Pozz ljudi, jedno pitanje imam E ovako to ide, prosle godine sam sklopio dvogodisnji ugovor i cena je bila odredjena, e onda posle par meseci digli su cenu zbog rasta evra(tako su se pravdali) ali kad je evro opet posle par meseci pao cena je bila ista tj veca. Problem nastaje sad kad mi stize racun za ovaj mesec koji je opet dignut tj drugi put vec od proslogodisnjeg potpisivnja ugovora na 2 god.Vidim da evro ne mrda al zato cena ide gore. Pisao sam im mail al nema odgovora vec danima nista. Pitanje da li to moze tako da dizu cenu pa do sl godine mozda jos par puta podignu, ima li neko od vas sl problem?
Vidim da si savladao veštinu čitanja i pisanja, po tome što postuješ na forumu. Ako ti je Orion pomogao u tome, tj. bio uzrok da u muci naučiš da čitaš kako bi provalio šta se to dešava, zahvali mu se. U suprotnom, RTFM... brale, sam si potpisao. Ako si mislio da su to napisali, samo onako, i da oni u stvari ne žive od para koje ti daješ, nego te čisto gotive nešto i daju ti uslugu samo onako... :-)
Orion po svojim uslovima korišćenja zadržava pravo da menja uslove ugovora kada to tržište zahteva, nešto u toj formi je navedeno. Sad ćeš ti da pitaš da li to znači da oni mogu cenu da podignu kad god hoće, ja ću ti reći da je tako i da ti ne možeš ništa da uradiš po tom pitanju. Bitno je da se naučiš da je svakako neophodno pročitati ona sitna slova pre potpisivanja nekog papira tamo izdatog u poslovnici ili dostavljenog poštom.
Postoji tu par začkoljica vezano za činjenicu da je druga strana izvršila promenu uslova korišćenja, možda je najbolje da kontaktiraš RATEL pa će te oni uputiti najdetaljnije.
My sword can cut through armor and still cut a tomato.
Ja sam do pre 2 meseca bio kod Oriona. Ne mogu trenutno da nadjem stari ugovor, ali slazem se sa kolekom, msm da u ugovoru stoji da u slucaju promene cene ako ti novi uslo i ne odgovaraju mozes raskinuti ugovor...
Kod Telekoma u slucaju promene cena imas rok od 15 dana da raskines ugovor, u suprotnom ukovor se nastavlja smatrajuci da se slazes sa promenom. Obrati paznju u tvom ugovoru da li imas tako nesto.
`OPERATOR zadržava pravo promene cena svojih usluga i opštih uslova o čemu će na pogodan način obavestiti KORISNIKA, najkasnije mesec dana pre dana stupanja promene na snagu.`
U prevodu - mogu da rade sta hoce a ti tu nista ne mozes. Mozes jedino da ne platis i onda ide ovo dole. Tako ja tumacim jer nista vise nije navedeno. Ako ima neko sa dubljim uvidom u materiju i neki visi zakonski akt nek me demantuje. U tom smislu apelujem na vlasnike PC Berze da obezbede 24-casovno dezurstvo Tome File, da bismo uvek imali korisne i kompetentne pravne informacije i pomoc. Mislim da to nije tako skupo. Hvala.
`U slučaju raskida ovog Ugovora pre isteka njegovog roka definisanog u članu 9, KORISNIK je u obavezi je da nadoknadi vrednost opreme i uređaja koji je prilikom zaključenja ovog Ugovora sa OPERATOROM dobio na korišćenje, i to ukupno 100,00 EUR (sto evra) u dinarskoj protivvrednosti za svaku uslugu koju je odabrao u članu 2, kao i sumu iznosa preostalih pretplata do kraja ugovorenog perioda, uvećanu za pripadajuće fiskalne obaveze.`
I najlepse je sto bi za modem od 10e morao da im das 100e. Posteno. Nesto se ne secam da sam takvu klauzulu vidjao kod svakog provajdera.
Deder, reci nam koliko su povecali cene. Koliko je bilo na pocetku, a koliko je sada?
Povecanje cene je zbog kursa dinara i poboljsanja uslova mreze, al kod mene je sve ostalo isto tako da je sigurno zbog kursa. Da li i kod ostalih provajdera dizu cene usled kursa dinara koji kolko vidim nesto ne mrda ovih dana, mozda za koji mesec skoci
Broj postavljenih tema: 60359. Broj poslatih odgovora: 647038. Trenutno niste prijavljeni na PC Berzu i zbog toga imate status 'gosta'. Kao gost ne možete da šaljete poruke na Forum. Ako ste registrovani kao član PC Berze, prijavite se. Ako ste novi korisnik, molimo registrujte se da bi dobili mogućnost aktivnog učešća u radu Foruma.