Postao sam vlasnik pomenutog auta, u pitanju je 2.2 HDi 173 KS 2009. godiste, Exclusive paket :)
E sad, posto sam pre njega vozio Lagunu, a za nju sam imao sjajan servis koji rade samo Renault, zanima me predlog za neki Citroen servis u BG-u, ne mora da bude ovlascen (jer su po obicaju papreni), samo da budu profesionalni u svome poslu.
Vlasnici C5-ice, a i Citroena inace su i vise nego pozeljni za predlog :)
Ovlasceni servis i uvoznik kod Ade (bivsi Vitro Group). Kod njih servisiram C3 vec 8 godina i prezadovoljan sam, a veruj mi najpovoljniji su, prva ruka za delove. Kod njih je malo skuplji rad, ali se isplati svaki dinar.
Jedino ako nisi poznavalac delova, pa da ih sam juris po gradu i doneses kod nekog majstora kome verujes da zameni iste.
Odvezi u Avtonova Kab na pregled, neka Ti napisu sta sve treba da se radi, pa proveri jos negde.
Francuzi su inace skupi, tako da je bolje da delove kupujes kod ovlascenog uvoznika, nego u nekoj radnji.
Javi se Shonetu, on ce ti dati informaciju iz prve ruke za servis. A, mozes li da napises taj kvalitetan servis za Renault? :)
:: Postao sam vlasnik pomenutog auta, u pitanju je 2.2 HDi 173 KS 2009. godiste, Exclusive paket : :: :: E sad, posto sam pre njega vozio Lagunu, a za nju sam imao sjajan servis koji rade samo Renault, zanima me predlog za neki Citroen servis u BG-u, ne mora da bude ovlascen (jer su po obicaju papreni), samo da budu profesionalni u svome poslu :: :: Vlasnici C5-ice, a i Citroena inace su i vise nego pozeljni za predlog :)
na Labudovom brdu, na ibarskoj magistrali, Jugoslav je doktor za PSA grupu, mehanika, elektrika, elektronika, dijagnostika, sve profesionalno i sa originalnim softverima, sertifikovan mehanicar sa ogromnim znanjem i iskustvom. Ne moras menjati ulje kod njega i sl, ali za nesto ne daj Boze je odlican. Nije od onih koji menjaju delove redom, uradi sto treba i toliko naplati. Kad vidis kakvu guzvu ima znaces i da vredi. Ako ti treba telefon posalji PP da ti dam.(valjda rade PP).
Inace neka ti je sa srecom limuzina i da te lepo sluzi, a sedista da se obaraju redovno!
Auto je stvarno kao nov, kako iznutra tako i spolja, utegnut na trapu, ravnomerno ubrzava bez ikakvog dima, turbina ne pisti, vuce ko lud, a potronja ista ko Laguna sa 1.9 DCi 120 KS, 8-9l grad, otvoreno 5-6 plafon.
Ali... Uvek postoje neke stvari koje treba srediti, jer prosto auto nije kupljen u salonu, tako da ne mogu da ocekujem da nema neke sitne popravke. Prosto, volim da mi je auto u tip-top stanju, tako sam i Lagunu odrzavao.
@imarkovic:
U pitanju je Reno Nesa, Pregrevica, u Zemunu se nalaze. Vrlo profesionalno pristupaju poslu, nisu ovlasceni servis ali sam siguran da su bolji majstori od vecine pocetnika koji se motaju po istim, uz naravno jeftinije usluge. Topla preporuka.
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz Sapphire R9 280X OC Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
Da te pohvalim, napravio si pravi izbor. Nek te dugo sluzi i da uzivas u svakom kilometru tog auta, a videces i sam da hoces. Ja imam 2.0 hdi, ne znam iskreno kako su se pokazali ti motori od 2.2 ali kapiram da je to sve slicno, uglavnom agregati su mazge, prelaze dosta uz redovan servis. Moj je isto godiste i prezadovoljan sam. Uzeo si exclusive sto je za pohvalu, sad ces da vidis sta znaci hidroaktivno vesanje, pesma u voznji i krivinama. .)
Sto se tice servisa, ja sam moj terao par puta u ovlasceni u ulici Carli Caplina, naziv servisa je Torex, cene su im onako, malo skuplje ali sta znam, deluju mi da profi rade. Inace imam svog majstora, servis Kablar u Krnjaci, kod pancevackog mosta.
Cesto delove sam nabavljam kod prijatelja koji drzi radnju u Bulevaru, ovo mi je vec cetvrti citroen po redu i mogu reci da imam dosta iskustva, bukvalno svaki deo moze da nabavi i uveze. Javi se na p.m. ako hoces da vas spojim.
