stigne mi u subotu racun za struju,gde pise da nije ocitano brojilo,a licno smo videli coveka koji kod nas ocitava brojila kako ocitava i zapisuje,plus smo i stavili na veliki papir tacne cifre koje pisu na brojilu jer kod mene u kraju skoro u minut se zna kada dolazi taj sto ocitava struju,dakle stanje je upisano 100% a ja se pitam dal neko hoce da nas malo zahebava,ili je doslo do neke greske,ne zelim da cekam sledeci racun pa da dobijem duplo,po najskupljoj tarifi i sve na gomili sa kamatama...Korisnicki centar sam pozivao,i objasnio sve,oni kazu zovite broj u vasem gradu. posle 97-og poziva oni u mom gradu se konacno jave na telefon i kazu uplati koliko mislis da si potrosio??? Da li je neko bio u slicnoj situaciji,i da li je bezbedno da uplatim sumu slicnu racunu za prethodni mesec,ili je neka zavera da sta god uradim oni ce da uzmu pare na neku mucku. NIJE DO PARA, PRINCIP JE TAJ KOJI MI NE DOZVOLJAVA DA SE POMIRIM SA PLJACKOM... Pisite ko je imao slicna iskustva...
Za vreme korone 2020 kada nisu mogli da ocitavaju 3 meseca, a ja kasno saznao da treba da slikam brojilo i saljem im slike, stigao mi je veliki racun, pa sam se zalio tako sto sam im sastavio mejl i pozvao se na zakon o zastiti potrosaca, trazio tacne specifikacije obracuna, sto su po zakonu duzni da ti posalju, na kraju mi to nisu poslali, ali su ponovo obracunali i to je bila prihvatljiva cifra, koju sam naravno platio.
Sigurnije je da slikas brojilo da imas dokaz i posaljes im. Na osnovu toga oni ce ti ponovo obracunati i poslati racun.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: :: stigne mi u subotu racun za struju,gde pise da nije ocitano brojilo,a licno smo videli coveka koji kod nas ocitava brojila kako ocitava i zapisuje,plus smo i stavili na veliki papir tacne cifre koje pisu na brojilu jer kod mene u kraju skoro u minut se zna kada dolazi taj sto ocitava struju,dakle stanje je upisano 100% a ja se pitam dal neko hoce da nas malo zahebava,ili je doslo do neke greske,ne zelim da cekam sledeci racun pa da dobijem duplo,po najskupljoj tarifi i sve na gomili sa kamatama...Korisnicki centar sam pozivao,i objasnio sve,oni kazu zovite broj u vasem gradu. posle 97-og poziva oni u mom gradu se konacno jave na telefon i kazu uplati koliko mislis da si potrosio??? Da li je neko bio u slicnoj situaciji,i da li je bezbedno da uplatim sumu slicnu racunu za prethodni mesec,ili je neka zavera da sta god uradim oni ce da uzmu pare na neku mucku. NIJE DO PARA, PRINCIP JE TAJ KOJI MI NE DOZVOLJAVA DA SE POMIRIM SA PLJACKOM... Pisite ko je imao slicna iskustva...
Ja brojilo mogu da slikam danas,a popisano je stanje pre vise od dve nedelje,sta mi znaci da sada slikam brojilo kad ce slika pokazati cifru za mesec ipo dana. Ja tacno u kilovat znam koliko sam potrosio na dan kad je struja popisana,imam sve upisano u evidenciji koju vodim,moje pitanje je- da li da uplatim slicnu sumu kao racun za prethodni mesec koja bi otprilike odgovorala utrosenoj struji sa svim taksama za mart mesec ,da li je to bezbedno uraditi,da li je neko to vec radio,jer ne zelim da bude kao prosle godine - pise nisu ocitali stanje,pa posle 2 meseca doslo 32000 dinara za struju,vise u kamatama nego potrosene struje... i nisakim nemas da probas da ispeglas nepravdu jer u Zrenjaninu sluzbe za to nisu od nikakve pomoci,oni kao da imaju naredjenje da sto vise odmognu ljudima, i to kad rese da se ponekad jave na telefon...
