Posto je kod nas u S(v)RBIJI stupio zakon da ni jedno vozilo ne sme biti modifikovano, i da mora biti fabrickog izgleda, mnogi ljudi koji su imali automobile preradjene na sportski fazon sa friziranim motorima, spojlerima i slicno su ostali bez prava na registraciju.... E sad, ako neko ima dvojno drzavljanstvo, primer Madjarsko i Srpsko, i odluci da to frizirano vozilo registruje u Madjarskoj a vozi ga ovde, da li to moze zakonski da se sredi? Nebitno koliko kosta, samo ako neko zna da li to moze da se zakonski sredi???
Pa problem je ako je auto na SRB table onda mora da se uveze u Madjarsku prvo, i pitanje je zbog starosti kola da li je to moguće, a onda povrh toga je pitanje da li u Madjarskoj može da prodje tehnički sa takvim izgledom.
Bih table pasat 2005 branici do betona lome ivičnjake beogradske 3.0 motor sve živo prepravljen.
Prijavi se na adresu negde tamo postani bosanac dobij njihovu dozvolu, kola registrujes tamo a teras ovuda, u prolazu si kroz bg, iako imas dvojne papire ali otisao si živiš i radis tamo.
aAjoj, rodbine u Bosni imam... Jedino sto je to JUgo star 33 godine, sa motorom od 1600 kubika, tjuniran na preko 200 konja... Jel izvodljivo Bosna, Ili mora neka okolna zemlja, napominjem pare nisu bitne, samo da moze da se uradi....
:: Bih table pasat 2005 branici do betona lome ivičnjake beogradske 3.0 motor sve živo prepravljen. :: :: Prijavi se na adresu negde tamo postani bosanac dobij njihovu dozvolu, kola registrujes tamo a teras ovuda, u prolazu si kroz bg, iako imas dvojne papire ali otisao si živiš i radis tamo. :: :: ::
u Bosni imam rodbine,cela familija sa caletove strane,bukvalno znam da bi neki od njih prihvatili cak i da registruju auto na svoje ime,pa da meni daju punomoc da vozim taj auto u Srbiji... Uopste nije bitno koja zemlja,samo mi je bitno da znam da li se moze izvesti,apsolutno je nebitno koliko kosta...
:: :: :: Pa lakse ces bosnu nego Austriju ne znam na koju foru da dodjes do papira tam ::
:: Smanji, cigo, pocrkace deca... :: :: MBP Retina 13` Late 201 :: macOS Catalin :: :: I7-10700KF/32GB/B460M/RTX3060/250GB/550W/Dell S2721DGFA :: :: :: Jedino sto je to JUgo star 33 godine, sa motorom od 1600 kubika, tjuniran na preko 200 konja..
ako je auto na strane tablice, ne mozes sa prebivalistem u srbiji da vozis taj auto,mogu ti ga oduzeti i naplatiti kaznu za carinski prekrsaj, cisto da znas. da bi ga vozio moras da uradis privremeni uvoz a to znaci da mora da ispuni euro4, sto sumnjam da yugo ispunjava.
A ako se auto registruje kao oldtimer, mislim da po godinama ispunjava uslove, da li se onda moze raditi izvoz u Bosnu, pa registracija tamo, pa uvoz u Srbiju kao oldtimer? Ja mogu da se prijavim tamo gde god hocu, da mi prebivaliste bude u Bosni...A stvarno bih ziveo ovde U Srbiji.
:: ako je auto na strane tablice, ne mozes sa prebivalistem u srbiji da vozis taj auto,mogu ti ga oduzeti i naplatiti kaznu za carinski prekrsaj, cisto da znas :: da bi ga vozio moras da uradis privremeni uvoz a to znaci da mora da ispuni euro4, sto sumnjam da yugo ispunjava ::
Ako kazu da, onda zavrsis sve to što treba i vozis na bosanske tablice mada, mislim da je dosta zemalja za te sakagije uvelo ovo kao mi. Pritom oldtimer status je bar ranije bio uslovljen sa 40god starosti.
