Korisnik:   Lozinka:   
Beograd Novi Sad Kragujevac Niš
PC Berza Forum : Ver. 2.35
Najnovije teme Najnoviji odgovori Prikačene teme Najaktivnije teme Najčitanije teme
Pronađi : U : Pretraži :
Forum : Internet
Internet servisi, programi, prezentacije, ...
Atom engine od Euclideon-a
STRANA 1 OD 2  
Dexter013 Atom engine od Euclideon-a 15.07.2013. 11:24 T53872

status: user
broj poruka: 17093
Ali ovaj put za nesto drugo, ne za igre, bice valjda jebem mu sve i za igre,
samo da se sklone vise ovi primitivni poligoni...

Ko ne zna o cemu se radi nek pogleda prvo ovo: http://goo.gl/MTu0H

A zatim novi video: http://goo.gl/PNUfw

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell
:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed Eno, poslah im prevod na srbistanski (kad vec tako ljubazno mole). 15.07.2013. 11:51 #504732

status: user
broj poruka: 10998
(Koliko sam vec uspeo da ``uhvatim``).

Inace, ovo je iz godine 2011. - odjeknulo je to, kao i najava mnogih drugih ``revolucionarnih`` izuma (fotoaparat koji snima u neogranicenom polju ostrine, sa fokusom koji se podesava u post processing-u itd. itd.)... Only time will tell...


A evo i zanimljivog intervjua sa nasim Sinom B0zjim, najvecim sinom nasih gejmerskih naroda i narodnosti:

http://url.ie/i5zb
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @Tortojed 15.07.2013. 11:55 #504733

status: user
broj poruka: 17093
NOVI VIDEO, je od pre par nedelja http://goo.gl/PNUfw

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell

:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 11:56 #504734

status: user
broj poruka: 4830

Da li si svestan kakva procesorska snaga treba da bi ovo radilo u punom sjaju, pogotovo za igre. Odavno bi pixel bio osnova za grafiku, a ne poligon, da je to moguce za sadasnje uslove.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed @Dex - video sam i ovaj drugi... 15.07.2013. 12:02 #504737

status: user
broj poruka: 10998
Pitanje:

If you had the ability to laser scan in the real world and run it, would you abandon games?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius Sarena laza da se izmame pare od naivcina... 15.07.2013. 12:09 #504738

status: user
broj poruka: 4420


a i kes od pregleda na You Tube-e nece da im skodi.
Ono je video od pre 2 godine gde su rekli da ce imati (ako se dobro secam) gotov proizvod za godinu dana.
Nista od svega toga...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 12:10 #504739

status: user
broj poruka: 4830

Zato su i disejblovali komentare.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok 15.07.2013. 12:13 #504740

status: user
broj poruka: 17093
Kapiram ja da ovo sve radi zato sto se nista ne mrda, nema animacije,

ali braco mila, jos od pre 10/15 godina od kad smo presli sa 2d na 3d igre i poligone sviramo istu pesmu, sve je to apsolutno isti djavo
samo je veci broj oduvek primitivnih poligona,
efekti kao voda, vatra, senke ili odsjaj su veoma napredovali
ali poligoni su i dalje vidljivi i odvratni za gledanje,
pogotovo spojevi dva neka objekta kao recimo pesak sa zemljom gde se vidi tacno savrsena crta i slicno...

Treba novi nacin razmisljanja,
novi pravac, novi pristup, da me jebes ako ne moze,
ne isti od pre 15 godina samo nashminkan na zver kompjuterima...


Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 12:17 #504741

status: user
broj poruka: 4830

I da moze, kako bi skenirao stvari koje ne postoje, kao sto su izmastani svetovi igara?
I da li bi to bio zanimljivo?

Stvarno, da mozes laserski skenirati, da li bi napustio igre?
Cek da vidim. Hm... ne.

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Miskonius Ama i ja sam za napredak 15.07.2013. 12:20 #504742

status: user
broj poruka: 4420

ali bre ovo je prevara. Posto sam svojevremeno istrazivao malo o tom Euclideonu saznao sam da su dobili 2 miliona dolar od Australijske vlade da bi razvili tu tehnologiju do kraja.
Sad opet traze pare, verovatno su skrckali one dve milke...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed Nemojte tako defetisticki - ovo bi mogao da potpuni zaokret u 15.07.2013. 12:20 #504743

status: user
broj poruka: 10998
nacinu obrade podataka, indeksiranju, odlaganju podataka...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 12:23 #504744

status: user
broj poruka: 4830

Pa sta reci, resenje je u idejama a ne u tehnologiji.
Zato se ja vratim tih 10/15 godina pa igram 2D igre kad su ideje bile sveze, a i ja.
U stvari, vise 20/25.
30?
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 Ok 15.07.2013. 12:34 #504746

status: user
broj poruka: 17093
Samo ako moze da se animira/mrda to je to,
a da ga jebem ako ne moze nekako da se uglave igre u ovaj engine.

