Pre izvesnog vremena je saopšteno da će u kratkom roku, već za oko mesec dana, početi radovi na rekonstrukciji ulice Vojvode Stepe na Voždovcu, a da o tome nije pokrenuta nikakva rasprava i debata. Smatram da je apsolutno neophodno da se po tom pitanju iznesu neke važne činjenice da bi se javnost obavestila i informisala o tome. Evo u nastavku prilažem tekst članka koji je već poslat za objavljivanje u rubrici `među nama` u listu politika, a još nije zvanično objavljen.
Политика за рубрику `Међу нама`
Реконструкција улице Војводе Степе
Ми грађани Вождовца невидимо ни један оправдан разлог за реконструкцију улице Војводе Степе. Трамвајски саобраћај кроз ову улицу функционише одлично. Трамвајске линије 9, 10 и 14 обезбеђују добре везе са најважнијим деловима града, а робусни стари трамваји, углавном из донација чине ове линије једним од најрентабилнијих за градску управу. Аутомобилски саобраћај у улици Војводе Степе одвија се без застоја и саобраћајних гужви, јер паралелно са њом иду две саобраћајнице великог капацитета Булевар ослобођења и Кумодрашка улица, који примају велики део аутомобилског сао браћаја. Нема ни великих проблема за паркирање возила јер су све споредне улице из Војводе Степе погодне за паркирање. Вождовцу недостају директне саобраћајне и бочне везе са источним деловима града односно Булеваром Краља Александра којима би се избегле велике гужве на Аутокоманди и Славији. Зато би, ако има пара у градском буџету требале изградити попречне саобраћајнице улицама Витановачком и Грчића Миленка, што би било далеко корисније за град него непотребна реконструкција улице Војводе Степе. Такође је важно напоменути да су у протеклим годинама па чак и деценијама многи несавесни инвеститори градили објекте, баште, па чак и целе зграде на површинама које се налазе непосредно уз улицу. Реконструкцијом је планирано да се трамвајска пруга простире дуж средине улице, па уколико би се будућа траса проширила на те површине појавиће се готово нерешиви проблеми јер ће сви ти објекти (међу којима има много стамбених објеката где људи свакодневно бораве и живе) морати да буду уклоњени.
Pošto ja ne koristim socijalne mreže i nemam profile na njima, koristim priliku da na ovom forumu postavim ovu temu na koju bi mnogi koji su zaintesovani imali prilike da iznesu svoje mišljenje.
koncepcija ove ulice malo podseca na bulevar(od ranije). Ne znam koji je sadrzaj rekonstrukcije, ali moram da priznam ako je ukljuceno da tramvajske sine budu na sredini, to je odlicno resenje kao jedna od opcija. Ne bih se bas kladio da je bez problema prohodna ulica, ne bih rekao, izuzetno je prometna, i svaki put kada prodjem, moram da obilazim parkirane automobile na sred desne trake, duz cele ulice, to isto utice jako na odvijanje.. to je to sto sam ja primetio kao prolaznik, a stanovnici znaju sigurno i za druge probleme, ali nisu oni ti koji ce `glasati` za nesto, vec strucna lica koja vrse istrazivanja i procene u saobracaju, mislim nije to nesto gde ima mesta za gresku u proceni .
Problem je sto oni SVAKE godine `popravljaju` ulicu i svake godine na tih par meseci koliko popravljaju naprave takvu guzvu i zastoj da je to haoticno. Naravno zatvore jednu traku ili deo ulice kuda prolaze vozila i viola, eto ludila. Bolje nek naprave parking jedan a ne svaki put da gledam koja budala ce izleteti `dupetom` auta na ulicu ni ne gledajuci da li nailazi vozilo. Druga ozbiljnija stvar tj. problem je skoro nikakva kontrola saobracaja. Prosle godine umalo nisam doziveo sudar jer je mentol u dzipu vozio u jednosmernoj ulici punom brzinom u suprotnom pravcu. Da nisam zakocio ko sumanut i usao u ulicu polako, bio bi sudar ko dobar dan. Bitno da policija ulece patrolnim kolima na trotoar i iz auta u pokretu vice `daj licnu kartu`...
Bulevar JNA je daleko znacajnija ulica za Beograd a on kao takav je ubijen kruznim tokom autokomanda gde prednost ima ul. Vojvode Stepe...
Jedino u Srbistanu (uverio se u vise stranih gradova) prvenstvo prolaza ima onaj ko je u kruznom toku u odnosu na onoga ko se ukljucuje u kruzni tok...
Skretanje levo ka ulici Vojvode Stepe i ukljucicanje vozila iz te ulice u kruzni tok totalno zatvara prlaz vozilima iz Bulevara JNA...
Resenje za te probleme je moguce u vise varijanti, obavezno napraviti vise prelaza preko auto puta kroz beograd kako bi se on mogao preci na vise mesta na taj nacin se relaksiraju trenutno zapuseni prelazi preko auto puta... Dvospratni kruzni tok na autokomandi... Izgradnja jos dve trake za prekratko prestrojavanje onih koji bi kod Fransa da se ukljuce na auto put te da se sa njega ukluce u Bulevar JNA i to u vise nivoa kako ne bi morali da se svadjaju ko gde ide i ko ima prednost...