Pitaj sta god te zanima.
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium+Z-5500
Imacu na umu servise koje ste preporucili. Za sad planiram da ga odvezem kod jednog majstora kojeg mi je moj najbolji prijatelj preporucio. On je vozio svoj C3 tamo, kaze da covek radi u ovlascenom Citroen servisu, a privatno se takodje bavi servisiranjem Citroena. Tako da za pocetak auto ide tamo na kompletan pregled.
@Sone:
Ipak je Dynamic oprema, zajebao sam se misleci da je Excluzive, medjutim po broju sasije se vidi da je Dynamic. Posto je kupljen nov u Srbiji nema navigaciju samo jer u tom trenutku nasa zemlja nije podrzavala mape. Sve ostalo dolazi u paketu vise opreme i koliko znam jedina veca razlika naspram Exclusive je to sto nema kozna sedista, mada meni vise odgovaraju ova koja su na njemu, sa bas dobrim materijalom. Ispravi me ako gresim :D
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz Sapphire R9 280X OC Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
@Scyter E steta sto nisi ubo exclusive, ima tu nekih detalja pre svega unutar auta koja se isplate a o sedistima da ne pricam, vrh su. Kolega ima exclusive i bas sam uporedjivao. Inace ja kada sam kupovao jurio sam excl ali na zalost nisam u tom trenutku uspeo da ga nadjem a da vredi pare, pa sam na kraju uzeo business varijantu, ima fabricke 17` alu felne, bogat paket opreme, navigacija sa najnovijim mapama ukljucujuci i srbiju, automatik, parking senzori i napred, naravno bez hidroaktiva nisam ni uzimao c5 u obzir. .) Elem, koliko te izasao ako nije tajna, napisi malo detaljnije sta sve imas od opreme posto sam provalio da se dosta razlikuje od trzista do trzista, moj je uvoz, sa arvala. Meni je ostao zal samo za sedistima iz excluziva jer zaista ima razlike. :(
@markovict Koji god da uzimas savet ti je da to bude 2.0hdi ili ako je to 1.6 onda sa manuelnim menjacem.
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium+Z-5500
Jesu kozna sedista lepa na oko, ali kada krenu da se trose, a kod kola od 5 godina i starijih ipak se ne moze ocekivati da budu ko nova, onda bodu oci. Retko se ubode auto sa neizguljenim krajevima sedista, pogotovo vozacevim.
Sto se opreme tice, kao sto rekoh Dinamik, ali saznao sam da je izgleda i restajling, sto zbog slova u sasiji, sto zbog zadnjih stop svetla koje su malo drugcije od klasicnih modela u smislu da im je dizajn sa strane blago promenjen.
Tu su i 17-ice felne, ima zadnje senzore ali bez prednjih, bi-xenon, 6 brzina, bi turbo (2 turbine), naravno tu je hidraulika, rucna na dugme (ovde mi se cini da nemaju neki drugi Dinamik modeli), nema senzore za gume, mada mi to odgovara jer sam kod Lagune to prvo na dijagnostici skinuo jer vise zeza nego sto stvarno ima koristi od toga... Od nekih sitnica recimo ima ona fora sa zatvaranjem svih prozora dok se zakljucava auto, mada kapiram da to imaju svi valjda :D
Sive je boje, jako zahvalna boja a i dobro mu stoji, ne mozda kao crna ali mi je muka vise od tamnijih boja jer moja Laguna je bila tamno siva i znam kako je kada se pojavi neka cak i sitna ogrebotina ne tvojom krivicom, pa ti upada kao trn u oku :D
Neverovatno je koliko je jak, s` obzirom na svoju tezinu. Namerno sam probao sa sestom sa stotke da ga gazim, auto lepi kako ide, naspram Lagune koja je bila mrtva u sestoj.
Odlicna masina, preudoban tenk u svakom smislu te reci, prosto uzivam u svakom kilemetru predjenom u njemu.
I da, placen je rekao bih jako povoljno, 6250e, kao sto rekoh kupljen nov u Srbiji, garaziran, servisiran u ovlascenom servisu sto potvrdjuje servisna knjizica. Kupljen od jedne banke, dakle ja sam drugi vlasnik. Presao je 215000 km sto je i realno kada se racuna na godisnjem nivou koliko se prelazi, posto je vozen po Srbiji samo. Jos jedna bitna stavka je da sam dobio nove 4 letnje kao i zimske Miselin gume... Samo one kostaju pa jedno 800e sigurno...
Sve u svemu, mislim da sam dobro prosao s` obzirom da je auto bukvalno kao casa.
