kao ptica Phoenix, dignuta iz pepela :) efektno odradjen prvi video spot
U Nurburging 2015 ostavila je u prasini nemacku perjanicu u vidu BMWa M4...jedino Porsche plejada ostaje sa 10 mesta u prvoj polovini tabele.
Ali ne zaboraviti da ovo nije samo sport racing car (Quadrifoglio to svakako jeste sa 2.9-3.2l Ferrari agregatom) vec i compact executive u D segmentu koji nema ama bas nikakvu konkurenciju u Passatu CC, Audi A4, BMW M3-6, Mercedes C klase...
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
Prvo nije htela da pali posle par dana a ond apocelo sa elektronikom sacuvaj boze.Da mi neko da Alfu za dzabe ne bi je uzeo :D Mozda je on samo lose prosao ali ima dosta ljudi koji se zale na ovu marku.
Pusti ti ove mamine i tatine paljevine sto nisu dva puta sipala gorivo od svojih para.. :D
Alfa je sasvim solidan autic, zavisi sta ti zapadne naravno, ali znam par ljudi koji nisu imali nikakvih problema, odlicno ih je sluzila.
Ova nova Guilia lepo izgleda, mada malo mi je prekopiran izgled jednog modela, ali ne mogu sada da se setim, bilo je nekih slika kada je izasla prvi put.. Ocekujem neki 2.0 model za 30k verovatno, mozda i manje, zavisno od opreme.
I alfa ima posebne `vozace`, one koji nisu ograniceni na Golfa i tatinog BMW-a...i neustrasivog Audi A6.. :D
Ja uvek gledam sta ljudi koje znam da poseduju doticni auto imaju da kazu o njemu, a sto se tice alfe, burazer je imao 2-3god 166, pa zatim 159 koju je takodje vozio 2-3god, a oba auta su bila presla preko 200 000km, i generalno nikakvih vecih problema nije imao ni sa jednim, tu i tamo po neki kvar, ali nista sto kosta mnogo i sto ne moze vrlo lako da se sanira, a inace on ume godisnje da predje 30-50 hiljada, tak oda mi je poprilicno merodavan parametar.
Svaki auto mora da se odrzava i da se u njega ulaze, ako hoces da te sluzi kako treba(sto bi se reklo da mozes u bilo kom trenutku da sednes i pravac za grcku na primer), to je jednostavno tako, u neki vise, u neki manje, u zavisnosti od troskova, ali generalno mora. Od toga ne moze da se pobegne.
AMD FX-8350 + Noctua NH-D14 MSI 990FXA-GD80 Kingston 16GB 1600MHz Hyper Grey MSI GTX780 Lightning Dell U2412M + LG D2343 3D SSD 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium + Z-5500
Re: Re: Zabari su na svetu napravili samo jedan briljantan automobil...
22.12.2015. 13:03
#610139
status: user broj poruka: 4518
A sta vozis trenutno ? Sta imas od motorizacije ?
:: + :: @daum Džaba sve kad je Alfa, dobra je dok ne izadje iz garancije :) :: komentar je pravo u centar G*VNO TESK :: :: :: :: Mozda najbolji na svetu... Ikada.. :: :: :: :: http://youtu.be/U_ed8pBMel :: :: :: :: El Capita :: ::
Re: Re: Re: Zabari su na svetu napravili samo jedan briljantan automobil...
22.12.2015. 19:11
#610166
status: user broj poruka: 925
Radio sam na tehnickom pregledu gde je bila i prodaja polovnih automobila i kao sto znate moze se auto registrovati na firmu a posle prodati bez placanja prenosa. Na placu je bila i alfa 159 mJET tada stara 3 godine u fulu (Navigacija telefon ,koza ...) presla 68000... Ruku na srce isla je kao furija ,uz bubanj potok kako god da presaltas lepi za sediste kad stisnes gas ali je bila vise kod majstora na popravci nego sto smo je vozili i nije bilo dela ispod 100-150e. elem ne znam koliko si upucen Fiatov mJET je u Opelu CDTI a svi benzinci 16v u Fiatu su Opelovi Twinport-ovi, Problem je sa Zabarima koji ne umeju da naprave komp za kola kako treba .Imali smo X problema sa fiatom,lanciom dok sa opelom i fordom ni jedan (pricam o elektronici) dok sa plivajucim zamajcem nismo ispod 250000km. Ja privatno vozim Opel Agilu a posto nisam nasao Toyotu Yaris Verso, Mene ne zanimaju sportski automobili vec mikrovan-ovi . :: :: :: A sta vozis trenutno ? Sta imas od motorizacije ? :: :: :: :: + :: :: @daum Džaba sve kad je Alfa, dobra je dok ne izadje iz garancije :) :: :: komentar je pravo u centar G*VNO TESK :: :: :: :: :: :: :: Mozda najbolji na svetu... Ikada.. :: :: :: :: :: :: http://youtu.be/U_ed8pBMel :: :: :: :: :: :: El Capita :: :: ::
Crkavaju nista vise od ostalih, jedina razlika u odnosu na kante koje se tegle po putu za iste pare koliko kosta polovna Alfa poput Peugeoet 206, 307, 308, Fiesta, Focus, Opel Corsa, Astra i slicno je to sto BMW i Alfe dodju od preko izraubovane (mnogo presle i agresivno vozene) vecina ih je slupana i tako dalje. Sigurno onaj koje kupio novu Alfu nije imao nikakvih problema. Ja vozim 147 19.JTD i nisam imao nista posebno od kvarova, nikad me nije ostavio na putu ili nije hteo da upali, presao 40.000, po Grckom autoputu sam ga vozio ravno 200 km/h kad noviji Audi A4 2.0 TDI nije mogao da me prati sa istih 136ks. Naravno ECU mapa mi je izmenjena i ima 136 ks namesto 116. Auto kida kako ide. Moj sledeci auto je ili Alfa 159 1.9 16V 150ks ili Guilleta 1.9 JTDm.
Opel Insignia je 1:1 Alfa Romeo 159, ista GMC premium platforma i isti Alfin motor, samo je oblik lima preko sasije i kokpit drugaciji, inace Insignia = 159
Meni je sve sem BMWa (kojem uvek skidam kapu i za dizajn i za kvalitet) i Alfa Romea sve ostalo sto se ovde kod nas vozi (Fordovi, Renaulti, Peugeoti, Opeli) samo limene konzerve koje se kotrljaju.
BMW i Alfa imaju tradiciju u sportu, avioindustriji, u WWII...imaju mehaniku, elektroniku i `dusu`
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
Sve to sto sto si ti rekao ali opet napominjem automobili sa istog trzista italijani crkavaju a nemci jok za dve godine preko 20 reklamacija na komp fiata... Sto se tice Audija i sam si sebi dao odgovor... BTW kad se setim kraj crnih 90-tih i pocetkom sadasnjeg veka za obracune i likvidacije je koriscen Audi a ne Alfa i BMW i Mercedes pitam se zasto zbog tradicije ili pouzdanosti... Tu 159 JTDm sam vozio (mjet je od fiata ma da ti je to isto samo drugi poklopac) a cisto me zanima kakav je JTS???
:: Crkavaju nista vise od ostalih, jedina razlika u odnosu na kante koje se tegle po putu za iste pare koliko kosta polovna Alfa poput Peugeoet 206, 307, 308, Fiesta, Focus, Opel Corsa, Astra i slicno je to sto BMW i Alfe dodju od preko izraubovane (mnogo presle i agresivno vozene) vecina ih je slupana i tako dalje. Sigurno onaj koje kupio novu Alfu nije imao nikakvih problema. Ja vozim 147 19.JTD i nisam imao nista posebno od kvarova, nikad me nije ostavio na putu ili nije hteo da upali, presao 40.000, po Grckom autoputu sam ga vozio ravno 200 km/h kad noviji Audi A4 2.0 TDI nije mogao da me prati sa istih 136ks. Naravno ECU mapa mi je izmenjena i ima 136 ks namesto 116. Auto kida kako ide. Moj sledeci auto je ili Alfa 159 1.9 16V 150ks ili Guilleta 1.9 JTDm :: :: Opel Insignia je 1:1 Alfa Romeo 159, ista GMC premium platforma i isti Alfin motor, samo je oblik lima preko sasije i kokpit drugaciji, inace Insignia = 15 :: :: Meni je sve sem BMWa (kojem uvek skidam kapu i za dizajn i za kvalitet) i Alfa Romea sve ostalo sto se ovde kod nas vozi (Fordovi, Renaulti, Peugeoti, Opeli) samo limene konzerve koje se kotrljaju :: :: BMW i Alfa imaju tradiciju u sportu, avioindustriji, u WWII...imaju mehaniku, elektroniku i `dusu :: :: :: `Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffe :: ::
Prvo Alfa, pa BMW... gde ćeš gore. Sa BMW-om se u servis ne ulazi bez 500 evra nažalost, a motori od 2000-te pa na dalje su toliko zakompllikovani elektronikom da ti se zavrti u glavi.
Šta dalje da pričam kad E46 ima senzor za kontrolu `kvaliteta vazduha koji ide u motor` i koji kada crkne automobil se komotno parkira a nov košta 800 evra...
Drugar uzeo E46 316, unutra 2.0, eto kao nov, navodno 140.000 pri uvozu, neoštećen, enterijer kao nov, kako on kaže `bombonica`. Pa odjednom, bombonica na autoputu odjednom krene da obara obrtomer na nulu iako motor normalno radi, pa obrni okreni pošto nijedan servis nije znao da mu kaže šta je bez da fljusne jedno 2000 evra i promeni sve na šta se sumnja eto pukao je 1500 dok je usput tražio jedno po jedno.
Da ne pominjem BMW 1 seriju sa famoznim 2.0 benzincem kojem od opterećenja puca lanac i razbija ventile kao Whack-a-Mole...
Za Alfe sam samo jedan dobar primer imao da se nije kvarila (147 2008 mJet) sem eto što je DPF pobrljavio pa je čovek bacio 400 evra da ga skine i ne jebava se više sa greškama...
Alfe su mi za zaludjenike u brend koji ne žale da cepaju pare svaki put kad joj nešto zafali a to je nešto često... i naravno kancer od benzinaca.
BMW 99% vozača kupuje da bi se kurčili kroz saobraćaj a niko ne zna da ih vozi, niti ima pare da ih održava (pitam se što). Nije za džabe izmišljen vic da je prekidač za migavac dodatna oprema u svakom BMW-u...
Ovo vezano za BMW necu da komentrisem, samo da se zahvalim na upozorenju na ovo za lanac. Evo moj je od `09 presao 166+K, a `znam da vozim BMW` i lanac mi je jos uvek netaknut. Pa da znam sta da ocekujem.
Senzor za kvalitet vazduha od 800€ i sl. to vec ... Onako... Mozda si mislio na neki drugi senzor i slucajno pritisnuo jednu nulu vise nego sto si planirao, i u tom a i u slucaju 2000€ za skalu obrtomera, ako nisi ... Sta znam, neke ovce zaista daju puunoooo vune :)
PS. IL 2.0 u seriji 1, 3 i 5 su potpuno isti motori N45 i N43 sa potpuno istim sistemima, pa ne znam kako onda puca lanac samo na Seriji 1 :D Serijski problem ti motori imaju sa Bosh bombinama, od `07-`09 sto je u modelima `10 ispravljeno novom revizijom. Meni je jedna crkla na nekih 80K, zamenio sam sve 4 za svaki slucaj novom revizijom i to me je sa svecicama kostalo 380€ I evo fercera i dan danas. To je sve od intervencija za 6 godina, uz redovno odrzavanje zamene ulja i filtera na 12K i zamene svecica na svake 4 zamene ulja (ovo sa bombinama sam zamenio i svecice za svaki slucaj, u setu) BMW i NGK preporucuju zamenu svecica na 60K na IL4 i na 100K na IL6 motorima, ali ja eto menjam na 4 zamene ulja, sto dodje malo vise od 50K. Zato jedna kosta 1650 din :) BMW ne mozes dobiti bez elektricnih podizaca stakla svih prozra, 6 airbagova, bord kompjutera, ABS, DSC... Prema tome, prica o rucici migavca kao dodatna oprema pada u vodu, jer je njemu entry level standardna oprema sve ono sto je budget automobilima srednji nivo opreme.
I tako...
@Djape Za kriminalni aktivnosti se koristi Audi iz prostog razloga. Da im ne bude zao kada ga na kraju zapale .)
El Capitan
:: Prvo Alfa, pa BMW... gde ćeš gore. Sa BMW-om se u servis ne ulazi bez 500 evra nažalost, a motori od 2000-te pa na dalje su toliko zakompllikovani elektronikom da ti se zavrti u glavi :: :: Šta dalje da pričam kad E46 ima senzor za kontrolu `kvaliteta vazduha koji ide u motor` i koji kada crkne automobil se komotno parkira a nov košta 800 evra.. :: :: Drugar uzeo E46 316, unutra 2.0, eto kao nov, navodno 140.000 pri uvozu, neoštećen, enterijer kao nov, kako on kaže `bombonica`. Pa odjednom, bombonica na autoputu odjednom krene da obara obrtomer na nulu iako motor normalno radi, pa obrni okreni pošto nijedan servis nije znao da mu kaže šta je bez da fljusne jedno 2000 evra i promeni sve na šta se sumnja eto pukao je 1500 dok je usput tražio jedno po jedno :: :: Da ne pominjem BMW 1 seriju sa famoznim 2.0 benzincem kojem od opterećenja puca lanac i razbija ventile kao Whack-a-Mole.. :: :: Za Alfe sam samo jedan dobar primer imao da se nije kvarila (147 2008 mJet) sem eto što je DPF pobrljavio pa je čovek bacio 400 evra da ga skine i ne jebava se više sa greškama.. :: :: Alfe su mi za zaludjenike u brend koji ne žale da cepaju pare svaki put kad joj nešto zafali a to je nešto često... i naravno kancer od benzinaca :: :: BMW 99% vozača kupuje da bi se kurčili kroz saobraćaj a niko ne zna da ih vozi, niti ima pare da ih održava (pitam se što). Nije za džabe izmišljen vic da je prekidač za migavac dodatna oprema u svakom BMW-u...
svasta ces procitati ovde, ovaj vozi nasminkanog punta 200km na sat i svi mu se sklanjaju jer nece da budu krivi za neciju nesrecu, pucaju lanci na motorima, svi su kante osim mog auta od 2000€ +- 100€ , e kuku nama, svi cemo busom cepati!
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.