A i da bi se registrovao kao oldtimer mislim da isto ne sme imati prepravke. Znam da su ljudi u Srbiji imaju problema sa ficama koje ne mogu da prodju tehnicki, a ne mogu ni oldtimer(ili kako se zove kategorija) jer imaju promenjeno nesto...
glava me zabolela od svega, ali nesto moram da uradim, ne zelim da propustim ovakvu jedinstvenu priliku, poznanik mi nudi njegovog juga kompletno modifikovan, pali vozi tip top stanje, sedi jugo tako sredjen godinama i ne moze da se registruje, i on je odustao od svega, pomirio se sa gubitkom para truda i vremena ulozenog u auto, i prodao bi auto za smesne pare, a ja sam se primio jer mislim ko ima juga od 200 konja ??? Voleo bih da to provozam ponekad za svoju dusu, a pare nisu problem... Moracu nekog advokata da angazujem, ne zelim komplikacije, ako moze da se sredi da znam 100% da moze, ako ne moze ni na koji nacin da se sredi da znam da ni ne pocinjem mukotrpne procese i slicno... Sve u svemu, hvala svima koji su se potrudili da pomognu :)
Da, ako voziš na njihove table, onda mora njihova vozačka i lična, ako imaš ovde prebivalište onda moguće oduzimanje vozila ako te zaustave.
Takođe čini mi se da su u Bosni uveli pojam `JUNGTIMER` za vozila od 30 do 40 godina starosti a da su oldtajmeri 40+...jer ima mnogo golfova2 koje treba registrovati regularno...
A za to da nije moguća registracija modifikovanih...nisam znao...jbt gde ja živim...cela industrija postoji za modifikacije...a kod nas illegal...
:Nazalost tacno je, ceo svet juri trziste delova za modifikacije vozila, samo nasa divna Srbija zahteva od svojih gradjana da im vozila budu bukvalno u fabrickom stanju kao i pre 30 godina kad su pravljena, a svi znamo da kvalitet izrade pojedinih vozila(pogovo domacih) to cini prakticno nemogucim, ima na hiljade slucajeva gde su odbijana vozila da se registruju zbog ne fabrickih sedista, gde su stavljena sedista od drugog modela auta ali koja pasu sraf na sraf, ili zbog nemanja originalnih retrovizora i slicno... sad su malo popustili, ali ne mnogo... Cela aftermarket scena je totalno nestala... Tuga... :: :: A za to da nije moguća registracija modifikovanih...nisam znao...jbt gde ja živim...cela industrija postoji za modifikacije...a kod nas illegal.. :: :: ::
Nece trebati sreca,taj jugo je konstruisan i izgradjen od strane profesionalca,prosao je ko zna koliko hiljada krugova na Miseluku,i to brzinama i preko 200km/h,to je zver na jugicima,zato bi i dao pare i pare da mogu da ga vozim i nebi zalio,jer ajde realno,zar nije veci gust voziti TURBO JUGO od 200 konja i 950 kg,nego neki potpuno0 fabricki genericki automobil koji pravi istu snagu....
:: Ako uspeš to da registruješ želim ti iskreno sreću u saobraćaju jer šanse da izgubiš nešto u toj kocki na točkovima su ogromne :: :: ::
Ne znam, meni ovo deluje totalno neoptimizovano cak i pored cinjenice da je ocigledno ulozen veliki trud.. I opet nije odradjeno kako treba... I nikad ne moze biti odradjeno kako treba.. Brzina ok, ima je..
Ovaj snimak je napravljen pre 10 meseci, i sta ce sada da radi ovaj lik, on ima 2 Juga nasvirana, i ko zna sta jos, sta ce on sada da radi ponovom izmene zakona?
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: Nece trebati sreca,taj jugo je konstruisan i izgradjen od strane profesionalca,prosao je ko zna koliko hiljada krugova na Miseluku,i to brzinama i preko 200km/h,to je zver na jugicima,zato bi i dao pare i pare da mogu da ga vozim i nebi zalio,jer ajde realno,zar nije veci gust voziti TURBO JUGO od 200 konja i 950 kg,nego neki potpuno0 fabricki genericki automobil koji pravi istu snagu... :: :: :: :: Ako uspeš to da registruješ želim ti iskreno sreću u saobraćaju jer šanse da izgubiš nešto u toj kocki na točkovima su ogromne :: :: :: :: :: ::
Ne mislim to, nego na to sto je covek ulozio previse truda, neprocenjivog truda, ulaganja, vremena, mozda se time bavi ceo zivot, da bi mu se drzava ukenjala u sav taj entuzijazam bespovratno.
“La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”.
:: :: Do neke staze ili napuštenog puta i da moli boga da mu ne oduzmu vozilo i ostave kao nošu za golubove da zvrlji negde. Nema sta drugo :: ::
da,znam sve momke iz video klipa,zivim u ZRENJANINU,ZNAM damira i ekipu,jugo koji mene zanima je slican ovome,samo bolje i profesionalnije odradjen,i u ovom videu je motor 1.3,a jugo koji mene zanima je 1.6,sa preko 200 konja,skoro nemoguc za voziti. I jeste jako tuzno,ovim momcima iz novog sada je ceo zivot tjuniranje automobila,i drzav a im se pokenjala u zivotni cilj...zato i prodaju auta ili ih na prikolicama dovoze na stazu gde povremeno odmeravaju snage.
