Eno, poslah im prevod na srbistanski (kad vec tako ljubazno mole).
15.07.2013. 11:51
#504732
status: user broj poruka: 10998
(Koliko sam vec uspeo da ``uhvatim``).
Inace, ovo je iz godine 2011. - odjeknulo je to, kao i najava mnogih drugih ``revolucionarnih`` izuma (fotoaparat koji snima u neogranicenom polju ostrine, sa fokusom koji se podesava u post processing-u itd. itd.)... Only time will tell...
A evo i zanimljivog intervjua sa nasim Sinom B0zjim, najvecim sinom nasih gejmerskih naroda i narodnosti:
Da li si svestan kakva procesorska snaga treba da bi ovo radilo u punom sjaju, pogotovo za igre. Odavno bi pixel bio osnova za grafiku, a ne poligon, da je to moguce za sadasnje uslove.
a i kes od pregleda na You Tube-e nece da im skodi. Ono je video od pre 2 godine gde su rekli da ce imati (ako se dobro secam) gotov proizvod za godinu dana. Nista od svega toga...
Kapiram ja da ovo sve radi zato sto se nista ne mrda, nema animacije,
ali braco mila, jos od pre 10/15 godina od kad smo presli sa 2d na 3d igre i poligone sviramo istu pesmu, sve je to apsolutno isti djavo samo je veci broj oduvek primitivnih poligona, efekti kao voda, vatra, senke ili odsjaj su veoma napredovali ali poligoni su i dalje vidljivi i odvratni za gledanje, pogotovo spojevi dva neka objekta kao recimo pesak sa zemljom gde se vidi tacno savrsena crta i slicno...
Treba novi nacin razmisljanja, novi pravac, novi pristup, da me jebes ako ne moze, ne isti od pre 15 godina samo nashminkan na zver kompjuterima...
ali bre ovo je prevara. Posto sam svojevremeno istrazivao malo o tom Euclideonu saznao sam da su dobili 2 miliona dolar od Australijske vlade da bi razvili tu tehnologiju do kraja. Sad opet traze pare, verovatno su skrckali one dve milke...
Pa sta reci, resenje je u idejama a ne u tehnologiji. Zato se ja vratim tih 10/15 godina pa igram 2D igre kad su ideje bile sveze, a i ja. U stvari, vise 20/25. 30?
Meni kad se svidi neka igrica, njena prica, ambijent, animacija, zvucni efekti... briga me za grafiku, jer je ona tu najmanje bitna za dobru igricu i njenu igrivost i navlacenje na istu. Sve to dop*zdi, pa i da je realno snimljena kamerom sa najvecim detaljima. Meni su jos uvek zakon igrice one iz 80-ih, mame emulator ...ovo je sve bzvz. Sprajt je zakon:)
P.S. Da li ti gledas kada ides ulicom, plazom...kako je neko odradio spojeve pesak/beton/asfalt? A jos pride posle par piva u kombinaciji sa zestokim:)?
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
Ma znam, nego sta ce ti potpuno fotorealisticna grafika? Ne bi imao gde da uglavis mastu. Zar ne bi bilo dosadno?
I ovako znas da i najbolja grafika ne vredi nista bez ideje. A ako ideja nema sad, nema razloga da ih bude ni tad. Ako ih bude, ne treba mi savrsena grafika. O tome trabunjam.
Mame su retro i ja ih igram dan danas ali ne govorimo o retko sad, moderne igre meni bodu oci, i neke stvari mi malo smetaju, vrhunska prica i glasovna gluma kao u recimo bioshoku ali opet dosta blenes u primitivnu grafiku tako da kazem, efekti su predivni ali mi smeta kad recimo *primer, gomila kostiju kao lobanje itd je samo nacrtana 2d texutra a taj prelaz sa lobanja i te kao gomile kostiju na ostatak patosa/poda je katastrofalno oshtra i ravna linija...