@Alrad
Ono sto nema napravi dizajner
ono sto ima, skenira se.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile Dexter013 15.07.2013. 12:41 #504749

status: user
broj poruka: 9459
Meni kad se svidi neka igrica, njena prica, ambijent, animacija, zvucni efekti... briga me za grafiku, jer je ona tu najmanje bitna za dobru igricu i njenu igrivost i navlacenje na istu. Sve to dop*zdi, pa i da je realno snimljena kamerom sa najvecim detaljima. Meni su jos uvek zakon igrice one iz 80-ih, mame emulator ...ovo je sve bzvz. Sprajt je zakon:)

P.S. Da li ti gledas kada ides ulicom, plazom...kako je neko odradio spojeve pesak/beton/asfalt? A jos pride posle par piva u kombinaciji sa zestokim:)?

- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 12:45 #504750

status: user
broj poruka: 4830

Ma znam, nego sta ce ti potpuno fotorealisticna grafika?
Ne bi imao gde da uglavis mastu. Zar ne bi bilo dosadno?

I ovako znas da i najbolja grafika ne vredi nista bez ideje.
A ako ideja nema sad, nema razloga da ih bude ni tad.
Ako ih bude, ne treba mi savrsena grafika. O tome trabunjam.
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Dexter013 @gile 15.07.2013. 12:49 #504751

status: user
broj poruka: 17093
Mame su retro i ja ih igram dan danas ali ne govorimo o retko sad,
moderne igre meni bodu oci, i neke stvari mi malo smetaju,
vrhunska prica i glasovna gluma kao u recimo bioshoku ali opet dosta blenes
u primitivnu grafiku tako da kazem, efekti su predivni ali mi smeta kad recimo *primer, gomila kostiju kao lobanje itd je samo nacrtana 2d texutra
a taj prelaz sa lobanja i te kao gomile kostiju na ostatak patosa/poda
je katastrofalno oshtra i ravna linija...

Shume u svim igrama deluju ok, ali vidis iz aviona da su drveca i liscve katastrofalno ruzni i vestacki a pogotovo 2d trava koja je kao iz kinder jajeta kad je pogledas malo pod uglom.

Nije meni presudna grfika i sam izgled ali kako svi ostali aspekti modernih igara idu dosta brzo napred kao efekti gluma likovi lokacije itd
grafika veoma veoma kaska da bi bio potpuni 100% ugodjaj.

Cpu:AMD FX 6300 @ 4Ghz
Cooler:TitanVanesa-S
GPU:GTX 670 Gigabyte Windforce
Ram:10 Gb KingstonHyperX@1600MHz
MBO:Asus M5A97
Case:CM Storm Enforcer
PSU:Chieftec 650w a85
Mouse:Mx 518
Screen: Dell


:: icq :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 13:01 #504753

status: user
broj poruka: 4830

Evo ovde je grafika bolja od glasovne glume. Cujte kako samo lose zvuci glas. Sramota.
http://www.youtube.com/watch?v=MTA3Q8jZXA0
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
gilopile ... 15.07.2013. 13:04 #504754

status: user
broj poruka: 9459
Dex, mislim da cemo jos dugo gledati drvece iz kinder jaja, jer kad bi samo jedno stablo odradili u full-u (sto bi se reklo), i 2Gb VRAM-a bi bilo malo, a kamoli svi ostali detalji da idu do nekih mikronskih detalja. Bice to, ali ne u ovoj deceniji.

- Majstore, da li će ići ili neće ići?
- Hm, mislim da će biti čupavo.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed U dobru grafiku (to jest, endzin) uvek moze da se ``ugura`` losa 15.07.2013. 13:20 #504760

status: user
broj poruka: 10998
(uslovno recene - losa, namerno uproscena) grafika. Obratno, ne ide. Naredni stepen u razvijanju igara (i grafike, uopste) bio bi unapredjeni (a potpuno razlicito resen od danas postojecih) mode-builder koji bi omogucio ad-hoc menjanje grafickih elemenata. Zamislite igru tipa H.A.W.X. gde bi ste mogli da dodajete helikoptere, tenkove...planine i ravnice...po zelji i to ``in no time`` brzinom, a sve to pomocu jedne wysywyg alatke koja bi imala trenutno dejstvo na kompletan engine sa sve texturama...


