Ovo je samo teorijsko pitanje jer me zanimaju neke klasicne stvari kod nas, za one koji voze Audi i BMW. Meni se jako dopada recimo A4 B8 i 320d od 2010+, ali su preko 10.000 sto je skupo. E sad ono sto me uvek generalno zanima jeste poredjenje u smislu eksploatisanja i sigurnosti. Oba su luksuzni brendovi i glavna razlika je u pogonu. Tema se odnosi na polovnjake stare recimo 5 godina.
Za Audi A4 2.0 TDI, koji ga imaju da li je tacno:
Da se cesto krade i da li je dovoljan alarm+zeder?
Da li je skupo odrzavanje ili ne, recimo kao za VW tj. pasu delovi?
Da li je uobicajen servis sa normalnom cenom?
Za BMW 320d koji ga imaju:
Da li se krade manje od proseka? Alarm+Zeder su dovoljni?
Cena odrzavanja je veca od Audi? Da li se vise kvari?
Evo ja ću ti odgovoriti za Audi... - zeder(ja imam iglu jer osiguranja nisu htela da daju kasko ako ima zeder što možda ima logike,a možda i ne) + zamena OBD konektora. Alarm samo ako se ugrađuje kod nekog ko ne ugrađuje to ko na fabričkoj traci, već doda neku foru koja je specifična za tvoj auto,inače ti je dovoljan fabrički alarm... - Kradu se manje od VW-ova,ali su u gornjem delu liste,ali se uvek traže ziceri,tj. ako ga lepo zaštitiš i imaš nalepnicu verovatno se neće maltretirati sa tvojim... - Da li razmišljaš o A6? Jer 2.0TDI imaju malu razliku u ceni između A4 i A6 kad su oko 5 godina(kad su novi razlika je 10K+), a razlika u klasi je značajna. A6 ima dobar deo karoserije od aluminijuma npr... Delovi i održavanje isto koštaju za 2.0 TDI(isti motor) - Delovi su svi od VAG grupacije i to je jeftino. Recimo set kvačila i plivajući zamajac od kome se mnogo priča kod dizela je sa orginal delovima i ruke za A6 2.0 prednji pogon oko 550e. - Mali servis ti je od 11000 do 15000 din(u ovlašćenom servisu sa istim ili lošijim delovima je oko 40000). Veliki servis koji ide na oko 160.000 km je 400e sa original delovima i rukama(u ovlašćenom servisu sve isto-1000e). Skupo je ako spolja čukneš far ili tako nešto,ali to je skupo za mnoge marke ako uzimaš original delove)
Das tolike pare za bedan A4 koji ima SH opremu, presao 200k i ceka te dodatno da se otvoris ako nesto rikne.. Bolje uzmi neki drugi model, nesto novije, sa vise opreme, za iste ili manje pare.. :D
Ajde da uzima nov auto pa i nekako, miran je, garancija itd. A ovo uzimas krsinu koja je izakana, plus nula opreme, plus ako ode a riknuce nesto kad tad, nije nesto sto mozes na kiosku da uzmes i zamenis, nego kosta..
Zastava hehe, nije los nov Fiat, od tacke A do tacke B, sasvim pristojno.
Ako bas moras da gledas audi ili bmw, vidi da uvezes i dobro ispitaj auto.
Da se cesto krade i da li je dovoljan alarm+zeder? WTF :)
Da li je skupo odrzavanje ili ne, recimo kao za VW tj. pasu delovi?
Da li je uobicajen servis sa normalnom cenom?
Imam a4 b7 2.0 tdi dali se cesto kradu ...bem li ga jos mi ga nisu ukrali nemam alarm nemam zeder al nemogu da tvrdim :) servis nije skup ispod 10k din mali 20- 30k din veliki sa rukama imam u planu da odradim veliki uskoro
mogu da kazem samo da su mi skinuli migavce na krilima sto se kradja tice 3e komad kostaju ali posto su isekli kablove uzeo sam sa fasungom i sijalicama komplet za 1500din original od stranca to je jedino ulaganje koje sam imao auto ima jako precizan volan vuce jako dobromeni nista vise od 140hp nije potrebno tvrdji je dosta od francuza to mogu da kazem za razliku od bmwa enterijer a i limarija mnogo kvalitetnija i ostavlja mnogo jaci utisak po meni od bmw ciji sam fanboj do skoro bio
They say I act like I don`t give a fuck...I tell them I`m not acting...It`s just who I am...
Audi se vise krade Ako volis da vozis, onda kupis BMW, jer kad savladas (ako vec nisi) zadnji pogon i uveris se u to sta sve moze i koje su mu prednosti, kada vidis kako pegla magistralne puteve, uzivaces. Ako ti treba za prevoz od A-B, onda Audi. Kvalitet na nivou, funkcionalan, jeftiniji za odrzavanje i generalno za vozace bez trunke emocija i spoznaje o uzivanu u voznji. Bilo koji od ta dva da udaris, bolece te. Ni jedan od ta dva ne kupujes ako si knap sa parama. Moja ti je preporuka da za bilo koji od ta dva automobila, po kupovini, odvojis jednu ljubicastu sa strane.
