Dakle sledeci mesec mi istice 2 godine saradnje sa SBBom (TV plus NET). Poceli su agenti SBBa da me oblecu i salecu, rekao sam im da nisam kod kuce itd, ipak su mi poslali novi ugovor nicim podstaknuti preko kurirske sluzbe, koji sam lagano iskulirao. Agenti mi nude 50mbita plusa i 30-40 kanala vise za iste pare koje sad placam. Na njihovom sajtu vidim da pise da novi korisnnici dobijaju 12 meseci za dinar. Meni niti treba vise kanala niti vise neta i ovo mi je previse. Ali bi mi itekako dobro doslo neko neplacanje, iliti placanje po dinar. Inace u sred ugovora su sami podigli cenu rate, a da me o tome nisu ni obavestili niti bilo sta, a nisam siguran da to bas sme tako (ali nisam reagovao).
Mene sad zanima, koje su mi opcije tj sta najvise mogu da izvucem? Da li cak postoji fora sa zavrsetkom saradnje pa posle dva dana doci kod njih kao novi korisnik i izdejstvovati tih 12 meseci za dinar ili na neki nacin smanjiti ratu? Inace hteo bih da ostanem u SBBu, dobar mi je net, a na tv-u gledam samo Euroligu na Sportklubu koji je u njihovoj ponudi.
Hvala lepo na odgovorima.
Dell Inspiron 3737 Intel Core i7-4500U 1.8GHz 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz 1TB SATA 5400rpm AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR5 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife)
Не постоји таква фора, никаква фора са њима не постоји, једноставно не потписујеш уговор ако не желиш и плаћаш исто као што си плаћао и даље. Мене зову већ неколико месеци, ја их одбијам због тога што немају ништа примамљиво за мене, имају увек исту причу, добијате доста јачи интернет и пуно канала (нит` ми треба више канала, нити бољи интернет), за годину дана бесплатно, а после 1000дин. више, и ја кажем мени то не значи ништа, нећу нови уговор. - Ок, хвала вам, пријатно.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
Ma da, kako da ne, dođeš posle 2 dana kao nov korisnik. Da li stvarno misliš da su budale? Pa onda bi svako plaćao uvek samo pola cene. Nov korisnik se smatra posle tri ili šest meseci, ne znam, pitaj ih. Takođe pitaj ako hoće da ti smanje cenu ili daju na kredit, to je nešto što samo lično možeš da probaš sa njima da se dogovoriš. Ako ne mogu svi ne znači da ne može neko snalažljiv. Ali čim pitaš ovde... Ili budi tri meseca bez usluge (ako je toliko) pa ponovo.
Net djubre, izgovori idiotski, 3 meseca natezanja sa njima i džabe, ne rešavaju problem. Uvedena telekom optika i to je neverovatno nešto koja razlika u brzini, stabilnosti itd
Krajem oktobra sbb ističe i neću ih udostojiti da im odnesem uređaje nego da dodaju sami po sebe, jbg mentalno sam poremećen i nemam noge u funkciji.
Produzetak ugovora bi u svakom normalnom scenariju trebalo da daju neku povoljnost, ne znam jel beše sad imaju čak 18 ili 20 mes za nove korisnike po 2 din. Kod ostalih je isto, koristi adsl od 2008 i produžuj ugovor redovno, nikakva pogodnost.
То је код тебе тако, а рецимо код мене да куцнем у дрво нема никаквих проблема 5+ година, и не могу да кажем да им подршка није добра, јер сваки пут су ми максимално брзо решавали проблем и интернет је код мене савршен, више пута су ми нудили оптику из Телекома, али из разлога што никад ни један проблем са СББ-ом нисам имао, нисам хтео. Али, да немају повољности за старе кориснике, немају, ни мало нису флексибилни.
А код ћалета МТС кад позовеш, то мораш да издвојиш пола дана док се само јави неко, то рецимо код њих не могу да сварим.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: :: Net djubre, izgovori idiotski, 3 meseca natezanja sa njima i džabe, ne rešavaju problem. Uvedena telekom optika i to je neverovatno nešto koja razlika u brzini, stabilnosti it :: :: Krajem oktobra sbb ističe i neću ih udostojiti da im odnesem uređaje nego da dodaju sami po sebe, jbg mentalno sam poremećen i nemam noge u funkciji :: :: Produzetak ugovora bi u svakom normalnom scenariju trebalo da daju neku povoljnost, ne znam jel beše sad imaju čak 18 ili 20 mes za nove korisnike po 2 din. Kod ostalih je isto, koristi adsl od 2008 i produžuj ugovor redovno, nikakva pogodnost. :: :: ::
Trazi ponudu od MTSa i sa tobom ponudom se obrati SBBu. Ako SBB novim korisnicima daje 12 meseci po dinar,trazi da dobijes 6-8 meseci po 1 din da produzis.
