Izvinjavam se na recniku ali mislim da sam veoma dobro okarakterisao navedeni servis i samo hocu da tema bude dobro zapazena!
I pored svih dosadasnjih prica i licnih iskustava sa `SystemOne IT Services`, ovako nesto nisam ocekivao. Radi se o sledecem: nesposobnjakovicima sam pre oko mesec dana u servis odneo laptop. U pitanju je Toshiba na kom je bio pokvaren vent na kuleru. Da napomenem, prioritet: `critical` iz razloga sto garancija istice 31.3.2011. Dalje uobicajena prica: cekao 20-ak dana, stavljen nov kuler, sve ok... ili ne bas :/ Radim ja na kompu uobicajene stvari i primecujem da radi osetno sporije od kada sam ga preuzeo sa reklamacije ali pomislim, mozda je do OS-a posto je HDD iz laptopa bio u desktop masini za vreme servisa [Kapiram, dosta podataka prebacivano tamo, vamo. Mozda sam i navukao neke viruscine] pa ni ne obracam mnogo paznju. To NIJE bio slucaj! Pokrenem ja danas VMware da isprobam neku linux distro i od 4GB rama [koliko ima laptop] hocu da dodelim 2GB virtuelnoj masini [znam da je nepotrebna tolika kolicina ali o tome sad nije rec] ali desava se da je to nemoguce zato sto ja odjednom i imam samo 2GB rama na svom lapu, pogledam sys properties... isto 2GB! Iskljucim komp, otvorim poklopac za ram i imam sta da vidim. Oba modula su tu, ali ne i na svom mestu! Jedan modul je nepravilno uklopljen na mesto, a ne znam ni iz kog razloga je vadjen s obzirom na to da nema veze sa kulerom [ae, mozda su cistili ceo komp... tesko]. Da se razumemo, sve je ok, vratio sam ga na mesto i... voila, 4GB. Ali isto tako je moglo da se desi da u narednih mesec dana ili vise crkne taj modul, ili jos gore ploca, i sta onda? Laptopu bi tada vec istekla garancija... i tada bespotrebni troskovi uzrokovani, nicim drugim do nestrucnoscu servisera! Sutra cu otici u S1 da im na ovaj slucaj dobro skrenem paznju. Pokusacu i da razgovaram sa menadzerom, ako to bude moguce. Svestan sam da to verovatno nece nista promeniti ali to je sve sto mogu da uradim [ipak su oni neko `jaje` za razliku od mene]. I da na pomenem jos nesto. Ovo nije moja prva `neprijatna` situacija sa S1. Od nabedjivanja da prihvate reklamaciju za neke sasvim uobicajene kvarove [vise razlicitih uredjaja] pa do svakodnevnih lazi licno, preko telefona, mail-ova, a i preko njihovog ticketing sistema... imao bih jos ponesto da dodam ali vec sam previse napisao.
Pripazio bih ja bolje na recnik ubuduce! Danas se nesto kuva na forumu pa neznas kad ce ti biti obrisana tema. Bilo bi glupo da se mucis toliko da napises i onda ti obrisu. .)
