Jedno kratko i jasno pitanje...Posto ovi indijanci sa Euneta ne dozvoljavaju skidanje mail-a sa neke druge konekcije (a recimo da je nalog napravljen pre 7-8 god, te je ista mail adresa jako bitan cinilac u celoj prici), postoji li mogucnost da se gore navedeni indijanci prevare i eventualno da se simulira njihova dial-up konekcija? recimo da sam sa dial-up-a pre par godina presao na brzi internet a moram da se kacim na njihov jbn dial-up da bi skinuo mail.
Otvorite nalog - accounts na EUnet u Tools>Account Outlook Express-a sa EUnet User name i sifrom.
Idite na novi Account EUnet properties, odaberite Servers i u rubriku Incoming ukucajte POP3.EUnet.yu, a u Outgoing ukucajte SMTP.ime.vaseg.provajdera. Odaberite karton Advaned i cekirajte Incoming Mail (POP3) This Server... te se broj 110 pretvara u 995. To je zvanicno uputstvo koje daje tehnicka podrska EUneta. Pozdrav
Ja sam ranije to radio, ali samo sam otvaro preko webmaila, i ti preko nekog stranog proxy-a. Posto eunet dozvoljava proveru i skidanje mailova, ako je konekcija iz inostranstva..
Idi na primer na: http://webcab.de/wwmm.htm ukucaj pop3.eunet.yu, svoj user i pass, i imaces pristup mailovima preko webmail-a. Verovatno postoji i neko resenje za outlook express i sl, ali se nikada nisam preterano udubljivao u tu temu. od mene ovoliko :) nadam se da ce ti koristiti.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646991. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.