Ja sam sa MTSom ispregovarao 6 meseci po 1 rsd za produzeta, to ne mogu oni u poslovnici da daju vec agent zaduzen za tvoj reon ili operater koji ima to ovlascenje
3700x Aorus x570 elite Gigabyte RTX2070 Super 2x16gb HyperX fury Samsung 970 EVO WD Gold 8tb Seasonic 750W Focus Gold
Pisao sam svojevremeno na tri mesta sbb funkcionisao savrseno.
Bili su mi ok ali pošto kao sto imarkovic rece nisu bas fkeksibilni.
Kada sam ih pitao da raskinem ugovor i da se prijavim ponovo za akciju za nove korisnike rekli su mi da mora da prodje dve godine da za moju adresu nema ugovora da bi mi dali akciju.
To je bilo pre uf...sada vec cetiri godine...ako ne i više. Možda se u medjuvremenu nesto promenilo po tom pitanju.
A da...isto sam probao foru sa boljom ponudom od Oriona na šta mi je radnica na šalteru sbb-a rekla da ne može da mi izadje u susret i da je to u sto nudi Orion super ponuda.
Znam da moze da se ispregovara jer to itekako radim sa Yettelom i resavam svasta nesto. Njima je svakako u interesu da ostanem njihov korisnik.
E sad me samo zanima kako da dodjem do tog agenta koji ima ta ovlascenja, jer svi navode da oni nemaju i da ne znaju ko to ima ovlascenja o pregovaranju.
Ali sam itekako siguran da ce uraditi sve da zadrze korisnika, naravno pod nekih rezonskim uslovima (a ni ja ne trazim ne znam ni ja sta, ali mi jednostavno dodatni net i kanali ne trebaju).
Hvala svima na odgovorima, znace mi.
Dell Inspiron 3737 Intel Core i7-4500U 1.8GHz 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz 1TB SATA 5400rpm AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR5 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife)
Ja sam popunio kontakt formular na sajtu i kontaktirali su me posle par dana
3700x Aorus x570 elite Gigabyte RTX2070 Super 2x16gb HyperX fury Samsung 970 EVO WD Gold 8tb Seasonic 750W Focus Gold
:: Znam da moze da se ispregovara jer to itekako radim sa Yettelom i resavam svasta nesto. Njima je svakako u interesu da ostanem njihov korisnik :: :: E sad me samo zanima kako da dodjem do tog agenta koji ima ta ovlascenja, jer svi navode da oni nemaju i da ne znaju ko to ima ovlascenja o pregovaranju. :: :: Ali sam itekako siguran da ce uraditi sve da zadrze korisnika, naravno pod nekih rezonskim uslovima (a ni ja ne trazim ne znam ni ja sta, ali mi jednostavno dodatni net i kanali ne trebaju) :: :: Hvala svima na odgovorima, znace mi :: :: :: Dell Inspiron 373 :: Intel Core i7-4500U 1.8GH :: 8GB (2x4GB) DDR3 1600MH :: 1TB SATA 5400rp :: AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR :: 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife :: ::
Ako ne odneses uredjaje, tj. dok god im to ne odneses licno, smatrace da si korisnik i uredno stizu racuni, a posle ocekuj izvrsitelje. Jasno to svuda pise tako da ces samo sebi muku natovariti.
ASROCK AB350 Pro4 Ryzen 5 1600 AF 2 x 8gb DDR4 256GB A2000 Kingston NVME, 120GB SSD Patriot Blast,1 TB Segate, WD blue 320GB ASUS Expedition OC RX 570 4GB Thermaltake Litepower 550W RGB
:: :: Net djubre, izgovori idiotski, 3 meseca natezanja sa njima i džabe, ne rešavaju problem. Uvedena telekom optika i to je neverovatno nešto koja razlika u brzini, stabilnosti it :: :: Krajem oktobra sbb ističe i neću ih udostojiti da im odnesem uređaje nego da dodaju sami po sebe, jbg mentalno sam poremećen i nemam noge u funkciji :: :: Produzetak ugovora bi u svakom normalnom scenariju trebalo da daju neku povoljnost, ne znam jel beše sad imaju čak 18 ili 20 mes za nove korisnike po 2 din. Kod ostalih je isto, koristi adsl od 2008 i produžuj ugovor redovno, nikakva pogodnost. :: :: ::
Znam da moze da se ispregovara jer to itekako radim sa Yettelom i resavam svasta nesto. Njima je svakako u interesu da ostanem njihov korisnik.
E sad me samo zanima kako da dodjem do tog agenta koji ima ta ovlascenja, jer svi navode da oni nemaju i da ne znaju ko to ima ovlascenja o pregovaranju.
