Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Internet servisi, programi, prezentacije, ...
`Usluga` na vrhuncu - Telekom Call Center
STRANA 1 OD 1
nvidia8800 `Usluga` na vrhuncu - Telekom Call Center 18.03.2008. 19:31 T8829

status: user
broj poruka: 168
Samo da podelim sa Vama jos jedno iskustvo, vise puta potvrdjeno o katastrofalnom odnosu Telekom-ovog Call Centra za podrsku ADSL korisnicima. Toliko neljubazno, drsko i neprofesionalno osoblje ne da nije Customer Frienly orijentisano vec je do te mere samouvereno i raspolozeno za svadju sa Vama u svakom trenutku, kao da ih zovete da izadjete na kafu sa njima a ne zato sto imate problem. Kao neko ko placa 3000 dinara vec skoro 2 godine za ADSL internet, smatram da nisam zasluzio takav odnos izmedju korisnika i podrske.

A da, zvao sam da prijavim da mi je modem pokvaren a dobio sam odgovor kako u zivotu nisam video racunar i da ne znam osnovne stvari, kao i pitanje `Da li sam cuo za `program` koji se zove Internet Explorer``, bez obzira na to sto imam ETF zavrsen sa magistraturom iz oblasti Internet tehnologija, TCP/IP protokola. Sta cete, doslo veoma cudno vreme, bolje je sto manje znati, o svemu...

Kakvo je Vase iskustvo sa gore pomenutim servisom?!
:: www :: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
MACHINE Re: `Usluga` na vrhuncu - Telekom Call Center 18.03.2008. 19:52 #48232

status: user
broj poruka: 5704
Zar ti mislis da je ETF dovoljan??? Da bi mogao da upotrebis njihovo stampano uputsvo i uz pomoc Boga nadjes slike i button-e koje pominju u Setup parametrima moras imati njamanje zavrsen MIT! I sam sa ETFa i moram priznati da sam jedva skontao njihovo debiloidno uputstvo, pa sam nakon toga zvao tehnicku podrsku a razgovro je licio kao da ragovaram sa prodaviacom cveca na pijaci: ko sta, gde kako, ma mora to, ne moze da nece, negde gresite...

P.S. ne zaboravi da u Telekomu radi (tako se vode, mada lencare) dosta inzenjera sa PMF-a i ETF-a

- R a v e n L o r d -

:: Samo da podelim sa Vama jos jedno iskustvo, vise puta potvrdjeno o katastrofalnom odnosu Telekom-ovog Call Centra za podrsku ADSL korisnicima. Toliko neljubazno, drsko i neprofesionalno osoblje ne da nije Customer Frienly orijentisano vec je do te mere samouvereno i raspolozeno za svadju sa Vama u svakom trenutku, kao da ih zovete da izadjete na kafu sa njima a ne zato sto imate problem. Kao neko ko placa 3000 dinara vec skoro 2 godine za ADSL internet, smatram da nisam zasluzio takav odnos izmedju korisnika i podrske
::
:: A da, zvao sam da prijavim da mi je modem pokvaren a dobio sam odgovor kako u zivotu nisam video racunar i da ne znam osnovne stvari, kao i pitanje `Da li sam cuo za `program` koji se zove Internet Explorer``, bez obzira na to sto imam ETF zavrsen sa magistraturom iz oblasti Internet tehnologija, TCP/IP protokola. Sta cete, doslo veoma cudno vreme, bolje je sto manje znati, o svemu..
::
:: Kakvo je Vase iskustvo sa gore pomenutim servisom?
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
operator Ima i gorih ! 18.03.2008. 21:02 #48239

status: user
broj poruka: 4262
Nisu oni toliko losi ljudi( mislim tehnicka podrska), jer je Neobeeeeeee jos gori. Kod Telekoma skoro je sve ok, u odnosu na Neobeeeeee kod kojeg da bi promenio IP adresu treba najmanje doktorat, dok kod Telekoma mozes ili normalno promeniti IP, otici na server npr. u Dalasu u SAD-u i logovati se odande, resetovati modem ili promeniti svoj pristup na serveru, dok je to kod Neobeeee neizvodljivo, ops, jedino ako imas doktorat iz smprtsgrts-a sto iskreno neznam sta je ali boli. Korisnici Neobeeee su osudjeni na dozivotno prokletstvo, dok je to kod Telekoma u svakom slucaju izvodljivo. Kod nas u NS
ide sledeca rang lista:
1.Telekom
2. Sezam
3. Eunet
4.Neobeeeee
5. SBB
i ini.
Tako iako je Telekom monopolista i iako sve nije uvek u redu nije losiji od ostalih, a barem kod ADSL-a je mnooogoooo ispred svih hteli to mi priznati ili ne. Nadam se da ce se to u buducnosti promeniti ali cisto sumnjam.
Pozdrav svima koilko vas ima.

