaju, ime je jedino sto moze biti zajednicko teoretski, sam API ne moze nikako da bude isti :: :: _____________________________ :: The finest AVhttp://goo.gl/aradKv :: :: ::
Pa mogu, ali ja mislim da nece. To je sve sto kazem.
Mantle je malo vise od PhysX, ne bi bilo izvodljivo imati samo imati instaliran Mantle kao sad PhysX, i vozi Misko. Stvar je malo komplikovanija, i tu pocinje problem. I OpenGL je open source...
Broj postavljenih tema: 60368. Broj poslatih odgovora: 647119. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.