Ali sam itekako siguran da ce uraditi sve da zadrze korisnika, naravno pod nekih rezonskim uslovima (a ni ja ne trazim ne znam ni ja sta, ali mi jednostavno dodatni net i kanali ne trebaju).
Hvala svima na odgovorima, znace mi.
Dell Inspiron 3737 Intel Core i7-4500U 1.8GHz 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz 1TB SATA 5400rpm AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR5 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife)
У принципу мене зову од истека уговора једном месечно, али нисам се сетио да нешто прегоравам са њима, само сам слушао њихове понуде и одбијао. Следећи пут када ме позову, односно када ме контактира њихов агент, то ћу да урадим, па јављам овде ако нешто буде интересантно. Другачије мислим да регуларним путем ништа не значи да их позовеш и да нешто покушаш, сем ако имаш неку везу.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Znam da moze da se ispregovara jer to itekako radim sa Yettelom i resavam svasta nesto. Njima je svakako u interesu da ostanem njihov korisnik :: :: E sad me samo zanima kako da dodjem do tog agenta koji ima ta ovlascenja, jer svi navode da oni nemaju i da ne znaju ko to ima ovlascenja o pregovaranju. :: :: Ali sam itekako siguran da ce uraditi sve da zadrze korisnika, naravno pod nekih rezonskim uslovima (a ni ja ne trazim ne znam ni ja sta, ali mi jednostavno dodatni net i kanali ne trebaju) :: :: Hvala svima na odgovorima, znace mi :: :: :: Dell Inspiron 373 :: Intel Core i7-4500U 1.8GH :: 8GB (2x4GB) DDR3 1600MH :: 1TB SATA 5400rp :: AMD Radeon HD 8870M 2GB DDR :: 17.3` LED Backlight HD+ 1600x900 (TrueLife :: ::
Ako nikad nisi zvao MTS znaci da ti od prvog meseca naplacuju 100 rsd za neki servis koji ti nikad nije bio potreban... Znaci da nakon nove godine placas HBO zato sto nakon besplatne promocije nastavljaju da ga naplacuju kao kupljen paket...
Itd, itd, itd...
No svakako je bolja ponuda od Vesli Klarkove...
Citat: `Молимо паметне да престану са попуштањем, ситуација је постала неподношљива!`
:: :: Pokvarili su se. Naplaćuju nepostojeće stvari pa kad im se snimak operatera podmetne pod njušku onda smanje racun. Govna klasična. :: :: Nisam Mts pozvao nikad od kad imam optiku, mogu i da nemaju podršku što se mene tice kad rade savršeno :: ::
Promo period bio 1 din mes. Posle račun kao po ugovoru. Nema prekida u metu i nema sta da ih zovem. Tv ne gledam eon me ne zanima i što je bolja slika nego iris
Kao dugogodisnji korisnik SBB-a (oko 7god), do sad imao samo par pekidanja sigala reseno u par sati, zadovoljan, korisnik EON premijum pakleta evo vec 3 ugovor. Ja sta radim, pre isteka ugovora posaljem im lepo Email
Poštovani,
Kao Vaš korisnik (ugovor istice tad i tad) interesuje me, sa kojim povoljnostima možete da izađete prema meni kao Vašem dugogodišnjem korisniku? Trenutno sam na EON Premium paketu, koliko vidim prema novim korisnicima imate konstante akcije i smanjenje pretplate,dok prema starim korisnicima kojima istice ugovor nemate politiku da ih kontaktirate pre isteka ugovora.A vaša konkurencija (na mojoj lokaciji) nudi još pogodnosti (bio sam njihov dugogodišnji korisnik mobilnih usluga).
I trenutno sam dobio 10 meseci po 1 dinar. A prosli put dodatni EON uredjaj, tako da probaj nista te ne kosta fino komunicirati.
Bio godinama na SBB-u , radilo sve kako treba, ali paket je bio jadan. Kad su mi zacrnili pola kanala, lepo odem i raskinem ugovor, 2-3 dana, posle toga zove decko iz telekoma, i dobijem 18 meseci za 1 din, optika 600/300 i svi kanali, video klub i premotavanje.
Sve radi kao singerica, ja za sada zadovoljan.
Nakon dve godine, opet kod SBB-a (ako ovi ne ponude nesto lepo), godinu dana po 1 dinar i tako cemo u krug.
Kod mene taj sbb radi krš, kad mi telefon preleti na taj wifi obuzme me tuga i žalost
09.08.2023. 23:50
#679913
status: user broj poruka: 1044
Na telekomu uživanje. Onda kad odem negde gde je sbb 500mbps paket a radi kao dial up, bude mi zao sto sam ikad došao u situaciju da probam bilo šta osim optike.
Mrtvi tık tok i yt ne učita instant nego se malo sačeka. 21i vek i 500mbps, baş je super usluga.
