Kao sto tema sama kaze zanima me koje dizel gorivo koristite? Pre svega me zanima kvalitet Nis G-drive diesel? Koje pumpe/brendove izbegavati a koje favorizujete?
U Srbiji je generalno krs gorivo, to se zna, da je u Bosni i okolo dosta kvalitetnije. E sad, rodjak je radio na MOL pumpi dok su vlasnici bili Madjari. Sam je sipao gorivo tu, jer je znao sta rade i da je sve po PS-u, inace to gorivo je bilo kvalitetno i to se osetilo na prevoznim sredstvima, potrosnji.. Sada je preuzeo nas covek i za dalje ne znam, a ni on mi vise ne savetuje da tu sipam. Meni licno trentutno je najbolja Eko pumpa, grcki vlasnik, bolje gorivo, tako ja verujem, e sad ne znam pouzdano, ali covek moj drugar koji radi na toj pumpi mi je rekao da sipam iskljucivo obican evro dizel, a ne one s aditivima, jer to je prodavanje magle i auto brze sagoreva to, vise trosi, a kao nesto prociscava..
Na Nisu ne sipam, pre par godina se kolega zalio da nije mogao da upali auto nakon sto je sipao na Nisu, tada su bili u fazi sklapanja ugovora sa Gazprom, ne znam kako je sad, tako da uzmi ovo kao rezervu, ali tamo sipam samo kad moram, nekako izbegavam. Art petrol je kao nesto bio jeftiniji, ne znam kakvo im je gorivo, ali sada nije vise jeftiniji. Lukoil pumpe su aljkave, kao i vlasnici, ali trgovci gorivom, cuo sam da ih mnogi hvale. Kad stanem na Eko pumpi, odmah dodje covek, ponudi sve zivo da ispituje, plus tu je uvek aparat za vazduh za gume, i uvek radi. Sitnica, ali znaci.
Ono sto sam cuo, da Zmaj i pumpa kod Laste imaju kvalitetno gorivo - Nis. Eko kod crvenkape na N.Beogradu. Sta sam jos cuo vise puta, da OMV ima najgore gorivo, zasto, nemam pojma.
Ako neko nesto jos zna, neka podeli.
:: Kao sto tema sama kaze zanima me koje dizel gorivo koristite? Pre svega me zanima kvalitet Nis G-drive diesel? Koje pumpe/brendove izbegavati a koje favorizujete :: :: Hvala
Svi ovi manji prodavci pa cak I Knez kupuju u Pancevackoj rafineriji. Kako je to posle jeftinije nego na NISovim pumpama?
Od kada su Rusi preuzeli NIS toliko je ozbiljna kontrola da nema muljanja od rafinerije do pumpi da ja cisto sumnjam da nekom I pada na pamet da pokusava nesto. E sad kakav je kvalitet na izlasku iz rafineriju je drugo pitanje, Rusi sami prave sami kontrolisu.
Kao neko ko je radio u Rafineriji ja uvek sipam na NISovicm pumpama
Znam da nije dizel al mozda znaci. Ja sipam od skoro G DRIVE 100 i stvarno nemam zamerke. Malo trosi, motor se jedva cuje kada radi i stvarno sve poihvale. Ne mogu se zaliti ni na 95 koji sam sipao pre al ovo je bas fino. Poenta je da stvarno NIS deluje ok i da se G DRIVE dizelom neces imati nikakvih problema 100%. Ono sto svako mora da zna je da ne mozes da sunes 10/20l na vec postojeci dizel u rezervoaru/motoru i vidis razliku. To tek kada sve prodje kroz sistem i dva/tri sipanja se vidi razlika. Eto, moje neko iskustvo do sada sa NIS. EKO sam koristio nekada onaj super 98 itd, bio je dobar, MOL kada sam morao, a LUKOIL je isto bio OK, sada ne znam kakvi su. Opet kazem, jeste da je ovo sve benzin, a ne dizel al verujem da ako je g drive dobar kao gorivo da je i dizel super skroz. ASROCK AB350 Pro4 Ryzen 1200 4.0Ghz 8GB G.SKILL 2400mhz DDR4 1x 120GB SSD Patriot Blast, WD 320GB ASUS EX-GTX 1050 2GB DDR5 Asus DVD/RW
Kum mi radi u NIS-u, u delu gde saradjuje sa manjim kupcima pa je upucen u pricu oko kvaliteta. Uglavnom los kvalitet, zale se ljudi da sve sto izadje iz rafinerije Pancevo veoma lose. Nebitno da li je loz ulje,benzin, nafta, sve je razredjeno. Tipa ako necega treba da ima minimum 50%, kupci da se ljube u dupe ako ima do 40%. A moras od njih da uzmes. Prosle godine je bio haos(mada toga nije bilo u novinama) kada su sve toplane vratile mazut NIS-u jer su poslali svima jos gori drnc nego uobicajeno. Pa su ovi morali malo da dospu kvalitetne tekucine. ___________________________________ ERIN GO BRAGH
Drugaru na E60 530D zaledio rezervoar prošle zime, sipa na NISu gorivo. Mnogo mu baca dim pozadi. Uzeo je za proveru pun rezervoar na Lukoilu i za divno čudo, auo mirnije radi, manje dima pozadi ima.