P.S Izvinjavam se svima kojima nisam odg jer sam bio odsutan.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
dsplastx Ja sam zadovoljan 18.03.2008. 21:36 #48243

status: user
broj poruka: 59
Ljudi moji nemojte da ste na kraj srca i oni imaju na hiljade korisnika kako vi mislite da ih oni sve drze zadovoljnima.
Nemoguce prosto>:`:>
Ja sam recimo zadovoljan korisnik Telekomovog ADSL,a.
u vremenskom periodu od recimo 30 prosecnih dana radi kako treba 14,6 dana.
i da bih dobio savrsen protok od 100 ja lepo placam onaj od 1000 .
Eto vidite da je sve ok .
Naravno stovise korisnika imaju sve ce se vise usavrsavati i biti bolji .
Send Error report i bice valjda i neki Service pak 1 za ADSL Telekom.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
nvidia8800 ma da... 19.03.2008. 09:35 #48271

status: user
broj poruka: 168
Bitno je da smo se razumeli. Naravno da znam da u Telekomu na pojedinim funkcijama rade ljudi sa etf-a i fon-a ali nije to sustina moje konstantacije. Sto se tice samog adsl-a, zadovoljan sam njegovim radom, uopste nisam nikad imao problema, jednostavno, samo sam komentarisao uslugu. Razumem i sam kako je raditi u call center-u jer sam u toku studija radio u Mobtelovom call centru i znam kako je u potpunosti raditi sa ljudima na taj nacin ali ovo je ipak nedopustivo, zaista. To je u opisu radnog mesta da dnevno primite od 120-180 poziva u toku radnog vremena tako da to ne moze da posluzi kao izgovor nijednom operateru...

S svakom slucaju hvala svima na misljenju.


:: www :: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
markopvict Re: Ima i gorih ! 19.03.2008. 13:23 #48280

status: user
broj poruka: 4515
NE SLAZEM SE DA JE TELEKOM ODLICAN ADSL PROVAJDER I DALEKO ISPRED SVIH!

Da je do jaja provajder ne bi davao onaj roze kineski ruter koji da bi radio kako treba mora da se izdrka(forw.... i da ga resetujes cesto). Sto smekeri ne daju neki brand model a ne taj Q****
Call Centar katastrofa!
Zar to nije dovoljno ?
Ima provajdera koji pruzaju odlicnu uslugu( recimo meni se nikada nije deslio da nemam max down/up), daju odlicnu opremu, call centar savrsen itd. i daju popuste na za placanje unapred!

A i to da je download veci 1 ili 2 KB ..... mislim da je laz.
Ti si upao kod najgoreg! Neobija ... pa mislis da je telekom cudo!

Sto se tice BEOCiTY-ja e to je tek pesma ... Lik ima na kompu sablon. `recite mi ime prezime` ... bla bla bla ja hocu da ga pitam nesto a on tera svoje da me prijavi za adsl. Ide sTEP BY STEP....

A tek one prevare kad se pojavio ADSL .... sta je radi Sezampro.....ja se raspitam za uslove
i kad su stigli uslovi ja uzo adsl kod drugog kad ono u medjuvremenu Sezam vec uzo moj port..... pa je tu palo napusavanje jel je smradovima iz telekoma trebalo 30 dana da presteluju port i naravno to je radio neko iskusan pa su mi sjebali telefon. 32 dana je trajalo jebavanje zbog borbe za to ko ce vise korisnika da uzme!
___________________________________

