Dakle, potreban mi je zvanicni pravilnik gde je tacno odredjeno kako treba provajder da postupa u slucaju da korisnik zatrazi migracioni kod od istog.. Valjda je to ratelov-o delo .. negde sam ranije uspeo da nadjem ali sad ne mogu da se setim gde. Probao sam na ratelovom sajtu ali nisam se snasao..
Ako neko ima link ili neki info nek prosledi..
Hvala
`Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
MIK mozes dobiti od provajdera ukoliko je vracena oprema, ukoliko su izmirena sva dugovanja i ukoliko imas aktivnu pretplatu. Isti se izdaje u roku od 24-48h sms-om ili mail-om zavisno od dogovora. Validan je mesec dana posle cega se automatski radi otkaz kod provajdera koji je izdao MIK pod pretpostavkom da si vec presao dalje. Ukoliko nisi, vozdra, otkaz i mozes slobodno da zoves drugog i prijavis se standardno za ADSL.
My sword can cut through armor and still cut a tomato.
Sve ovo sto ste pisali je tacno ali opet samo delimicno tacno..
Problem je u tome sto provajderi izmisljaju svoja pravila a ponekad i same salteruse i njihove sefice izmisle pravila u hodu, iako mi troje operatera istog provajdera preko telefona potvrde suprotno... Ponasaju se arogantno kao da sve znaju a u stvari `babe` od 40+ kusur godina nisu do juce znale ni racunar da ukljuce a kamoli da nesto znaju o telekomunikacijama i pokusavaju da mi sole pamet.. Takodje z bog toga se pravila razlikuju i u razlicitim poslovnicama istog provajdera. Zbog toga mi je potrebno da imam oficialni pravilnik postupanja provajdera u slucaju da korisnik potrazuje MIK...
`Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
Ovo nije delimicno tacno, proceduru ti prenosim iz prve ruke. Barem bi ovo trebali svi provajderi da praktikuju a ne samo ovaj za koji radim. Nemoj cekati link, u krajnjem slucaju kontaktiraj Ratel mailom ili telefonom. Siguran sam da imaju neku formu kontakta na sajtu pa se raspitaj direktno kod njih.
My sword can cut through armor and still cut a tomato.
Meni treba prvi papir a ne prva ruka, ne verujem prvim rukama samo prvim papirima :)).. Mozda je to sto kazes tacno za tvoju poslovnicu ali i sam kazes da `BI` trebali svi provajderi da praktikuju sto ne znaci da je to 100% tako a svi znamo da to nije tako i da svaki provajder ima svoja (izmisljena) pravila..
Trazim ako ima nekg ovde da ima taj primerak pravilnika jer znam da je kontakt sa ratelom prica na duge staze..
`Nauka je dosla do zadivljujucih saznanja, ali ja vise volim da sam zadovoljan nego da sam u pravu...`
Broj postavljenih tema: 60361. Broj poslatih odgovora: 647054. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.