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz Sapphire R9 280X OC Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
Super si prosao. Ta cifra ti daje realno mogucnost da jos ulozis u auto i dovedes ga do savrsenstva, bez zaljenja za dodatnim ulaganjem. Njihova siva boja mu odlicno stoji i meni se jako svidja.
Sto se tice sedista iz ekskluziva, veruj mi da su vrhunska, kao sto rekoh lepo sam sve isprobao i uporedio posto ga kolega ima. Njegov auto ima ona polukozna sedista gde je koza samo po ivicama i to mi se bas dopada, a najbolja stvar su sama podesavanja, naslon ima mogucnos lomljenja pa tako mozes da lepo podesis donju polovinu i gornju sto je izuzetno, kao i podesavanje u lumbalnom delu. Bas su udobna.
Jos jednom sa srecom da se navozas, a hidraulika je posebna prica, tek ces da uzivas i da se odusevljavas sa udobnoscu. To ne zna onaj ko ne proba. .)
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium+Z-5500
@Scyter, dobrodošao u Citroen klub. Ja vozim C5 2009.god. 1.6HDi, auto održavam kod jednog stručnjaka za Citroene na Plavim horizontima (najhvaljenijeg na https://www.citroenforumsrbije.com) i veoma sam zadovoljan. Ukoliko ti treba kontakt mogu ti poslati preko PP-a. Ne slažem se da su delovi skupi, a nabavljam ih uglavnom u Panteru (autodelovi za Citroene i Pežoe). Što se tiče zaštite, ja sam ugradio Zeder 24h nakon kupovine auta. Nisam još čuo da je nekom odvežen auto, a da je imao Zeder. Ne računam pauka :)
Ranije sam održavao C5 i 206 u Dobanovačkoj u Zemunu, servis Goran, od dosta ljudi sam čuo dobre stvari za taj servis ali ne znam sad kakvi su, to je bilo pre 5 godina.
Ranije sam na auto stavljao alarm zbog ovih sitnih lopovcica, narkomana i klinaca. Ali generalno vec godinama furam samo full kasko i to je to, nista dodatno ne stavljam, citroeni nisu bas na glasu za kradju.
i7 6700K + Noctua NH-D14 GTX980ti Gigabyte G1 MSI Z170A Krait Gaming Kingston 16GB DDR4 @3000MHz Savage Dell U2515H + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium+Z-5500
:: Hvala na lepim zeljama :: :: Sad se setih da te pitam, u vezi dodatne zastite auta od kradje... Sta preporucujes? Ovaj ima neki fabricki alarm, sta si ti uradio po ovom pitanju :: :: Asus M4A89GTD PR :: AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT :: Corsair Vengeance 8 GB 1600 MH :: Sapphire R9 280X O :: Dell U2412 :: SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 T :: CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000 :: Altec Lansing VS242 :: Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
Primetio sam sledecu stvar u poslednjih par dana.... U pitanju je temperatura rashladne tecnosti. Kada sam na autoputu, kazaljka za temperaturu rashladne tecnosti se spusti na 2 crte, dakle daleko ispod pola koliko treba da bude kada dostigne radnu temperaturu. Jos gore je kada upalim ventilaciju, skroz nestanu crte. Da li je ovo normalno? Razumem da je po autoputu vece strujanje vazduha, ali nisu ovo toliko niske temperature da se toliko ohladi sistem.
Da napomenem da je po gradu situacija skroz drugacija, kada dostigne radnu temperaturu ne spusta se, sem kada upalim ventilaciju ali se spusti za crtu-dve, ni blizu kao na autoputu.
Auto ovako sasvim normalno radi, nisam primetio vecu potrosnju, kao i bilokakve nepravilnosti u radu.
Zato zelim da pitam vlasnike C5 prvenstveno kakvo je stanje kod njih, da li se javiti majstoru ili se ja tripujem?
Pomagajte, gadna je stvar u pitanju kada nasred autoputa u sred noci temperatura opada, pomisli covek jel pocinje ledeno doba :)
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz Sapphire R9 280X OC Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
A kako ti radi grejanje u tom trenutku (na autoputu, sa spustenim crtama)? Ako ti je grejenje OK, onda ne treba da te brine. Ako izbacuje hladan ili jedva mlak vazduh, onda bi trebao da posetis elektricara, da vidi da nije zaglavio termostat, koji regulise protok tecnosti kroz motor, a tecnost kruzi sve vreme i ne zadrzava se dovoljno u motoru da bi on imao radnu temperaturu. Ovo ne mozes primetiti u gradu, jer ne ides dovoljno brzo, pa tecnost ne stigne da se ohladi, te je temperatura oko normale. Medjutim, cim izadjes na otvoren put, tecnost se brze hladi i samim tim obara temperaturu motora.
macOS Sierra What can your Mac do now? Just ask.