:: Izvinjavam se na recniku ali mislim da sam veoma dobro okarakterisao navedeni servis i samo hocu da tema bude dobro zapazena :: :: I pored svih dosadasnjih prica i licnih iskustava sa `SystemOne IT Services`, ovako nesto nisam ocekivao :: Radi se o sledecem: :: nesposobnjakovicima sam pre oko mesec dana u servis odneo laptop. U pitanju je Toshiba na kom je bio pokvaren vent na kuleru. Da napomenem, prioritet: `critical` iz razloga sto garancija istice 31.3.2011. Dalje uobicajena prica: cekao 20-ak dana, stavljen nov kuler, sve ok... ili ne bas : :: Radim ja na kompu uobicajene stvari i primecujem da radi osetno sporije od kada sam ga preuzeo sa reklamacije ali pomislim, mozda je do OS-a posto je HDD iz laptopa bio u desktop masini za vreme servisa [Kapiram, dosta podataka prebacivano tamo, vamo. Mozda sam i navukao neke viruscine] pa ni ne obracam mnogo paznju. To NIJE bio slucaj! Pokrenem ja danas VMware da isprobam neku linux distro i od 4GB rama [koliko ima laptop] hocu da dodelim 2GB virtuelnoj masini [znam da je nepotrebna tolika kolicina ali o tome sad nije rec] ali desava se da je to nemoguce zato sto ja odjednom i imam samo 2GB rama na svom lapu, pogledam sys properties... isto 2GB! Iskljucim komp, otvorim poklopac za ram i imam sta da vidim. Oba modula su tu, ali ne i na svom mestu! Jedan modul je nepravilno uklopljen na mesto, a ne znam ni iz kog razloga je vadjen s obzirom na to da nema veze sa kulerom [ae, mozda su cistili ceo komp... tesko] :: Da se razumemo, sve je ok, vratio sam ga na mesto i... voila, 4GB. Ali isto tako je moglo da se desi da u narednih mesec dana ili vise crkne taj modul, ili jos gore ploca, i sta onda? Laptopu bi tada vec istekla garancija... i tada bespotrebni troskovi uzrokovani, nicim drugim do nestrucnoscu servisera :: Sutra cu otici u S1 da im na ovaj slucaj dobro skrenem paznju. Pokusacu i da razgovaram sa menadzerom, ako to bude moguce. Svestan sam da to verovatno nece nista promeniti ali to je sve sto mogu da uradim [ipak su oni neko `jaje` za razliku od mene] :: I da na pomenem jos nesto. Ovo nije moja prva `neprijatna` situacija sa S1. Od nabedjivanja da prihvate reklamaciju za neke sasvim uobicajene kvarove [vise razlicitih uredjaja] pa do svakodnevnih lazi licno, preko telefona, mail-ova, a i preko njihovog ticketing sistema... imao bih jos ponesto da dodam ali vec sam previse napisao :: :: Pozdrav!
@darkoc78 Propustio si poentu, radi se o tome da je problem veoma lako mogao da nastane izazvan samo necijom nepaznjom.
edit: Uostalom, i da nisam primetio, i da komp nastavi da radi samo sa 2GB rama, cak i da mi nikada ni ne zatreba vise od toga... Ja sam platio 4GB i hocu da bezuslovno rade, a ne samo da postoje u kucistu. I da, za memoriju je bar lako. Kad se cuje `klik` svi znaju da je pravilno ubacena i ne moze nikako drugacije [u ovom slucaju se sigurno nije culo].
Nije to nista.U servisu su mi menjali lager na prednjem desnom tocku auta. Uzeo auto, presao par kilometera, poceo da trese i da otpadaju brezoni sa tocka. Majmuni nisu stegli tocak, ladno sam mogao da poginem da sam isao brze. Od tad proveravam sve. Apropo teme, cista je sreca da ti komp nije svirnuo zbog nepaznje.
Svakavi ljudi rade po servisima pa nije ni cudo sto se takve stvari desavaju zato i ne znam zasto se toliko cudis oko toga jer problem i nije bio nesto strasan (da je komp hteo da ti svirne od toga svirnuo bi jos kod njih u servisu) a i sam kazes da si imao problema i sa drugim stvarima. Lepo ih nadalje zaobilazi i problem je resen.
je u tome sto verovatno i ti `serviseri` misle kao ti. `Pihh... to je nebitno.`
Jeste strasno zato sto takvi propusti ne smeju da se desavaju. To nije moglo da se desi slucajno, kao sto sam vec i napomenuo za ono `klik`.
A objasni mi kako ih zaobici ako je uredjaj pod garancijom? Da ne kupujem nista od dole navedenih proizvodjaca zato sto ih oni servisiraju? Fujitsu, Acer, Toshiba, Asus, Nec, Quantum ... pa mozda i necu, ali sta je sa uredjajima koje sam kupio pre 1-2-5 godina, a koji su jos uvek pod garancijom, imam ih dosta a s1 cak i nije bio serviser za njih u to vreme, da placam popravku ako se nesto desi? ...nije to bas jednostavno.
Ja nikad nisam rekao da je nebitno, samo da mi nije jasno sto se toliko cudis takvim stvarima u zemlji Srbiji. A to sto servisiraju uredjaje tolikih proizvodjaca je mozda i deo problema, mozda su prebukirani pa ne obracaju dovoljno paznje, sto je brzo to je i kuso. Ne verujem da si im ti jedina musterija. Mada mi nije jasno kako su uspeli da obrlate tolike proizvodjace da im budu serviseri ako su toliki dunsteri kao sto ti tvrdis da jesu....
