Od skoro sam poceo da koristim novi lap-top i krenuli su mi problemi sa internetom. Vise puta u toku dana prestaje da radi, pokusam da resim problem preko ``Network and Sharing Center``, ali retko uspeva, tako da moram stalno da gasim racunar i resetujem modem i ruter, sto je strasno dosadno. Ne znam da li ima neke veze, ali sam primetio dosta puta da se ovo desava u toku gledanja filmova na netu... Nedelju dana sam koristio stari lap-top i nisam imao te probleme uopste.
Bio bih zahvalan na svakoj pomoci, hvala unapred... Pozdrav
Samsung 305U1A-AO4 Procesor: AMD DUEL CORE E-450 APU with Radeon HD Grafhics 1.65 GHz RAM: 4.00 GB Hard: Hitachi SATA 320 GB Graficka: AMD Radeon HD 6320 Monitor: 11,6`
Ako imaš još uvek stari laptop ili desktop poveži njega da vidiš tačno da li je problem do modema ili računara. Ako na starom laptopu sve radi onda bar znaš šta je problem pa polako testiraj sa drajverima/drugim kablom.
Ako je do modema trebao bi nam tačan model da se bar nešto proveri ali ja lično sa SBB opremom još nisam radio pa će tu kolege uskočiti.
Definitivno ti je najsigurnija varijanta da pozoveš njihov kontakt centar, zato su ljudi tu.
Da je samo i samo do sbb-a ne bi bio jedini da se zalis, bila bi tona i tona tema, i jos ljudi kao ti.
Dakle proveri prvo sve sto je do tebe, drajvere, kablove, podsavanja, konfiguraciju mrezu itd. Kad sve to sredis i opet imas probleme i oni se manifestuju i na drugom kompjuteru/desktopu/laptopu, onda umes telefon u ruke i zoves sbb podrsku pa objasnis problem.
Sa starim lap-topom sve radi kako treba, nema nikakvih problema, znaci nesto u novijem lap-topu ih pravi... Ne znam tacno kako mislis da proverim sa drajverima i sa kojim kablom, koja tacno podesavanja, konfiguraciju mrezu itd. Laik sam, pa bi neko morao da mi objasni sve detalje kako to da uradim...
proveris ip adresu da li je auto ili je neka zakucana uporedi sa starim lap topom proveri mrezna da li se lepo vidi ili ima zuti uzvicnik ako nsita ne pomogne uninstaliraj drajver za mreznu kartu pa restart pa ga instaliraj opet pa restart.
par puta sam se zalio, oni kao dodju i ustanove da je sve ok, a meni i dalje prekida. dok ih jednom nisam na sliu naterrao da sve detaljno provere, i na kraju se ipsotavilo da ona `iglica` koja se ubada u onaj njihov modem je bila knap, da ne kazem kratka. to zamenise, i od tada radi ko podmazan.
Meni se dešavalo zakucavanje pri gledanju filma ili resetovanje rutera. Omogućio sam Interrupt moderation u adapter settings-u (po defaultu je bio čekiran) i problemi su prestali. Ne znam koje veze ima i kako utiče na protok ali pomoglo je.
Control panel=>System=>Device manager=>Network adapters , čini mi se! Desni klik na adapter i pregledati pod properties=>Advanced da li čekirana interrupt moderation opcija.
`Vaš sam korisnik i ne radi mi Internet? Šta da radim?
Pre nego što se obratite Info centru za pomoć, proverite sledeće: Da li imate signal za kablovsku televiziju? Da li je Vaš modem uključen (`power` lampica svetli stabilno) i da li `cable` lampica svetli stabilno (ne sme da blinka)? U zavisnosti od toga kako Vam je računar povezan, proverite da li je Vaša konekcija u stanju `enable`. Proverite (u DOS promptu) da li Vam komanda `ipconfig` vraća vrednosti? Pokušajte sa komandom (opet u DOS promptu) `ping https://www.sbb.rs` ili `ping https://www.google.com` da vidite da li se vraća replay. Idite na stranicu https://www.mojsbb.rs. Ukoliko je vidite, sve sa Vašom vezom između modema i naših servera je u redu, verovatno nemate aktivne pakete. Proverite da li Vam neki antivirus ili drugi software nije aktivirao firewall. Na ovaj način ćete nam pomoći da dijagnostikujemo da li problem postoji kod Vas ili kod nas.`
Proverio sam, Interrupt moderation mi je omogucen, takodje sam uporedio podesavanja mog racunara sa sbb uputstvom, sve je isto... Ocigledno je problem u necemu drugom, svaki savet bi mi pomogao...
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647038. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.