Ja cu samo da uzmem eon premijum nalog i da žena vrti sa htpc, ostajem na optici i prvi sledeći prelazak na nešto drugo biće ako izadje hipersonicni net, kablovski me drnda u mozak još od radijus vektora i na 3 lokacije sbb, ne zadovoljstvo. Ajde vi kažete dobri su, onda sam ja baksuz
treba ti ultra/super/brzi 100Gbps net, mozda u inicijalnoj fazi download-a, posle i ne bas, nisam primetio ikakve znacajnije lag-ove / latencija probleme
btw nije lose za arhiviranje znacajnijih sajtova, ko zna koliko ce jos biti dostupni
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Trenutno, ali i zadnjih jedno 4 godine, UKOLIKO niste vezani box-om za broj mobilnog, tj. za 064/065 mrežu u okviru paketa koje koristite.... a IMATE opcije, najisplativije je sledeće: Biti novi korisnik koji je prebegao iz konkurentske firme. Tačka. Dakle, kad ističe ugovor sa SBB-om, migrirati kao novi korisnik u MTS, dve godine, i onda, ponovo nazad (ako se nešto nije promenilo). I uzimati krem od oba provajdera naizmenično. Ni jedni ni drugi ne j... baš previše stare korisnike, koje su već `preveli u svoje jato`, jer su ljudi lenji, nemaju vremena i svejedno im je pod sličnim uslovima da se cimaju i vraćaju opremu. Ovo je savet za one koji nisu lenji. Ceo ugovor je za 50% cene ili malo manje - zavisno da li je godinu dana `za dinar` ili 9 meseci, 6 meseci... ukupna cena je diskontna u odnosu na regularnu, kada produžavate ugovor kao stari korisnik. Natezanje sa likovima iz podrške, menadžerima koji imaju diskreciono pravo da vam daju popuste i slično... za to treba biti prirodno ljigav i veća p.zda nego oni, a to je često jako teško.
Za mene je ljigavije da se svake dve godine šetam ko kurva od jednog do drugog nego da probam da se dogovorim sa nekim. Daće neki popust, a ako i ne daju pa šta. Niti su to neke velike pare niti sam lud sa se smaram sa opremom i majstorima stalno. Ne budimo tolki cigani. Važno je da je usluga korektna.
:: Za mene je ljigavije da se svake dve godine šetam ko kurva od jednog do drugog nego da probam da se dogovorim sa nekim. :: Daće neki popust, a ako i ne daju pa šta. Niti su to neke velike pare..
Na već bezobrazne cene provajdera, a i svih ostalih danas, meni 500€ gore-dole na godišnjem ili dvogodišnjem nivou nije malo, niti ideju smatram ljigavom. Imam te pare, nije mi problem da platim, ali i dalje ne smatram da je malo. Evo, npr. zašto taj isti novac ne bih preusmerio na kasko osiguranje za auto (u mom primeru je sličan iznos)? Ako može da se uštedi, zašto da ne? Čovek priča o situacijama u kojim je jako teško postići dogovor. Po mom iskustvu, te prepiske mogu da traju i po 3-4 nedelje - probao 2x, uverio se da je gubljenje dragocenog vremena i nastavio dalje. Kada bilo gde dolaziš kao `nov` korisnik, svi te dočekuju s osmehom i nema zatezanja.
:: ...niti sam lud sa se smaram sa opremom i majstorima stalno.
Ja ne smatram da je `smaranje` uraditi nešto na dve godine, niti je to `stalno`.
:: Ne budimo tolki cigani. Važno je da je usluga korektna
Ako je usluga na obe strane korektna. Ne vidim zašto ne bismo migrirali usluge, odnosno prelazili na slične usluge kod drugog provajdera na svake 2 godine, a naročito uzimajući u obzir da to često prolazi bezbolno - dva glavna provajdera, o kojima pričamo, koriste različite infrastrukture, tako da su potpuno nezavisni jedni od drugih... namestiš tako da imaš preklapanje od 15, 20 ili 30 dana i sve što gubiš je (do) mesec dana besplatnog korišćenja usluga (dakle, nema rizika od prekida). Jednom u životu kupiš ruter sa 2 WAN-a i jedino što `majstori` treba da urade na svake 2 godine, jeste da puste signal kroz kabl koji neko vreme nije korišćen (optika sigurni neće zveknuti sama od sebe za to vreme, ali za svaki slučaj ostaviš bar nedelju dana lufta).
U principu, ne praktikujem gore pomenuto samo zato što su jednom od ukućana SK kanali toliko bitni, da sam Telekomu bez problema rekao: `ne, hvala`, kada su mi pre neki mesec na vratima ponudili 20 meseci besplatno (od ukupno 24), ali ne mogu da kažem da ne podržavam celokupnu deju, i stvarno vidim kako u praksi može relativno `glatko` da funkcioniše.
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647037. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.