:: je u tome sto verovatno i ti `serviseri` misle kao ti. `Pihh... to je nebitno. :: :: Jeste strasno zato sto takvi propusti ne smeju da se desavaju. To nije moglo da se desi slucajno, kao sto sam vec i napomenuo za ono `klik` :: :: A objasni mi kako ih zaobici ako je uredjaj pod garancijom? :: Da ne kupujem nista od dole navedenih proizvodjaca zato sto ih oni servisiraju :: Fujitsu, Acer, Toshiba, Asus, Nec, Quantu :: ... pa mozda i necu, ali sta je sa uredjajima koje sam kupio pre 1-2-5 godina, a koji su jos uvek pod garancijom, imam ih dosta a s1 cak i nije bio serviser za njih u to vreme, da placam popravku ako se nesto desi? ...nije to bas jednostavno.
Sorry, ja sam malo iskarikirao .) Ako prestanemo da se cudimo takvim stvarima i ako prestanemo da ih spominjemo kao nenormalne, iste ce stvarno i postati sasvim normalne a to niko od nas ne zeli. Ukoliko su prebukirani ne treba da preuzimaju toliki posao ili treba da se prosire. Treca varijanta kojoj se, na zalost, pribegava a koja ne bi trebalo da postoji je upravo to sto rade brzo [diskutabilno, i ovde bih imao sta da dodam] i u mom slucaju nekvalitetno. Stvar je upravo u tome sto mi, smrtnici ne zelimo, ne treba da znamo, i ne treba da razmisljamo o njihovim potencijalnim problemima [ npr. ta `prebukiranost`=brzo+kuso] vec da im jednostavno verujemo kao profesionalnom, ovlascenom servisu da ce nasim uredjajima rukovati upravo tako, profesionalno i nikako drugacije. A o tome kakvi su, ne govorim samo ja vec i jos velik broj ljudi. Bilo je na berzi, a i na drugim mestima jos price o njima, nije ovo prva.
:: Ja nikad nisam rekao da je nebitno, samo da mi nije jasno sto se toliko cudis takvim stvarima u zemlji Srbiji. A to sto servisiraju uredjaje tolikih proizvodjaca je mozda i deo problema, mozda su prebukirani pa ne obracaju dovoljno paznje, sto je brzo to je i kuso. Ne verujem da si im ti jedina musterija. Mada mi nije jasno kako su uspeli da obrlate tolike proizvodjace da im budu serviseri ako su toliki dunsteri kao sto ti tvrdis da jesu... :: :: :: :: je u tome sto verovatno i ti `serviseri` misle kao ti. `Pihh... to je nebitno. :: :: :: :: Jeste strasno zato sto takvi propusti ne smeju da se desavaju. To nije moglo da se desi slucajno, kao sto sam vec i napomenuo za ono `klik` :: :: :: :: A objasni mi kako ih zaobici ako je uredjaj pod garancijom? :: :: Da ne kupujem nista od dole navedenih proizvodjaca zato sto ih oni servisiraju :: :: Fujitsu, Acer, Toshiba, Asus, Nec, Quantu :: :: ... pa mozda i necu, ali sta je sa uredjajima koje sam kupio pre 1-2-5 godina, a koji su jos uvek pod garancijom, imam ih dosta a s1 cak i nije bio serviser za njih u to vreme, da placam popravku ako se nesto desi? ...nije to bas jednostavno.
su se promenila: od veoma profesionalnog do totalno neozbiljnog i sumnjivog. Ne znam da li ovo ima veze sa preseljenjem, ali se poklapaju događaji i činjenice.
Em sto bih pripazio na recnik, em sto ne bih pljuvao po ugladjenoj gospodi koja poseduje maloprodaje i servise, jer ako nisi upucen ovaj forum od njih zivi i ne dozvoljava da se ta ista gospoda pljuje na ovom istom forumu. Ako nisi citao temu od juce-prekjuce. Obavezno je procitaj. A sto se indijanaca iz tog servisa tice, pa to je samo ram memorija, nemoj da se uzbudjujes. Budi srecan sto ne zivis u Fukushimi. Salu na stranu, ali bukvalno je juce u temi, administracija stavila do znanja da su oni glavni a mi ostali smo obicni mali testisi koji nemamo vise dozvolu da pljujemo ove maloprodaje...