Shume u svim igrama deluju ok, ali vidis iz aviona da su drveca i liscve katastrofalno ruzni i vestacki a pogotovo 2d trava koja je kao iz kinder jajeta kad je pogledas malo pod uglom.
Nije meni presudna grfika i sam izgled ali kako svi ostali aspekti modernih igara idu dosta brzo napred kao efekti gluma likovi lokacije itd grafika veoma veoma kaska da bi bio potpuni 100% ugodjaj.
Dex, mislim da cemo jos dugo gledati drvece iz kinder jaja, jer kad bi samo jedno stablo odradili u full-u (sto bi se reklo), i 2Gb VRAM-a bi bilo malo, a kamoli svi ostali detalji da idu do nekih mikronskih detalja. Bice to, ali ne u ovoj deceniji.
- Majstore, da li će ići ili neće ići? - Hm, mislim da će biti čupavo.
U dobru grafiku (to jest, endzin) uvek moze da se ``ugura`` losa
15.07.2013. 13:20
#504760
status: user broj poruka: 10998
(uslovno recene - losa, namerno uproscena) grafika. Obratno, ne ide. Naredni stepen u razvijanju igara (i grafike, uopste) bio bi unapredjeni (a potpuno razlicito resen od danas postojecih) mode-builder koji bi omogucio ad-hoc menjanje grafickih elemenata. Zamislite igru tipa H.A.W.X. gde bi ste mogli da dodajete helikoptere, tenkove...planine i ravnice...po zelji i to ``in no time`` brzinom, a sve to pomocu jedne wysywyg alatke koja bi imala trenutno dejstvo na kompletan engine sa sve texturama...
Nije problem da se poveca broj poligona da bi objekti u igri izgledali realisticno, to svako ko se recimo bavi 3D-om zna. Problem je da se tako nesto optimizuje maximalno da bi radilo koliko toliko tecno sa dovoljnim brojem frame-ova na mainstream grafickim karticama, koje se najvise i prodaju. Lako je izmodelovati nesto u visokom broju poligona, al kad se tako nesto ubaci u game engine, e tu nastaju prolemi ako graficka nije dovoljno jaka. Uvek se radi optimizacija broja poligona, to je neophodno. U bilo kojoj igri se mogu primetiti low-poly objekti - neizbezna stvar...
A od novih stvari bi me znacajno privukla jedino ne-monitorska tehnologija kao VR. Jbt, imao sam onaj ubogi VFX1 pre sto godina i od tad nista novo da se pojavi. Tehnologija skupa, malo interesovanje, bez dogovora sa softverskim kompanijama oko nekog standarda... A jos se secam kako izgleda sunce kad se prelije preko litice planine u Comanche ili kako mi je bilo muka posle 10 minuta prevrtanja u Descentu.
Ma tacka je tacka kako god je nazvali. To ce za igre moci kad izadju procesori koji barataju sa triple state bitovima. Nego, mene bre uplasi ovaj tvoj post. Zar nisi mogao nekako da predjes sa posta br. 665 na br. 667 direktno?
edit: A, jesi, uradio si to :) I to izgleda uspeva samo tebi. Za ostale kao da je stalo vreme :/ Nesto cudno se desava. Hej, vratite brojac, ja sam ovde samo da nabijam postove i vrlo mi smeta kad to ne radi!
:: :: Ma tacka je tacka kako god je nazvali. To ce za igre moci kad izadju procesori koji barataju sa triple state bitovima :: Nego, mene bre uplasi ovaj tvoj post. Zar nisi mogao nekako da predjes sa posta br. 665 na br. 667 direktno :: :: edit: A, jesi, uradio si to : :: I to izgleda uspeva samo tebi. Za ostale kao da je stalo vreme :/ Nesto cudno se desava :: Hej, vratite brojac, ja sam ovde samo da nabijam postove i vrlo mi smeta kad to ne radi :: :: :: lasersko snimanje ,point cloud :: ::
Broj postavljenih tema: 60361. Broj poslatih odgovora: 647053. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.