:: Za vreme korone 2020 kada nisu mogli da ocitavaju 3 meseca, a ja kasno saznao da treba da slikam brojilo i saljem im slike, stigao mi je veliki racun, pa sam se zalio tako sto sam im sastavio mejl i pozvao se na zakon o zastiti potrosaca, trazio tacne specifikacije obracuna, sto su po zakonu duzni da ti posalju, na kraju mi to nisu poslali, ali su ponovo obracunali i to je bila prihvatljiva cifra, koju sam naravno platio. :: :: Sigurnije je da slikas brojilo da imas dokaz i posaljes im. Na osnovu toga oni ce ti ponovo obracunati i poslati racun. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: :: :: stigne mi u subotu racun za struju,gde pise da nije ocitano brojilo,a licno smo videli coveka koji kod nas ocitava brojila kako ocitava i zapisuje,plus smo i stavili na veliki papir tacne cifre koje pisu na brojilu jer kod mene u kraju skoro u minut se zna kada dolazi taj sto ocitava struju,dakle stanje je upisano 100% a ja se pitam dal neko hoce da nas malo zahebava,ili je doslo do neke greske,ne zelim da cekam sledeci racun pa da dobijem duplo,po najskupljoj tarifi i sve na gomili sa kamatama...Korisnicki centar sam pozivao,i objasnio sve,oni kazu zovite broj u vasem gradu. posle 97-og poziva oni u mom gradu se konacno jave na telefon i kazu uplati koliko mislis da si potrosio??? Da li je neko bio u slicnoj situaciji,i da li je bezbedno da uplatim sumu slicnu racunu za prethodni mesec,ili je neka zavera da sta god uradim oni ce da uzmu pare na neku mucku. NIJE DO PARA, PRINCIP JE TAJ KOJI MI NE DOZVOLJAVA DA SE POMIRIM SA PLJACKOM... Pisite ko je imao slicna iskustva...
Zbog cega se to nije proknjizilo ocitavanje neznam, ali uvek se to da regulisati. Nama riknulo brojilo, pravac edb i tamo sredis to. Nekad sve odmah bude ok i lepo se dogovorite a nekad trazis nacelnika pa im sve ispretis i opet resis, mada u tvom slucaju uzmes zadnji racun sto si platio i trenutno stanje, to oduzmes ubacis u online kalkulator edb i vidis koliko da platis i toliko uplatis. Ako kasnije vidis da zafrkavaju na sledecem obracunu onda ono sta sam rekao gore...pravac edb i zalis se. Elektrofusion Powered by ReactorSuperial
da ti daju ljude koji mogu da vide stanje na racunu ,da vidis da li imas zaduzenje ,jer se desava da neki put posalju bez veze racun ,po sistemu ,ako prodje prodje.Meni se to desilo kada su stavljali digitalna brojila.
U prvoj poruci sam napisao da sam zvao call centar oni kazu da NE MOGU NIKAKO DA MI POMOGNU,DA NEMAJU UVID ONI U MOJE STANJE I PROBLEME,daju mi broj edb u mom gradu,njih zovem skoro 100 mputa dok se neko nije javio,nemaju kalkulatore nemaju volje ni zelje da mi pomognu,samo kazu uplati nesto para i spuste mi slusalicu. Nema ovde kome da se zalis,kad god nekog trazis,obezbedjenje te zaustavi kaze nije tu taj i taj(iako jeste) i izbace te napolje i kraj price,ali bukvalno.... Zato sam u velikoj dilemi,jer prosli put su me izbacili napolje,bukvalno nisam dobio ni sansu da nikome izlozim moj problem da sam dobio racun 32000dinara a realno nisam ni pola od toga potrosio....
:: da ti daju ljude koji mogu da vide stanje na racunu ,da vidis da li imas zaduzenje ,jer se desava da neki put posalju bez veze racun ,po sistemu ,ako prodje prodje.Meni se to desilo kada su stavljali digitalna brojila :: :: ::
Nisam ni znao da postoji edb kalkulator,nasao na netu,sve ukucao prema stanju koje je bilo na dan popisivanja,znam sve tacno u kilovat jer vodim sopstvenu evidenciju,racun za struju bi mi bio 7446 dinara,razmisljam se da uplatim 8000 sutra, ili da uslikam sutra brojilo izracunam kalkulatorom stanje na sutrasnji dan(to bi bilo za mesec ipo),i uplatim tu cifru,svakako nece biti vise od 10000 dinara,i tako probam da se osiguram da mi ne rebnu opet 32000 dinara racun kao prosle godine...... Svaki savet sa nekim ko je imao vec slicna iskustva je dobrodosao...