Znam, videh tu temu. Postavljena je neposredno posle ili za vreme pisanja ove pa sam je procitao al sta cu... u datom trenutku nisam umeo drugacije. Inace, vise je stvar principa nego same ram memorije.
:: Em sto bih pripazio na recnik, em sto ne bih pljuvao po ugladjenoj gospodi koja poseduje maloprodaje i servise, jer ako nisi upucen ovaj forum od njih zivi i ne dozvoljava da se ta ista gospoda pljuje na ovom istom forumu. Ako nisi citao temu od juce-prekjuce. Obavezno je procitaj. A sto se indijanaca iz tog servisa tice, pa to je samo ram memorija, nemoj da se uzbudjujes. Budi srecan sto ne zivis u Fukushimi. Salu na stranu, ali bukvalno je juce u temi, administracija stavila do znanja da su oni glavni a mi ostali smo obicni mali testisi koji nemamo vise dozvolu da pljujemo ove maloprodaje...
Ma znam. Veruj mi da meni ne smeta ni recnik ni to sto admini demonstriraju svoje mogucnosti na nama. I ja psujem kao kocijas. I razumem te, kako se nerviras oko usluga doticnog servisa. Imas svo pravo da zahtevas da ti to bude 100 % u funkciji, ne treba nikog da zanima da li ti koristis svih 4GB ili ne.
Desktop nije resenje za nas, kojima je neophodna mobilnost pc-a za obavljanje posla. A sto se integrusa tice, pa skoro svaka nova ploca u proteklih par god. je ima i to je dobro iz vise razloga, ne samo crkavanja. A ko to daje zamensku masinu za vreme reklamacije? Kazi nam ako ima takvih, a da ne postoji posebna doplata za takvu uslugu pri kupovini ili je mozda, automatski uracunato u cenu proizvoda. Ja licno ne zelim da platim komp 50-100e vise nego sto on `vredi` na drugim mestima. Svi mi gledamo da ono sto kupimo bude `bang for the buck`.
edit: Pogresno sam se izrazio: ne zelim=NEMAM!
:: :: :: Ali tako to ide kod nas a i sire :: :: Zato kupis desctop, i zato se ne kupuju brand mashine, koje ne mozes sam da otvoris :: :: A ako i kupujes laptop, kupis tamo gde ti daju zamensku masinu u garantnom roku, dok je tvoja na servisu :: :: Ja samo iz razloga garancije imam i integrisanu grafiku na svakoj ploci :: :: Kad crkne grafa, sto realno i najcesce crkava, imam cime da se korisitim dok se oni rese da me udostoje zamene crknutog hardvera.
Ali posto je ovaj post vec na granici brisanja, Win Win je davao laptop kad tvoj ode na garanciju. Tj za vreme dok je tvoj na servisu dobijes neki drugi da se sluzis. Da li jos uvek imaju tu uslugu ne znam. Nije se dodatno naplacivala, ni kroz cenu ni direktno.
U inostranstvu postoji mogucnost da neki proizvod kupis i bez garancije a da garanciju po volji doplatis i zna se kolko ona kosta za koj period.
Polako to stize i kod nas, prvo za laptope, cini mi se.
Svaka dodatna sigurnost kosta. Ako masinu koristis za posao onda i vreme koje si bez nje nesto kosta zar ne?
Samo je pitanje sta i u kojoj meri tebi treba. Pa prema tome procenis kolko ces da se pruzis.
Ako gori pod nogama i posao pati neko ce i kupiti i drugi laptop dok ceka 20 - 30 - 45 dana da mu se stari vrati.
Moje misljenje je da se stvari sto se tice garancije i servisa kod nas popravljaju. Potrebno je samo da se covek dobro raspita o politici odredjene firme pre nego sto obavi kupovinu.
