Problem sa Kopernikusom za koji ni oni nemaju rešenje?
STRANA 1 OD 1
millanche
Problem sa Kopernikusom za koji ni oni nemaju rešenje?
02.08.2018. 16:49
T66083
status: user broj poruka: 312
Pozdrav svima. Od 27.7. sam postao korisnik Kopernikusa, odnosno njihovog paketa Veliki kućni paket, gde sam dobio 3 STB uređaja i jedan modem sa internetom protoka 50Mbps. Televizija je imala blagu pikselizaciju s vremena na vreme (trenutno radi dobro), dok je internet od prvog dana u očajnom stanju. Inače sam prešao sa Telekom Box 4 paketa na Kopernikus, gde sam u Telekomu imao 1 IPTV STB i internet protoka 20Mbps.
[B]OPIS PROBLEMA[/B]: Od uključivanja modema, čekam da se konektuje sa njihovim serverima (ili gde već). U pitanju je CBN crni modem. Nakon što se lampice prebace u zelenu-plavu-plavu-zelenu-zelenu, internet počinje da radi. Tokom rada protok osciluje od 5Mbps do 50Mbps za download i 0.05Mbps do 7Mbps, odnosno od 500KB/s do 6.5MB/s. Kada uploadujem nešto npr. na Megu, za fajl od 200MB uploaduje npr. 10MB, pa pravi pauzu od 30 sekundi, pa nastavi da uploaduje opet još 10MB, pa onda opet pauzira, i tako dalje. Ukoliko se više uređaja nakači na wireless, internet naprosto pukne i ne radi dok se ne restartuje modem. Kada pukne, ne radi ni žičani ni bežični. Apsolutno prestaje sa radom i ne počinje dok se ne uradi restart.
Dakle, problem je velika oscilacija protoka i još gori problem je pucanje interneta prilikom opterećenja.
[B]ŠTA SU URADILI SERVISERI KOPERNIKUSA[/B]: Po prijavljivanju problema iz Call centra su uradili restart, što nije rešilo problem. Samo fizički restart (uključi-isključi) rešava problem. Serviser koji je došao na adresu me je ubeđivao da je meni signal odličan, parametri odlični, pokazivao mi je na televiziji da imam signal 100/100, da su parametri u modemu odlični i da drugim rečima - ON NE ZNA ŠTA JE PROBLEM, mada je pokušavao i da me ubedi da problema nema. Onda kada je internet pukao njemu na oči, onda je pozvao kolegu i rekao da pripremi drugi modem i da se proba zamena modema. Testirao sam zamenjeni modem, puca isto kao i modem pre njega. Prijavio sam opet kvar, rečeno mi je da ne znaju gde je problem - čekaju odgovor od `glavnog programera`. To je trenutno pozicija u kojoj se nalazim.
[B]ŠTA SAM JA URADIO/TESTIRAO[/B]: Za razliku od servisera koji je tipkao telefon, ja sam uradio sledeće... Menjao sam splitere, menjao sam način povezivanja (žičani/bežični), utvrdio da puca pri opterećenju protokom ili prilikom više povezanih uređaja, utvrdio da nije kabl koji dolazi sa krova kuće, time što sam modem povezao direktno na kabl koji dolazi sa bandere. Dalje, proverio sam i kako se ponaša internet u komšiluku - navodno niko nema problema. Komšija koji ima isti protok kaže da mu odlično radi internet. Mada smo povezani na različitoj banderi, ako to ima uticaja. Nisam testirao da li i njegov puca pri opterećenju, jer mislim da mu generalno i nije pri opterećenju kao kod mene. Isto važi i za druge komšije. Ne znaju ni koji protok imaju, to dovoljno govori.
Da li imate ideju šta može biti problem, da pomognem momcima koji su inače plaćeni da to znaju? Od svega me inače najviše nervira od prvog dana arogancija sa kojom razgovaraju sa svojim klijentima, dok ne shvate da razgovaraju sa osobom koja se razume u zadatu temu. Onda menjaju priču. Unapred zahvalan.
Da nisi slucajno uporedo sledece podatke sa komsijama:
Firmware Version Boot Version Hardware Version WiFi Driver Version
cisto da li je identicno ili se razlikuje...
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
Ja sam im savetovao, s obzirom na to sta sam sve odradio, da pogledaju banderu. Ovaj prvi (i poslednji, za sad) je samo očitavao signale sa telefona sa kog se konektovao na moj modem.
:: ja sam sa Radijus Vektorom imao zescih problema skoro godinu dan :: :: jedan od problema je bio sto se modem sam od sebe restartovao :: :: isto dolazili strucnjaci najmanje 50 puta :: :: pa menjali modem 7 puta :: :: pa merili signal proveravali sve konektore i kablove :: :: itd.. :: :: :: :: dok jedan dan konacno nisu zamenuli stari RG6 kabal koji ide sa bandere sa novim RG1 :: :: ovde mozes da vidis vrednosti `Power` koje su sada od min 8 do 10 nekada a sa starim kablom su bili oko 0 ili 0.5 ili :: :: :: https://i.imgur.com/aKsVKt7.pn :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: NISTA BEZ KABLA :: https://pastebin.com/SpqMpJkY :: ^ MY PC SW-HW SPECIFICATION ^ :: ::
Nisam. To mi npr. nije palo na pamet da upoređujem, ali su mi ponudili neko Cisco model modema, kao eventualnu probu kako će na njemu da radi.