NE, nije najbolje da zoves call centar, jer oni to i nemaju... Jer ne moraju nikad da se jave, vec sam ti napisao da posaljes mejl, lepo sastavis, napises svoj ED broj, pitas sta te zanima, po zakonu moraju da ti odgovore na mejl. Mejl je jedini dokaz koji mozes da upotrebis kada su oni u pitanju.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: da ti daju ljude koji mogu da vide stanje na racunu ,da vidis da li imas zaduzenje ,jer se desava da neki put posalju bez veze racun ,po sistemu ,ako prodje prodje.Meni se to desilo kada su stavljali digitalna brojila :: :: ::
Brate, s obzirom koliko vrtiš dinar, JAKO, JAKO, ti je bitan svaki. Nije to problem, već kad se toliko baviš kalkulatorom, sačekušombinkasatora, jol centrima, eps plavušama u Slavicama... dakle, kad sve to preduzimap a da nisi shvatio kako će te oplesti po džepu, a da na kraju očitavanje bude u redu. Nije kamata problem, svakako je neće biti ako uplatip redovnu cifru...ili će biti mizerna. Shvati kako fora radi: jedan mesec ti umetno umanje račun - ne očitaju, pogreše, kasni procedura, svašta se dešava povremeno, e, sledeći mesec, sve te stiže, tačno u miliampersat očitano. ? Razumeš? Ako ne - tvoja potrošnja je tačna u kwh, ALI, svi se obračunavaju u jednom mesecu,btako da iz zelene skačeš u crvenu tarifu, jel`te, 400% skuplje. I tu je njihova zarada. U dva meseca, da je raspoređena potrošnja, ti bi bio u duplo manjoj tarifi, ovako si u višoj. Mene su dva puta pokrali na suprotan način: pogrešno očitali (naravno, četvorostruko na više) a onda mi odgovorili da platim sad, a onda ne moram da plaćam dok potrošnja ne stigne pogrešnu cifru kod njih. S tim da ja uplaćujem tj kreditiram po crvenoj tarifi a vraćaju mi po zelenoj... Ti si zakasnio, samoočitavanje je na onaj dan kada odeš kod njih, ne u rikverc. Ali, probaj. Ako te ikako zajebu da u jednom računu plaćap dvo ili tromesečnu potrošnju, oni su ućarili, čak i kada te `sačekaju` na ćupriji. Budale računaju na sreću.
Jednostavno preko kalkulatora uplati koliko si potrosio za neocitani mesec, i miran si do sledeceg racuna. Ja odavno prijavljujem sam vodomer i strujomer sam. Nekada se voda tako placala a i struja uplatis koliko mislis da si potrosio i oni to posle oduzmi od stvarnog racuna. Svojom uplatom si ih sprecio da ti racunaju kamatu ili da te tuze, jer si ti imao dobru volju da platis racun ali njihovom greskom broilo nije ocitano tako da je racun lose ispostavljen njihovom greskom.
Sa strujomerom nikad problema nisam imao slikam 2 slike jednu broila a drugu iz daljine da se vidi plomba naravno sa datumom i posaljem im na Viber. Jednom ili dva puta godisnje dodju da provere da citam kako treba tada se lepo najave i sve bude u redu.
Vodomer sam isto tako prijavljivao jer su mi ukrali 30 kubika vode. U zimskom vremenu naplacuju pausalno jer tad ne ocitavaju stanja vodomera, zaduze me za 30 kubika, a meni je prosek potrosnje 6 kubika. Probam da se zalim da nisu lepo oduzeli pausal od ocitanog broila nece ni da cuju kaze ima sve u nasim karticama ( 30 kubika dug - 6 kubika pausal x 5 meseci = 0 izmirio sam sva dugovanja a ne da im dugujem ceo iznos od 30 kubika ). Sto je najgore to se lepo sad vidi na njihovoj istoriji potrosnje na grafiku 5-6 kubika mesecno 11 meseci i jedan skok od 30 kubika. Elem posto nisam imao dokaza krenem ja da ocitavam sam i da prijavljujem. Sve je bilo ok 10 meseci, i tad pocnu problemi, te nisam ocitao poslednjeg dana u mesecu ( uvek sam 1 u mesecu citao struju i vodu ) te ce da mi naplate prosek ( u koji ulazi i pokradenih 30 kubika ), kazem ok nova pravila, ocitam 30 u mesecu, kazu nisi prijavio SMS-om na Viber vise ne moze !!??!! opet prosek, i na kraju prosli mesec oni meni duguju za vodu jer moje stanje na vodomeru je manje od njihovog dodatog proseka na broilo. Naravno naplata je bila 0 dinara, cekam sledeci mesec da vidim sta ce novo da izmisle.
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647037. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.