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
Ma jok, uvek imam jednu win masinu za cackanje. MBP mi je samo za posao. Igram trenutno Wolfenstain Old blood, tek sam ga zapoceo. Valjda cu da ga zavrsim dok ne izadje nova Lara Kroft.. Prethodni New Order sam igrao godinu dana, zapoceo cim sam zavrsio Tomb Raider :)
Mecka je mecka... Jos ako je autobus... .)
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
:: Vmarc sta je ovo dole, poceo si da geJmujes? : :: ::
Šta na stranu? Pa ova kanta je prešla 200.000 i stara je 8 godina - pritom, ako se baš dobro obrati pažnja na sitne detalje, izgleda kao da je leva strana peglana... `Garanciju da vozilo nije havarisano` ne može ni ovlašćeni serviser-distributer da ti izda, a da mu veruješ pošto su i oni teški prevaranti. Svojevremeno, kada se Golf 6 pojavio i trebao je da bude predstavljen na Beogradskom sajmu, to konkretno vozilo je bilo havarisano (nesrećnim slučajem, ne saobraćajkom u vožnji) i ispeglano pre nego što je dostavljeno novo pa je isti taj primerak i predstavljen na sajmu, a da to niko nije primetio.
@VMARC, Ne bih se složio oko priče za prednji i zadnji pogon... stvar je samo u tome šta kome više leži, a i jedan i drugi imaju svoje prednosti i mane. Ako čovek stvarno hoće da uživa u vožnji, onda samo 4x4, zna se!
@Damirkic, VMARC ti je lepo rekao, ne kupuj ni jedan, ni drugi ako si knap sa parama. Održavanje za oba je skupo, a za BMW nešto više nego za Audi. oba se kradu, a BMW serija 3 i više od Audi-a A4 (proveri ovo u osiguranju), pa je samim tim skupo i osiguranje (pričam za Kasko pošto smatram da je suludo voziti auto od 10k bez Kasko osiguranja). Šta je sa Škodom? Bežiš od nje zbog znaka ili? Agregati su isti kao kod Audi-a, a sam auto znatno jeftiniji...
Dodatak: Kad već gledaš auto od 10k, što ne razmišljaš o novom? Ja sam pre oko dve i po godine kupio nov auto i ne postoji bolji osećaj i užitak u vožnji od vožnje sopstvenog novog vozila - oni koji to nisu doživeli mogu samo da pričaju gluposti. Dobra stvar u celoj priči je što nakon više od dve godine i dalje smatram da se nisam zeznuo sa kupovinom (čak mislim da bih zažalio da sam kupio polovnjaka). Naravno, ovde se podrazumeva da ga nećeš menjati/prodavati za 2-3 god već za minimum 5. Ja u toku narednih godinu-dve kupujem novi Superb (2.0 TDI, DSG, 190KS i 4x4, naravno ), ali Kia ostaje u porodici pa neću imati osećaj finansijskog/materjialnog gubitka - prodaće se verovatno u toku šeste godine svog životnog veka, dok garancija još bude trajala.
Osecaj koji ne moze da ti da ni jedan 4x4. Ko to savlada kako treba i lozi se na adrenalin, on o drugom pogonu ni ne razmislja. No RWD No FUN. AWD je dobar za njivu. O prednjem pogonu i njegovom understeeru, necemo ni da pricamo. To sluzi svrsi A-B. macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
Znao sam da je VMARC bio Stig!! Zavisi na šta se ko loži i šta je savladao. Da zadnji pogon `always rules` ne bi pravili M5 4x4. To je stvar ukusa i mnogo zavisi od toga da li imaš 100,200 ili 300 kW :)
:: Osecaj koji ne moze da ti da ni jedan 4x4. Ko to savlada kako treba i lozi se na adrenalin, on o drugom pogonu ni ne razmislja. No RWD No FUN :: AWD je dobar za njivu :: O prednjem pogonu i njegovom understeeru, necemo ni da pricamo. To sluzi svrsi A-B :: macOS Sierr :: What can your Mac do now? Just ask :: :: i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z- :: ::
Svesni da 600KS ne mogu kontrolisati svi samo na zadnjem pogonu. Inace, svaki M5 ima mogucnost potpunog iskljucenja X-Drive i 100% prenosa iskljucivo na zadnju osovinu .) Pa ko voli... :)
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
i7 4790K/MasterLiquid Pro 120/Maximus Gene VII/32GB/240GB RAIDR/Strix 980ti/CM 750W/LG 27MB85Z-B
Druze, ako ti treba nesto od mesta A do mesta B onda pogon na prednje tockove. Ako ces pouzdan auto onda Toyota (koju planiram da kupim) ali ti je najbitnije koliko imas para za odrzavanje. Kupio sam Twinga i ne izlazim iz njega (by the way ide na plin), a za godinu dana sam presao 25.000 km, a imam drugara koji ima BMW-a 325 i vozi ga jednom nedeljno, nekad i jednom mesecno. Njemu crko protokomer i jedva ga je nasao za 150e, a ja za te pare sredio kompletan prednji trap (opruge, amortizeri, obe poluosovine). :) Dzabe ti dobar i lep auto ako ce ti stajati/truliti na parkingu. I Audi i BMW su extra, moj glas ide za Audi ako je vec u pitanju marka, a kupovinu kola uvek gledati prema dzepu. :) Nekad zna da te kvar na takvim kolima izadje i do 1000e, pa se onda upitas sta ti je to trebalo.
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.