Ja sipam na OMV i Lukoilu, plin i bezolovni. Vozim 1.8t sekvent plin. Izbegavam Nis, ali sam skoro sipao u Kragujevcu kad sam se vraćao kući i velika razlika se oseti. Slabije vuče, manje kilometara pređem sa istom količinom kao na Lukoilu ili OMVu. Nije moj ni Lukoil ni OMV, ali auto mnogo mirniji rad ima kada tamo sipam.
Drugar sipa u Golfa 6 1.6tdi samo na OMVu gorivo, neki prijatelj mu je rekao isključivo tamo dizel da sipa. Zašto, nisam pitao.
Kao veoma strucno lice po pitanju pumpi goriva stavki aditiva testova,vadjenja uzoraka sa pumpi i sl, da o0bjavim (ne)zvanicne rezultate nekih pumpi.... Eko pumpa-95-ica=osakacena nis-ova 95-tica, 98-ica super gorivo,sa pravim aditivima i u pravoj kolicini,daje na dvotaktnom motoru najjacu snagu ,jacu nego sa nisovim i ostalim 100 oktana gorivima... provereno testirano...... razlika i do 15-20%,sto uopste nije malo./... Eko pumpa sipajte obican dizel jer je Avio dizel prica pred spavanje za malu decu.... jeste malo cistiji od mehanickih necistoca jer ga filtriraju dva filtera, ali ista kur..na kao obican evro dizel... mol-pad kvaliteta u svemu,ali ne drastican pad,samo osetan pad ali i dalje ok gorivo.... Omv=bagra lopovska koja u rezervoar plina koji prima 27,5 litara plina,natoci 32 litre plina,jel treba jos nesto reci.... benzini i nafte su im prosecnog kvaliteta.... NIS-95-ica sasvim pristojna,100 oktana sasvim pristojan,plin sasvim pristojan,neka zlatna sredina u svemu.... plus,najvaznija stavka,svaki automobil ima odredjenu specifikaciju goriva koju treba postovati,ako kod poklopca rezervoara pise 95 oktana,to znaci da je 95 najjace gorivo koje sme u taj auto,i sa jacim gorivom nista ne postizemo.... kod auta gde pise 98+ to znaci rokajte 98-icu ili 100-tku i oseticete razliku,to su obicno jaci motori sa malo vecim stepenom kompresije,cesto su to motori u WV automobilima, nekim SKODAMA i sl.... i naravno sve zavisi od nacina voznje,uslova puta i sl.... meni auto trosi 3.1l/100km Nisove 95-ICE NA OTVORENOM PUTU, A KAD DAM AUTO KUMU ,ON TROSI PREKO 5L NA OTVORENOM,ZNACI VOZAC JE VELIKI FAKTOR.... Opet veliki faktor,ustelovanost auta,stanje motora i tona toga sto utice na potrosnju i ponasanje automobila,tako da preporucujem detaljne testove sa svakim autom koji posedujete da bi ste dobili adekvatne rezultate... i naravno da auto vozi uvek isti vozac na isti nacin.....
sjajan post, sa kojim se slazem i dajem `podatke` iz prakse, odnosno, Na NIS i na EKO gde u 90% slucajeva sipam naftu i to klasicna evro dizel - sve kako treba, niakkvih promena u performansama ili potrosnji. Kada sam sipao na OMV - auto je potrosio citav litar vise pri istim uslovima voznje.