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
Danijelk ....... 15.07.2013. 13:21 #504761

status: user
broj poruka: 1541
Nije problem da se poveca broj poligona da bi objekti u igri izgledali realisticno, to svako ko se recimo bavi 3D-om zna. Problem je da se tako nesto optimizuje maximalno da bi radilo koliko toliko tecno sa dovoljnim brojem frame-ova na mainstream grafickim karticama, koje se najvise i prodaju. Lako je izmodelovati nesto u visokom broju poligona, al kad se tako nesto ubaci u game engine, e tu nastaju prolemi ako graficka nije dovoljno jaka. Uvek se radi optimizacija broja poligona, to je neophodno. U bilo kojoj igri se mogu primetiti low-poly objekti - neizbezna stvar...

____________________________________________________________

GA-970A-UD3 | AMD FX 8120@4.0 GHz | CM Seidon 120M | PC 7770 OC PCS+
Kingston 16Gb DDR3 1333 CL8 | Samsung 840 SSD 120 + F3 500 | Dell S2240L | LC7600 X-Type

:: www :: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 13:42 #504772

status: user
broj poruka: 4830

A od novih stvari bi me znacajno privukla jedino ne-monitorska tehnologija kao VR.
Jbt, imao sam onaj ubogi VFX1 pre sto godina i od tad nista novo da se pojavi.
Tehnologija skupa, malo interesovanje, bez dogovora sa softverskim kompanijama oko nekog standarda...
A jos se secam kako izgleda sunce kad se prelije preko litice planine u Comanche ili kako mi je bilo muka posle 10 minuta prevrtanja u Descentu.


:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
tortojed Aha, znaci i ti si se tumbao po spejs vijeklz u descent-u! Sve pucajuc` 15.07.2013. 13:48 #504774

status: user
broj poruka: 10998
na botove...

Eh, kada se samo setim naslova poput Quake1 i 2, Incoming, (prvi) Unreal...tile-based rendering...HSR...
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad 15.07.2013. 13:57 #504777

status: user
broj poruka: 4830

A, i ti si taj :) Ma idi bre, ko u pravoj letelici. Da nisam pravio pauzu bacio bih peglu.
Jel` ti jos cuvas to cudo ili si ga otudjio kao ja?

:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
matz re 15.07.2013. 13:57 #504778

status: user
broj poruka: 801
lasersko snimanje ,point clouds
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
alrad Re: re 15.07.2013. 15:20 #504782

status: user
broj poruka: 4830

Ma tacka je tacka kako god je nazvali. To ce za igre moci kad izadju procesori koji barataju sa triple state bitovima.
Nego, mene bre uplasi ovaj tvoj post. Zar nisi mogao nekako da predjes sa posta br. 665 na br. 667 direktno?

edit: A, jesi, uradio si to :)
I to izgleda uspeva samo tebi. Za ostale kao da je stalo vreme :/ Nesto cudno se desava.
Hej, vratite brojac, ja sam ovde samo da nabijam postove i vrlo mi smeta kad to ne radi!

:: lasersko snimanje ,point cloud
::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
matz Re: Re: re 15.07.2013. 15:35 #504792

status: user
broj poruka: 801

u isto vreme sam editova kad si ti pisao post =/

::
:: Ma tacka je tacka kako god je nazvali. To ce za igre moci kad izadju procesori koji barataju sa triple state bitovima
:: Nego, mene bre uplasi ovaj tvoj post. Zar nisi mogao nekako da predjes sa posta br. 665 na br. 667 direktno
::
:: edit: A, jesi, uradio si to :
:: I to izgleda uspeva samo tebi. Za ostale kao da je stalo vreme :/ Nesto cudno se desava
:: Hej, vratite brojac, ja sam ovde samo da nabijam postove i vrlo mi smeta kad to ne radi
::
:: :: lasersko snimanje ,point cloud
:: ::
:: e-mail :: prijavi adminu :: citiraj :: odgovori ::
STRANA 1 OD 2  
Broj postavljenih tema: 60361. Broj poslatih odgovora: 647053.
Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.
- niste prijavljeni - samo za čitanje - zaključano
- nema novih poruka - ima novih poruka - ima novih tema
Slagalica.net
Microsystems d.o.o.
PCB Network: pcberza.rs | lisica.rs