@DaSickSystem Eh covece pre izvesnog vremna smo se dopisivali i ubedjivali u vezi AutoCAD-a, no nema veze. U skorije vreme si tvrdio da ovaj program bolje radi na nVidiji u odnosu na ATI, pa evo ja sad kupih novu grafiku nVidija i mogu ti reci da je dosta bednija u prikzu poredjenje sa ATI-jem. Kad idem na selekt ostaju neki pravougaonici po ekranu (konkretno kad je uklucen dinamic input). Ovo mi se nije desavalo sa ATI-jem, i toliko me nervira da sam iskljucio MFT.
Priznajem da je u racunaru svega par sati ali me sama pojava prosto izludjuje, das 130⬠za grafiku i dobijes neke gluposti po ekranu koje nisi imao sa grafikom od 50â¬.
Ako imas leka za opisanu pojavu reci sta da radim razbicu je o cement.
Laku noc Srbijo ma gde i ma kolika bila !!!
:: Koristio sam ranije VIZ4 i onu osakacenu verziju koja je isla uz Architectural Desktop 2005.Kazi sta te muci sa VIZom :: :: :: DaSickSyste :: ::
:: @DaSickSyste :: Eh covece pre izvesnog vremna smo se dopisivali i ubedjivali u vezi AutoCAD-a, no nema veze. U skorije vreme si tvrdio da ovaj program bolje radi na nVidiji u odnosu na ATI, pa evo ja sad kupih novu grafiku nVidija i mogu ti reci da je dosta bednija u prikzu poredjenje sa ATI-jem. Kad idem na selekt ostaju neki pravougaonici po ekranu (konkretno kad je uklucen dinamic input) :: Ovo mi se nije desavalo sa ATI-jem, i toliko me nervira da sam iskljucio MFT :: :: Priznajem da je u racunaru svega par sati ali me sama pojava prosto izludjuje, das 130⬠za grafiku i dobijes neke gluposti po ekranu koje nisi imao sa grafikom od 50⬠:: :: Ako imas leka za opisanu pojavu reci sta da radim razbicu je o cement
Nemoj to da radis.Moze da se resi na nekoliko nacina:
1.Ako koristis AutoCAD 2007 ili neki raniji iskljuci hardvare acceleration(Nema potrebe da ga ukljucujes hardvare accel. dok ne radis nesto komlikovano u 3D) 2.Ako koristis 2008 u hardvare acelleration ukljuci direct3D umesto openGLa (neces videti senke i realno svetlo u shade modu). 3. Pokusaj da skines nove drajvere za karticu sa neta meni je to resilo problem sa Geinward 7600GT.Ako ne prva opcija ti SIGURNO resava problem.
nVidia ima problema sa AutoCAD-om,bez obzira na famozni `graphic hardware list` koji uvijek dobro ocijeni ove kartice.Sami programeri tvrde da je,sto se tice nVidie,najbolje uzeti Quadro seriju,sto je i logicno,zbog nacina na koji su pisani drajveri.Poznajem barem dvije osobe koje se zale na kombinaciju AC i nVidia.
:: nVidia ima problema sa AutoCAD-om,bez obzira na famozni `graphic hardware list` koji uvijek dobro ocijeni ove kartice.Sami programeri tvrde da je,sto se tice nVidie,najbolje uzeti Quadro seriju,sto je i logicno,zbog nacina na koji su pisani drajveri Nvidia Quadro i ATI fireGL su pravljene za CAD programe i uopste 3D modeliranje,ali su preskupe za nase uslove i nemoguce ih je naci kod nas.
::Poznajem barem dvije osobe koje se zale na kombinaciju AC i nVidia Na sta se konkretno zale? Moje iskustvo:Imao sam 5200 i resim da kupim sebi 9600XT.Instaliram je i posle 2 sata crtanja u AutoCADu sam rekao NIKAD VISE ATI.A i vecina mojih kolega se zalila na ATI&AutoCAD kombinaciju i neki su resavali to ATI OMEGA drajverima i stvarno bi radila bolje,ali ni priblizno kao nvidia...Ma sta ko rekao stoji jedna stvar.To da je ATIjev OpenGL s*anje,a on je od presudnog znacaja za programe koji se koriste za 3D modeliranje.
Da me neko ne razume pogresno.Ako bi kupovao kompjuter koji nebi koristio za crtanje verovatno bi gledao prvo ATI kartice pa onda nvidiu.Iskreno odusevljen sam kako se drzi 9600XT sa igrama novijeg datuma i svaka pohvala za ATI sto se toga tice. Ali za ono sto svakodnevno radim ATI mi nikako ne odgovara i posle mojih iskustva sa tim karticama jednostavno ne mogu da ih preporucim nekome ko radi nesto slicno sto i ja...osim ako ni ne ide na zivce:))) @Oglasnik Ako pocnes da se bavis 3D modeliranjem pozovi me da ti nadjemo nekog dobrog ATIja.Ako ne,onda mozemo da odemo vec jednom u onaj lov sto si pominjao.
