Kod mene na mom računaru sam primetio a počelo je i na ostalim računarima ( ali ne na svim koliko ja znam) u firmi da se pojavljuje ovakva poruka. Nema nikakvih problema, i dalje se svi mailovi šalju i primaju i nije bilo problema za sad ali tih poruka koje iskaču da se potvrde podaci servera umeju da smetaju. U pitanju je outlook 2010 i svi računari imaju win7. Desi se neki dan da nema nijedna a nekad ih ima po 10-15. Liči mi najviše da je problem do provajdera ali šta znam....
Ono što mene zanima je zašto se to pojavljuje ? Zna li neko?
Inace koliko ljudi mislis da ovde ima koji: rade po firmama +imaju bas taj outluk +imaju bas taj specifican problem kao ti?
Kod mene u firmi se koristi i 2007 (zbog amil merge-a koji ne radi na 2010) i 2010 i tih poruka niko nema, za sad...
Bice da je to do samog outluka i podesavanja ili do servera koji vam salje mejlove, moguce da vam je nesto win update poremetio, to bi trebao admin u firmi da vam sredi.
neko pokusao da checkira onaj checkbox koji kaze save the password...?
Drugi problem koji je moguc jeste problem sertifikata, ne znam da li je selfsigned ili ga je izdao/prodao neki ovlasceni CA. To se moze proveriti.
Treci je vezan za handshaking sa mail serverom, mozda je problem u komunikaciji sa nekim od protokola, servisa i sl.
Takodje mozete da probate da podesite Thunderbird klijent, koji je extremno konfigurabilan pa ima i svoj certifacate cache, revocation liste i sl. pa da vidite kako se on ponasa...
Problem je sigurno u podesavanjima ili samom mail serveru. Koristim 11 razlicitih e-mail naloga u Outlook-u 2010 na Win7x64 i upravo taj problem se javlja na jednom nalogu, a u pitanju je Yahoo! Mail. U mom slucaju je to do mail servera posto (naravno) ne placam Yahoo! Mail Plus pa je sve ovo na misice. Potpuno isti prob. (nekad je po par dana ok, nekad izbacuje pomenuti poruku 10x dnevno).
@machine `Save this password in your password list` nista ne resava.
@markopvict Sve si nam rek0... =] Ako pazljivo procitas, videces da smo ceyfi i ja napisali: -`Desi se neki dan da nema nijedna a nekad ih ima po 10-15`. -`nekad je po par dana ok, nekad izbacuje pomenuti poruku 10x dnevno` Dakle, problem apsolutno nema veze sa user/pass.
@ceyfi Probaj da povecas `server timeout` na 6, 7...10 min. Mozda pomogne.
Da bude jasno, ja se ne bunim oko ovog problema posto mi je mnogo lakse da 10x kliknem na `Ok` nego da 100x dnevno proveravam Yahoo! Mail preko pretrazivaca. Sto se tice Ceyfi-a, mogao je bar domen da ostavi vidljiv na onom screenshot-u. Ako je kojim slucajem u pitanju domen firme za koju radi pa zato zeli da ostane skriven, onda je jasno da je jedino resenje da se obrati IT/web adminu...
Broj postavljenih tema: 60361. Broj poslatih odgovora: 647053. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.