Sijamska mačka jede masline i supu... ponekad, bar ova moja


:: Nisu oni toliko losi ljudi( mislim tehnicka podrska), jer je Neobeeeeeee jos gori. Kod Telekoma skoro je sve ok, u odnosu na Neobeeeeee kod kojeg da bi promenio IP adresu treba najmanje doktorat, dok kod Telekoma mozes ili normalno promeniti IP, otici na server npr. u Dalasu u SAD-u i logovati se odande, resetovati modem ili promeniti svoj pristup na serveru, dok je to kod Neobeeee neizvodljivo, ops, jedino ako imas doktorat iz smprtsgrts-a sto iskreno neznam sta je ali boli. Korisnici Neobeeee su osudjeni na dozivotno prokletstvo, dok je to kod Telekoma u svakom slucaju izvodljivo. Kod nas u N
:: ide sledeca rang lista
:: 1.Teleko
:: 2. Seza
:: 3. Eune
:: 4.Neobeeee
:: 5. SB
:: i ini
:: Tako iako je Telekom monopolista i iako sve nije uvek u redu nije losiji od ostalih, a barem kod ADSL-a je mnooogoooo ispred svih hteli to mi priznati ili ne. Nadam se da ce se to u buducnosti promeniti ali cisto sumnjam
:: Pozdrav svima koilko vas ima
::
:: P.S Izvinjavam se svima kojima nisam odg jer sam bio odsutan.
:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Retardinjo Re: `Usluga` na vrhuncu - Telekom Call Center 19.03.2008. 17:17 #48297

status: user
broj poruka: 7
Hm...:)
Ja sam zvao 0800100100 da ih pitam zbog cega mi je zavistan download od upload-a (objasnim na primeru da kad skidam fajl sa nokijinog sajta punom brzinom 52KBps, i kada uporedo sa tim pocnem upload fejla na yahoo koji skoci na 5.5KBps, download padne na izmadju 10 i 15 KBps), jer u ugovoru pise da imam 512 DL i 64 UL, sto ustvari nemam!
Odgovor je bio da je to logicno, da je svuda tako i da se konsultujem na google-u!
To je asimetricna linija...
Pa?
Pa ne moze u isto vreme.
Rekoh, to asimetricna znaci da nema isti DL i UL, pa je DL nekoliko puta veci!

Kaze baja, zamislite autoput sa tri trake u jednom smeru i jednom trakom u drugom smeru, vozite kola...ne mozete da vozite kola istovremeno u oba smera...
Rekoh, pa DL i UL kod adsl-a imaju drugacije frekfencije, nije vam dobro poredjenje jer su u pitanju dvoja kola, sa dva sofera...

Gospodine, ja ne moram vise da vam objasnjavam, mislim da sam prilicno slikovito objasnio, a vi ako hocete to prihvatite kao odgovor...

Vi mi pricate sta se desava, a ja vas pitam zasto se to desava, a nije navedeno u ugovoru?!

I uzme i ponovi mi malopredjasnju recenicu sa prihvatanjem odgovora...
Rekoh Prijatno!

Kuriozitet je sto sam par minuta pre tog razgovora sa njim zvao i rekao primer sa torentima, samo sto se jevio drugi lik i rekao da to ne treba tako, ali da se torenti ne smatraju legalnim koriscenjem interneta, pa ne postoji tehnicka podrska i dogovorili smo se da probam sa legalnim koriscenjem, pa ako se isto desi da pozovem, sto sam i uradio...


B R U K A ! ! !

Tehnicka podrska, bruka!
Ne razumem koji je problem da kaze da ne zna da odgovori na pitanje, da ce da se raspita i da me pozove, posalje mail...


:: Samo da podelim sa Vama jos jedno iskustvo, vise puta potvrdjeno o katastrofalnom odnosu Telekom-ovog Call Centra za podrsku ADSL korisnicima. Toliko neljubazno, drsko i neprofesionalno osoblje ne da nije Customer Frienly orijentisano vec je do te mere samouvereno i raspolozeno za svadju sa Vama u svakom trenutku, kao da ih zovete da izadjete na kafu sa njima a ne zato sto imate problem. Kao neko ko placa 3000 dinara vec skoro 2 godine za ADSL internet, smatram da nisam zasluzio takav odnos izmedju korisnika i podrske
::
:: A da, zvao sam da prijavim da mi je modem pokvaren a dobio sam odgovor kako u zivotu nisam video racunar i da ne znam osnovne stvari, kao i pitanje `Da li sam cuo za `program` koji se zove Internet Explorer``, bez obzira na to sto imam ETF zavrsen sa magistraturom iz oblasti Internet tehnologija, TCP/IP protokola. Sta cete, doslo veoma cudno vreme, bolje je sto manje znati, o svemu..
::
:: Kakvo je Vase iskustvo sa gore pomenutim servisom?
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 1
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs