U Alfu 147 ne staje vecih dimenzija, kakvi su ono od 70+Ah
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
Nadam se da cu je sledece godine zameniti za 159, ali sam kratak par hiljada :DDDD
`Budućnost pripada onima koji su u vreme velikih promena spremni učiti, a oni koji misle da više nemaju šta da nauče, ostaće zatečeni u svetu koji više ne postoji` - Eric Hoffer
ASUS p7p55d-e & INTEL i5 750 @ 3.8ghz/LEADTEK GTX 580/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/kingston v100 60 gb,WD blue 500gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380.Asus Xonar DX,marantz pm550dc & Pilot stx40 + microlab H500
:: Imam ja u Renault Megane-u 1.9 DTi 2002. godiste Energizer akumulator, ali sada ne mogu da se setim tacne snage :: :: Zamenio sam Bosch u martu ove godine ovim Energizerom i zadovoljan sam zaista :: :: Ako ti treba vise informacija oko snage ili mera akumulatora pogledacu sutra :: :: Poz :: :: ******************************* :: :: iMac 27` (late 2012 :: 3.2GHz quad-core Intel Core i5 processo :: 8GB of 1600MHz DDR3 memor :: NVIDIA GeForce GTX 675MX with 1GB of GDDR5 memor :: 1TB Fusion Driv :: Mac OS X Yosemite 10.10. :: :: ::
Od 2007. godine, hvala Bogu, fantasticno. Samo obradio diskove pre dve godine, zamenio akumulator i, naravno, svake godine redovan servis (ulje, filteri).
******************************** iMac 27` (late 2012) 3.2GHz quad-core Intel Core i5 processor 8GB of 1600MHz DDR3 memory NVIDIA GeForce GTX 675MX with 1GB of GDDR5 memory 1TB Fusion Drive Mac OS X Yosemite 10.10.1
Cale mi se izlozio zestoko na megana 2005-2006.to godiste,i uporno alaudira na 1.5 dizel 86ks,zbog potrosnje,ali sam se naslusao toliko toga loseg,pogotovo na racun dizni..Kako ne trpi nase gorivo. verzija 1.5 dci od preko 100ks je pak malo bolja,posto ima siemens pumpu,ali opet,i tu kruze razne price,mada naravno ne verujem u sve sto procitam i cujem,uvek je tu ali,doza neverice,i mogucnost da su tamo neki izrejdzovani preprodavci,nakupci,itd....
Dok je 1.9 koliko sam citao dobar i pouzdan motor,120ks,po specifikacijama vuce na JTD,ne znam dali su to isti motori...
ASUS p7p55d-e & INTEL i5 750 @ 3.8ghz/LEADTEK GTX 580/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/kingston v100 60 gb,WD blue 500gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380.Asus Xonar DX,marantz pm550dc & Pilot stx40 + microlab H500
:: Od 2007. godine, hvala Bogu, fantasticno. Samo obradio diskove pre dve godine, zamenio akumulator i, naravno, svake godine redovan servis (ulje, filteri) :: :: ******************************* :: :: iMac 27` (late 2012 :: 3.2GHz quad-core Intel Core i5 processo :: 8GB of 1600MHz DDR3 memor :: NVIDIA GeForce GTX 675MX with 1GB of GDDR5 memor :: 1TB Fusion Driv :: Mac OS X Yosemite 10.10. :: :: ::
Ovaj moj je Megan I , 2002. godiste, sa DTI motorom. Tvoj tata gleda Megana II , sa DCI motorom.
Najbitnije pri kupovini je kakav ce auto da kupi, koliko je ocuvan, koliko je zaista presao, koliko toga ce biti vesto sakriveno itd. Svakom od njih je generalno uvek nesto slabije ili jace u odnosu na ostale, ali neka dobro gleda od koga uzima i sta uzima.
Sta god da uzme iz te klase imace sve sto je potrebno - abs, servo, klimu, vazdusne, el. podizace, dovoljno snage u motoru. Vise je stvar ukusa i nekog subjektivnog osecaja i dozivljaja unutrasnjosti i spoljasnosti.
******************************** iMac 27` (late 2012) 3.2GHz quad-core Intel Core i5 processor 8GB of 1600MHz DDR3 memory NVIDIA GeForce GTX 675MX with 1GB of GDDR5 memory 1TB Fusion Drive Mac OS X Yosemite 10.10.1
Kao vlasnik clio 3 rip curl grandtour 2009 1.5 dci sa 86 konja ( ima turbinu) i sto ti kazesh sa Siemens elektronikom i pumpom je cipovan na jacu verziju od 106 konja i u ovom trenutku mi je gradska potrosnja goriva 5.7L na 100km. Te price kao dizne i razna cuda posto mi je ovo 2 klio ( sve sam menjao kada predjem ja sa njim odredjenu kilometrazu) i svi su bili DCI svi novi i nikada nista sa diznama, a svi vozeni samo kod nas ( ne racunam odlaske u inostranstvo 3-4 puta godisnje), to sto pricaju zli ljudi je polutacno/istinito jer te masine su preshle po 500K Km-a i vozene na loz ulje i takve stvari. Auto mi je presao 168k Km i menjam ga za 2 godine ako ne i ranije opet isto za neki DCI 100%. I samo jedan savet ne mozesh da ocekujesh od polovnog auta 10-12 godina koj je promenio 3-4 vlasnika da je super i da sve radi i da nista nece da se pokvari, meni je ispravno razmishljanje da polovan auto ako platish super jeftino ( recimo 2000e) da ocekujesh barem 1000e ulaganje u njega u narednoj godini ako hocesh da auto bude u iole ispravnom stanju, naravno ovaj procenat ide dosta na dole sa mladjim kolima.