Na faktor vozaca, dodao bih i to da svi mi 90% vremena vozimo po gradu, pa kada to jednom - dva puta godisnje, provozamo po autoputu, pa se sve ocisti od cega sve ne iz gradske voznje, kada skine talog sa dizni, sa egr-a, ocisti auspuh, turbina se adekvatno podmazuje, motor oseti jace opterecenje, sve se malo osvezi nakon duze voznje - obicno se desi bas tada - opet negde van zemlje sipamo gorivo pa posle bude - uuu, kako ide...
Pa isao bi i inace, samo kada bi ga dnevno vozio bar 100km u kontinuitetu.
U meni se bore budala i genije. Plasim se da pametniji ne popusti!
Ovo je apsolutno tacno. Dizel nepogresivo `prodise` nakon duze voznje na otvorenom putu. Jos kada se nakon toga dospe gorivo, pa auto dobije dodatnu snagu dobije se taj vau efekat. Treba izbegavati kojekakva premijum aditivirana goriva, makar sam ja imao losa iskustva na CR motorima ukoliko ih sipam duzi period.
Koji auto vozis? Pitam iz prostog razloga sto mi treba auto za posao, nebitna je klasa, ali s’obzirom da je za grad, pozeljno bi bilo da je sto manji (ali ne bas nesto Smart klasa i sl., treba mi malo gepeka) Naime, meni ni jedan auto do sada nije trosio ispod 5.5l dizela (nebitno mi je koji je motor, benzin, plin, dizel...), i to 1.5 dCi 2010. Ostali automobili mi trose od 7-14l.... Inace, dizel sipam iskljucivo na OMVu Maxxmotion, dok benzin sipam uglavnom na NISu 95, mada nema nikakve razlike gde god da ga sipam i koju god vrstu. 95, 98, Shell Super 100, madjarski, hrvatski, bosanski, makedonski... Isto ide isto trosi, doduse on je uvek u visokoj turazi :). Dizel sam poceo na OMVu, jer mi je pomenuti dCi trosio 6.5l sa ostlim gorivima a sa NISovim G drive mi je senzor u filteru za gorivo prijavio VODU. Svaki automobil se dopunjava do kraja kada padne na pola rezervoara.
MBP Retina 13` Late 2012 macOS High Sierra
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
vozim stari Suzuki Swift,star 20 godina, BENZINAC, 993 kubika,53ks,mali auto,ali ne premali,taman kako treba, ja sa 110kg nisam prevelik da ga vozim i da mi bude udobno,auto ima veoma veliki gepek,iznenadjujuce veliki za tako mali auto... auto vozim kao penzioner,brzine menjam izmedju 2300-2500 obrtaja, na otvorenom vozim 2200-2300 obrtaja petom brzinom,zato je takva potrosnja od 3.1l/100km na otvorenom putu,dok je grad max 4,5l/100km... ali ponavljam- kum kad vozi potrosnja ode na 5l jer ga on tera u visoke obrtaje sto se autu bas ne svidja mnogo... i potrosnja je merena u ravnicarskom kraju,za BG bi bila sigurno veca... i sipam SAMO NIS-ovu 95-icu i nista drugo... inace auto ubrzava od 0-100 za 14 sekundi,znaci ima snage kad ga dignes u obrtaje,ako nije u visokim obrtajima onda je penzionerski auto :). odrzavanje-ko za juga :) ali se ne kvari - -na pola stranice servisne knjizice je stalo sve sto je menjano za 20 godina na kolima i za 160000km predjenih.... svaka preporuka za stari Swift :)