A sto se tice Vojvode Stepe ne bih ja tu nista dirao sem sto bih sine digao toliko da niko ne moze da se penje preko njih, znaci samo sine ne i platformu oko njih...
Prethodna gradska vlast je u saradnji sa kvazi investitiorima dozvolila da se grade tolike zgrade u zonama koje su bile za individualnu stambenu izgradnju ALI bez parking prostora pa su sada oni koji su kupovali stanove u takvim zdanjima primorani da parkiraju po kolovozu, trotoaru i sinama...
Inace bih pustio u saobracaj par tramvaja koji bi sluzili samo da kruze gradom i razvaljuju te parkirane po sinama... znaci ojacani prednji bamper i udri bez pitanja i zaustavljanja te prava na nadoknadu stete...
Citat: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicnu i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` Tomato Republic Of Serbia, BRE !!!
Citat: `Jedino u Srbistanu (uverio se u vise stranih gradova) prvenstvo prolaza ima onaj ko je u kruznom toku u odnosu na onoga ko se ukljucuje u kruzni tok...`
Verovatno jedan od najjacih lapsusa koji sam ikada cuo u zivotu.
Ne znam gde si to video i uverio se, ali se ovde ne radi o prvenstvu prolaza, vec o prvenstvu izlaza iz kruznog toka, s obzirom da su mnoge zemlje u Evropi ( Svajcarska, Nemacka, Austrija itd itd) velikom kampanjom zamenile semafore kruznim tokovima, a tako i sprecile vozace da divljaju, pogotovo na raskrsnicama koje nisu u gradskim jezgrima. Kada bi vozio ovako kako si ti napisao, onda bi svi u kruznom toku cekali i davali prednost onima koji ulaze, i tu bi se kruzni tok zatvorio na prometnijim mestima za nekih 15-ak sekundi. Dakle, to nije pravilo samo za Srbistan, vec je to medjunarodno usvojeno pravilo... Apropo saobracajnih pravila i prekrsaja, meni je bilo zanimljivo da vidim da, na primer, za prekoracenje brzine, pored placanja kazne, negativnih bodova ili oduzimanja dozvole, prekrsilac mora da ode i kod psihijatra na pregled, da sve to plati i dostavi misljenje Policiji.
Zašto grafitnom olovkom ne mogu ponovo da otključavam množioce procesora ??
Bulevar Jna je toliko problematican da ga treba zatvoriti. Pravi problem na kruznom toku,ljudima koji silaze sa dedinja a tek Vojvode stepe ima problem... Samo cekam kad ce neko da naleti i da me odvali kad idem ka Vojvode stepe sa auto komande ... Srecom auto put(bulevar jna ) nije bitan vec ulica koja je cak bitnija po mnogima od Bulevara kralja Aleksandra...
Intel I5 4670K +CoolerMaster Evo 212 Motherboard Asus Maximus Hero 6 GPU 770 GTX Asus Direct CU II OC SSD 128 Samsung Evo Pro Memory Kingston HyperX 2400 Mhz LC power Archangle 850 W
:: Bulevar JNA je daleko znacajnija ulica za Beograd a on kao takav je ubijen kruznim tokom autokomanda gde prednost ima ul. Vojvode Stepe.. :: :: Jedino u Srbistanu (uverio se u vise stranih gradova) prvenstvo prolaza ima onaj ko je u kruznom toku u odnosu na onoga ko se ukljucuje u kruzni tok.. :: :: Skretanje levo ka ulici Vojvode Stepe i ukljucicanje vozila iz te ulice u kruzni tok totalno zatvara prlaz vozilima iz Bulevara JNA.. :: :: Resenje za te probleme je moguce u vise varijanti, obavezno napraviti vise prelaza preko auto puta kroz beograd kako bi se on mogao preci na vise mesta na taj nacin se relaksiraju trenutno zapuseni prelazi preko auto puta.. :: Dvospratni kruzni tok na autokomandi.. :: Izgradnja jos dve trake za prekratko prestrojavanje onih koji bi kod Fransa da se ukljuce na auto put te da se sa njega ukluce u Bulevar JNA i to u vise nivoa kako ne bi morali da se svadjaju ko gde ide i ko ima prednost.. :: :: A sto se tice Vojvode Stepe ne bih ja tu nista dirao sem sto bih sine digao toliko da niko ne moze da se penje preko njih, znaci samo sine ne i platformu oko njih.. :: :: Prethodna gradska vlast je u saradnji sa kvazi investitiorima dozvolila da se grade tolike zgrade u zonama koje su bile za individualnu stambenu izgradnju ALI bez parking prostora pa su sada oni koji su kupovali stanove u takvim zdanjima primorani da parkiraju po kolovozu, trotoaru i sinama.. :: :: Inace bih pustio u saobracaj par tramvaja koji bi sluzili samo da kruze gradom i razvaljuju te parkirane po sinama... znaci ojacani prednji bamper i udri bez pitanja i zaustavljanja te prava na nadoknadu stete.. :: :: Citat: :: `Rodbinsko-partijsko-naslednicki odnosi su nam stvorili tragicn :: i intelektualno slabo razvijenu klasu ljudi koji vode drzavu, zato smo...` :: Tomato Republic Of Serbia, BRE !!! :: ::
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646999. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.