i5-2500k @ 4.2Ghz CM Eisberg 120L ASUS Sabertooth P67 12GB Kingston Gray MSI GTX 970 Ausu ROG SWIFT PG278Q CM Storm Sirus CM 932 Advanced & Corsair TX750W
Ma,znas i sam kako oni to hvale,pogotovo na oglasima,a sve je to u sustini macka u dzaku pa sta ubodes. Naravno,i povescu nekog iskusnog,i odma na pregled,pa sad ako se tu zajebem,onda da ga jebem :D al otom potom,nije do mene nego do caleta,u svakom slucaju,raspitujem se na sve strane,pa videcemo.
ASUS p7p55d-e & INTEL i5 750 @ 3.8ghz/LEADTEK GTX 580/2x4gb exeleram black s. 1600 cl9/kingston v100 60 gb,WD blue 500gb + samsung f4 2tb.Samsung F2380.Asus Xonar DX,marantz pm550dc & Pilot stx40 + microlab H500
:: @Milunk :: :: Kao vlasnik clio 3 rip curl grandtour 2009 1.5 dci sa 86 konja ( ima turbinu) i sto ti kazesh sa Siemens elektronikom i pumpom je cipovan na jacu verziju od 106 konja i u ovom trenutku mi je gradska potrosnja goriva 5.7L na 100km. Te price kao dizne i razna cuda posto mi je ovo 2 klio ( sve sam menjao kada predjem ja sa njim odredjenu kilometrazu) i svi su bili DCI svi novi i nikada nista sa diznama, a svi vozeni samo kod nas ( ne racunam odlaske u inostranstvo 3-4 puta godisnje), to sto pricaju zli ljudi je polutacno/istinito jer te masine su preshle po 500K Km-a i vozene na loz ulje i takve stvari. Auto mi je presao 168k Km i menjam ga za 2 godine ako ne i ranije opet isto za neki DCI 100%. I samo jedan savet ne mozesh da ocekujesh od polovnog auta 10-12 godina koj je promenio 3-4 vlasnika da je super i da sve radi i da nista nece da se pokvari, meni je ispravno razmishljanje da polovan auto ako platish super jeftino ( recimo 2000e) da ocekujesh barem 1000e ulaganje u njega u narednoj godini ako hocesh da auto bude u iole ispravnom stanju, naravno ovaj procenat ide dosta na dole sa mladjim kolima :: :: i5-2500k @ 4.2Ghz CM Eisberg 120 :: ASUS Sabertooth P6 :: 12GB Kingston Gra :: MSI GTX 97 :: Ausu ROG SWIFT PG278 :: CM Storm Siru :: CM 932 Advanced & Corsair TX750W :: ::
Ja sam imao drugačija iskustva sa 1.5DCi. Dok mi je serviser rekao su dizne dosta osetljive na tim prvim DCi 1.5 motorima jedan Clio 2004 sa 65ks kod ćaleta je prešao 200.000 a da ih nikad nije servisirao.
Nissan Almera sa verzijom od 80ks pošto nije najbolje održavana je počela jednu po jednu da gubi na `navodnih` 170.000.
Clio 3 mi je rečeno da nema problema sa diznama jer ih je preuzeo sa Lagune.
Trebalo bi da su dobri akumulatori, nisam imao, ali sam cuo i procitao da ih hvale, pa sam i ja trazio isti da kupim, medjutim nisam nasao i kupim Toplu 55Ah za 45e. Nesto su mi cijene kod vas u Srbiji naduvane.
Megane nije los auto, ali nije ni pretjerano kvalitetan. Ako se kupi dobro ocuvano auto sa manjom kilometrazom problem sa diznama, turbinom i ostalim vitalnim dijelovima motora ne bi trebalo biti. Medjutim mnogo cesce crkavaju dijelovi kao sto su protokomjer, pumpa visokog pritiska, regulator pritiska, nosaci motora, podizaci stakala, lezaj tocka mjenjas tako sto zamjenis kompletan disk..., ali i mnogi drugi moderni dizelasi boluju od slicnih stvari.
Ako bi kupovao auto staro 10 godina, mislim da bih tesko uzeo dizelasa, jedino ako se moze naci auto sa stvarnih 200 000km ili manje, pa bih razmislio, ali veoma su rijetki takvi, a i imaju adekvatnu cijenu.
Kod nas u BiH je cijena plina oko 0,5e po litru, a registracija automobila preko 2000 kubika je mnogo jeftinija, tako da imamo dobru alternativu dizelasima.
Broj postavljenih tema: 60354. Broj poslatih odgovora: 646987. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.