Na primer, bez navodjenja imena firmi, postoje one koje nude:
1. 14 dana za vracanje robe, bez potrebe da bude neispravna. 2. Davanje drugog uredjaja kao zamene dok originalni ne bude porpavljen ili zamenjen. 3. Salju kurira da uzme reklamiranu robu kupljenu preko web shop-a.
itd.
Potrebno je samo da ljudi pocnu vise paznje da obracaju na ove stvari, i da politika prodavnice u ovoj oblasti postane bitan faktor prilikom odlucivanja gde cete robu kupiti.
Tj, nije najbitnije ustedeti 20eura na kartici od 300, ako to znaci da je kupujete u prodavnici za koju prvi put cujete, i koju cine dva lika u podrumu.
EDIT: Takodje, ako niste zadovoljni odgovorom neke firme u vezi sa uslovima reklamacije, ili cenom koju nude, jasno recite da zbog toga idete da robu kupite u nekoj drugoj firmi (pa recite konkretno kojoj). Ja sam se zacudio u kom roku su me zvali na telefon da ponude nizu cenu, ili bolje uslove.
To bi trebalo da ima svuda. Negde 7, negde 10, negde 14. Ali ovo u dosta firmi jos uvek nije praksa. :/ ...I nije polovan. To je nov hardver koji si kupio, ali istim nisi zadovoljan i logicno je da dobijes potpun povracaj novca ako je tako ili isti zamenis za neki drugi model.
:: Stvarno ovo ne razumem :: 1. 14 dana za vracanje robe, bez potrebe da bude neispravna :: :: Oni ti vrate novac a ti njima polovan hardver :: Gde to ima :: :: :: https://www.bambimobil.blogspot.co :: ::
Čime nisi zadovoljan: mirisom, bojom, ukusom..? Ako proizvod radi onako kako piše na deklaraciji proizvođača, vratiće ti, ali litl tomorow.
Znači odem u Emmi i uzmem ATI 6990 za 55.000 dinara. Odem kući i, za 14 dana, otključam 100 SL3 Nokia telefona i zaradim 2000evra. Onda im vratim takvu polovnu i kažem nisam zadovoljan, jer je Skar za 14 dana zaradio 3000 evra, a kupio je 6990 u Gigatronu. Pare nazad, a vi je prodajte sad kao polovnu za 400e ili je bacite... Ova ne otključava brzo telefone.
Vratio sam poslednji, znaci 7 dan, monitor koji je kostao nesto preko 150e, sa obrazlozenjem da mi se ne dopadaju boje na panelu. Samo to. Pitali su me da li zelim novac ili da mi raspakuju drugi monitor da probam na licu mesta. Ako se opredelim za drugi nemam ponovo 7 dana jer fiskalni ostaje isti.
Koji monitor? Koji prodavac? Koji grad? Kada? Imao loše piksle ili se tebi ne sviđa? Posle 7 dana to je polovan monitor. Kome ga oni prodaju posle? Recikliraju ih?
da zakon nudi (NUDI) tu mogucnos da nisi zadovoljan robom i da je vratis u roku od 14 dana .. ali ja kao prodavac mogu da kazem da si pljunuo na ekran i da je kiselina iz tvoje sline unistila 3 pixela i da ti od cene laptopa ODBIJEM cenu LCD_a .. PRC ..
i sta onda .. neces vise kupovati u mojoj radnji .. mozes mislit ..
problem sa zamenskim uredjajem dok je vas na garanciji je ko snosi troskove popravke ukoliko isti crkne dok je kod vas ????? pravno nereseno ..
puno izvoljevate za ne tako puno para ... ajd da ste kupili majnbaha i pukli milion eura pa da vam salje neko majstore ili delove u roku od 12h .. ali rec je o jebenom/usranom laptopu od jedva 500e ..
i nekukajte vise na ovlascene servisere (ja sam neovlascen) po ugovoru moraju da ugradjuju originalne delove koje ne drze na lageru inace nebi mogli da vam produze garanciju ..
ako nisu vratili memoriju kako treba ..hm .. totalno neprofesionalno .. uplasio bih se dali su i ostalo sklopili kako treba .. i da .. treba da odes i da im skrenes paznju na taj propust .. pa neka dobiju packe ..
Broj postavljenih tema: 60355. Broj poslatih odgovora: 646990. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.