:: Ne mislim to, nego na to sto je covek ulozio previse truda, neprocenjivog truda, ulaganja, vremena, mozda se time bavi ceo zivot, da bi mu se drzava ukenjala u sav taj entuzijazam bespovratno. :: :: “La debilidad no está en nosotros, es lo que tenemos afuera”. :: :: :: :: :: Do neke staze ili napuštenog puta i da moli boga da mu ne oduzmu vozilo i ostave kao nošu za golubove da zvrlji negde. Nema sta drugo :: :: :: ::
Ne bih voleo da se slupam u Yugu svakako, a sa 200ks šanse za to su višestruke. Saviće se kao toalet papir.
Ne gajim nikakvu nostalgiju prema Yugu, za mene je to bilo i ostalo smeće od kola, a svakako ima puno boljih i kvalitetnijih automobila slične težine koji mogu da se izguraju na 200ks a pritom imaju više bezbednosnih sistema, kao ABS i Airbagovi npr.
Ti svakako uživaj ako uspeš da ga registruješ, samo moraćeš ozbiljno da se paziš na ulici, ne samo zbog sebe nego i drugih.
:: Nece trebati sreca,taj jugo je konstruisan i izgradjen od strane profesionalca,prosao je ko zna koliko hiljada krugova na Miseluku,i to brzinama i preko 200km/h,to je zver na jugicima,zato bi i dao pare i pare da mogu da ga vozim i nebi zalio,jer ajde realno,zar nije veci gust voziti TURBO JUGO od 200 konja i 950 kg,nego neki potpuno0 fabricki genericki automobil koji pravi istu snagu... :: :: :: :: Ako uspeš to da registruješ želim ti iskreno sreću u saobraćaju jer šanse da izgubiš nešto u toj kocki na točkovima su ogromne :: :: :: :: :: ::
da ti niko nece dozvoliti da tako nesto registrujes i vozis po putevima i ulicama koje se koriste u redovnom saobracaju. To lepo na prikolicu, iznajmis stazu i raspali ! Ko god vozi tako nesto po gradu nece odoleti da ga ne nagazi u svakoj prilici, zasto bi se nekom davala sansa vise da ubije sebe ili drugoga, kao da i ovako nemamo svakodnevno dosta saobracajki i poginulih svakoog dana. Super je to sto vi volite da budzite automobile, ali njima nije mesto na putu !
Nema sta da se nadas. Yugo sa `preko 200ks` moze biti road legal jedino mozda na Madaskaru. Najjaci Jugo za koji bi ti iko sa vise od 2 grama mozga izdao atest je do nekih 140Ks a realno do 120KS moze. Najjaci Jugici su se pakovali u hobi klasi do nekih 150ks u atmo varijanti i jedva su izguravali jednu trku bez kompletnog remonta motora. Sa turbinom ne bi izdrzali par krugova.
Smanjih cigo se pre svega odnosilo na snagu. Ako zaista ima preko 200KS, u sta iskreno sumnjam a pri tom ne tvrdim da pera laze, vec da su mozda njega slagali, onda taj Jugo moze da sluzi samo za trke ubrzanja na 402m, pri tom sto su velike sanse da i ako slucajno predje liniju cilja, to bude kao opatice u Spaceku u Zandarmu iz Sen Tropea.
Ovo pisem kao ljubitelj juga. Promenio sam ih nakoliko u mladosti, od prvih 45ica 83 godiste (kupio sam ga u bukvalno fabrickom stanju sa fabrickim tigrovim gumama 135), nekoliko 55ica, jednom 65icom i dva 65 EFI, od kojih je jedan od meni omiljenih automobila koje sam u zivotu ozio 65EFI UVEZEN iz CESKE 2000 godine. Oba EFIja su kucala skalu u 180km a taj iz Ceske je kucao skalu i isao... Isao... Isao preko... Prema tome, znam o cemu pricam 1600cc u Jugu preko 100KS je veoma opasno, 150 je za trke a 200 izvini, Pero...
:: :: :: da ti niko nece dozvoliti da tako nesto registrujes i vozis po putevima i ulicama koje se koriste u redovnom saobracaju. To lepo na prikolicu, iznajmis stazu i raspali ! Ko god vozi tako nesto po gradu nece odoleti da ga ne nagazi u svakoj prilici, zasto bi se nekom davala sansa vise da ubije sebe ili drugoga, kao da i ovako nemamo svakodnevno dosta saobracajki i poginulih svakoog dana :: Super je to sto vi volite da budzite automobile, ali njima nije mesto na putu ::
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646986. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.