:: Primetio sam sledecu stvar u poslednjih par dana.... U pitanju je temperatura rashladne tecnosti. Kada sam na autoputu, kazaljka za temperaturu rashladne tecnosti se spusti na 2 crte, dakle daleko ispod pola koliko treba da bude kada dostigne radnu temperaturu. Jos gore je kada upalim ventilaciju, skroz nestanu crte. Da li je ovo normalno? Razumem da je po autoputu vece strujanje vazduha, ali nisu ovo toliko niske temperature da se toliko ohladi sistem :: :: Da napomenem da je po gradu situacija skroz drugacija, kada dostigne radnu temperaturu ne spusta se, sem kada upalim ventilaciju ali se spusti za crtu-dve, ni blizu kao na autoputu :: :: Auto ovako sasvim normalno radi, nisam primetio vecu potrosnju, kao i bilokakve nepravilnosti u radu :: :: Zato zelim da pitam vlasnike C5 prvenstveno kakvo je stanje kod njih, da li se javiti majstoru ili se ja tripujem :: :: Pomagajte, gadna je stvar u pitanju kada nasred autoputa u sred noci temperatura opada, pomisli covek jel pocinje ledeno doba : :: :: Asus M4A89GTD PR :: AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT :: Corsair Vengeance 8 GB 1600 MH :: Sapphire R9 280X O :: Dell U2412 :: SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 T :: CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000 :: Altec Lansing VS242 :: Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
Ovo je tvoj problem,a evo ti odgovor u celosi sa reno foruma:
Ovo bi trebalo da znači sledeće, nije odgovarajući termostat ili ga uopšte nema! Ni jedan ventilator ne može da oladi motor da mu temp. padne na minimum... Jer da može bilo bi super, nikad ne bi postojala mogućnost da prokuva... Regulator, odnosno `senzor`, termodavač, se najčešće nalazi na samom hladnjaku ili u neposrednoj blizini istog, on na osnovu praćenja stanja temp. odlučuje kad da pali ventilator. Znači nije ti palio ventilator (a dignuta temperatura) samo iz dva razloga, bio je neispravan, ili nije do njega dolazila vrela voda, ne u količini da bi dao indikaciju za rad ventilatora... dakle, mislimda nemaš termostat, ili ti je skinuo oprugu na istom, tj. probušio rupu kroz njega, pa ti sada vrti vodu iz motora kroz hladnjak, non-stop. Tako da kad izađeš na `frivej` hladi ga ekstra, ček i previše, a zimi bez kartona nemo` na put nigde... Taj majstor ti je pe*erč... Gejčina i to žešća!
Jbg, nisam probao grejanje, jer je juce bilo preko 20c. Ali, nisam siguran koliko bih trebao da se oslonim na tu stavku, s` obzirom da (ispravi me ako gresim) bi grejanje trebalo da radi cak i ako motor nije zagrejan, jer su ugradjeni posebni grejaci, da kada se auto upali na minus grejanje odma` pocne da radi, nezavisno od temperature motora. Tako je barem kod ovih novijih modela.
Bojim se da mi ovo sranje ne napravi veci problem... Sto je najgore pozovem majstora i kaze on meni `tako to treba, veliki je to sistem, brzo se to rashladi, treba mu vremena da se zagreje`... Automehanicari, il` je prevarant il` je postenjaca al` nema blage veze...
@peki:
Ne verujem da ga bas nema kod mene, a ne mogu ni da tvrdim da li je odgovorajuci ili ne, jer sam tek skoro primetio ovo, ne znam da li mi se desavalo pre. I to me je*e. Jbg, nema ni 2 meseca od kada sam ga uzeo, nisam bas obracao paznju na crtice, a uglavnom je vozen po gradu.
Asus M4A89GTD PRO AMD 1090T @ 4 GHz (CM V6GT) Corsair Vengeance 8 GB 1600 MHz Sapphire R9 280X OC Dell U2412M SSD 850 EVO 250 GB, F3 1 TB CM HAF 912+, LC Power Legion X2 1000W Altec Lansing VS2421 Logitech G9x, A4 Tech X7-G800
Ma ok je sve.Nego da ti kazem kod svih automobila je tako konstruisano hladjenje.Nesto na relaciji termostat-termodavac te zeza.Auto kad postigne radnu temperaturu ona stoji tu na oko 90`c.Moze da ide samo gore ,ali onda se pali ventilator.Tebi se vise haba motor,vise trosi nije to za zezanje.Idi ispitaj to negde.
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646997. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.