e da i nova vest je da ce na urgenciju proci radius vektor, pa zivim za taj dan da kukuleleu kazem cao pa koji god da su od ovoga ne mogu biti gori. A sto se podrske tice, i posle svakodnevnog prijavljivanja problema niko da se javi do dan danas. Tako da preporuka mada i sami znate bezanija od lelekoma sto dalje.
i ranije, al se ne moze, mora se sacekati...e da instalirao sam malopre neki lapatopa,pa brate nikad da skinem drivere, 2h treba, a kad pukne... al ovo je po lelekomu 20 vek, vesele devedeste, (bar meni ) trenutno. Ma odmah sam znao kad su krenule reklame za BOX pakete sa televizorima i sega mega igricama da to nece kod njih izaci na dobro.
Telekom nije sjajan ali nije ni toliko los. Koji god da uzmes ADSL isto bi prosao. Sto se podrske tice, ne znam kako je kod tebe, ali ja sam za 5 godina imao par problema i bili su veoma azurni i brzi. 2 radna dana je najduze sto sam cekao.
Ja imam samo pozitivna iskustva,za 4-5 godina koliko sam njihov korisnik,svega dva problema.Jedan je bio na `globalnom` nivou,a drugi lokalni,sve reseno u roku od jednog dana.A iznenadio sam se da su u ponedeljak,na dan državnog praznika,drugaru došli i sredili liniju.Ali opet,verovatno nije u svim delovima grada isto,mada sam ja na periferiji. I meni se čini da je problem u parici,mada je to opet njihov problem koji moraju da reše.
Nisu oni toliko losi, iskreno i ja imam OK iskustva sa njima od ranije, dok smo na poslu koristili njihov adsl. Generalno problem nikada nije resen do kraja, ali su mi barem majstori koje su non stop slali lepo objasnili i rekli da je problem do infrastrukture, odnosno losa veza i kablovi i da tu bez zamene kabla, od bandere do zgrade nema pomoci, sto smo kasnije i uradili, a verujem da je slican slucaj i kod tebe, tako da jedini spas mozes da trazis kod drugog provajdera i to samo kablovskog ili wireless, adsl nikako, imaces isti problem.
AMD FX-8350 + Noctua NH-D14 MSI 990FXA-GD80 Kingston 16GB 1600MHz Hyper Grey MSI GTX780 Lightning Dell U2412M + LG D2343 3D SSD Samsung 840 EVO 250GB + WDBlack (1TB+500GB) Thermaltake Urban S71 + CM V850 Creative X-Fi Titanium
Moj utisak je da je kod njih najveći problem `tehničko osoblje` koje izlazi na teren,bar kod mene,stičem utisak da pojma nemaju.I kako onda da očekuješ da onaj u `centrali` zna šta treba da uradi.Ja mu pomenuo snr marginu ha ha kao tele me gleda...
pa da pisem dok ne ode... ovako, ulica je vinogradska na pola puta NBG / Surcin nije jos prosla veza SKALARA ali po potpisivanju ugovora obecali da ce dovesti liniju u roku od 45 dana tako da moram da sacekam bar jos 20 dana do nove veze i promene operatera, a za postojeci box 4 paket redovno stizu racuni oko 3700 din. (iptv ne radi, internet na kasicicu kad oce, 064 telefonija ne postoji, pa imam neki telefonski broj od njih otprilike godinu dana na 064 sa 500 minuta, a ja u proseku sam koristio 10 minuta, pa poklonio prijateljima koji imaju signal), ja imam i sluzbeni tel na 064 koji ne mogu da koristim od kuce i posle skoro svakodnevnog prijavljivanja kvara, za 40 dana niko ni da pozove ni da se javi da bar nesto kaze, zato eto moram da ih javno prozovem....
Ti to NISI DUŽAN da plaćaš, bar ne u punom iznosu. 3700din mesečno nisu ni malo naivne pare. Oni nisu ispostavili uslugu ni približno potpisanoj u ugovoru stoga se to automatski može reflektovati na tvoj račun na kraju meseca.
Traži im mail adresu za reklamacije. Dakle, ne prijava smetnje ne žalba korisničkom servisu već adresa putem koje ti možeš da zahtevaš smanjenje računa usled tehničkih problema iliti usled činjenice da oni nisu trenutno u stanju da otklone smetnje i da su ti dali informaciju da će do toga doći kroz sada 20ak dana.
Ako krenu nešto da tupe žali se RATEL-u i neka se oni biju sa njima posle prijave, ti nisi u obavezi da trošiš niti svoje živce, vreme niti bilo šta.
Pa ako imaš takav problem onda bi definitivno trebao da kontaktiraš podršku i tražiš objašnjenje na koji način da realizuješ umanjenje računa zbog usluge koja nije kao što je u ugovoru navedeno. Naravno i raskid ugovora nije loše da napomeneš, onako usput. Mislim da je ovo bolje da uradiš lično na šalteru. Inače ako je problem u liniji (vodu) za prenos onda ti ni drugi provajder neće pružiti bolju uslugu dok se problem sa linijom ne reši. Inače ja lično nisam imao loših iskustava sa lelekomom. Mislim da su mi čak otklanjali smetnju sa crknutim modemom za vikend, došao lepo čovek u Nedelju i zamenio novim, tek raspakovanim. Inače kad se stekao uslov da uvedem VDSL kontaktirali me iz centrale i ponudili a ovi lokalni rekli da nema mogućnosti i tako ubeđen ja potpišem ugovor na 10MB. Sat kasnije me ponovo kontaktiraju iz centrale i pitaju zašto sam to učinio. Naravno ja im objasnim da su mi sugerisali da takva akcija i mogućnost ne postoji i da bi ja vrlo rado to uzeo kad bi postojala mogućnost. Posle 10 minuta su me kontaktirali da dođem i donesem staru opremu i zadužim VDSL opremu za paket 50MB a čija je cena ista kao i 10MB, da raskinem ugovor i odmah sačinimo novi. I sam sam se čudio na posvećenosti da se nekome učini bez ikakve obaveze ili koristi. Toliko o `neprofesionalnosti`. Ja sam lično zadovoljan.
Da ne dužim (kao da već nisam) pokušaj da stupiš u kontakt sa nekim na malo višem nivou u hijerarhiji, ukoliko ti ovi `sitni` ne izađu u susret.
Broj postavljenih tema: 60361. Broj poslatih odgovora: 647052. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.