Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Softver
Operativni sistemi i sistemski programi
Na koliko mladim konfiguracijama koristite Linux ?
STRANA 1 OD 1
Slavuj Na koliko mladim konfiguracijama koristite Linux ? 13.03.2009. 20:17 T16131

status: user
broj poruka: 2236
Ništa lično, malo sam čitao neka inostrana iskustva preko Google-a... pa mi se čini da, iako sam laik, svi problemi koji su mi oduzimali vreme tokom današnjeg dana, su nastajali zbog toga što mnoge komponente mog kućišta nisu još uvek adekvatno podržane od strane nekolikih isprobanih distribucija dotičnog OS-a.

Glavni štab.
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Almighty84 RE: Na koliko mladim konfiguracijama koristite Linux ? 13.03.2009. 21:29 #102633

broj poruka: 294
CPU: E8400 - 10 meseci
MB: Maximus II Formula - 5 meseci
GPU: Asus ENGTX 280 - 1 mesec
Sistem: Linux Ubuntu 8.10. pre toga 8.04

Jedino mladje od toga ti je i7 konfiguracija, a kod mene sve sljaka savrseno :)

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dogg43 RE: Na koliko mladim konfiguracijama koristite Linux ? 13.03.2009. 22:42 #102663

broj poruka: 33

Ja koristim na E8400, 4 gb rama i 8600 gts i na
T7500, 8600m gt 2 gb rama.
Ubuntu 8.10 64 bit
CrowBgd ... 14.03.2009. 00:51 #102715

broj poruka: 1376

Slavuj,odgovoricu delmicno pitanjem. Koji si Linux probao i koji je kernel na njemu? Bez da budem zlonameran :)
Terao sam LInux od PII do PIV dual core Intel i AMD od 128 rama do preko 4gb ddr1 2,jedino sam izbegavao ATI grafiku jos su losi driveri za ATI.
Trenutno AMD LE1600 1gb ram Kingston 800mhz Asus m2n ploca
Kubuntu 9.04 Alfa5 i Debian Leny
Slavuj ... 14.03.2009. 10:37 #102829