:: Koji auto vozis? :: Pitam iz prostog razloga sto mi treba auto za posao, nebitna je klasa, ali s’obzirom da je za grad, pozeljno bi bilo da je sto manji (ali ne bas nesto Smart klasa i sl., treba mi malo gepeka :: Naime, meni ni jedan auto do sada nije trosio ispod 5.5l dizela (nebitno mi je koji je motor, benzin, plin, dizel...), i to 1.5 dCi 2010. :: Ostali automobili mi trose od 7-14l... :: Inace, dizel sipam iskljucivo na OMVu Maxxmotion, dok benzin sipam uglavnom na NISu 95, mada nema nikakve razlike gde god da ga sipam i koju god vrstu. 95, 98, Shell Super 100, madjarski, hrvatski, bosanski, makedonski... Isto ide isto trosi, doduse on je uvek u visokoj turazi :). Dizel sam poceo na OMVu, jer mi je pomenuti dCi trosio 6.5l sa ostlim gorivima a sa NISovim G drive mi je senzor u filteru za gorivo prijavio VODU. Svaki automobil se dopunjava do kraja kada padne na pola rezervoara :: :: MBP Retina 13` Late 201 :: macOS High Sierr :: :: i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z- :: ::
Hehe, vozio sam u periodu ‘96-‘97 Suzuki Swift 1.3GS. 1991 godiste. Kakav auto... Isao je kao metak sa rumunskim gorivom .) Jedino, ne daj boze da ga vozis preko 100 autoputem po kolotrazima... Prevrtanje u najavi. Hvala za info :)
MBP Retina 13` Late 2012 macOS High Sierra
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
:: vozim stari Suzuki Swift,star 20 godina, BENZINAC, 993 kubika,53ks,mali auto,ali ne premali,taman kako treba, ja sa 110kg nisam prevelik da ga vozim i da mi bude udobno,auto ima veoma veliki gepek,iznenadjujuce veliki za tako mali auto... auto vozim kao penzioner,brzine menjam izmedju 2300-2500 obrtaja, na otvorenom vozim 2200-2300 obrtaja petom brzinom,zato je takva potrosnja od 3.1l/100km na otvorenom putu,dok je grad max 4,5l/100km... ali ponavljam- kum kad vozi potrosnja ode na 5l jer ga on tera u visoke obrtaje sto se autu bas ne svidja mnogo... i potrosnja je merena u ravnicarskom kraju,za BG bi bila sigurno veca... i sipam SAMO NIS-ovu 95-icu i nista drugo... inace auto ubrzava od 0-100 za 14 sekundi,znaci ima snage kad ga dignes u obrtaje,ako nije u visokim obrtajima onda je penzionerski auto :). odrzavanje-ko za juga :) ali se ne kvari - -na pola stranice servisne knjizice je stalo sve sto je menjano za 20 godina na kolima i za 160000km predjenih.... svaka preporuka za stari Swift :) :: :: :: :: Koji auto vozis? :: :: Pitam iz prostog razloga sto mi treba auto za posao, nebitna je klasa, ali s’obzirom da je za grad, pozeljno bi bilo da je sto manji (ali ne bas nesto Smart klasa i sl., treba mi malo gepeka :: :: Naime, meni ni jedan auto do sada nije trosio ispod 5.5l dizela (nebitno mi je koji je motor, benzin, plin, dizel...), i to 1.5 dCi 2010. :: :: Ostali automobili mi trose od 7-14l... :: :: Inace, dizel sipam iskljucivo na OMVu Maxxmotion, dok benzin sipam uglavnom na NISu 95, mada nema nikakve razlike gde god da ga sipam i koju god vrstu. 95, 98, Shell Super 100, madjarski, hrvatski, bosanski, makedonski... Isto ide isto trosi, doduse on je uvek u visokoj turazi :). Dizel sam poceo na OMVu, jer mi je pomenuti dCi trosio 6.5l sa ostlim gorivima a sa NISovim G drive mi je senzor u filteru za gorivo prijavio VODU. Svaki automobil se dopunjava do kraja kada padne na pola rezervoara :: :: :: :: MBP Retina 13` Late 201 :: :: macOS High Sierr :: :: :: :: i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z- :: :: :: ::
Најгори дизел је на Омв-у дефинитивно, ауто ми троши око 6л на 100км, код њих сам сипао за 1000 динара код њих, то је око 6,2л било, прешао сам само ~75км.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.