:: Da nisi slucajno uporedo sledece podatke sa komsijama :: :: Firmware Versio :: Boot Versio :: Hardware Versio :: WiFi Driver Versio :: :: cisto da li je identicno ili se razlikuje.. :: :: `The aim of public education is not to spread enlightement at all. It i :: simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level :: to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.` :: ::
:: ja sam sa Radijus Vektorom imao zescih problema skoro godinu dan :: :: jedan od problema je bio sto se modem sam od sebe restartovao :: :: isto dolazili strucnjaci najmanje 50 puta :: :: pa menjali modem 7 puta :: :: pa merili signal proveravali sve konektore i kablove :: :: itd.. :: :: :: :: dok jedan dan konacno nisu zamenuli stari RG6 kabal koji ide sa bandere sa novim RG1 :: :: ovde mozes da vidis vrednosti `Power` koje su sada od min 8 do 10 nekada a sa starim kablom su bili oko 0 ili 0.5 ili :: :: :: https://i.imgur.com/aKsVKt7.pn :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: NISTA BEZ KABLA :: https://pastebin.com/SpqMpJkY :: ^ MY PC SW-HW SPECIFICATION ^ :: ::
brzina mi je biola dobra i slika na TV-u (mada koristim analogni signal i dalje) je bila dobra koliko moze biti analogno dobra, ali mi se diskonektovao internet (can not find DNS konkretno) povremeno, signal mi je bio na minimumu kolika je donja granica, proveravali su i na banderi, i konektore i slicno, ali problem je bio na glavnom vodu, dakle na glavnom vodu pa do mog naselja je postojao problem, dal su kablovi ili slab signal ne znam, ali su sredili i od tada do sada nikad se diskonektovao nije, koristim Jotel ogranak od SBB-a
Poenta je ako nije do tebe problem kuci, a to ne budu sredili uskoro, teraj ih do q, nema tolerancije za njihov nemar i nesposobnost.
sto mogu videti frekvencija ti radi od 41000... do 466000... a trebala bi biti od 73000... do 786000... mozda igra ulogu model rutera koji koristis
power level (dBmV) ti isto rade na pola vrednosti, opet moze biti do modela rutera
p.s. u svakom slucaju bih menjao ruter, nije otporan na piksi napade, sto je opet pitanje za `strucnjake` koji su ti uvalili opremu bez prethodnog testiranja...
`The aim of public education is not to spread enlightement at all. It is simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level, to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.`
:: Nisam. To mi npr. nije palo na pamet da upoređujem, ali su mi ponudili neko Cisco model modema, kao eventualnu probu kako će na njemu da radi :: :: :: :: Da nisi slucajno uporedo sledece podatke sa komsijama :: :: :: :: Firmware Versio :: :: Boot Versio :: :: Hardware Versio :: :: WiFi Driver Versio :: :: :: :: cisto da li je identicno ili se razlikuje.. :: :: :: :: `The aim of public education is not to spread enlightement at all. It i :: :: simply to reduce as many individuals as possible to the same safe level :: :: to breed a standard citizenry, to put down dissent and originallity.` :: :: :: ::
Ovde bi trebalo malo srediti us power level, 35dBmV je neka donja granica, i to je u trenutku kad si uradio sshot, problem je ako ima varijacija u mrezi i padne ispod toga, moze da uzrokuje flap modema, eventualno restart itd. Takodje utice i na protok. Freq je ok, sbb cini mi se na teritoriji novog sada koristi opseg od 17x mhz za downstream, i to je ok.
Ja bih ovde prvo sredio malo taj us power ali opet to ne mozes ti, moraju oni da srede - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - CARPE DIEM
Ćao svima i hvala svima na odgovorima. Problem je uspešno rešen. Malo smo se natezali dok smo problem rešili, ali hvala bogu rešen je. Model modema su mi menjali jednom za isti, smatrajući da je modem problem, ali konkretno taj komad. Ispotavilo se da je problem sam model, koji očigledno ne radi kako treba - makar ne u mom slučaju. Sad su mi zamenili sa nekim Motorolinim modemom, postojeći CBN (nikad čuo), i internet nije nijednom pukao, protok nikad ispod 40Mbps, sa pingom ispod 15ms i download preko 5.5MB/s (prosečno). Dakle, rešenje u mom slučaju je bio loš model modema.
Motorola koju sad koristim je sa jednim LAN priključkom, tako da sam taj modem upario sa TPlink TL-WR840N - radi odlično.
Ali super sto je reseno. I ja sam njihov korisnik i to bas sa CBN modemom, kod mene doduse radi super, za divno cudo :D Cak i isti net paket imamo Bitno da je reseno, samo da potraje. Pozdrav - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - CARPE DIEM
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647037. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.