::Instaliram je i posle 2 sata crtanja u AutoCADu sam rekao NIKAD VISE ATI
Da si to rekao nakon igranja bilo kojeg Battlefielda,razumio bih.To je tvoj utisak i treba se,uvijek,osloniti na sopstveno iskustvo.Medjutim,ti si probao jednu ATi karticu (mozda sa samo jednom verzijom drajvera),sto je malo da bi se donio konacan sud.
::A i vecina mojih klega se zalila na ATI&AutoCAD kombinaciju i neki su resavali to ATI OMEGA drajverima i stvarno bi radila bolje,ali ni priblizno kao nvidia
Ovo je vec druga stvar ali,opet,ne mogu se sloziti jer su moja iskustva drugacija - ja imam utisak da se ATi prilicno dobro nosi sa AutoCAD-om,sve dok nije fueled by OMEGA.I ne samo kada je u pitanju 3D modelovanje i rendering,vec moje iskustvo sa igrama je sledece - imao sam 9550 GE,zatim 1650 pro (cijim ucinkom u igrama sam bio toliko odusevljen da ga je zamijenio solidni 7600 GS).Poznate probleme nekompatibilnosti ATi drajvera sa pojedinim igrama sam pokusavao da rijesim instalacijom Omega d.Rezultat - nista se nije promijenilo.Takodje,vrlo dobro mi je poznato da Omega drajveri imaju problema sa Open GL-om,a NAROCITO sa standardnim AutoCAD drajverom wopengl8.hdi.Doduse,ja nijesam AC ekspert,vec povremeni (amater) korisnik modeling programa ( bio sam narocito intiman sa Terragen i Valve Hammer Editor:),ali jedan clan porodice koristi ovaj program i stalno kuka sa 7900 GS,kao i kolega sa 7300 GT.
::Na sta se konkretno zale
Jedan na reumu,drugi na sefa DSS-ovca.
Ti i ja se,ocigledno,ne mozemo usaglasiti oko grafickih - daj da odemo do Kosutnjaka,cuo sam da je sezona lova na mediteransku gusjenicu pocela.Ko prezivi,dobija koncesije na gradnju trznog centra `Pljeskavica` u Leskovcu.
Citam ovo sto sti napisao za openGl i direct3d, zanima me da li znas za 3dmax, da li je bolje ici na gl i d3d...Ja sam do sada birao d3d, i nisam imao problema, zanima me da li je za modelovanje, posto mi je to bitno, bolje birati gl ili d3d...Konkretno za max ili maya programe...inace kartica mi je 7600gt
:: Citam ovo sto sti napisao za openGl i direct3d, zanima me da li znas za 3dmax, da li je bolje ici na gl i d3d...Ja sam do sada birao d3d, i nisam imao problema, zanima me da li je za modelovanje, posto mi je to bitno, bolje birati gl ili d3d...Konkretno za max ili maya programe...inace kartica mi je 7600g
OpenGL daje realniji prikaz texstura sa ukljucenim svetlima u 3D modelu.Takodje kod BSDF mapa mozes da dobijes providnost i odsjaj mape pre renderinga tako da nemoras na svaki minut da pritiskas shift+Q da bi video da li si dobro pogesio svetla,dok toga nema kod Direct3Da.Takodje sam primetio da clip mape u 3DS MAXu 7 imaju providnost sa OpenGLom dok mi se ta opcija izgubila u MAX 9.Npr. ako bi trebao da nacrtas zicanu ogrdu to bi mogao da uradis preko clip mape tako sto bi nacrtao poligon i nalepio na njega neku clip map teksturu...Sa openGLom je poligon providan i vidi se zica,sa Direct3D se vidi ceo poligon(neprovidan je) i vidi se samo tekstura zice na njemu.Normalno kad bi to izrenderovao u oba sluaja bi dobio istu sliku. Razlika D3D i OpenGL je samo u radu za vreme modelovanja,finalni rezultat(rendering) je isti i ne zavisi od graficke karte. OpenGL daje realniji izgled modela za vreme rada i utisak samog ambijenta tvog modela. Koji god program za modelovanje da koristis 3DS MAX,Maya,Lightscape,Maxwell Studio...Imaces priblizniji izgled modela onome sto ces dobiti finalnom renderom sa OpenGLom.
Broj postavljenih tema: 60368. Broj poslatih odgovora: 647116. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.