Sredjujem dnevnu sobu i tamo prebacujem komp iuzeo sam novi TV.Sve je sredjeno novo (misleci i na struju) ali iz mere predostroznost odlucio sam da uzmem jedan ups na koji bih kompjuter i tv nakacio( ne mora monitor) ali sam totalni laik po pitanju ups-a i interesuje me neki vas predlog po pitanju istog. Ne bih nesto mnogo izdvajao za njega posto sam kratak sa parama i za druge stvari ali za 50e-60e( necudase zalimni za jeftinije) da li ima neki koji se isplat.Unapred zahvalan svima na odgovorima.
Ako hoces pouzdanost idi na APC (ali sa tim kesom zaboravi na autonomiju, to vec vise kosta) Ako hoces jeftinu autonomiju (5-6 minuta kad nestane struja) onda uzmi Mustek od 800V/A Srednje resenje je Riello UPS pa sad vidi kako se i gde uklapas...
U gluposti sveta blista mudrost Svevišnjeg. Zato mudrac ponizno gleda na glupaka.
A mozda bi jeftinije prosao da pazaris neki APC produzni sa prenaponskom zastitom.
No, ako bas zelis UPS imas fine Mustek-ove koji se uklapaju u taj budzet. Mada ne ocekuj neka cuda kada nestane struje, imaces desetak minuta da sve posnimas i pozatvaras :)
Ja sam imao ups oko godinu dve, realno bilo koji za do 50e ce ti odraditi posao, ali racunaj da kratko traje 3-4 minuta samo da ugasis komp regularno, zaboravi na bilo kakav rad, a mislim da ti to bas i trazis , samo bezbednost, ne da radi komp na ups kompletno.
Sta god do 50e ti je skroz ok i isti djavo...
Cpu:AMD Phenom II x6 1055 T @3.2Ghz Ram:10 Gb KingstonHyperXgenesis@1600MHz GPU:470gtxGigabyte+ProLima Mk-13 MBO:AM3+ Asus M5A97 Case:CoolerMasterElite430 PSU:Chieftec 650w a85 CpuCooler:TitanVanesa Mis: Mx518 Dell 22
Je za ovu cenu Mustek. Moj 600USB radi bogami vec ihahaj godina, uz jednu zamenu baterije za ~15-20 evra. Mislim da bi i tebi odradilo posao. Prilikom zamene baterije sam umesto 7.2Ah ubacio 9Ah i drzi kompletan komp jedno ~15 minuta (u pocetku drzao 25 minuta).